Jump to content

Consum mare e91 320d


Recommended Posts

On 12/2/2023 at 11:31 AM, bimmer90f30 said:

Da, buna intrebarea, nu e mai ieftin o masina care merge pe gpl fata de una cu motorina? Intotdeauna da.

Nu ai incercat si una pe benzina fata de una pe jpl sa vezi in ce calcule intri cu drumul @DON CORLEONE?

Pai am la casa un E39 525i Touring dar  l-am lasat parintilor mei sa-l foloseasca.Pe GPL imi lua 11 L /100 km(la 120 km/h) ,consum bun avand in vedere pretul gazului dar na,nu l-as lua inapoi daca l-am dat spre folosinta.

Link to comment
Share on other sites

Rog un moderator sa inchida topicul pentru ca risca sa degenereze si banuiesc ca scopul forumului nu este sa ne aratam superioritatea, punem etichete sau sa ne analizam capacitatile intelectuale.

Tin sa le multumesc inca o data tuturor celor care au raspuns la intrebarea topicului si care au venit cu idei  de rezolvare a dilemei mele si cred pe mai departe ca rolul forumului este de a discuta,de a schimba idei,pareri(chiar si contradictorii daca sunt argumentate) si nu in ultimul rand,de a ne ajuta reciproc ,in masura posibilitatilor ,in calitate de automobilisti. Va multumesc,drumuri bune sa aveti si va salut !

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, DON CORLEONE said:

Duminica am intrat in meniul secret,am pornit masina si am plecat in oras si dupa 7 km,temperatura apei nu a depasit 37 de grade.Daca iti fac filmare si iti confirm acest lucru,iti pui si apelativul MINCINOS langa numele tau de user ?

De ce insinuezi ca as minti ? Ce as avea de castigat daca as minti pe forum ? 

 

Ideea era alta, discutiile/intrebarile pe forum se fac dupa ce se fac minime verificari la masina, ca le faci tu, ca le face un mecanic etc.  Imi spui ca ai montat la mecanic 2 termostate apa noi si nu ai verificat dupa daca sta apa la 90?!? Ce filmari sa-mi faci? Cu ce ma ajuta? Trebuia sa iti faci timp sa verifici inainte, nu dupa… asa cum ai avut timp de scris, parerea mea. Pe forum stiu ca oamenii cereau ajutor la probleme complexe, dupa ce faceau verificari inainte si nu rauseau sa le dea de cap.
Cand apa sta in mers la 60-70, e dus termostatul Egr… cand sta la 37 ca si in cazul tau, sunt duse ambele. Imi vine greu de crezut ca 2 termostate noi, ambele, au venit defecte… 

Ti-am scris si eu si alti colegi de termostate. Daca in prima ta postare scriai “am pus 2 termostate apa noi iar apa sta la 37”, nu mai existau discutiile acestea… la asta ma refeream cu informatii eronate. Partea cu minciunile era la cei care zic ca nu au nicio eroare dar nu le porneste masina. Nu exista asa ceva!

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

CIne a montat termostatele? Tu sau mecanicul? Daca a fost mecanicul poate doar ti-a zis le-a schimbat......alte motive sa nu urce apa nu prea sunt.

 

Apropos, cand aveam E46, acum multi ani, m-am dus la un service sa-mi schimbe termostatul de la egr....i-am aratat eu mecanicului unde era...ca el nu stia....foarte mirat, are 2 termostate boss......

Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2023 at 2:04 PM, DON CORLEONE said:

Lipseste busonul de golire al radiatorului !

Nu lipseste e la locul lui in partea dreapta jos cum ridici capota. Numai ca trebuie sa dai jos intercolerul sa ajungi la el. Se desface cu o moneda.. surub din plastic. Simplu.. 😉

On 12/2/2023 at 2:04 PM, DON CORLEONE said:

antifonare habitaclu slabuta-vibratiile motorului se resimt in interior

Vibratiile si zgomotele mai mari la E90 fata de F-uri nu tin de antifonare ci de suportii motor (au pus spre exemplu suporti pe aer comprimat..) si alte fineturi mecanice ce le-au adaugat motorului sa sune mai rotund. Pana si oprirea motorului e net "superioara" la un F decat chiar si la un E FL...

Dar pe cine intereseaza fineturi din astea? Eu vreau o masina la care sa nu umblu des.. si grav.

