Jump to content

Consum mare e91 320d


Recommended Posts

E relativa treaba cu consumul, eu chiar am verificat, am făcut plinul și după 300km.mers omenește îmi arata 5,4, am și acum poza, real la pompa a ieșit 7,2.Specific ca la mine este motor de 3litri. 

Edited by lospa alin
Link to comment
Share on other sites

@Mircea-Siala a fost odata doar, mers cu 100km/h. de obicei acelasi drum il scoteam undeva la 5.3,5,4 autostrada 99%

pe drum national lua un litru in plus. in oras nu stiu ca nu prea ma uitam la consum, dar consuma mult pana se incalzea, de exemplu pana la servici aveam vreo 8km, imi lua 9plus, pe cand benzinarul pe acelasi drum ia 8plus

1 minute ago, lospa alin said:

E relativa treaba cu consumul, eu chiar am verificat, am făcut plinul și după 300km.mers omenește îmi arata 5,4, am și acum poza, real la pompa a ieșit 7,2.

nu are cum sa fie diferenta de 50% ceva e problema la masina ta

Link to comment
Share on other sites

Este motor de 3litri la mine, am editat mai târziu. Voiam sa spun mai mult ca, consumul ar trebui făcut la pompa, nu sa ne luom neaparat după ce arata ea.. 

Apoi trebuie ținut cont ca mașina nu mai este noua, deci 1 litru în plus nu e chiar o tragedie. 

Edited by lospa alin
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Viper05 said:

nu draga bimmer 

consumul mediu per total e mai mare decat consumul pe autostrada pentru ca in consumul per total e inclus si condusul in oras, pa nationala, unde masina consuma mai mult

 

Stiu, stiu din astea cu afisajul, dar eu calculez la pompa, cat pun intre doua alimentari si cati km am facut cu respectiva cantitate.

Dar hai sa revenim la daca trebuie sa nu sa CHELTUIM BANI pe distributia la N47 fata de M47. Aici era subiectul de la care logica mea a fost distrasa de consmul extrem de bun al unui N47.. care e mai mic dara doar si poate decat M47. Dar asta NU INSEAMNA ca salveaza banii; doar cumperi timp pana tre' sa ii faci distributia.. daca nu tu, urmatorul propietar. 😉

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

ce face urmatorul proprietar cu masina e irelevant. eu am avut n47 nu vorbesc de pe net, am luat masina la 70k am vandut-o la 270k. la motor inafara de ulei , filtre nu i-am facut nimic.

ca tu calculezi la pompa iarasi e irelevant, computerul de bord iti poate face un average destul de corect, intre plinuri pot fi diferente de asemea

oricum la consumul per total masina stie cati km ai facut si cati litrii au fost bagati. singura chestie unde vad ca ar gresi computerul de bord e cand faci 5 km cu motorul rece, atunci da iti poate arata eronat, dar la un drum de 100km plus sigur nu arata eronat

Link to comment
Share on other sites

Depinde din ce an e N47! Daca e din primii ani, trebuie schimbata daca nu a fost deja schimbata de fostul proprietar. Totusi, nu e un motor nou si multi deja au schimbat. Daca e motor produs dupa 2013, majoritatea au iesit din fabrica deja cu reperele imbunatatite la patine, lant, intinzatoare etc. Cunosc destul de multe cazuri cand a fost recomandata schimbarea distributiei de mecanici (“se aude”), ca la desfacerea motorului sa se constate ca patinele si lantul montate, erau modelul nou, unde patinele nu se mai sparg pt ca au material (spuma) anti rezonatoare in compozitia lor… practic nu aveau probleme… dar nimeni nu comenteaza asta :)))
Pana la urma, fiecare vrea ce face! 👍🏼

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

ce face urmatorul proprietar cu masina e irelevant. eu am avut n47 nu vorbesc de pe net, am luat masina la 70k am vandut-o la 270k. la motor inafara de ulei , filtre nu i-am facut nimic.

ca tu calculezi la pompa iarasi e irelevant, computerul de bord iti poate face un average destul de corect, intre plinuri pot fi diferente de asemea

oricum la consumul per total masina stie cati km ai facut si cati litrii au fost bagati. singura chestie unde vad ca ar gresi computerul de bord e cand faci 5 km cu motorul rece, atunci da iti poate arata eronat, dar la un drum de 100km plus sigur nu arata eronat

Iar ne contrazicem pe lucruri irelevante..

