Jump to content

Consum mare e91 320d


Recommended Posts

1 hour ago, DON CORLEONE said:

Intrebarea mea a fost clara : voi ce consumuri aveti la E91 cu M47 D20 TU 2 pe autostrada.Merg prea putin in oras ca sa ma deranjeze 9,5-10 L/100%...

Eu vara, 24 km dus si apoi intors, 5,5-6 cu manuala. Iarna trece de 6. Nu mai fac autostrada mai deloc (ies din oras pe nationala) dar cand faceam autostrada, scotea 4,7/100, da dormind.. ca nu aveam loc de altii, ca oricum era plina la ore de varf!

Te-am intrebat sa pui vin-ul sa caut un raspuns dar ti-a scapat.

Nu trebuie sa deschizi alt topic, o sa te lamuresti singur ce si cum.. Probabil motorul a fost resoftat, de aici si consumul pe langa uzura la pachet.. Apoi sa te intorci la stock nu cred ca o sa consume mai putin ca oricum tu nu vrei sa dormi.

Sau tu crezi ca se intampla altceva?

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, lospa alin said:

Sunt curios tu ce așteptări referitoare la consum ai de la o mașină de 15 ani, cu un motor bun dar totuși de generație veche, cu un rulaj peste 300km de unde rezulta totuși o uzura considerabila și fără softul original. 

 

Daca,de la plin la plin, un E 38 2.5tds de 143 cai sau un Audi A6 C5 2.5 TDI de 180 cai nu trec de 7,8 l/100 km la viteze de +160 km,nu mi se pare normal ca un E 90 320 d 163 cai sa ia 7,8 la 130 km/h,doar asta zic...

Mi se pare enorm,indiferent de vechimea sau kilometrajul masinii.

Consider rezonabil un consum de maxim 6,5 l/100 km la viteze de 130 iar daca,dupa schimbarea softului ce va sa vie,va lua peste , olx scrie pe ea.

Exemplu : cu E91,320 d automat la un consum de 6,8 l/100 km(120 km/h),ma costa in Germania 11,6 euro/100 km si ,in cazul asta,ies mai bine cu E39 525i automat pe gpl ,care ,la aceeasi viteza,imi ia 11Lde gpl /100 km,adica 9,57 €/100 km.La 4500 de km parcursi ,diferenta e de 90 euro !

Atunci unde  mai e avantajos un diesel mic ? 

Sa nu mai vorbesc de faptul ca n-am avut niciodata stres cu benzinare E 34 sau E 39 la drum.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, bimmer90f30 said:

Eu vara, 24 km dus si apoi intors, 5,5-6 cu manuala. Iarna trece de 6. Nu mai fac autostrada mai deloc (ies din oras pe nationala) dar cand faceam autostrada, scotea 4,7/100, da dormind.. ca nu aveam loc de altii, ca oricum era plina la ore de varf!

Te-am intrebat sa pui vin-ul sa caut un raspuns dar ti-a scapat.

Nu trebuie sa deschizi alt topic, o sa te lamuresti singur ce si cum.. Probabil motorul a fost resoftat, de aici si consumul pe langa uzura la pachet.. Apoi sa te intorci la stock nu cred ca o sa consume mai putin ca oricum tu nu vrei sa dormi.

Sau tu crezi ca se intampla altceva?

 

 

Diferentialul e 3.15

Si eu tot asta banuiesc,un soft ieftin ,prost ,pus de catre un nepriceputean.Dar,na ,acum trebuie sa astept pana la sfarsitul lunii sa-mi vina "chirurgul" s-o opereze 🙂

Link to comment
Share on other sites

Pai ,in primul rand,pentru ca pe acelasi drum, aceeasi distanta, la vitezele cu care mergem noi,o Dacie  euro 6,1.5 dci suge la fel cat un 2.5 diesel si asta pe testate,de la plin la plin,o masina in spatele alteia. Avand in vedere ca parcurg peste 40.000 km pe an,pentru mine conteaza diferenta si confortul oferit.

