Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

BMW X5 45e


Mohammad

Recommended Posts

30 minutes ago, alex230ro said:

Daca nu e nevoie de spatiu poti sa te uiti si la X1 sau X3 .

Sunt chitit pe PHEV, si un spatiu decent. X3 ar merge, desi tehnologia phev la modelul anterior e depasita si ea, X1 nu se incadreaza, e prea mic.

Variantele curente sunt: sa mai astept pana la primavara si sa ma orientez catre 550e (x5 50e ar fi ideal, dar e mult prea scump) sau sa iau acum ceva de la Mercedes: un E400e W214 din 2024 cu 5-10k km la bord costa in jur de 55k Eur. Sau GLC 400e, undeva pe la 60k Eur.

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Poti sa mergi sa vezi CX60 sau Outlander sunt pe la 55k noi cu garantie 🙂  , depinde acum ce cauti Outlander e mai "lent" dar pare fie mai "fun" la condus vs CX60 , CX60 e mai rapid si zic ei ca au mai imbunatatit suspensie/cutie ma rog mie cutia mi s-a parut problematica la CX60 nu imi e clar daca masina de test drive avea ultima varianta de cutie .Autonomie CX60 40-60km Outlander era mai bine 60-80 km pe acolo . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

În februarie apare noul Rav4 care vine pe phev cu autonomie 100km si incarcare rapida. Este o îmbunătățire si la aspect fata de generația actuala, nu se compara cu Bmw dar la mine e pe lista scurta, e o masina cinstita si mai ales fiabila. Garantie 10 ani, toate sistemele de asistenta de care ai putea avea nevoie, 304 cp, Acc cu lane keep, camere 360, control parcare remote din aplicatie, pre collision assist, sistem audio premium,drive recorder, incarcare DC 50Kw si AC 11Kw, toate optiunile care la BMW mai fac cat inca o masina, sa vedem cum o fi cutia aia ECVT. In rest pare ce trebuie, pretul probabil va fi in varianta full pe la 55000 eur.

Edited by goangaus
Link to comment
Share on other sites

Mercedesul hibrid are motor de 2000cmc.Eu zic ca nu se compara sub nici o forma cu X5 50e nici macar cu 45e.Iar aia cu hybrid de la mercedes care e cu 10 clase peste eu zic sa te mai documentezi.Mercedesurile hibrid au o grămadă de probleme cu bateriile....vezi ca au postat colegii mai sus niște link-uri.

Edited by tzucul
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, goangaus said:

În februarie apare noul Rav4 care vine pe phev cu autonomie 100km si incarcare rapida. Este o îmbunătățire si la aspect fata de generația actuala, nu se compara cu Bmw dar la mine e pe lista scurta, e o masina cinstita si mai ales fiabila. Garantie 10 ani, toate sistemele de asistenta de care ai putea avea nevoie, 304 cp, Acc cu lane keep, camere 360, control parcare remote din aplicatie, pre collision assist, sistem audio premium,drive recorder, incarcare DC 50Kw si AC 11Kw, toate optiunile care la BMW mai fac cat inca o masina, sa vedem cum o fi cutia aia ECVT. In rest pare ce trebuie, pretul probabil va fi in varianta full pe la 55000 eur.

Nu exista, si nu va exista niciodata termen de comparatie.

Eu am de la munca Rav4 acum model 2024, motorul 2.5 aspirat. Sper in 2026/27 sa mi dea update-ul, dar va fi doar hybrid, nu plug in fiindca nu toti avem statii acasa.
 

Dar iti zic de pe acum, cand aveam X5 45e si cand ma urcam in aia din munca care era noua, zici ca ma urcam in carutza, plastic jos, piele ecologica, franare proasta (o simteam chiar intarziata), directie de Logan iar suspensia groaznica.

Nu mai faceti astfel de comparatii, se activeaza spiridusii din cap.

Cat despre E400e, nu stiam ce motor are, am vazut ca are 381 cai, si am zis "meh" dar 2.0 nu as mai lua niciodata.

