Jump to content

BMW X4 M40i


grom

Recommended Posts

  • 3 months later...

Superba masina si combinatia de culori exterior-interior. Sa o plimbi cat mai mult fara probleme!

Tinand cont ca masina este foarte dotata presupun ca se apropie de costul de achizitie al unui X4M. Daca imi permiti o intrebare...de ce nu M? Presupun ca sunt aproximativ aceleasi costuri de intretinere (impozit, asigurari, consum, etc). 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 6/19/2023 at 3:43 PM, mgs said:

Superba masina si combinatia de culori exterior-interior. Sa o plimbi cat mai mult fara probleme!

Tinand cont ca masina este foarte dotata presupun ca se apropie de costul de achizitie al unui X4M. Daca imi permiti o intrebare...de ce nu M? Presupun ca sunt aproximativ aceleasi costuri de intretinere (impozit, asigurari, consum, etc). 

Multumesc!

Mai multe motive de ce nu un X4M:

1) Diferenta intre un X4M optiuni top vs X4 M40i optiuni top este de aproximativ 30,000 EUR.

2) X4M este un pic mai rigid, cu o secunda mai rapid, si are la bord 330KM/h in loc de 260KM/h pe care eu niciodata nu le voi ridica

3) Masina asta este daily driver-ul meu nou, un X4M Competition ar fi fost prea mult pentru mine sa fiu sincer.

4) Am avut un 535i (E39), mai apoi am avut un 320d (F30) si acum X4 M40i (2023), asta o face cea mai puternica masina pe care am avut-o eu vreodata.

5) AMG-uile si M Competition le consider ca sunt pentru hardcore fans, care sunt super pasionati de masini, participa la evenimente sau pur si simplu si-au dorit toata viata un M. De si financiar imi permit orice masina M, nu cred ca imi carecterizeaza lifestyle-ul meu curent. Pana la 25 am fost pasionat de viteza si masini sport, acum mai am cateva luni pana fac 30, si avand copil mi s-au schimbat gusturile. Ma gandesc la comfort, conduc incet si am alte pasiuni pe langa masini.

Nu renunt la masini de lux, insa nu mai vreau masini sportive (M8, GTR, 63s etc). Urmatoarea masina la sigur va fi ceva super comfortabila (gen un Bentley sau un S-Class).

Daca ar fi sa descriu garajul meu perfect, as avea un E30, X4 M40i, Mercedes GT-R, Bentley Continental GT, Mercedes VITO, Ford Raptor si o Lada 2101 ca la bunelul meu hehe.

 

 

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns, eram curios sa vad si alte puncte de vedere si o parere de la un posesor.

Ma "jucam" acum ceva timp prin configuratorul BMW - X3 si X4 pentru a-mi da seama de niste diferente (Cockpit Plus vs Professional // DA vs ACC vs DAP // park assist vs PA plus, etc) si ramasesem cumva cu ideea ca diferenta de cost e cam de 10% (~10.000e) intre un M40i configurat top si un M echivalent ca dotari (non - competition), pentru ca M vine cu foarte multe dotari in standard si preturi mai mici la altele (culoare, tapiterii, etc). Pe de alta parte, nu am luat in calcul si discountul pe care il poti obtine, care presupun ca e mai mic pentru M. Long story short, mi se parea in sine better value for money, nu neaparat pentru putere sau ca ar fi o masina sportiva. 

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mgs said:

Multumesc pentru raspuns, eram curios sa vad si alte puncte de vedere si o parere de la un posesor.

Ma "jucam" acum ceva timp prin configuratorul BMW - X3 si X4 pentru a-mi da seama de niste diferente (Cockpit Plus vs Professional // DA vs ACC vs DAP // park assist vs PA plus, etc) si ramasesem cumva cu ideea ca diferenta de cost e cam de 10% (~10.000e) intre un M40i configurat top si un M echivalent ca dotari (non - competition), pentru ca M vine cu foarte multe dotari in standard si preturi mai mici la altele (culoare, tapiterii, etc). Pe de alta parte, nu am luat in calcul si discountul pe care il poti obtine, care presupun ca e mai mic pentru M. Long story short, mi se parea in sine better value for money, nu neaparat pentru putere sau ca ar fi o masina sportiva. 

 

In cazul in care ai deja un daily driver, X4M ar fi decizia buna. Insa, pentru mine M40i era optiunea mai buna pentru comfort mai mult si pret. Le-am testat pe ambele, X4M era mai rigid ca M40i, si daca il conduci in fiecare zi, nu cred ca spatele tau va fi multumit.

Pentru mine personal M40i e better value for money, daca ma decid pot sa-i fac un chip tuning si va deveni la fel de rapid ca X4M. 😃

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Total de acord, la diferenta asta de pret nu aduce atat de multe in plus incat sa merite investitia (sau mai bine spus cheltuiala).