In al doilea rand,vreau ceva ce la 1.5 dci nu voi gasi niciodata : un fotoliu  comod cu cotiera ,din care sa ma dau jos fara dureri de spate (in Dacie stau ca-n prun,nu te supara :-),vreau o directie sigura,vreau stabilitate sa nu ma bata vantul pe autostrada,vreau un schimbator de viteze uman,nu o galeata cu suruburi,vreau caldura in masina iarna si rece vara (nu gheata aia care se formeaza la Dacia in interior pe aeroterma si pana nu stai 30 min.pe loc sa se topeasca,ciu ciu rece :-),vreau pilotul automat pe volan nu sub bord,vreau liniste in habitaclu sa pot vorbi cu pasagerul,nu vant pe la chedere si frig la oase,vreau siguranta,vreau frane nu jucarii,vreau iarna un rezervor pentru spalat parbrizul de 7 litri ,nu o sticla de suc,vreau sa pot sa schimb un bec de far in 5 minute pe ploaie torentiala,vreau sa o servisez eu cu manuta mea,nu reprezentanta Dacia Renault,vreau,vreau,vreau...

Toate astea le-am gasit si avut la  bmw-uri de 20-30 de ani ,la masini de 2000-4000 euro,masini pe care le-am alergat ani la rand din Romania pana in Danemarca sau Olanda si nu sunt dispus sa fac rabat de la ele.

Probabil ca daca e91 nu se va comporta cum vreau eu,va fi inlocuit anul viitor de o veterana E3...

  • Like 1
  • Love BMW 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Cu cele mai multe argumente sunt de acord, mai putin cel cu schimbatul becului de far in 5 minute in ploaie. Nu de alta, dar la E90 trebuie sa te freci de roata si umbli prin contraaripa - in cazul fericit in care nu trebuie sa dai roata jos 😄

Iar daca mergi la drum lung, nu cred ca vrei o veterana E3x. Si asta pentru ca siguranta la standarde moderne vine de la E90 incoace dupa parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

Și eu sunt de acord cu ce spui iar prin 1.5dci nu m am referit la Dacia neapărat, în minte am avut megane de ex, dar ar putea fi o mașină de generație mai nouă care s ar descurca rezonabil la 120-130km/h cu un consum decent, dupa acesta viteza cred ca nu mai are rost sa vorbim de consum. Sa știi ca și eu îmi pun problema daca sa țin f ul sau sa iau ceva mai nou și cu km mai putini sau chiar nou alta marca. Bine, eu fac 15k km. pe an, clar nu se justifica impozitul la 3l etc, rămâne plăcerea când ma urc ea. 

Edited by lospa alin
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, mgi said:

Cu cele mai multe argumente sunt de acord, mai putin cel cu schimbatul becului de far in 5 minute in ploaie. Nu de alta, dar la E90 trebuie sa te freci de roata si umbli prin contraaripa - in cazul fericit in care nu trebuie sa dai roata jos 😄

Iar daca mergi la drum lung, nu cred ca vrei o veterana E3x. Si asta pentru ca siguranta la standarde moderne vine de la E90 incoace dupa parerea mea.

Poate o sa te surprindă, dar la 150 318is e la fel de "sigur" că și m140i. Ok in caz de accident nu ai ce sa compari dar că și ținuta de drum e tot acolo. Ambele mașini cu aceași suspensie și roti stock . Clar nu ai rezervele de putere de la m140i dar din nou ținuta de drum e asemănătoare,și vorbim de un 318is refăcut "din bucăți"cu peste 300k km la bord.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mgi said:

Cu cele mai multe argumente sunt de acord, mai putin cel cu schimbatul becului de far in 5 minute in ploaie. Nu de alta, dar la E90 trebuie sa te freci de roata si umbli prin contraaripa - in cazul fericit in care nu trebuie sa dai roata jos 😄

Iar daca mergi la drum lung, nu cred ca vrei o veterana E3x. Si asta pentru ca siguranta la standarde moderne vine de la E90 incoace dupa parerea mea.

Da,ai dreptate,inginerii care s-au gandit la schimbarea becului la e90 ar trebui spanzurati de outze ,in fata fabricii.Sunt criminali !

Referitor la siguranta,stiu ca e90 a fost  o masina sigura  la vremea ei dar nu imi pun toate sperantele in fier.Conduc din anul 1998,nu am avut accidente cu nimeni pana acum si prefer totusi o" baba nemteasca "in locul unei Dacii,fie ea si din 2017..

