Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

G30 545e xDrive LCI 2022


Recommended Posts

Salutare,

Aceasta e prima mea postare aici, si acesta e primul meu BMW. Nu am un istoric foarte mare de autoturisme detinute. Am avut un Audi A4 B8 (clasicul 2.0 TDI) timp de 12 ani, iar acum a venit momentul sa fac o schimbare. De ce BMW? Pentru ca imi doream neaparat un plug-in hybrid, dar si 3.0 benzina, iar la configuratia (si bugetul) acesta, 545e bifa toate cerintele. Ca dotari, am prins cum nu se poate mai full. xDrive, trapa, faruri laser, volan si frane M, volan incalzit, sistem audio Bowers & Wilkins, 360 camera, scaune cu ventilatie si masaj, active steering, etc. Conduc masina deja de o luna si sunt foarte incantat. Trage ca nebuna, dar e si extrem de confortabila la suspensii la mers prin oras pe drumuri denivelate. Un downside ar fi rezervorul de 46L, care se duce destul de repede daca te dai la ea. Bateria ma tine cam 20-25 km prin Cluj (multe dealuri), insa inteleg ca masina asta e un compromis, iar la mersul zilnic prin oras si drumurile ocazionale extra-urban, pot spune ca mi se potriveste.

Voi fi nevoit sa mai iau inca un set de jante + gume de iarna, pentru ca a venit doar cu cele de 19" de vara. Am vazut ca merge si 20", dar la drumurile noastre parca sunt tentat sa raman tot la 19"

Acum ma gandesc la 2 aspecte:

- ma gandeam la o infoliere PPF (jumatatea din fata, care e mai expusa la lovituri). Cam peste tot iese pe la 6000 lei. (in conditiile in care CASCO e dublu sumei). Voi ce ziceti, merita?

- imi plac foarte mult elementele cromate pe masina asta, de aceea am optat pentru Luxury Line. Am intrebat la cei ce infoliaza cu PPF daca se pot infolia si ornamentele, insa am primit raspunsuri cum ca sunt prea inguste si mici pentru a fi infoliate si nu va rezista folia pe ele. Ce solutii dovedite ar fi pentru a proteja elementele cromate ca sa nu se matuiasca?

Las aici si poze cu noua achizitie

78qnEqc.jpeg

EABK31l.jpeg

6ys5cCp.jpeg

L9SZ5JH.jpeg

vhMhNOy.jpeg

OQ81797.jpeg

 

Edited by Daniel_89
Greseli gramaticale
  • Like 2
  • Love BMW 4
Link to comment
Share on other sites

@Viper05 o sa incerc sa fac si pe intuneric. Iluminatul acela ambiental face toti banii.

Portbagajul e foarte decent ca volum, insa dispunerea lui face mai greu accesibila zona dinspre bancheta. Nu de putine ori a trebuit sa ma intind sa iau plasele din capat. Clar nu se compara cu un break la asta. Dar cu un organizator (ceva despartitor de plastic cu scai pe talpa) care se prinde foarte bine de tapiserie, poti pune plasele de cumparaturi vertical in portbagaj. As zice ca incap lejer 2 bagaje de cala de 60-70cm. O sa pun ceva poze cu interiorul curand, acum am doar una singura 😃

kmO8n5i.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Bine ai venit printre noi pe forum! Multe dotari ai pe masina, buna treaba, sa o stapanesti sanatos!

Legat de PPF, eu as pune pe fata, am tot avut la masinile mele si sentimentul sa nu am dureri de cap la pietricele si alte proiectile de pe drum e  sublim. Totodata nici nu imi bat capul prea tare cu mustele ce le iau in spoilerul fata si pe capota ca de... de pe folie se iau usor si nu afecteaza cumva vopseaua masinii. Initial am zis sa fac partea frontala (spoiler, faruri, oglinzi, capota si aripi), dupa am zis ca fac toata masina, dupa care m-am sucit iar si am facut doar partea frontala cum am mai facut si in trecut. 

Link to comment
Share on other sites

Misto tare! Mi se pare geniala motorizarea pe caroseria asta, am avut si eu una identica ca a ta, dar fiindca portbagaj si rezervor mic, m-a facut sa ma mut pe X5 45e. 🙂

2000 tone pe 394 cai e un raport putere greutate b3t0n!

