Jump to content

BMW G60 520D


snaker444

Recommended Posts

Ma tot uit la G60 si eu, am văzut un 530i în showroom și nu arata rau deloc. Dar zau ca nu mi-as lua motorul în 4 cilindri, asteptam 540-ul dar e numai în varianta xDrive si ii cam lipsesc multe optionale. Asa ca mai astept, poate imi cade un F90 Competition de prin 2021/2022 in mana la un pret ok, nu ma grabesc. Mi s-a cam luat de ars bani pe masini sincer sa fiu.

Motor de 2 litri pus pe ditamai masina mi se pare o prostie.

Sa o stapanesti sanatos!

On 12/14/2023 at 7:16 AM, snaker444 said:

Si sincer putere am avut pe Audi. Si in afara faptului ca consuma ca la balamuc (media pe termen lung 10.5%), nu prea apucam eu sa o folosesc la capacitatea ei. 

3 litri a mea pe benzina (540i) papa ceva mai mult de atat, 10.5 nu era rau deloc. 🙂 Dar pe mine ma tot mananca piciorul de cand am revenit la sedan.

Edited by RedCap
  • Like 1
  • De acord! 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, RedCap said:

Motor de 2 litri pus pe ditamai masina mi se pare o prostie.

Iarna nu e ca vara si america nu-i ca germania. Filozofiile firmelor din germania nu prea se compara cu filozofiile americanilor. In plus in general americanii nu au curbe pe drumuri si motoarele lor mananca green deals pe paine de dimineata la breakfast cu clatite dulci si cereale de iti fac gura punga de la zahar. 

Nu poti compara. 😅

Link to comment
Share on other sites

Interesanta alegere! S-o folosesti sanatos!

Ciudat drum au ales cei de la BMW, ma asteptam ca G60 sa fie peste G30 ca si design exterior. Nu ma pot împăca nicicum cu farurile alea.

În rest, interiorul arata super bine și spatele duce a 7er, parcă.

Link to comment
Share on other sites

sa o stapanesti sanatos , le fataie lumea si pe aici , par din alt film , probabil se vrea vreun trend futurist , simplu si minimalist , imi creeaza sentimetul unei cutii atat int cat si ext . Cred ca multi se vor orienta spre old school , cat se mai poate 😄

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, Ciprian01 said:

 

Tare downgrade au facut astia pe timpii pe acceleratie 0-100 vad, uitandu-ma in configurator.

520i scoate 7.5S la 208 cai iar eu pe 530i am 6 secunde?!

 

au facut downgrade comparativ cu ce?

g30 520i avea aproape 8 secunde( 7.8,7.9 depinde unde citesti) deci unde e downgrade?

nu inteleg de ce compari 520i cu 530i si te miri ca 530i e mai rapid…

Link to comment
Share on other sites

Pe site-ul BMW imi da 7.3 secunde 0-100 la 520D, nu ii super rapida dar ii decenta. Ii interesant ca in momentul in care ii dai blana, apare pe ceasuri epower. Sa inteleg ca probabil foloseste si cei 11 cai din motorul electric? Am vazut ca daca tin apasat pe padela din stanga volanului, timp de 10 secunde activeaza modul Boost si atunci foloseste si motorul electric.

Ieri de exemplu am facut un drum Hagen-Stuttgart si inapoi (~800 km). Masina este super comfortabila, accelereaza si franeaza in functie de indicatoare si tine banda singura. Pe portiunile fara limita am mers doar 210-220 🙂 . Consum dus intors 6.6 la o medie de viteza de 120 km/h. Eu zic ca este super decent la cum am alergat masina. Dar intradevar, nu era rau sa fie un 3 litri sub capota. 

Farurile sunt geniale noaptea. Super misto cum bat si cum pun umbra pe masinile din fata. Ma si mir ca BMW pune asta ca si optiune standard. 

PS. Ieri imi era atat de mila de astia cu Tesla cand treceam pe langa ei cu 220 la ora. Toti mergeau pe a doua banda in coloana. Eu sincer nu cred ca as putea trai cu asa ceva. La asta alimentez si am range 1050-1100 km 🙂 

1.jpg

Legat de faruri, eu zic ca arata bine totusi. Este o chestie de obisnuinta 🙂

2.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/14/2023 at 11:44 AM, snaker444 said:

Ce imi place iar la masina este cat de silentioasa ii. Ai impresia ca conduci o benzinara. Este incredibil cat de bine au reusit sa o antifoneze.

Ca si puncte nasoale, mi se pare ditamai animalul de masina. In extern este o placere sa o conduci, dar prin oras ii groaznic cu parcarile inghesuite. Chit ca are camere si senzori peste tot, sunt tot cu morcovul sa nu o ating 🙂

Legat de asigurare in Germania, 5100 euro pe an full casco pe firma. Mi se pare multicel sincer. 

Da, aici locuiesc. Unde o simt un pic puturoasa ii peste 160 km/h. Dar aia e, ma asteptam la asta. Si oricum in 3 luni am deja 3 amenzi de viteza. Poate este timpul sa ma potolesc 🙂

E foarte mare asigurarea ciar daca e pe firma, eu pe full casco la o valoare asigurata de 120.000 chf  plus ca am asigurare profesoinala care e mai mare decat asigurarea normala platesc 2.600 chf pe an.

