Jump to content

Noul BMW Seria 5 - G60


edit

Recommended Posts

:))) Nu as da G15 dar chiar ma gandesc sa schimb X1 sotiei si sa iau ceva putin mai mare pt familie. Inca nu stiu ce sa iau. G31 e frumos daarrr, va fi masina ei in principiu, asa ca exclud masinile f mari.

Link to comment
Share on other sites

On 2/8/2024 at 6:01 PM, PzKpfW said:

Totuși, în mod realist nu se prea folosea.

On 2/8/2024 at 8:02 PM, Viper05 said:

...in viata de zi cu zi nu e foarte practic sa folosesti doar luneta....

e mult mai comond sa deschid/inchid din telecomanda

Inseamna ca eu sunt ciudatul grupului, la mine in 60-70% din deschideri folosesc doar luneta nu tot portbagajul. Butonul al 4-lea de pe telecomanda l-am alocat sa deschida doar luneta si mi se pare f usor de folosit.

Din pacate, observ ca la BMW (ca si la altii) au inceput primeaze bani-bani-bani versus bani-client-traditie. Noua generatie de seria 5 mi se pare involutie la toate capitolele. Am vazut-o/stat in ea si la showroom si pe strada. Este oribila dpmdv, atat la exterior cat mai ales la interior. Touringu pare sa mai salveze putin din imagine.

Din cate am inteles, un alt element pe care l-au scos tot din ratiuni de "optimizare" costuri ar fi posibilitatea, in cazul scaunelor confort, de a regla partea superioara a spatarului. In cazul meu (ipotetic, ca nu am de gand sa o cumpar) asta ar fi un deal-breaker, ca am ales masina avand scaunele ca si criteriu de baza, inclusiv aceasta optiune de reglare a spatarului.

Si ca sa-mi inchei rant-ul, va las cu imaginea unui foarte frumos exemplar de la mine din zona - de unde a pornit totul si unde s-a ajuns. Mi se pare ca este modelul cu facelift si, din pacate, cu cutie automata.

IMG-7691.jpg
M-am intersectat la un moment dat cu proprietarul - este primul si unicul, a intretinut-o cat a putut de bine (arata ok si interiorul) insa cel putin momentan nu vrea sa o vanda.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, phunctionist said:


. Noua generatie de seria 5 mi se pare involutie la toate capitolele.

mi se pare foarte departe de adevar fraza de mai sus

toate capitolele inseamna TOATE capitolele.

sa luam doar cateva care imi vin in minte acuma

g30 530e fl baterie 12kw vs g60 530e 19.4 kw

g30 530e portbagaj 410l vs g60 530e 520l

doar pentru ca tu ai g30 nu inseamna ca orice model mai nou e involutie

Link to comment
Share on other sites

Poate am exagerat cu “toate”, recunosc. Oi fi subiectiv? Posibil si asta.

Dar mi se pare ca sunt foarte multe chestii care se scot raportate la un pret mult mai mare, atata tot. O luneta, o optiune la scaune, un interior facut sa iti ia ochii dar mult mai ieftin de executat pentru ei, si cine stie cate si mai cate - toate astea inseamna mai putina usurinta in folosire, mai putina diversitate, mai putin “caracter” pentru masina si toate pe bani mai multi. Apai pentru mine toate astea inseamna involutie, voi numiti-o cum vreti 🙂 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cand toata lumea o arde cu electricele si agenda verde, acuma producatorii mari scot bani si din piatra seaca vorba aia... cost cutting e la rang de arta mai nou...

si eu sunt de parere ca nivelul calitativ scade cu fiecare generatie, in avantajul profiturilor cat mai mari...

  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Crysis21 said:

@phunctionist asta a fost un mare deal breaker si pentru mine. @WIN60 nu mai exista scaunele multi-contur la G60 (cu frangerea de la jumatate a spatarului). Din pacate G60/G61 mi se par cea mai slaba generatie de seria 5.