On 12/2/2023 at 2:04 PM, DON CORLEONE said:

comanda geamurilor si oglinzilor e pusa la dracu(tre'sa fii urangutan sa ajungi la ele)

Mi-e imi vine "turnat" E90 pe statura mea. Asa ca nu stiu cum incapai tu in E39, ca eu probabil as fi alergat dupa butoane si comenzi..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2023 at 2:04 PM, DON CORLEONE said:

priza bricheta in cotiera wtf

E pusa acolo pentru incarcat telefon cu adaptor usb.

Da ai vazut ca are racitor de bautura racoritoare!?

Sau ai observat ca poti sa ai RACIRE pe grila din spate dintre scaune (adica aer proaspat de afara..) in timp ce ai aer cald la picioare! Cate modele mai au asa ceva ma intreb, ca F48 nu are aer rece cand pe jos vine cald. Are doar on/off. La fel si in bord, E90 are rotita sa ito vina aer proaspat de afara prin mijloc in timp ce pe jos si pe sus poate sa vina cald cat se poate. Mai au ultimile modele asa ceva? Neah.. nu tine de comfort, nu? Comfort la drum lung? Aer proaspat? Doar de aia avem geamuri nu? Sa le coboram ..sa ne i-a de cap.. de vajaiala..

On 12/2/2023 at 2:04 PM, DON CORLEONE said:

ventilatia e slaaaba chiar pe maxim pusa,lipsa roata de rezerva,cric,trusa

Ventilatia la mine nu a trecut decat in situatii exceptionale pe maxim. Maxim 3 nivele 99% din timp.

Dar ce zici ca temperatura la modelele mai noi creste din grad in grad, fata de din jumatate de grad Celsius in jumatate de grad Celsius la E90.

Din nou F48, ciu ciu.. si iti spun ca simt diferenta.. sau poate is eu mai sensibilos.. 😉

Roata de rezerva, de la E46 nu o sa mai vezi la berline..

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2023 at 2:04 PM, DON CORLEONE said:

dificultate schimbare becuri in far

Se schimba foarte usor prin aripa, sunt niste capace ce trebuie date jos ca sa ajungi usor la becurile de far. Sa vezi distratie la (iar) F48. Ultima oara am mers cu becul montat in unghi... si farul batea shui rau de tot..

Link to comment
Share on other sites

On 12/2/2023 at 2:04 PM, DON CORLEONE said:

Sau ca pentru schimbarea unui amarat de senzor vibrochen trebuie ,la fel,data jos galeria de admisie si demarorul ?

Da unde trebuia sa il puna? Pe admisie? Sa zici mersi ca nu trebuie sa dai cutia jos.. 🤭 

Da' pe aia de de rampa care au sanse sa se duca mai repede nu ii calculezi? 

Pana la urma e o masina facut a a granita dintre alea mai vechi - batrane E34, E46 si facute pe fonta (bine nu chiar toate..)..  si astea mai noi si fragile precum sticla.. dar bye-bye fonta.. 👽

8 minutes ago, Romulus said:

Despre ce anume vorbesti? Unde anume ai vazut asta?

Pai la E90 temperatura creste in trepte de jumatate de grad, 19  19,5  , 20 20,5  ,  21  21,5 

La astea mai noi cred ca creste 19, 20, 21, 22 

Acuma nu le cunosc eu pe toate ca nu testez masini ca altii. 😉

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

La astea mai noi cred ca creste 19, 20, 21, 22 

Acuma nu le cunosc eu pe toate ca nu testez masini ca altii. 😉

Pai tu ai spus ca stii si acum spui ca nu ai testat. 😬 Este din 0,5 in 0,5 ca la orice dispozitiv normal la cap in Celsius.

Probabil ai vazut ceva bord in Fahrenheit unde nu se folosesc zecimale. Pentru ei este suficient din grad in grad.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, ADRIAN HD said:

Si la F si la G tot din jumate de grad se reglează.

Iese aer rece pe grila prin mijloc mai iese cand ai cald in masina? Desigur ca intreb de F si G.

@Romulus nu la Celsius ma refeream. Ziceqm de alte modele, ca au din grad in grad.

@ADRIAN HD m-a lamurit; la berline se regleaza temp. mai precis.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, bimmer90f30 said:

Are rece pe grila prin mijloc mai iese cand ai cald in masina? Desigur ca intreb de F si G.