Link to comment
Share on other sites

Da, asta e avantajul motoarelor mici de generatie mai noua, cu un rezervor mai mare, faci 1000km cu un plin. Iar la viteza de autostrada de 160-180 cat e cruise in mod normal si prin Germania, nu vorbim de "restul" 😄 vorbim de marea majoritate, si acest 20d isi face treaba.

Dar pentru restul... exista MasterCard 😄 

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ciprian01 said:

Tot e un downgrade daca faci un calcul 7.5 secunde (asa am eu informatia) pe 208 cai vs 184 cai cu 7.8 secunde.

In fact, nu ii simti, dar greutatea isi spune cuvantul.

nu e downgrade, downgrade ar insemna ca g60 520i sa accelereze mai incet pana la 100km/h decat g30 520i

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am zis sa mai fac un mic update la topic. Am deja  7900 de km cu masina, consumul mediu este de 6.45%. Momentan absolut nici o problema tehnica cu masina. 

Ca si chestii enervante, nu exista buton de oprire start/stop si ma cam enerveaza chestia asta. Singura solutie este sa o pun in sport. A doua chestie enervanta este cand te opresti la semafor si o lasi pe liber, o simti ca nu incetineste constant, zici ca merge in suturi. Banuiesc ca este de la sistemul hibrid de incarcare baterie. Am vazut ca au postat cativa prin State ca si ei au problema asta. 

Si sa zic ceva si de rau, mi se pare ca pielea artificiala de pe scaune ii cam slabuta. Deja pe scaunul soferului se vad ca niste valuri la sezut. Si la cele 65 kg ale mele, nu ar trebui sa se intample asta. Tare mi frica ca nu o sa reziste in timp. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ne credem destepti dar inca nu am ajuns sa batem natura la materiale decat pe ici si pe colo si foarte vag si aiurea. Doar ganditi-va la articulatia genunchiului si materialele si lubrifiantii folositi de natura, care pana una alta tin zeci de ani. Nu cred ca am ajuns acolo incat sa inventam piele artificiala mai buna decat ce am folosit de zeci si zeci de mii de ani: pielea naturala.

 

Link to comment
Share on other sites

am refacut acum tapiseria la masina si la acel tapiter  era o toyota noua 2k km sa ii schimbe acea piele vegana care arata oribil si ca feeling si aspect , poate la bmw arata mai bine dar asta sesizasem si eu ca avea o laxitate la cateva mii de km , poate are suport diferit  la sezut sau chiar e f slab materialul . Cred ca poti intreba la garantie , am mai vazut la scaunele M3,M4 performance sezutul se face varza in 10k km, toate care sunt la vanzare arata la fel 😄

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

O sa fac niste poze un pic mai tarziu. Partea aiurea este ca majoritatea producatorilor se indreapta spre solutii mai ieftine. Ei zic mai eco, dar hai sa fim seriosi, toate sunt ca sa mai reduca din costuri.

Un alt exemplu concret este inlocuirea alcantarei de la Audi cu porcaria aia de material dinamica. Pe langa faptul ca este super subtire, se si scamoseaza super repede si costa de 3 ori mai putin decat alcantara. 

Am uitat sa mai mentionez un lucru nasol. La viteze mici, cand pun frana se aude cum freaca placutele de discuri. Sa fie placutele dintr-un material din asta mai eco sau de ce naiba se aude asa? Initial am zis ca sunt noi, dar tot asa face si dupa 8000 km. Franele sunt cele din optiunea M sport, ei zic ca sunt discurile mai mari si etrierii ceva mai performanti. Dar totusi este un seria 5. Nici macar la Skoda nu se auzea asa cand puneam frana 🙂 

Link to comment
Share on other sites

nu are nicio legatura capacitatea cilindrica a motorului. asta e discurs arhaic, importanta e puterea motorului.

 

acum 10 ani toata lumea se batea cu caramida in piept ca are motor de 250cp...brusc, 250cp nu mai sunt suficienti, pt ca sunt din 2 litri.

acum 15 ani, abia existau motoare de 3 litri care treceau de 300cp si aia erau asii forumului. 

ma uitam chiar azi ca a aparut faceliftul la audi S3 cu motorul de pr golf R, 333cp si 420NM.

numeri pe degete cate X5 E70 s-au vandut in Romania mai puternice si mai rapide de atat.

fara probleme as pune acest 4 cilindri pe un X7 ca motorizare entrylevel.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, selTm said:

Si la mine Sensatec dupa 40.000 km, chiar nu am ce comenta.

 

IMG_0107.jpg

doar un sfat, chestia aia ce o ai sa nu bipaie centura s-ar putea sa te omoare in caz de accident. 

mai exact faci accident chiar si usor, masina crede ca esti legat, airbagurile se deschid si iti rup gatul. mori ca prostul, sau mai rau ramai paralizat pe viata… pentru nimic

  • De acord! 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.