Nu cred ca pe autorul topicului il intereseaza cum ai tratat tu masina. Parese ca ai un N47 perfect. Ca si mine M47.. numai ca despre M47 INTERNETUL NU E PLIN DE DISTRIBUTII.. Asta am vrut sa clarific(am). Sau ma insel?

@DON CORLEONE io n-am vrut sa vorbim despre N47.. 👀 Am zis doar sa pun finut o nuanta intre ele. Tu ai M47..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Iar ne contrazicem pe lucruri irelevante..

Nu cred ca pe autorul topicului il intereseaza cum ai tratat tu masina. Parese ca ai un N47 perfect. Ca si mine M47.. numai ca despre M47 INTERNETUL NU E PLIN DE DISTRIBUTII.. Asta am vrut sa clarific(am). Sau ma insel?

@DON CORLEONE io n-am vrut sa vorbim despre N47.. 👀 Am zis doar sa pun finut o nuanta intre ele. Tu ai M47..

Pai tu ai zis “hai sa revenim la N47 si cum sa nu cheltuim bani pe servisarea distributiei la 80-100k km” pt ca asta a fost “logica ta distrasa de consumul extrem de mare al unui M47, motor pe care-l ai de multi ani si pe care-l ridici in slavi. Asta cateva posturi mai sus…

Am avut M47, am facut 370k km cu el… era un motor bun la vremea lui, insa, nu il pot pune pe niciun piedestal, not now, not ever!

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, DJ Allexinno said:

Pai tu ai zis “hai sa revenim la N47 si cum sa nu cheltuim bani pe servisarea distributiei la 80-100k km” pt ca asta a fost “logica ta distrasa de consumul extrem de mare al unui M47, motor pe care-l ai de multi ani si pe care-l ridici in slavi. Asta cateva posturi mai sus…

Am avut M47, am facut 370k km cu el… era un motor bun la vremea lui, insa, nu il pot pune pe niciun piedestal, not now, not ever!

Care consum extrem de mare? Ma confunzi cu autorul topicului. Eu nu ma plang de consum mare la M47, recunosc consumul mic la N47. Dar sa nu indraznesti sa pui N47 langa M47 in termeni de fiabilitate ca nu te contrazic eu ci toti carora li s-a rupt distributia la N47. Si sunt destui!

Nu imi amintesc ca BMW sa fi facut vreun recall la distributia lui M47. La N47 parca 2. Cat e o galerie se admisie noua? Pretu il stiu aia cu N47! Cate galerii de admisie au luat foc la M47? Sau la alea nu se sparge  racitorul EGR? Desigur..

Mai continuam discutia asta tampa?

Sa fim intelesi, nu sunt decat partizanul realitatii reflectate prin ce am inteles eu si altii, aia mai multi.

A, @DON CORLEONE sa stii ca daca schimbi injectoare la M47 nu scade consumul peea mult. Am schimbat eu cu aproape noi..

Talpa grea diminuata in schomb, DA.

Pe de alta parte, nu ne luam BMW sa ne uitam la turatii sau cobsum, nu!?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Viper05 said:

n47 parca din 2012 nu a mai fost asa problematic, problematic a fost pe e90,e60 

Din 2014 de fapt ca sa fim cel mai siguri. Stiam si versiunea de motor scoasa... dar cate nu se uita.

Eu asta nu inteleg, vorbim despre M47 din topic sau cum si-a revenit N47 istoric..?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Romulus said:

Ai verificat injectoarele?

Da,corectiile sunt ok acum.

7 hours ago, adi v said:

Aceeasi masina dtpdv

Roti 16” 80 km/h - 5.5 l

              130 km/h- 6.2 l

Roti 19”  80km/h - 6 l

              130km/h - 6.8 l

Banuiesc ca la soft nu i ceva ok.

   

Este foarte probabil ca cel care a facut dpf off la masina sa nu fi pus  ce soft trebuie.Nu are bisnitarul nici un interes ca masina sa mearga snur ci sa o vanda rapid.La sfarsitul lunii imi vine si mie in tara omul care stie ce face si,probabil ca vom pune ce soft trebuie pe masina.

15 hours ago, Romulus said:

Ai verificat injectoarele?

Da,sunt ok corectiile.Cand am luat-o erau deplasate dar am rezolvat cu cele defecte.Probabil o sa pun alt soft pe ea la sfarsitul lunii.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Din 2014 de fapt ca sa fim cel mai siguri. Stiam si versiunea de motor scoasa... dar cate nu se uita.