1 hour ago, lospa alin said:

Și eu sunt de acord cu ce spui iar prin 1.5dci nu m am referit la Dacia neapărat, în minte am avut megane de ex, dar ar putea fi o mașină de generație mai nouă care s ar descurca rezonabil la 120-130km/h cu un consum decent, dupa acesta viteza cred ca nu mai are rost sa vorbim de consum. Sa știi ca și eu îmi pun problema daca sa țin f ul sau sa iau ceva mai nou și cu km mai putini sau chiar nou alta marca. Bine, eu fac 15k km. pe an, clar nu se justifica impozitul la 3l etc, rămâne plăcerea când ma urc ea. 

Am inteles ce zici.Mi-a venit in minte Dacia cand ai zis 1.5 dci pentru ca Dacia avem si la munca dar ma ingrozesc motoarele mici,sunt foarte zgomotoase si deranjante la viteze mari.Nu cred ca Renault e mai breaz.Am tras si o Primera cu motor de Renault 1.9 dci dar,la fel,zgomotoasa si foarte rigida oenteu gustul meu.Sa nu-ti mai spun cum se schimba becul de far : jos masca frontala,jos spoiler,jos carenaj roata si jos far 🙂

Am condus si Audi-uri si Mercedes-uri dar,nu stiu cum naiba se face ca, numai la BMW am gasit o dinamica exemplara si mi-ar lipsi mult asta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, DON CORLEONE said:

Probabil ca daca e91 nu se va comporta cum vreau eu,va fi inlocuit anul viitor de o veterana E3...

Si atunci unde e comfortul lasat sa se inteleaga ca il cauti din postul de mai sus?

Ai incercat un bmw cu suspensie adaptabila? Au acum, de cati ani buni, modul comfort; e drept ca e barca, dar are grija de spatele tau batran @DON CORLEONE. Si obligatoriu sa ii pui jpl, pardon gpl; si iesi ieftin.

E drept ca e mai scump probabil la achizitionare si nu schimbi bec in 3 minute ci in vreo 15-20 dar tot tu il schimbi..

(Acu daca vrei si o parere personala, un alt motiv principal pentru care tin E90 pana nu ma mai lasa sa merg cu el.. e pentru ca e masina pe care pot sa o conduc 1000 (o mie) de km (non-stop) fara sa am probleme cu spatele sau sa ma oboseasca condusul in vreun fel..; dar poate la tine sunt alte probleme..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bimmer90f30 said:

Ca ai adus vorba, Renault isi pune motoarele in marca de masina Mercedes!

Sau invers, Mercedes foloseste motoare Renault in masinile ce ies pe poarta lor.

Ca motor,1.5 dci e decent ,eu chiar nu am ce sa-i reprosez dar la  "ambalaj" mai au de lucrat.Pentru Romanistan e foarte bun .

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, bimmer90f30 said:

Si atunci unde e comfortul lasat sa se inteleaga ca il cauti din postul de mai sus?

Ai incercat un bmw cu suspensie adaptabila? Au acum, de cati ani buni, modul comfort; e drept ca e barca, dar are grija de spatele tau batran @DON CORLEONE. Si obligatoriu sa ii pui jpl, pardon gpl; si iesi ieftin.

E drept ca e mai scump probabil la achizitionare si nu schimbi bec in 3 minute ci in vreo 15-20 dar tot tu il schimbi..

(Acu daca vrei si o parere personala, un alt motiv principal pentru care tin E90 pana nu ma mai lasa sa merg cu el.. e pentru ca e masina pe care pot sa o conduc 1000 (o mie) de km (non-stop) fara sa am probleme cu spatele sau sa ma oboseasca condusul in vreun fel..; dar poate la tine sunt alte probleme..)

Inca nu am scos E 91 la drumuri lungi,doar pe autostrazile din Romanistan.Odata intrat in el, confortul oferit de scaun e ok iar suspensia e suportabila.

Ca o parere personala,suspensia la E91 e mult sub suspensia de E34,E39 ,nu mai zic de E 38.

