Jump to content

BMW G30 SH dotari


Romulus

Recommended Posts

11 hours ago, Romulus said:

Cautand un G30 si trecand peste faptul ca majoritatea germanelor sunt touring, sunt socat de ce dotari sunt majoritatea. Scaune textile basic... Negre si daca e piele. No HUD, no keyless... Culori exterioare doar negre si gri, cateva albastre inchis... Ce HK? Ce HiFI? Ce cockpit digital? Ce ACC? Majoritatea au una din astea si nimic in rest. 

Banuiala mea este ca de cand cu pandemia si dupa inceperea razboiului in Ucraina este foarte greu pentru producatori sa mai aiba acces la anumite piese.

De exp si eu ma lovesc de chestia asta in cautarea unei motociclete noi. Pana acum aprox 1 an nu mai puteai cumpara motocicleta bmw cu faruri full led deoarece nu le mai puteau produce. Vindeau motociclete cu faruri pe halogen. Acum nu mai poti selecta optiunea de scaun incalzit pt ca nu stiu ce tranzistori se produceau in Ucraina si nu mai au de unde sa ii procure.

Probabil ca nemtii nu doresc sa astepte cateva luni in plus pentru un far cu led sau pentru un HUD si configureaza masinile in asa fel incat sa nu stea 2 ani pt o masina.

Doar banuiala mea.

Edited by Benilika
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Romulus said:

Asta suna foarte bine, acum da-mi una la fel cu interior bej si active steering si suspensie adaptiva. Ai sa intelegi ce vreau sa spun.

 

f9cb9af146a9ca86185c4bf5948b15f36fc2e7bd

Si la 40k sa nu ai piele? Ca ce?

 

Astea sunt cele mai misto scaune, cand ma uitam si eu la G31 exact scaunele astea le cautam, pt ca nici mie nu mi place pielea, si piele fara ventilatie nu as fi luat, pacat ca nu a fost optiune si pe X3 G01.

Cat despre cautatul masinilor, e greu da, si dureaza. Daca sunt 1000+ masini cand incepi sa bifezi optiunile dorite raman 10 poate 20 masini maxim... nemtii nu prea mai baga optiuni fara numar pentru ca flote si preturi... deci sanse sa gasesti ce vrei sunt mici dar nu imposibile, dar trebuie rabdare. Perfectiune la SH nu exista asa ca undeva cateva compromisuri trebuie facute, dar doar acolo unde consideri sa se pot face.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sskkaa said:

Astea sunt cele mai misto scaune, cand ma uitam si eu la G31 exact scaunele astea le cautam, pt ca nici mie nu mi place pielea, si piele fara ventilatie nu as fi luat, pacat ca nu a fost optiune si pe X3 G01.

 

total de acord. mie imi place pielea dar nu-mi place feelingul de piele ieftina, nappa e alta traba. 

 

dar scaunele alea sunt misto tare

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ciprian01 said:

Eu am Dakota, piele naturala, nu vrei sa stii cata grija am si ma verific pe pantaloni sa nu am capse pe fund, ca e si perforata.

Mai ales ca ii bag tratament la greu ca sa fie protejata...

E chin si asa :)) 

Dakota am si eu, e ok dar nu wow, incepuse sa faca cute de la 25k de km, iar acum desi o tratez constant pare-se ca face din ce in ce mai multe si se mai si decoloreaza, a mea fiind maro. 

Dakota e a 2-a categorie dupa sensatec.

Categoria 3 e nappa si cea mai buna e Merino, cea cu modele pe mijloc si spatar.

Tapiteraia gri postata de Romulus vine pe foarte multe masini cu pachet M, greu de inteles cine ar alege asta, o fi misto sa stai pe asa material dar estetic, arata ca naiba.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am Vernasca, perforata, cu scaune ventilate. Asta ce piele e? Bine e si beige, deci magnet pt murdarie dar pana acum a tinut destul de ok, desi n a fost "menajata" vorba aia. Am tot zis ca i fac un detailing cand am luat o da deja imediat sunt 20k km si n am apucat...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sskkaa said:

Eu am Vernasca, perforata, cu scaune ventilate. Asta ce piele e? Bine e si beige, deci magnet pt murdarie dar pana acum a tinut destul de ok, desi n a fost "menajata" vorba aia. Am tot zis ca i fac un detailing cand am luat o da deja imediat sunt 20k km si n am apucat...

Vernasca e pe aceeasi treapta cu Dakota, cred...

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, sskkaa said:

Eu am Vernasca, perforata, cu scaune ventilate. Asta ce piele e? Bine e si beige, deci magnet pt murdarie dar pana acum a tinut destul de ok, desi n a fost "menajata" vorba aia. Am tot zis ca i fac un detailing cand am luat o da deja imediat sunt 20k km si n am apucat...

e entry level

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@Romulus - percepția mărcilor "premium" este diferită în Germania. Așa cum ai și spus/observat, sunt multe touring-uri acolo, pentru că BMW-urile (la fel ca și Mercedes sau Audi) sunt cumpărate de către clasa de mijloc drept mașini uzuale de făcut treaba, cărat, dus plozii la școală, etc. - așa cum românul își cumpără Hyundai sau Škoda de exemplu. O mașină "premium" pentru un german este de la Porsche în sus.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

leasingul este cel mai avantajos mod sa cumperi o masina , oricati bani ai avea. la sfarsit este o valoare reziduala, daca masina valoreaza mai mult decat valoarea reziduala o cumperi , o dai la buy back si urmatoarea.

daca valoarea reziduala e mai mica. decat valoarea masinii le-o dai inapoi si gata( dar trebuie sa se intample ceva dezastros sa ajungi acolo)

Link to comment
Share on other sites

In Germania/Austria de ex, oamenii isi iau combi/suv/van, ca masina de servici, pentru o folosesc si in interes personal, in ideea de a avea cat mai mult spatiu. Cu cat urci mai sus in ierarhie dispare nuanta asta a achizitiei si o sa vezi berline, sau masini de clasa lux ( S, 7, A8 etc )

Totodata depinde si de tipul leasingului, pentru ca afara de ex lumea prefera avans minim, rata minima, si valoare reziduala cat mai mare, deci un fel de "chirie" mai mult. Cunosc caz similar, luat X3 30e, in Austria, rata minima 4 ani, si valoarea reziduala spre 30.000eur... 

La noi e fix invers, avans minim, rate cum se poate ( deobicei se intinde leasingul cat mai mult ) si valoare reziduala minima.

Link to comment
Share on other sites

@sskkaa rata nu o setezi tu, rata se seteaza in functie de km. 

de exemplu daca le spui ca in 3 ani o sa faci 20k km veri avea o rata mica si valoare reziduala mare( ca masina o sa valoreze mai mult). in schimb daca le spui ca in 3 ani vei face 100k km rata va fi mai mare pentru ca masina o sa valoreze mai putin.

singura chestie ce o poti face e sa dai avans mai mare. in leasing defapt si de drept pana la valoarea reziduala platesti devalorizarea, care e direct proportionala cu nr de km care il faci in timpul ala

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.