Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

BMW X5 45e


Mohammad

Recommended Posts

30 minutes ago, alex230ro said:

Daca nu e nevoie de spatiu poti sa te uiti si la X1 sau X3 .

Sunt chitit pe PHEV, si un spatiu decent. X3 ar merge, desi tehnologia phev la modelul anterior e depasita si ea, X1 nu se incadreaza, e prea mic.

Variantele curente sunt: sa mai astept pana la primavara si sa ma orientez catre 550e (x5 50e ar fi ideal, dar e mult prea scump) sau sa iau acum ceva de la Mercedes: un E400e W214 din 2024 cu 5-10k km la bord costa in jur de 55k Eur. Sau GLC 400e, undeva pe la 60k Eur.

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Poti sa mergi sa vezi CX60 sau Outlander sunt pe la 55k noi cu garantie 🙂  , depinde acum ce cauti Outlander e mai "lent" dar pare fie mai "fun" la condus vs CX60 , CX60 e mai rapid si zic ei ca au mai imbunatatit suspensie/cutie ma rog mie cutia mi s-a parut problematica la CX60 nu imi e clar daca masina de test drive avea ultima varianta de cutie .Autonomie CX60 40-60km Outlander era mai bine 60-80 km pe acolo . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

În februarie apare noul Rav4 care vine pe phev cu autonomie 100km si incarcare rapida. Este o îmbunătățire si la aspect fata de generația actuala, nu se compara cu Bmw dar la mine e pe lista scurta, e o masina cinstita si mai ales fiabila. Garantie 10 ani, toate sistemele de asistenta de care ai putea avea nevoie, 304 cp, Acc cu lane keep, camere 360, control parcare remote din aplicatie, pre collision assist, sistem audio premium,drive recorder, incarcare DC 50Kw si AC 11Kw, toate optiunile care la BMW mai fac cat inca o masina, sa vedem cum o fi cutia aia ECVT. In rest pare ce trebuie, pretul probabil va fi in varianta full pe la 55000 eur.

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

Mercedesul hibrid are motor de 2000cmc.Eu zic ca nu se compara sub nici o forma cu X5 50e nici macar cu 45e.Iar aia cu hybrid de la mercedes care e cu 10 clase peste eu zic sa te mai documentezi.Mercedesurile hibrid au o grămadă de probleme cu bateriile....vezi ca au postat colegii mai sus niște link-uri.

Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, goangaus said:

În februarie apare noul Rav4 care vine pe phev cu autonomie 100km si incarcare rapida. Este o îmbunătățire si la aspect fata de generația actuala, nu se compara cu Bmw dar la mine e pe lista scurta, e o masina cinstita si mai ales fiabila. Garantie 10 ani, toate sistemele de asistenta de care ai putea avea nevoie, 304 cp, Acc cu lane keep, camere 360, control parcare remote din aplicatie, pre collision assist, sistem audio premium,drive recorder, incarcare DC 50Kw si AC 11Kw, toate optiunile care la BMW mai fac cat inca o masina, sa vedem cum o fi cutia aia ECVT. In rest pare ce trebuie, pretul probabil va fi in varianta full pe la 55000 eur.

Nu exista, si nu va exista niciodata termen de comparatie.

Eu am de la munca Rav4 acum model 2024, motorul 2.5 aspirat. Sper in 2026/27 sa mi dea update-ul, dar va fi doar hybrid, nu plug in fiindca nu toti avem statii acasa.
 

Dar iti zic de pe acum, cand aveam X5 45e si cand ma urcam in aia din munca care era noua, zici ca ma urcam in carutza, plastic jos, piele ecologica, franare proasta (o simteam chiar intarziata), directie de Logan iar suspensia groaznica.

Nu mai faceti astfel de comparatii, se activeaza spiridusii din cap.

Cat despre E400e, nu stiam ce motor are, am vazut ca are 381 cai, si am zis "meh" dar 2.0 nu as mai lua niciodata.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, goangaus said:

În februarie apare noul Rav4 care vine pe phev cu autonomie 100km si incarcare rapida. Este o îmbunătățire si la aspect fata de generația actuala, nu se compara cu Bmw dar la mine e pe lista scurta, e o masina cinstita si mai ales fiabila. Garantie 10 ani, toate sistemele de asistenta de care ai putea avea nevoie, 304 cp, Acc cu lane keep, camere 360, control parcare remote din aplicatie, pre collision assist, sistem audio premium,drive recorder, incarcare DC 50Kw si AC 11Kw, toate optiunile care la BMW mai fac cat inca o masina, sa vedem cum o fi cutia aia ECVT. In rest pare ce trebuie, pretul probabil va fi in varianta full pe la 55000 eur.

Daca iti place cutia ZF cu convertizor, n-ai ce cauta pe un ECVT. E ceva... horror. Comparatia cu Toyota cred ca e maxim.. asa la bani, in rest n-au nici o treabă una cu alta. Dacie japoneză cu dotări mai premium si eficientă nu mi-as lua personal, as plange la volan.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ciprian01 said:

Nu exista, si nu va exista niciodata termen de comparatie.

Eu am de la munca Rav4 acum model 2024, motorul 2.5 aspirat. Sper in 2026/27 sa mi dea update-ul, dar va fi doar hybrid, nu plug in fiindca nu toti avem statii acasa.
 

Dar iti zic de pe acum, cand aveam X5 45e si cand ma urcam in aia din munca care era noua, zici ca ma urcam in carutza, plastic jos, piele ecologica, franare proasta (o simteam chiar intarziata), directie de Logan iar suspensia groaznica.

Nu mai faceti astfel de comparatii, se activeaza spiridusii din cap.

Cat despre E400e, nu stiam ce motor are, am vazut ca are 381 cai, si am zis "meh" dar 2.0 nu as mai lua niciodata.

Confirm RAV4 e un cotet ordinar, cel putin generatia acutuala. Vedem cum se va prezenta urmatoarea 2025/2026...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de rav4. Dar eu m-am urcat intr-o Toyota Prius generatia curenta si nu mi-a venit sa cred ce plastice avea inauntru. Cred ca Solenza pe care am avut-o acum 20 de ani avea plastice de calitate mai buna. Nu mi-a venit sa cred ca exista asa ceva intr-o masina de 55k euro. 

(Bine, stiu, si X3-ul curent are plastice absolut jenibile in interior, dar Priusul ala era ceva ingrozitor). 

Daca si Rav-ul e facut la fel, n-are niciun sens. O fi ea cea mai fiabila, dar trebuie sa-ti si placa sa mergi cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Evident ca sunt clase diferite, depinde ce cauta fiecare. Mie nu imi mai trebuie masini premium, prea multe figuri in service si prea puține cunoștințe, la preț cel puțin dublu față de mărcile non premium.

Prefer o masina fiabila si corectă, cu toate funcțiile de asistenta actuale, pret decent si garantie decenta. Mai spunea cineva pe aici, BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.