Ma refer la confort si la oscilatiile laterale.Se vede cost cutting pe toata masina ,din pacate.Pentru mine e un model tip sarakie...

Daca ma apuc acum sa-ti spun ce nu-mi place la e91 (comparativ cu dinozaurii mentionati mai sus)imi pun toti membri bmw club in cap.

Si,crede-ma,e al dracului de tentant s-o fac ! 🙂

Suspensia adaptabila nu ma intereseaza deloc,nu ma intereseaza masini scumpe ,ma intereseaza echilibrul,decenta si respectul fata de client pe care-l ofera un producator,lucruri care s-au pierdut pe drum dupa anul 2000.

Pentru mine,singura dotare deal breaker la o masina e clima,restul mi se par sunt jucarii pentru copii (tablete,iluminat interior,scaune masaj,angel eyes,led-uri,muzicanti)

Edited by DON CORLEONE
Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, DON CORLEONE said:

Daca ma apuc acum sa-ti spun ce nu-mi place la e91 (comparativ cu dinozaurii mentionati mai sus)imi pun toti membri bmw club in cap.

Stai linistit. Nu ai ce membri sa iti pui in cap.. doar eu am ramas aici pe baricada E90 si mai scot capu' din cand in cand peste..

Zii tare, zii cu indrazneala ce nu'i bine la E90, asa ceva serios (nu lucruri minore)?

Numa' sa nu compari cu, ce e mai vechi.. ci, cu mai nou..

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Stai linistit. Nu ai ce membri sa iti pui in cap.. doar eu am ramas aici pe baricada E90 si mai scot capu' din cand in cand peste..

Zii tare, zii cu indrazneala ce nu'i bine la E90, asa ceva serios (nu lucruri minore)?

Numa' sa nu compari cu, ce e mai vechi.. ci, cu mai nou..

 

Din pacate nu am mers cu nimic mai nou,in afara de e61 vreo 60 km,nu am mers .

Oricum eu traiesc foarte mult in trecut la capitolul masini (am in casa E 38 si E 39 si fac comparatie cu ele fara sa vreau).

Ce imi place la e91 :

-lipsa ruginii,dinamica buna= e fasneata,gabarit redus-usor de parcat,frane bune ,directia foarte precisa,cutia automata in 6 viteze schimba superb,servisarea cutiei e foarte usoara ,motorul trage "relativ bine " si e destul de silentios pentru un  tractoras in 4 cilindri (aud PD -urile de la 1 km 🙂),clima raceste decent,sistemul audio standard e banal dar suna bine.

Ce nu imi place : 

-antifonare habitaclu slabuta-vibratiile motorului se resimt in interior, comanda geamurilor si oglinzilor e pusa la dracu(tre'sa fii urangutan sa ajungi la ele)lipsa indicatorului de temperatura a lichidului de racire ,priza bricheta in cotiera wtf ???,incalzire slabuta a habitaclului (pana la +28° C),ventilatia e slaaaba chiar pe maxim pusa,lipsa roata de rezerva,cric,trusa de scule,dificultate schimbare becuri in far,calitate slaba a plasticului interior (manere usi,consola centrala spate),pornire la buton (jucarie copii),oglinzi exterioare mici-vizibilitate redusa,

La compartimentul motor, schimbarea filtrului de aer,a bujiilor si releului de bujii,sunt de-a dreptul CRETINE ! Mi se pare deplasat sa dau galeria de admisie jos pentru un schimb de bujii +releu.Lipseste busonul de golire al radiatorului ! Sa mai zic ca surubul de golire al lichidului de racire de pe blocul motor e ffffff greu de accesat fara a da jos catalizatorul ? Sau ca pentru schimbarea unui amarat de senzor vibrochen trebuie ,la fel,data jos galeria de admisie si demarorul ?

Eu sunt obisnuit cu intretinerea si reparatiile auto si le fac cu absoluta placere dar e dureros sa vad regresul BMW in usurinta servisarii !

Stiu,asa e tendinta acum ,chiar si la alti producatori .Personal,nu as mai cumpara niciodata un bmw mai vechi de 2002...

Am uitat de maneta de semnalizare si maneta de stergatoare cu impuls,chiar era necesar ? Woof !