Nu mai au buton fizic, dar chiar si la ID8 BMW nu a renuntat la acest "signature feature" doar ca acum este in iDrive. Poti seta ca gurile de ventilatie sa dea mai rece. Am verificat recent si la G31 cu ID7 si la G20 cu ID8.

Iar relativ la precis sau imprecis, am sa fiu foarte clar. BMW la orice model vandut, daca pui temperatura in Celsius, va sari din 0,5 grade in 0,5 grade. Fara exceptii. Chiar si la cele vandute in USA cand schimbi pe Celsius. Poate ai vazut ceva chinezarii, dar in Europa nu cred ca exista producator sa nu respecte asta.

 

Link to comment
Share on other sites

M47 163CP E90 manual: Autostrada 140-150 constant imi ia 5,3-5,7. 

E ceva in neregula la tine..poate injectoare, poate nu intra aer cum trebuie, poti sa verifici si senzorul de presiune aer.

Singura data cand mi-a luat 7,5 a fost intr-o iarna, cu vant foarte puternic din fata si s-a depus gheata pe grile si nu mai intra aer cat ii trebuia si compensa ECU cu combustibil..

 

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Romulus said:

Fara exceptii. Chiar si la cele vandute in USA cand schimbi pe Celsius. Poate ai vazut ceva chinezarii, dar in Europa nu cred ca exista producator sa nu respecte asta.

La F48 S-drive temperatura se modifica cum am zis mai sus: 18, 19, 20, 21, 22..  Are consola de fabrica. Acuma, nu mai conteaza. Era o curiozitate.

Faza cu aerul rece pe grila din mijloc ma intereseaza cel mai mult. Eu nu am ma vazut rotita de rece/cald, dar daca zici ca la ID7 si ID8 se poate din meniu, o sa tin minte sa aibe urmatoarea masina.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, bimmer90f30 said:

Faza cu aerul rece pe grila din mijloc ma intereseaza cel mai mult. 

Confirm! E SOOPER rotitza magica! Atunci cand urca temperatura CPU imediat isi face simtita prezenta.

Dar temperatura pe cat o reglezi (stanga/dreapta si vara/iarna)?

Si recircularea? Recircularea cum o setezi? IN, OUT sau AUTO?

Link to comment
Share on other sites

Dar pe aia din spate ii poate bucura o gura de aer rece iarna can' nu mai po' de cald in spate?

Tot din ID7+ se face? Ar fi fromos sa pastreze traditia.. s-a pastrat!? Eu recunosc ca pana la topicul asta nu m-am gandit sa trec ventilatia din "tunel" pe rece cand e cald la picioare. Asta dupa 12 ani.. si sa vad ca baga aer ca si in fata. 🤩

14 minutes ago, manole2000 said:

 

Si recircularea? Recircularea cum o setezi? IN, OUT sau AUTO?

La mine e mort pe Auto. Daca o prind din greseala pe altceva imi dau peste labutze.. ma cert. Nu am nici o problema cu, condensul pe geamuri.

Intreba-ma daca stiu pe unde se scurge ceva.. de la AC vara.. /putregai nu miroase in masina la varsta ei; deci inseamna ca fac ceva bine.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Viper05 said:

aia din spate au climatronicul lor independent

Nu stiu cum e vara (ca doar nu vrei mai cald decat este deja) si atunci reglezi la cat vrei sa fie aerul rece si asta am inteles, dar iarna, mai mult ca sigur aerul rece nu vine din AC ci de afara.

Sunt doua situatii diferite ca e vorba de redirectionarea aerului de afara doar iarna. Asta e o clapeta in plus pe partea de implementare..

Eu aia intreb; vine aer rece de afara prin tunel iarna la Furi, Guri?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

sincer habar nu am daca te referi la gurile din spate, la g21 aia din spate isi seteaza temperatura , puterea ventilatorului vine din fata

la f10 nu aveam climatronic in spate doar guri de ventilatie dar nu stiu cum functiona, dar avea rotita rece/cald parca si in spate chiar nu mai stiu

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/11/2023 at 5:09 PM, bimmer90f30 said:

Nu lipseste e la locul lui in partea dreapta jos cum ridici capota. Numai ca trebuie sa dai jos intercolerul sa ajungi la el. Se desface cu o moneda.. surub din plastic. Simplu.. 😉

Vibratiile si zgomotele mai mari la E90 fata de F-uri nu tin de antifonare ci de suportii motor (au pus spre exemplu suporti pe aer comprimat..) si alte fineturi mecanice ce le-au adaugat motorului sa sune mai rotund. Pana si oprirea motorului e net "superioara" la un F decat chiar si la un E FL...