Eu asta nu inteleg, vorbim despre M47 din topic sau cum si-a revenit N47 istoric..?

in 2014 a fost inlocuit cu b47. tu ai adus in discutie n47 nimeni altcineva.  si ai inceput sa o dai ca defapt nu consuma putin ca e un mit, cand ai fost corectat o dai cu intorsu la topic

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, bimmer90f30 said:

Consumul fata cu E91 dat mai sus e normal la vitezele mentionate.

Cat consuma un 325 la aceleasi viteze? Sau, ce da cu virgula in exprimarea ta? Ce te asteptai? 5 la suta la 120-130?

A, vara un E90 din generatia aia poate scoate si 4.7 dar trebuie sa ai talpa usoara si sa stai cu motorul pe la 2000rpm pe autostrada.

A, si cum au zis si altii cutia automata.. mda, consum un pic mai mare ca, cea manuala?

Sweet point-ul la un diesel normal e la 2000rpm (autostrada) nu chiar la 2500.. unii mai economici o sa zica 1500 - care e cam ridicol.. 🤓 ca deja simti..

Pune vin-ul sa vedem de curiozitate ce grup are un m47 automa. Nu cred ca are acelasi grup cu o manuala.

 

Tinere,in acel context,cand am spus E34 525 i ,m-am referit la calitatea interiorului si a materialelor care erau la ani lumina in fata mediocrului E91.

Si daca ma gandesc bine,da,pana si batranul E34 525i cu care faceam naveta in Danemarca,lua 10 l de GPL pe autostrada la 130 km /h,parfum pentru mine  in acele vremuri.

Lasa grupul in pace ca stiu inginerii bmw ce au pus pe masini.Eu acum suspectez la a mea un soft pus prost,in graba dar se va rezolva...

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, Viper05 said:

in 2014 a fost inlocuit cu b47. tu ai adus in discutie n47 nimeni altcineva.  si ai inceput sa o dai ca defapt nu consuma putin ca e un mit, cand ai fost corectat o dai cu intorsu la topic

Da, e un mit pentru trebuie sa bagi bani in distributie ca sa fii sigur pe motorul N47. De aia e un mit; ce salvezi in motorina bagi in distributie la N47. E greu sa intelegi de catre tine situatia in ansamblu? Nu e greu deloc.

Eu am condus N47 nou in 2014.

11 minutes ago, DON CORLEONE said:

Tinere,in acel context,cand am spus E34 525 i ,m-am referit la calitatea interiorului si a materialelor care erau la ani lumina in fata mediocrului E91.

Si daca ma gandesc bine,da,pana si batranul E34 525i cu care faceam naveta in Danemarca,lua 10 l de GPL pe autostrada la 130 km /h,parfum pentru mine  in acele vremuri.

Lasa grupul in pace ca stiu inginerii bmw ce au pus pe masini.Eu acum suspectez la a mea un soft pus prost,in graba dar se va rezolva...

Eu te intrebam de consum si tu vorbesti de materiale.. 

Pe tine te intereseza consum la M47 sau materialele?

Stai ca nu ai vazut ce materiale de materiale se pun in astea mai noi.

Noormal ca ijinerii de la BMW stiu ce fac. Nummai ca nu fac ce vor ei!!!

daca mai primesc raspunsuri din astea iti las topicul in pace, DUPA CE M-AM AGITAT SA STAU LA SUBIECT VINE @DON CORLEONE si o ia tangential chiar pe subiectul lui..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, DJ Allexinno said:

Afacere bulgareasca imi pare. Ai luat masina pe bani putini dupa spusele tale, pt ca asta era bugetul, ca mai apoi sa bagi destul de multi bani in ea (alt buget?) pt ca avea o gramada de minusuri. 
Daca dpf off nu e facut cum trebuie, injecteaza motorina aiurea si poti avea consum mai mare. Problema mai poate fi si de la electrovalva ce comanda EGR… amestec prost, motorina mai multa etc. Deasemenea mai pot fi probleme si de la termostate… ai scris ca sunt noi merita investigat in mers ce temp ai. Bateria e ok pe masina? Daca nu e inregistrata, alternatorul poate merge in full load tot timpul si iarasi si de acolo poti avea consum marit. Injectoarele trebuiesc verificate pe banc sa nu bage motorina mai multa, chiar daca valorile in Ista sunt bune. Banuiesc ca ai codat noile injectoare dupa ce le-ai schimbat. Clapetele le mai ai pe galeria de admisie? Sau sunt off si acelea? 
Cam acestea sunt probleme ce ar putea influenta consumul ridicat, din cate imi aduc aminte pe cand aveam motorul M47.