Edited by DON CORLEONE
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E nasoale bmw-urile astea noi, de rahao.  E de rahao ca nu poti tu sa faci o mentenanta corespunzatoare singur, ca trebuie sa dai galeria jos sa schimbi releu + bujii. Au gresit cei de la BMW ca nu ti-au cerut parerea cand au proiectat e91.

Bro, tu realizezi ineptiile scrise mai sus? Pai daca e asa intoarce-te la 1310 ca acolo cu o sarma si un patent rezolvai totul.

Si apropos, si Reno e de kkt am vazut, am avut Megane Estate 1.5 dci 110 cai din 2016. Foarte ok masina din toate pdv, inclusiv confort si insonorizare.

Si daca vrei consum mic, am scos cu octavia 3 1.6 tdi 3.8% mediu de la Paltinis la CT, Daca o abuzez tare nu trece de 5%. Da sa vezi cat costa intretinerea....

  • Like 2
  • Hot!! 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Mircea-Si said:

E nasoale bmw-urile astea noi, de rahao.  E de rahao ca nu poti tu sa faci o mentenanta corespunzatoare singur, ca trebuie sa dai galeria jos sa schimbi releu + bujii. Au gresit cei de la BMW ca nu ti-au cerut parerea cand au proiectat e91.

Bro, tu realizezi ineptiile scrise mai sus? Pai daca e asa intoarce-te la 1310 ca acolo cu o sarma si un patent rezolvai totul.

Si apropos, si Reno e de kkt am vazut, am avut Megane Estate 1.5 dci 110 cai din 2016. Foarte ok masina din toate pdv, inclusiv confort si insonorizare.

Si daca vrei consum mic, am scos cu octavia 3 1.6 tdi 3.8% mediu de la Paltinis la CT, Daca o abuzez tare nu trece de 5%. Da sa vezi cat costa intretinerea....

Calmeaza-te,bro,de ce te ataci aiurea,bro ?  De unde malitiozitatea asta  la tine.? Nu e obligatoriu sa ma ajuti sau sa raspunzi la topic...nu am fortat pe nimeni ci am pus o singura intrebare : ce consum aveti la e90 320 d ? Am impresia ca tu nu ai inteles ce am scris eu pana acum !

Cine ti-a spus ca nu am schimbat bujiile si de ce as schimba un releu daca functioneaza corect si daca nu mi-l da pe diagnoza ? Am schimbat bujiile la fel ca la orice masina pe care am achizitionat-o pana acum,chiar daca functioneaza...

Am impresia ca unii va atacati doar pentru ca am spus ca "am achizitionat un e90 din greseala ".Eu sunt capabil sa fiu obiectiv, sa laud ce e de laudat si sa critic ce e de criticat ! Care e problema ,nu am voie ? Daca deranjez,rog un administrator sa inchida topicul.

La fel cum am iesit din forumul celor de la Mercedes,asa o sa ies si de aici,no stres.In afara de "mergi la reprezentanta" ,acolo nu am primit altceva .Cred ca inca sunt in forumul acela BMW pe care il stiu eu din 2009 cand membrii incercau sa se ajute reciproc,nu sa se eticheteze ca incapabili ca nu stiu repara un BMW.

Unde am afirmat eu ca Renault e de kkt ? Au motoare foarte bune dar comparativ cu  nevoile si pretentiile mele,restul masinii nu e suficient.Si consuma la fel la mersul meu,la fel ca un 2.5 ! Cand o sa faci 40.000 km anual mai vorbim.Pana atunci,sa fii sanatos cu el si drumuri bune ! De ce l-ai schimbat daca a fost asa bun ? Daca o fi bun pentru tine,nu e obligatoriu sa fie bun pentru mine.Si nu mai compara pretul unui e90 din 2007 cu cel al unui Megane din 2016,incearca sa fii obiectiv.

Nici Skoda,nici Dacia 1310  nu ma intereseaza...nu doar consumul e important la o masina.Nu am fost multimit de Audi A6 ,de ce m-as uita la  o Skoda ? 

Si daca tu crezi ca evolutie inseamna sa nu oferi un ceas de temperatura,sa nu oferi un viscocuplaj ,sa stii ca te inseli...e involutie,si asta pe bani mai multi.

