Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

X1 30e the power of plugin


Tarabostes

Recommended Posts

13 hours ago, Ciprian01 said:

Da, asa e, dar brut are 24kw, ceea si mie mi s-a parut mult. Dar ceci 108 cai saracii trebuie sa care cele 2.5 tone.

X1 30e cat are? 

Din cate stiu, 16.3 kwh... iar motorul electric are 177 CP

Are o singura priza de incarcare, stanga fata.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Doar ce m-am intors dupa un drum de vreo 3.500 km cu X1, prin urmare iata niste impresii la cald:

-Foarte confortabila la drum lung...iar la asta contribuie: scaunele (cu masaj), isonorizarea, sistemul audio, farurile, habitaclul mai inalt.... M-am simtit odihnit ca in serie 3

-Fara emotii pe drumurile virajate de munte, iar in Dolomiti cam toate sunt asa...probabil ”sasiul adaptiv M”, desi nu stiu exact ce face...o face bine....iar italieni sunt niste soferi foarte presanti.

- Rezerve de putere din greu, in orice setup (cu autonomie in baterie sau fara). Nu stiu cati cai sunt vii dintre cei 325 pe care ii da producatorul, dar masina trage ca nebuna, indiferent de panta 10-15%...mai mult decat pot duce pasagerii din spate 🙂

-Are un consum mare la viteze de autostrada (130-150 kmph) dar am avut si  o cutie pe plafon.  Cam 9% dar am avut si pasaje cu 10%. Problema nu e insa una de consum ci de autonomie, cu 47L in rezervor...are cam 500 max 550 km in regim de autostrada.

- Pe coborari, franarea regenerativa lucreaza bine..au fost coborari mai lungi la care am „incarcat„ si 8 km autonomie electrica. Pe care ii poti „pastra” in baterie daca vrei

- Un aspect evident, dar la care nu ma gandisem... in mod pur electric nu este AWD ci doar tractiune spate. Am parcat intr-un loc cu zapada si cand am vrut sa ies, masina a plecat doar electric iar rotile spate pierdeau aderenta...dupa ce a pornit si termicul am iesit fara efort

- Navigatia este foarte faina...vezi pe display drumul filmat cu camera din fata, cu sageti proiectate pe banda pe care trebuie sa te incadrezi. Am folosit-o dupa Ungaria, iar ca estimare si real trafic este similaza Waze...dar fara radare, gropi etc.

-Comenzile vocale sunt f utile, doar ca nu sunt si in romana..prin urmare poti raspunde doar in EN la mesajele de pe whatsapp 🙂 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Asta reflecta ultimul drum parcurs inainte de incarcare , nu ? Mers linistit ( la vale sau drept ) . Asa si la mine , daca am mers linistit , si dupa am pus la incarcat imi arata mai multa autonomie electrica decat daca am mers agresiv .

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, BaXXon said:

Asta reflecta ultimul drum parcurs inainte de incarcare , nu ? Mers linistit ( la vale sau drept ) . Asa si la mine , daca am mers linistit , si dupa am pus la incarcat imi arata mai multa autonomie electrica decat daca am mers agresiv .

Nu stiu exact. As zice ca e similara ”consumului din carte” de la ICE si mai putin corelata cu drumul parcurs anterior. Cu cei 86 km autonomie incarcati vineri noapte am facut un drum dus intors pana la aeroport la Otopeni (48-49 km dus intors mers regulamentar, 100% electric) +un drum pe seara prin Bucuresti de 21 km (dus-intors) insa am accelerat mai tare si a tot intervenit termicul. Mai aveam 11 km range la intoarcere.

Pus la incarcat iarasi, iar autonomia aratata a fost de 85 km.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am inceput sa mergem tot mai mult cu X1 si extraurban, 320d sta tot mai mult....in principal pentru ca este foarte silentioasa, confortabila (masajul in scaune este minunat) iar consumul la o exploatare normala nu este mult mai mare.