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, goangaus said:

În februarie apare noul Rav4 care vine pe phev cu autonomie 100km si incarcare rapida. Este o îmbunătățire si la aspect fata de generația actuala, nu se compara cu Bmw dar la mine e pe lista scurta, e o masina cinstita si mai ales fiabila. Garantie 10 ani, toate sistemele de asistenta de care ai putea avea nevoie, 304 cp, Acc cu lane keep, camere 360, control parcare remote din aplicatie, pre collision assist, sistem audio premium,drive recorder, incarcare DC 50Kw si AC 11Kw, toate optiunile care la BMW mai fac cat inca o masina, sa vedem cum o fi cutia aia ECVT. In rest pare ce trebuie, pretul probabil va fi in varianta full pe la 55000 eur.

Daca iti place cutia ZF cu convertizor, n-ai ce cauta pe un ECVT. E ceva... horror. Comparatia cu Toyota cred ca e maxim.. asa la bani, in rest n-au nici o treabă una cu alta. Dacie japoneză cu dotări mai premium si eficientă nu mi-as lua personal, as plange la volan.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ciprian01 said:

Nu exista, si nu va exista niciodata termen de comparatie.

Eu am de la munca Rav4 acum model 2024, motorul 2.5 aspirat. Sper in 2026/27 sa mi dea update-ul, dar va fi doar hybrid, nu plug in fiindca nu toti avem statii acasa.
 

Dar iti zic de pe acum, cand aveam X5 45e si cand ma urcam in aia din munca care era noua, zici ca ma urcam in carutza, plastic jos, piele ecologica, franare proasta (o simteam chiar intarziata), directie de Logan iar suspensia groaznica.

Nu mai faceti astfel de comparatii, se activeaza spiridusii din cap.

Cat despre E400e, nu stiam ce motor are, am vazut ca are 381 cai, si am zis "meh" dar 2.0 nu as mai lua niciodata.

Confirm RAV4 e un cotet ordinar, cel putin generatia acutuala. Vedem cum se va prezenta urmatoarea 2025/2026...

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu de rav4. Dar eu m-am urcat intr-o Toyota Prius generatia curenta si nu mi-a venit sa cred ce plastice avea inauntru. Cred ca Solenza pe care am avut-o acum 20 de ani avea plastice de calitate mai buna. Nu mi-a venit sa cred ca exista asa ceva intr-o masina de 55k euro. 

(Bine, stiu, si X3-ul curent are plastice absolut jenibile in interior, dar Priusul ala era ceva ingrozitor). 

Daca si Rav-ul e facut la fel, n-are niciun sens. O fi ea cea mai fiabila, dar trebuie sa-ti si placa sa mergi cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Evident ca sunt clase diferite, depinde ce cauta fiecare. Mie nu imi mai trebuie masini premium, prea multe figuri in service si prea puține cunoștințe, la preț cel puțin dublu față de mărcile non premium.

Prefer o masina fiabila si corectă, cu toate funcțiile de asistenta actuale, pret decent si garantie decenta. Mai spunea cineva pe aici, BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie...

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, tzucul said:

Mercedesul hibrid are motor de 2000cmc.Eu zic ca nu se compara sub nici o forma cu X5 50e nici macar cu 45e.Iar aia cu hybrid de la mercedes care e cu 10 clase peste eu zic sa te mai documentezi.Mercedesurile hibrid au o grămadă de probleme cu bateriile....vezi ca au postat colegii mai sus niște link-uri.

Cine isi ia E400e cel nou nu cred ca si-l ia pt motorul termic de 2L. O ia strict pt design, tehnologia actualizata si componenta phev - fast charge si rangeul decent

Si o ia cu garantie, eventual noua sau aproape noua, nu sa stai sa bagi bani in ea ulterior. 