Am rugamintea sa nu va mai simtiti obligati sa interveniti si sa ma certati si sa ocoliti subiectul daca va deranjeaza .

PS : pentru a contribui in mod util la acest forum,vreau sa va spun ca ,in urma unei diagnoze am aflat urmatoarele : in oras ,apa nu se ridica la mai mult de 37° iar afara sta la 70°  si banuiesc ca de aici vine si consumul ridicat si incalzirea insuficienta a habitaclului(probabil am nimerit un termostat defect sau care s-a blocat pe deschis).

Pentru ca nu doresc ca aceasta discutie sa o ia pe aratura,din punctul meu de vedere ,topicul poate fi inchis,stiu ce am de facut la masina.Tin sa multumesc membrilor care au contribuit cu timpul lor,cu sugestiile lor si care si-au lasat acasa superioritatea si rautatea.O seara frumoasa la toata lumea doresc !

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Chill bro ca nu te-am atacat sau certat, si daca am fost mai taios am fost in legatura cu ideea. Din 2007 si pana acum am avut foarte multe masini, de ce crezi cam am ramas la BMW ???

In fine, daca tot ai mentionat ca apa nu urca mai mult de 37, respectiv 70 grade, vezi termostat egr intai. E ieftin si usor de schimbat.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DON CORLEONE said:

 

Cine ti-a spus ca nu am schimbat bujiile 

Unde am afirmat eu ca Renault e de kkt ? Au motoare foarte bune dar comparativ cu  nevoile si pretentiile mele,restul masinii nu e suficient.

Nici Skoda,nici Dacia 1310  nu ma intereseaza...nu doar consumul e important la o masina.

 

PS : pentru a contribui in mod util la acest forum,vreau sa va spun ca ,in urma unei diagnoze am aflat urmatoarele : in oras ,apa nu se ridica la mai mult de 37° iar afara sta la 70°  si banuiesc ca de aici vine si consumul ridicat si incalzirea insuficienta a habitaclului(probabil am nimerit un termostat defect sau care s-a blocat pe deschis).

 

Debitezi numai tâmpenii,cine citeste aici îsi închipuie ca toți suntem retardați.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DON CORLEONE said:

Calmeaza-te,bro,de ce te ataci aiurea,bro ?  De unde malitiozitatea asta  la tine.? Nu e obligatoriu sa ma ajuti sau sa raspunzi la topic...nu am fortat pe nimeni ci am pus o singura intrebare : ce consum aveti la e90 320 d ? Am impresia ca tu nu ai inteles ce am scris eu pana acum !

Cine ti-a spus ca nu am schimbat bujiile si de ce as schimba un releu daca functioneaza corect si daca nu mi-l da pe diagnoza ? Am schimbat bujiile la fel ca la orice masina pe care am achizitionat-o pana acum,chiar daca functioneaza...

Am impresia ca unii va atacati doar pentru ca am spus ca "am achizitionat un e90 din greseala ".Eu sunt capabil sa fiu obiectiv, sa laud ce e de laudat si sa critic ce e de criticat ! Care e problema ,nu am voie ? Daca deranjez,rog un administrator sa inchida topicul.

La fel cum am iesit din forumul celor de la Mercedes,asa o sa ies si de aici,no stres.In afara de "mergi la reprezentanta" ,acolo nu am primit altceva .Cred ca inca sunt in forumul acela BMW pe care il stiu eu din 2009 cand membrii incercau sa se ajute reciproc,nu sa se eticheteze ca incapabili ca nu stiu repara un BMW.

Unde am afirmat eu ca Renault e de kkt ? Au motoare foarte bune dar comparativ cu  nevoile si pretentiile mele,restul masinii nu e suficient.Si consuma la fel la mersul meu,la fel ca un 2.5 ! Cand o sa faci 40.000 km anual mai vorbim.Pana atunci,sa fii sanatos cu el si drumuri bune ! De ce l-ai schimbat daca a fost asa bun ? Daca o fi bun pentru tine,nu e obligatoriu sa fie bun pentru mine.Si nu mai compara pretul unui e90 din 2007 cu cel al unui Megane din 2016,incearca sa fii obiectiv.