Facut un drum in weekendul trecut Bucuresti-Rasnov si retur: 5.3 la dus (plecat cu bateria full ajuns cu 36%) si 5.0 la intoarcere (plecat 36% ajuns cu 10%). Setez ”conservare baterie„ ceea ce inseamna ca la viteza mare merge doar hibrid, insa ia din autonomie la stat in coloana, mers incet. Chiar ma gandeam ca serie 3 nu ar fi consumat mai putin, doar la viteze de autostrada as zice ca e o diferenta sesizabila.

Intre timp, schimbat bara fata spate in urma unor zgarieturi minore de prin trafic. Masina filmeaza orice incident pe toate cele patru laturi, nu a fost nevoie, dar cred ca este un feature binevenit in relatia cu asiguratorii.

 

Imagine WhatsApp 2025-10-27 la 08.55.39_0cac2db1.jpg

Imagine WhatsApp 2025-10-27 la 09.19.01_3a3d8076.jpg

  • Like 2
  • Love BMW 1
Link to comment
Share on other sites

E mai confortabil in X1, pe serie 3 am si anvelope Runflat, ceea ce o face mai rigida.

Sambata chiar am urcat cativa km pe forestierul de la valea Glajariei, nu-ti misca nisipul de la rinichi 🙂 ce e drept avea si presiunea putin sub optim.

Nu stiu cum e suspensia adaptiva la i4, dar ”sasiu adaptiv M” la X1 nu e ceva deosebit si nici nu schimba radical comportamentul masinii.

 

3 hours ago, Cosminbad said:

Comparat cu seria 3, cum ti se pare confortul suspensiei ? este tare rau la denivelari, drumuri mai rele?

 

Link to comment
Share on other sites

La I4 e adaptiva adică se simte. Deși are fix același denumire ca la X1. Atât ca dacă citești in configurator la X1 zice clar suspensia mecanică sau ceva de genul.  edit- X1 zice așa Suspensia M adaptivă, care a fost coborâtă cu 15 mm, se adaptează automat la condiţiile de trafic şi la stilul de condus al şoferului. Beneficiezi de o dinamică de condus sporită şi de o ţinută de drum excelentă, precum şi de un nivel ridicat de confort la deplasare şi de o capacitate îmbunătăţită pe distanţe lungi. În cazul unui stil de conducere sportiv şi o mişcare sporită în caroseria automobilului, sistemul complet mecanic se întăreşte – asigurându-se că automobilul tău BMW are o ţinută de drum excelentă. La I4 zice -Dinamică excelentă. Ţinută de drum excepţională. Mai mult confort în timpul călătoriilor lungi. Suspensia M adaptivă se adaptează automat la condiţiile de drum şi la stilul tău de condus. Poţi modifica setările cu Driving Experience Control. În modul SPORT, modelul tău BMW va fi şi mai agil. 

In dotard ambele sunt trecute ca și " SASIU ADAPTIV M (S02VF)

Mergând cu ambele pot spune ca în Comfort I4 este o "limuzina"  iar în Sport suspensia se "întărește" semnificativ .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, RaYn3 said:

Cum e dinamica acestor modele entry de la BMW, ma refer ca sunt cu tractiune fata, cutie AISIN, faptul ca greutatea nu mai este repatizata 50:50...?

Nu am gasit niciodata o informatie oficiala despre repartizarea greutatii, dar are motorul termic pe fata, rezervor si motor electric pe spate, iar bateria in podea plasata central.

Ca impresie reala, sta foarte bine pe sosea si o ajuta centrul ala de greutate mai jos. Sasiul adaptiv M, de care zice colegul mai sus, o mai coboara putin...una pesta alta, desi o simti mai inalta, te indeamna sa o calci pe curbe. Din pacate a venit cu niste anvelope de vara cam naspa, de la anul le arunc.

Dar totusi e SUV, F30-ul meu e mai agil, iar directia mult mai precisă, pozitia la volan mai jos...doar ca are 100 si de cai mai putin 😞

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.