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, goangaus said:

În februarie apare noul Rav4 care vine pe phev cu autonomie 100km si incarcare rapida. Este o îmbunătățire si la aspect fata de generația actuala, nu se compara cu Bmw dar la mine e pe lista scurta, e o masina cinstita si mai ales fiabila. Garantie 10 ani, toate sistemele de asistenta de care ai putea avea nevoie, 304 cp, Acc cu lane keep, camere 360, control parcare remote din aplicatie, pre collision assist, sistem audio premium,drive recorder, incarcare DC 50Kw si AC 11Kw, toate optiunile care la BMW mai fac cat inca o masina, sa vedem cum o fi cutia aia ECVT. In rest pare ce trebuie, pretul probabil va fi in varianta full pe la 55000 eur.

Nu vreau sa par snob, dar n-am sa-mi cumpar Toyota sau Honda in vecii in vecilor. Sunt niste cotete de gaini pe langa orice model de la BMW. Mai bine merg cu Uber toata viata. Evident, daca e masina de la munca, who cares? Eu ma refer doar ca nu as da vreun ban pe asa ceva..

Edited by claudiu1892
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, claudiu1892 said:

Nu vreau sa par snob, dar n-am sa-mi cumpar Toyota sau Honda in vecii in vecilor. Sunt niste cotete de gaini pe langa orice model de la BMW. Mai bine merg cu Uber toata viata. Evident, daca e masina de la munca, who cares? Eu ma refer doar ca nu as da vreun ban pe asa ceva..

Si ce ai lua cu un buget de 55000 eur? 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, goangaus said:

Si ce ai lua cu un buget de 55000 eur? 

Am ajuns pe la vreo 60k Eur buget momentan.

Dar habar n-am ce sa iau, sincer. Ma tot gandesc 
Oscilez intre:

- sa astept pana la primavara si sa iau un 550e, in speranta ca il gasesc pe la 62-65k Eur

- sa iau acum un GLC 400e din 2024, E klasse 400e din 2024, sau X5 45e din 2022 (doar in cazul in care as trece peste problema cu slow charging si in caz ca gasesc un deal f bun la o masina cu dotari f bune si km putini)

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa mai astepti pana prin martie aprilie... salveaza ti cateva masini pe mobile si peste iarna sigur mai scad preturile... si la a mea de ex ( X3 M40d ) din decembrie pana in martie cand am luat o, au scazut pretul cu aproape 4000eur... nu zic ca e o regula, dar dupa o iarna mai grea, poate sunt dispusi la preturi mai bune si discounturi mai mari.

Eu as lua 550e.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, goangaus said:

Evident ca sunt clase diferite, depinde ce cauta fiecare. Mie nu imi mai trebuie masini premium, prea multe figuri in service si prea puține cunoștințe, la preț cel puțin dublu față de mărcile non premium.

Prefer o masina fiabila si corectă, cu toate funcțiile de asistenta actuale, pret decent si garantie decenta. Mai spunea cineva pe aici, BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie...

Nu stiu ce te face sa crezi ca o mașină noua, dotată, fie ca e Toyota/Hyundai/Ford/Mazda/Honda whatever, ceva care nu e "premium" ca bmw dar costa bani, vor fi mult mai fiabile si usor de reparat? Ma refer la masinile marcilor care sunt peste 40k. E la fel, te salveaza garanția daca o iei nouă, in rest e loterie. Toti au hybridizare, toti au senzori si mărcile non premium sufera cel mai mult de pe urma constructiei low cost (furtune/senzori/asamblare)

 

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

E simplu la BMW ai maxim 5 ani garantie si daca stai sa studiezi o sa vezi ca fiabilitatea dupa 5 ani scade dramatic , nu mai spun de depreciere.  La "japoneze" fiabilitatea e ceva mai buna  istoric vorbind ( desi pare ca se duc si ei usor usor in jos) garantia ceva mai mare ( aici iar depinde cum studiezi, in general ai peste 5 ani garantie) . Ar fi multe de discutat plecat de la faptul ca la BMW de ex ai o gramada de plastice la motor ( si aici ma refer la capac culbutori, fitru ulei si corp filtru ulei) care pica datorita vechimii , din nou pe partea asta usor usor pare ca si japonezii se "aliniaza" . O fi forum BMW dar trebuie sa recunoasem ca fiabilitatea la BMW nu e un punct forte , desi in ultimii ani aparent a mai progresat .Ma rog pe banii lui fiecare face ce crede 🙂  . Oricum subscriu la ideea " BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie"  .