Lumea auto a luat o razna rau, se bazeaza foarte mult pe luminite , ecrane si aplicatii de parca e un telefon/ calculator.  Eu vreau mai mult confort, scaune bune, cutie rapida, consum mic, putere, materiale de calitate, design,  fiabilitate,  asta din urma s a uitat complet.

Nu ma interesaza ecranele si luminitele, dar se pare ca asta iau ochii.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In ultimii 10-15 ani masina a ajuns un bun consumabil, ca un aparat electrocasnic, care cu greu si efort financiar tine mai mult decat perioada prezivionata de funcionare ( garantie + ceva maruntis ).

Consum, consum, consum.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Luminitele si zecile de aplicatii din noul idrive adauga o siguranta maxima in mers:))). Mai sigure sunt noile masini, e un lucru bun, dar sa ajunga extrem de nefiabile nu e bine. Ma duc in Grecia cu ea si ma lasa pe drum cu tot cu garantia lor.

Eu am dube ford transit noi, au numai probleme, bine ca au garantie, dar sunt praf. Nu ma ajuta ca poti sa le pui camere si toate tampaniile daca nu fac lucru esential, sa functioneze. Sapt trecuta una de are 20 de mii de km facea figuri la systemul de  adblue,  masina noua 2023.12. Eu sunt direct afectat de chestia asta ca masiniile nu sunt fiablile deloc. Cumpar masini noi si se strica de noi, timp pierdut in service, bani pierduti ca masina sta degeaba.

Am un prieten in garantie le a tinut masina 4 luni in spania ca s a stricat motorul a nu stiu cata oara, tot ford transit.

Si problema e ca nu stiu ce sa mai cumpra ca toate firmele au multe probleme.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, sskkaa said:

Nu credeam ca in 2024 mai exista oameni seriosi care cumpara Ford-uri ( Fix Or Repaid Daily ) noi... 😄 

Pai si ce sa le cumpar la soferi? Noi vrem sa facem bani nu sa le iau ferrari. Cele mai bune erau renault master dar modelul nou e praf, consuma mult mai mult decat cel vechi( da stiu culmea) mercedes sprinter nou e 50 de mii sau mai mult, nu se merita deloc. Nu ai ce lua sa fie fiabil in ziua de azi. Electrice exclus nu ai ce face cu ele la transport, doar in Romania fataila prin oras pt coletarie. 

Link to comment
Share on other sites

Te pun în discuții cu colegii de la Iveco :))…

 

Am lucrat la Ford 4 ani pe parte de service.. știu despre ce vorbești, deși se strică lumea le cumpără ca sunt ieftine și au avut aceea garanție de 4 ani fără limita de km… iar în 4 ani mulți au făcut 500-800k de km.

Unii cu 3-5 motoare schimbate, alții cu niciunul.. Problema este ca timpul mediu de stat în service a unui Ford transit in zilele noastre este probabil de minim 4-5 luni in 4 ani.

  • Surprised 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Viper05 said:

fordurile tranzit ai fost cele mai fiabile dube, poti spune ca europa a fost construita cu ajutorul unei dube ford…

Corect, au FOST, acum 15 20 ani... 🙂

2 hours ago, branevl said:

Pai si ce sa le cumpar la soferi? Noi vrem sa facem bani nu sa le iau ferrari. Cele mai bune erau renault master dar modelul nou e praf, consuma mult mai mult decat cel vechi( da stiu culmea) mercedes sprinter nou e 50 de mii sau mai mult, nu se merita deloc. Nu ai ce lua sa fie fiabil in ziua de azi. Electrice exclus nu ai ce face cu ele la transport, doar in Romania fataila prin oras pt coletarie. 

Da stiu, e o chestie general.valabila cu calitatea si fiabilitatea cam la toata gama... dar de multe ori ler total daca iti faci un calcul cat pierzi in alea 3 4 luni de inutilizare diferenta poate merita data pe o duba mai calitativa gen... sau pe diferenta de consum... 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.