Dar pe cine intereseaza fineturi din astea? Eu vreau o masina la care sa nu umblu des.. si grav.

Mi-e imi vine "turnat" E90 pe statura mea. Asa ca nu stiu cum incapai tu in E39, ca eu probabil as fi alergat dupa butoane si comenzi..

Mi-am zis ca nu are rost sa mai continui topicul dar na,daca ma fortati,hai sa-i dam drumul ! 🙂

Off topic : Am impresia ca unora le place sa stea mai mult sub masina decat sa se bucure de masina.Eu asta am facut,m-am bucurat de masina si m-am bucurat chiar si cand am reparat la ea...manopera era VIS ! Si ,atunci cand nu stiam ceva,aveam si colegi de forum cu muuult bun simt,cu dorinta de a ajuta,lipsiti de invidie,lipsiti de rautate gratuita,lipsiti de superioritate si aroganta dar,se pare ca nu prea mai sunt activi pe forum.

Probabil s-or fi saturat de calitatea umana din ce in ce mai slaba existenta pe forum. Am zis ca vomit pe forumul Mercedes  cand am intrat dar vad ca e molipsitoare treaba.Nu generalizez,chiar apreciez OAMENII de pe acest forum ,nu si pe cei ce se plictisesc si arunca cu venin 

Sa revenim la tehnic acum: ventilatie aer rece separat aveam si la "epava " mea de E 34 si asta prin 2009,asa ca nu ma da pe spate la masini mai noi.Chiar si in spate...

Cat despre busonul de golire al radiatorului,eu nu dau jos intercoolerul pentru asta ci IL DAU DRACULUI pe boul care l-a pus acolo.Imi e mai usor asa.

 

Referitor la spatiul din E 39 si e90,eu nu pot sa judec asa aspru pentru ca sunt asa mai xxl  dar ergonomia le e39 mi se pare super...oricum,e chestie de gusturi

Asa se facea la E 34  IMG-20180731-WA0020.thumb.jpg.9bc91bddb3766006af5f61e3c410cf5e.jpg https://youtu.be/2cc48g7wLSg?feature=shared

 

 

On 12/11/2023 at 5:32 PM, bimmer90f30 said:

E pusa acolo pentru incarcat telefon cu adaptor usb.

Da ai vazut ca are racitor de bautura racoritoare!?

Sau ai observat ca poti sa ai RACIRE pe grila din spate dintre scaune (adica aer proaspat de afara..) in timp ce ai aer cald la picioare! Cate modele mai au asa ceva ma intreb, ca F48 nu are aer rece cand pe jos vine cald. Are doar on/off. La fel si in bord, E90 are rotita sa ito vina aer proaspat de afara prin mijloc in timp ce pe jos si pe sus poate sa vina cald cat se poate. Mai au ultimile modele asa ceva? Neah.. nu tine de comfort, nu? Comfort la drum lung? Aer proaspat? Doar de aia avem geamuri nu? Sa le coboram ..sa ne i-a de cap.. de vajaiala..

Ventilatia la mine nu a trecut decat in situatii exceptionale pe maxim. Maxim 3 nivele 99% din timp.

Dar ce zici ca temperatura la modelele mai noi creste din grad in grad, fata de din jumatate de grad Celsius in jumatate de grad Celsius la E90.

Din nou F48, ciu ciu.. si iti spun ca simt diferenta.. sau poate is eu mai sensibilos.. 😉

Roata de rezerva, de la E46 nu o sa mai vezi la berline..

 

Lipsa rotii de rezerva nu e un lucru bun pe distante mari.Daca ai un cui in cauciuc o  rezolvi ,dar daca il tai sau faci explozie ???

Dar lipsa cricului ? Si aici au facut economie ???

Runflatul e insuportabil,pentru mine cel putin.Conduc masina ,nu cocie si vreau liniste.De asta au si zburat de pe masina in secunda 2. Evident acum am si cric si roata de rezerva...si portbagaj mai mic.

Bricheta va veni la locul ei ,evident cablaj si alta scrumiera cu bricheta incocrporata dar oricum...proasta idee.Imi bag mufa gps in fund ? Umplu masina cu cabluri pana in cotiera ? Hai sa fim seriosi...e un minus.UPana si un ML amarat din 2004 are 4 (patru) prize de 12 V...

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.