Nici Skoda,nici Dacia 1310  nu ma intereseaza...nu doar consumul e important la o masina.Nu am fost multimit de Audi A6 ,de ce m-as uita la  o Skoda ? 

Si daca tu crezi ca evolutie inseamna sa nu oferi un ceas de temperatura,sa nu oferi un viscocuplaj ,sa stii ca te inseli...e involutie,si asta pe bani mai multi.

Am rugamintea sa nu va mai simtiti obligati sa interveniti si sa ma certati si sa ocoliti subiectul daca va deranjeaza .

PS : pentru a contribui in mod util la acest forum,vreau sa va spun ca ,in urma unei diagnoze am aflat urmatoarele : in oras ,apa nu se ridica la mai mult de 37° iar afara sta la 70°  si banuiesc ca de aici vine si consumul ridicat si incalzirea insuficienta a habitaclului(probabil am nimerit un termostat defect sau care s-a blocat pe deschis).

Pentru ca nu doresc ca aceasta discutie sa o ia pe aratura,din punctul meu de vedere ,topicul poate fi inchis,stiu ce am de facut la masina.Tin sa multumesc membrilor care au contribuit cu timpul lor,cu sugestiile lor si care si-au lasat acasa superioritatea si rautatea.O seara frumoasa la toata lumea doresc !

Sunt pe forumul asta inainte de 2009 dar, sa nu verifici temperatura la apa inainte sa faci o postare de genul, mai rar. Nici macar nu e nevoie de diagnoza pt temp apa… e din meniul secret, oldschool ashea… trebuia stiut la atata experienta, nu?

Link to comment
Share on other sites

Nu are cum sa-ti stea apa la 37 grade cand ai ambele termostate schimbate noi, asa cum, “nu-mi mai porneste masina dar nu am nicio eroare pe tester”, cum vin multi useri si posteaza. Daca plecam cu minciuni, informatii eronate din start, normal ca apar discutii. Chiar si colegii care au cunostinte, au si ei o rabdare care are limite… din cauza asta, multi evita sa mai dea raspunsuri ori solutii.

Sunt foarte multi care nu fac nicio verificare, absolut nici una si posteaza direct. 

 

Edited by DJ Allexinno
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Mircea-Si said:

Chill bro ca nu te-am atacat sau certat, si daca am fost mai taios am fost in legatura cu ideea. Din 2007 si pana acum am avut foarte multe masini, de ce crezi cam am ramas la BMW ???

In fine, daca tot ai mentionat ca apa nu urca mai mult de 37, respectiv 70 grade, vezi termostat egr intai. E ieftin si usor de schimbat.

Sunt schimbate ambele,imediat ce am luat masina,pe Mahle.Asta ma mira si pe mine,eu consideram Mahle un brand bun...

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, DJ Allexinno said:

Nu are cum sa-ti stea apa la 37 grade cand ai ambele termostate schimbate noi, asa cum, “nu-mi mai porneste masina dar nu am nicio eroare pe tester”, cum vin multi useri si posteaza. Daca plecam cu minciuni, informatii eronate din start, normal ca apar discutii. Chiar si colegii care au cunostinte, au si ei o rabdare care are limite… din cauza asta, multi evita sa mai dea raspunsuri ori solutii.

Sunt foarte multi care nu fac nicio verificare, absolut nici una si posteaza direct. 

 

Duminica am intrat in meniul secret,am pornit masina si am plecat in oras si dupa 7 km,temperatura apei nu a depasit 37 de grade.Daca iti fac filmare si iti confirm acest lucru,iti pui si apelativul MINCINOS langa numele tau de user ?

De ce insinuezi ca as minti ? Ce as avea de castigat daca as minti pe forum ? 

7 hours ago, wolf20 said:

Debitezi numai tâmpenii,cine citeste aici îsi închipuie ca toți suntem retardați.

Poti sa ajuti cu o informatie si  sa raspunzi la intrebarea pusa pe topic sau doar ai intrat sa pui etichete. Vad in profiflul tau ca nu ai E 91.Poate si spui ceva concret,cu subiect si predicat !

In calitate de ce faci tu afirmatiile astea ,ca spun tampenii,poti argumenta sau doar ai aruncat pastila,asa de plictiseala  ?

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.