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, alex230ro said:

E simplu la BMW ai maxim 5 ani garantie si daca stai sa studiezi o sa vezi ca fiabilitatea dupa 5 ani scade dramatic , nu mai spun de depreciere.  La "japoneze" fiabilitatea e ceva mai buna  istoric vorbind ( desi pare ca se duc si ei usor usor in jos) garantia ceva mai mare ( aici iar depinde cum studiezi, in general ai peste 5 ani garantie) . Ar fi multe de discutat plecat de la faptul ca la BMW de ex ai o gramada de plastice la motor ( si aici ma refer la capac culbutori, fitru ulei si corp filtru ulei) care pica datorita vechimii , din nou pe partea asta usor usor pare ca si japonezii se "aliniaza" . O fi forum BMW dar trebuie sa recunoasem ca fiabilitatea la BMW nu e un punct forte , desi in ultimii ani aparent a mai progresat .Ma rog pe banii lui fiecare face ce crede 🙂  . Oricum subscriu la ideea " BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie"  .

Eu unul sincer nu as schimba marca in primul rand datorita experientei bune in ceea ce priveste calitatea, pana acum. Am avut 5 BMW-uri in ultimii 9 ani, modele, generatii si rulaj diferite (E92, F20, F30, F36, G30), si iti zic sincer, toate au fost intretinute corect si exceptand niste senzori minori sau niste bucsi (la seria 4 pe la 180k km), nu am bagat un leu pe langa consumabile. Nu mai spun de dinamica, e o reala placere sa conduci un BMW.

Desi as fi tentat sa trec si la Mercedes, datorita tehnologiei si ideea de confort pe care o ofera, feelingul pe care ti-l ofera un BMW nu prea il gasesti pe la alte marci (si aici ma refer la MB, Audi, nu la cotetze precum Toyota, Honda, Mazda). 

Am avut ocazie de-a lungul timpul sa testez si japoneze (Toyota, Lexus, Mazda, Honda), ba chiar unele o perioada indelungata pt ca am avut de la munca. Crede-ma, cand te dai jos dintr-un BMW si urci intr-o Toyota, iti vine sa o lasi in mijlocul drumului si sa o iei pe jos.

PS: Despre Volvo nici nu mai vorbesc, alea sunt masini luate de pe Temu deja

Edited by claudiu1892
  • Love BMW 1
  • De acord! 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Dupa primul E30 absolut tot ce am avut dupa ,BMW-uri ( masini luate pana in 100k km  si cu 5-6 ani vechime ) a dezamagit in ceea ce priveste fiabilitatea, tot timpul pica cate ceva desi masinile repet au avut putini km, dar poate am avut ghinion .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, alex230ro said:

E simplu la BMW ai maxim 5 ani garantie si daca stai sa studiezi o sa vezi ca fiabilitatea dupa 5 ani scade dramatic , nu mai spun de depreciere.  La "japoneze" fiabilitatea e ceva mai buna  istoric vorbind ( desi pare ca se duc si ei usor usor in jos) garantia ceva mai mare ( aici iar depinde cum studiezi, in general ai peste 5 ani garantie) . Ar fi multe de discutat plecat de la faptul ca la BMW de ex ai o gramada de plastice la motor ( si aici ma refer la capac culbutori, fitru ulei si corp filtru ulei) care pica datorita vechimii , din nou pe partea asta usor usor pare ca si japonezii se "aliniaza" . O fi forum BMW dar trebuie sa recunoasem ca fiabilitatea la BMW nu e un punct forte , desi in ultimii ani aparent a mai progresat .Ma rog pe banii lui fiecare face ce crede 🙂  . Oricum subscriu la ideea " BMW-ul trebuie vândut dupa ce iese din garantie"  .