Din pacate nu am avut ocazia sa merg cu un X3M sau X4M si mi-am format o parere doar din ce am citit pe forumurile din afara si m-as fi asteptat sa fie suficient de confortabila din spusele altora. Ce-i drept, noi mergem si pe alte drumuri, eu a trebuit sa dau jos eibach anti roll kit pentru ca masina devenise obositor de condus (si vorbesc de un amarat de 320d cu suspensie normala, nicidecum ceva cu pretentii sport).

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mgs said:

Total de acord, la diferenta asta de pret nu aduce atat de multe in plus incat sa merite investitia (sau mai bine spus cheltuiala).

Din pacate nu am avut ocazia sa merg cu un X3M sau X4M si mi-am format o parere doar din ce am citit pe forumurile din afara si m-as fi asteptat sa fie suficient de confortabila din spusele altora. Ce-i drept, noi mergem si pe alte drumuri, eu a trebuit sa dau jos eibach anti roll kit pentru ca masina devenise obositor de condus (si vorbesc de un amarat de 320d cu suspensie normala, nicidecum ceva cu pretentii sport).

 

Te referi la bările Antiruliu sport?

 

eu am pus pe 520 amortizoare M cu arcurile stick + bara fata/spate Antiruliu de M5 din Dezmembrari. Te zdruncina puțin, însă nicidecum sa te deranjeze ceva sau sa te obosească. 

Link to comment
Share on other sites

Da, kitul de la Eibach: https://www.eibach-shop.com/anti-roll-kit-bmw-3-e90-p-191280.html .

Masina era mult prea rigida in configuratia actuala, cu arcuri Eibach ProKit si anvelope 225/40/18 + anti roll kit. Nu neg ca aduceau un plus la manevrabilitate, dar era afectat confortul prea mult pentru preferintele mele, mai ales in situatia in care am deja niste probleme in zona lombara.

Link to comment
Share on other sites

Nu putem compara mere cu pere. In primul rand vorbim de masini total diferite, E60 e la alt nivel de confort fata de E90. In al doilea rand, absolut totul in comparatie e diferit: amortizoare, arcuri, cauciucuri, bare stabilizatoare (inclusiv bucsile - fiind de poliuretan), macar daca discutam de acelasi kit de bare.

Probabil ca era ok cu arcuri stock si cauciucuri pe 17, insa nu asta era preferinta mea. 

Link to comment
Share on other sites

Dupa M140i cred ca o dracovenie din asta mi-ar prinde si mie bine, ar trebuie sa fie ceva mai confortabila , pierd ce e drept la capitolul fun dar nu le poti avea pe toate 🙂

edit: legat de comfort ma gandeam azi mergand cu 140i ca topaitul asta l-am mai "vazut" undeva si mi-a picat fisa la fostul 323i dupa ce pusesem ceva arcuri sport M tech cred, al naibii daca atunci ma deranja, dar au trecut anii si am imbatranit 😞

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/12/2023 at 3:23 PM, alex230ro said:

Dupa M140i cred ca o dracovenie din asta mi-ar prinde si mie bine, ar trebuie sa fie ceva mai confortabila , pierd ce e drept la capitolul fun dar nu le poti avea pe toate 🙂

edit: legat de comfort ma gandeam azi mergand cu 140i ca topaitul asta l-am mai "vazut" undeva si mi-a picat fisa la fostul 323i dupa ce pusesem ceva arcuri sport M tech cred, al naibii daca atunci ma deranja, dar au trecut anii si am imbatranit 😞

De ce crezi ca pierzi din fun?

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, alex230ro said:

Ma refer la feeling dinamica pe viraje mai stranse, motorul e tot B58 pana la urma 🙂 ma rog probabil ca pentru a vedea diferentele trebuie mers destul de tare si treaba asta nu o faci zi de zi.

Eu personal nu am avut niciodata SUV, si m-a socat cat de fun poate fi unu. E diferit intr-adevar, insa, uneori e mai fun decat tractiune spate. Posibil e si din cauza ca e ceva nou si necunoscut, 4x4 si inalt. Trebuie sa incerci cu prima ocazie, eu spal masina la JD365, daca vreodata esti pe acolo si ma vezi, give me a sign🙂

Iarna ma distrezi cu F30 prin zapada, drift si muzica. Cu asta, mai mult e "I don't give a fuck" feeling. E perfect cand ai ambele lumi 😀

Link to comment
Share on other sites

Am avut X1 am avut Patrol, da are avantajele lui SUV-ul mai ales pozitia la volan si comfortul in rest nu are comparatie vs ceva mai usor RWD si manual . Am fost aproape de a face "upgrade"  la Patrol cu M57 biturbo acolo e o combinatie destul de periculoasa totusi greutate mare 2.5 tone frane subdimensionate si 300 cai .

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Salut, foarte frumoasa masina ! 

Ceva feedback in legatura cu masina? cum ti se pare dupa ceva mai mult timp? Ai avut vreo problema cu motorul/masina, cum ti se pare in exploatarea zilnica? Ce range ai la mers normal ? Motorul este cel cu Mild Hybrid? Impozit anual se achita la fel cu o masina hibrid sau se calculeaza la aprox 3000 cmc? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.