@bimmer90f30 Distributia la N47 nu se schimba o data la 100k cum zici… se schimba cu noile repere de lant, patine si toate cele si nu mai sunt probleme dupa.

Chiar ca bulgareasca,ai dreptate 🙂

Am luat-o pe bani putini ca sa ma deplasez cu ea loco ,pe unde am avut nevoie si in lunile ulterioare ,am bagat bani in ea cum imi place mie,sa nu am treaba la drumuri lungi (faceam si 30.000 pe an si voi incepe iar sa pap kilometri )

Si eu suspectez un soft facut cum nu trebuie.Oricum,pana in 2.500 rpm nu trage cum trebuie.

Injectoarele au fost codate pe masina dar nu au fost verificate pe banc(din ce retin,erau in jur de -1/+1,parca) .Clapete nu sunt pe admisie,are dopuri ...eu doar am pis garnituri noi la admisie si egr,atunci cand am schimbat bujiile.

La sfarsitul lunii imi vine meseriasul si o sa discut cu el de alt soft.

Masina nu scoate fum nici in relanti si nici in sarcina si,daca va fi sa vad vreodata fum la ea,va fi dupa 2 litri de benzina si un chibrit aruncat de mine. 🙂

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, lospa alin said:

Una peste alta, una este o mașină luata de la 70k km și servisata corespunzător pana la 270k km și altceva este una peste 300k km, cine știe câți peste și cum a fost exploatata, cum are inițiatorul topicului. 

Nu m-au prea interesat niciodata kilometrii unei masini in bord ci starea ei in momentul vanzarii,iar pe asta am luat-o in grabal,la 240.000 in bord (fara carte service) dar,evident ca avea 340.000 in realitate.Numai Barbosu stie la ce kilometraj s-au facut reviziile pana acum.La mine,la orice masina am avut,la 8.000 km zboara uleiul motor si filtrul de ulei afara,la 20.000 filtrele de aer,motorina si antigelul si la 60.000 bujiile, uleiurile din cutie si diferential.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@bimmer90f30Dragul meu,eu nu am deschis acest topic ca sa fiu certat sau ca sa va certati voi intre voi,ca membri ai forumului.

Am fost scarbit de genul asta de atitudine pe alt forum,nu dau nume (Mercedes)unde singurul ajutor din partea membrilor forumului era indemnul sa mergi la reprezentanta .De parca eu nu as stii asta ... 🙂

Nu trebuie sa te simti obligat sa raspunzi iar daca topicul  deranjeaza,chiar rog un moderator sa-l stearga.

Intrebarea mea a fost clara : voi ce consumuri aveti la E91 cu M47 D20 TU 2 pe autostrada.Merg prea putin in oras ca sa ma deranjeze 9,5-10 L/100%...

Si eu stiu sa scot 5 litri mergand ca mortu cu 70 km/h dar,repet,ma intereseaza consumul de autostrada pentru ca voi face 4.500  km pe luna iar pe Germania,obisnuiesc sa merg (nu dorm pe banda a 2-a).

In vremurile bune, cand nu veneau amenzile acasa,faceam Germania de la iesire din NL pana la intrare in Austria in 6 ore .Asa ca nu imi vorbi mie de mers la consum ca nu ma caracterizeaza !

Si da,am vorbit romaneste,am comparat E34,E39 si E38 cu E91 dpdv al calitatii materialelor ,al interiorului si sincer,consider un  downgrade urias facut de BMW.Foamea de bani !

Nu ma pronunt la modele mai noi pentru ca nu am mers cu ele...

Daca vrei,deschidem un topic nou si iti spun ce downgrade a facut bmw -ul referitor la calitate materiale,usurinta reviziilor,lipsa roata de rezerva,cric,etc,comparativ cu "cazanele" de acum 20-30 de ani.

PS : acum am vazut ca ai sau ai avut e90 si de fapt,am fluierat in biserica cu comparatiile mele 🙂

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DON CORLEONE said:

am luat-o in grabal,la 240.000 in bord (fara carte service) dar,evident ca avea 340.000 in realitate.

Eu am luat m47 tot la putin peste 220k km, dar cu carte si tot scris in ea, revizii.. alea primele schimburi (x5) la 30k km si peste.. dar eu am carte asa ca nu poti sa stii (IN CAZUL TAU) cum au fost facute schimburile pana la presupusii 300k km. 

Pe cand eu stiu ca am luat-o de la persoane fizica, al treilea proprietar si mi s-a spus ca masina a facut doar distante foarte lungi pentru ca fecioru statea departe si venea cu masina sa isi vada parintii..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.