Fiabilitatea japoneza se datoreaza in mare parte stilului lor conservator de constructie. Nu stiu daca ati observat dar rar o sa gasesti ceva inovativ la ei. Da, sunt "fiabile" dar unde sunt, sunt pentru ca au proiectare bătrâneasca. Mazda parcă nici acum nu are motorizari turbo. Credeti ca sunt aspirate ca sunt puriști si vor ei sa aiba cele mai lenese motoare din segment? Nu, nu vor sa isi bata capul cu eventuale probleme. Honda au incercat si ei un motor de 1,0 pe Civic si nu le-a iesit deloc. 

Cunosc persoane care au mers pe Ford din simplul fapt ca nu suportau confortul si feelingul unui RAV4. Da, Ford e peste Toyota la aceste aspecte daca va vine sa credeti..

Link to comment
Share on other sites

Mazda a avut motoare turbo destul de "celebre"  doar ca nu in Europa(cred ca au avut ceva motor turbo pe Mazda6/3)  , Honda au dat rateu initial cu turbo dar apoi si-au revenit , Toyota a avut si ea ceva motoare turbo "celebre" de Subaru si Mitsubishi nu mai spun . Ford in general a facut masini decente,am avut Fiesta si de ceva timp merg cu Focus ,ca si tinuta de drum stau foarte bine . Cum ziceam fiecare face ce crede pe banii lui,daca vrei ceva care sa fie "sportiv" clar trebuie sa te uiti pe partea"germana" daca vrei ceva mai "relaxat" pe partea "japoneza" sunt destule marci,si nu am bagat in seama restul lumii :)) 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca nu sunt singurul care cred ca tot ce inseamna japoneze sunt bune doar daca sunt gratis sau daca iubesti consumul mic. In oras am 5% cu ea pe ditai magaoaia.

Am fost anul trecut pana la Viena cu ea, la 1 luna dupa ce mi se livrase, m-a durut capul o ora dupa 4 ore pe autostrada, cvt-ul ala si insonorizarea la viteze te fac cu capul!

In toamna am cerut un X5 50e pentru aceeasi ruta, am fost zeu, scuze, zen!

IMG_2062.jpeg

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ciprian01 said:

Ma bucur ca nu sunt singurul care cred ca tot ce inseamna japoneze sunt bune doar daca sunt gratis sau daca iubesti consumul mic. In oras am 5% cu ea pe ditai magaoaia.

Am fost anul trecut pana la Viena cu ea, la 1 luna dupa ce mi se livrase, m-a durut capul o ora dupa 4 ore pe autostrada, cvt-ul ala si insonorizarea la viteze te fac cu capul!

In toamna am cerut un X5 50e pentru aceeasi ruta, am fost zeu, scuze, zen!

IMG_2062.jpeg

 

Bine, si din perspectiva pretului te astepti la unele diferente intre X5 si RAV 🙂 ... 50e e probabil costa dublu. Insa, nici in comparatie cu X1 30e RAV-ul plug in nu a avut castig de cauza. Si nu musai de spatiu si dotari (pe care le are) cat de desing, tinuta de drum si directia cam apatica 😞

Insa acum niste ani buni, am avut Honda Accord...motor aspirat 200 CP, dotari decente pentru vremurile cu pricina, statea pe drum impecabil...Am vandut-o dupa vreo 160.000 km cu un singur bec de pozitie schimbat. Nici Civicul nu era de lepadat pe atunci. Din pacate, Accordul nu l-au mai adus in Ro/EU, iar Civicul a devenit un sedan banal 😞 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, alex230ro said:

Dupa primul E30 absolut tot ce am avut dupa ,BMW-uri ( masini luate pana in 100k km  si cu 5-6 ani vechime ) a dezamagit in ceea ce priveste fiabilitatea, tot timpul pica cate ceva desi masinile repet au avut putini km, dar poate am avut ghinion .

Da, cum spuneam, cred ca propria experienta a fiecaruia in ceea ce priveste brandul respectiv, ne creioneaza mai apoi si preferintele. 
Daca ai nimerit sa iti pice multe la BMW, nu cred ca esti masochist sa iti mai iei.

Edited by claudiu1892
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.