Jump to content

Recommended Posts

Ahhh da îmi aduc aminte acum ai mai zis odată asta. M-am oprit la faptul ca îmi trebuie un server local unde să instalez ori device-ul lor ori un linux, raspberry PI etc. 

Dacă ai deja setup-ul făcut acasă a fost mai simplu presupun. 
Follow-up question: pot să mă joc cu Connected Drive API separat prin credentialele mele cu un client api gen Postman? Ar fi interesant. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 2/24/2024 at 10:49 PM, Romulus said:

Dus (baterie 100%):
image.png

Intors (baterie 0%):
image.png

image.png

Mentionez ca am avut doua bucati de mers la limita aderentei pe ceva serpentine (la dus si la intors). Acolo unde am si pus-o in sport. In rest batraneste pe ploaie mocaneasca absolut oribila.

87.9 km eDrive din 311 km total, e super ok.

image.png

Acelasi drum, facut azi din nou. 312 km. Azi am reusit aproape 6.2 l/100km cu o gestionare mai inteligenta a bateriei cu care am plecat de acasa 100% (a sarit la 6.3 dupa ce am intrat in orasul destinatie).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

3.6 bag la dube pe rotile din fata. Eu mai mult de 2.5 nu bagam la g30 si aveam motor de 3.0 asta pe nonrunflat de iarna, pe runflat pe cele de vara bagam 2.3 fata si 2.4 spate la rece , peste facea cam urat la gropi si aveam jante pe 18, deci nu foarte mari si suspensie adaptiva.

Acum am un a8 si bag 2.5 in toate rotile si am jante pe 20, dar nu e rigida, ca are perne. Tu parca ai perne pe spate.

Link to comment
Share on other sites

eu am suspensie adaptiva, jante pe 18, dar pneurile sunt ca si de dube, XL pentru ca am greutatea mai mare ca un 3.0 normal.

Daca te uiti, cea mai mica presiune acceptabila este pe asa masina cu roti XL, 2,2 cu 2,6. Nu e ca si la 530i.

Asta scrie, asta mancam!

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Romulus said:

eu am suspensie adaptiva, jante pe 18, dar pneurile sunt ca si de dube, XL pentru ca am greutatea mai mare ca un 3.0 normal.

Nu este adevarat, tu ai xl, xl am si eu la a8, la dube sunt C uri, e mare diferenta. C de la cargo, rezista la o greutate mult mai mare si alte presiuni.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, minu94 said:

Atata timp cat tu o simti confortabila, asta si conteaza. Restul, se schimba in caz de etc dar depinde si de drumurile pe care mergi. 

O simt super confortabila, ca daca mi-ar zdrangani rinichi si dintii, as fi pus mai mica.

Link to comment
Share on other sites

daca pui aer este mai instabil si creste odata cu temperatura
daca o sa te uiti, orice presiune ai avea in roti, la dupa cateva sute de metrii ai o presiune iar dupa ceva km o sa creasca
pentru o stabilitate mai mare a presiunii poti incerca cu azot

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oarecum. In Electric Mode, are mai agresiva recuperarea, da. In Hibrid, pare ca prefera coasting mai mult.

Am condus relativ putin in Electric pur, mai mult in Hibrid, dar am sa ma jos sa vad. Nu opreste de tot, deci probabil ca raspunsul este NU, in intelesul unei electrice, dar recuperare mai agresiva clar da, si frana de motor agresiva clar da.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.