Edited by Ciprian01
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, six in line said:

Superba masina! Sa o stapanesti sanatos! Asteptam pareri dupa ce mergi cu ea 50K km sa ne zici daca te-ai intoarce la Audi 😄 

Multumesc! 😃 cum zice si colegul @Ciprian01 motorizarea asta chiar e ce trebuie. Apreciez mult flexibilitatea de a comuta pe full termic, full electric sau hybrid in functie de conditiile de trafic. Consumul mediu de cand a iesit din fabrica e undeva la 6.6%. La mers pe termic pe autostrada parca ti-ai dori un rezervor mai mare, insa eu exploatez masina 70% prin oras.

Adevarul e ca nu prea am cu ce sa compar, decât cu un 2.0 diesel de 180 cai 😅. Am înțeles si ca B58 e unul din cele mai reușite motoare ca fiabilitate, si asta a fost un factor in luarea deciziei. Iar pe 545e ar fi detunat la 286 cai, cred ca ar duce mult mai mult, insa asa cum e acum mi-e mai mult decât suficient 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sa o stapanesti sanatos. Pierdere de bani sa infoliezi masina, cu banii astia fa altceva, a luat prea mare amploare porcaria asta, pai cu 6000 de lei vopsesti jumatate de masina sigur. Daca era vrun ferrari, lamborghini poate merita ,ajuta la revanzare, dar altfel nu vad rostul doar sa ajuti la imbogatirea altora prin japca asta cu folia.

Ce ma amuza unii cer sa iti puna folie pe parbriz pt protectie de pietricele mai scumpa decat parbrizul :)))) hai ma ce dracu.

Link to comment
Share on other sites

Problema e că in timp cea de pe parbriz se degradează in zona ștergătoarelor,se opacizează puțin.La o mașină relativ nouă și la ce avem pe drumurile patriei,eu unul aș pune folie pe partea frontală a mașinii,inclusiv faruri.Pe parbriz nu.

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, RedCap said:

Tocmai am primit o cotație de $500 pentru folie parbriz ca tot ai adus vorba de ea @branevl în condițiile în care un parbriz e $2k. 

E exagerare, un parbriz cu head up display pe aftermarket Pilkington la g30 e in jur de 1500-2000 de lei cu tot cu montaj si nu vorbesc din filme, am avut g30, fara head up display e in jur de 1500 de lei.

Tu spui aici de original luat din reprezentanta in us si pt g60... America unde pt o lovitura putin mai mare  o bara si doua aripi este declarata o masina dauna totala economica.

Edited by branevl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@branevl da-mi si mie o cotatie de Pilkington cu 1500 de lei fara HUD cu montaj cu tot in banii aia pentru G30. Si totodata sa si functioneze senzorii din parbriz dupa. Vreau si eu sa vad ca unicornii exista. 🙂 

P.S. Am uitat sa precizez ca excludem parbrizele luate din dezmmembrari aici. Cat despre dauna totala economica pentru o bara si doua aripi in America... vorbesti povesti. 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Pai vezi ca ai mai crescut? De la 1500-2000 ai ajuns la 2500. 🙂 Mai adauga si montaj acolo oricum, vezi ca, cineva tre sa si calibreze senzori daca nu vrei sa iti bati capul, etc.

Ca fapt divers fara HUD aveam o cotatie la G30 de vreo 7-800 de $, nu mai retin exact cand am spart parbrizul prin Octombrie anul trecut. Intr-un final am dat masina la buyback cu el spart si nu mai m-a interesat.

Link to comment
Share on other sites

Redcap ideea este alta,  nu sa iti dau tie preturi fixe updatate la iulie 2025, fara suparare. Ideea era ca nu se merita sa pui folie de 400- 500 de euro cand atat este parbriz nou. In America sunt niste preturi, in Romania altele... Ti am dat pe original, pe aftermarket este mult mai ieftin... Nu inteleg contrazicerea sincer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu e nicio contrazicere doar ca atunci când vii cu sume vino cu unele concrete nu cu vorbe și povești. Ca măcar sfaturile noastre pentru omul ăsta să fie bune de ceva, nu să ii spunem povești și basme. 

Ignori ideea de am pus-o mai sus cum un 1500-2000 a devenit 2500 fără montaj și o tot ții una și bună. 

O să creez un topic cu postările noastre numit cost înlocuire parbriz G30 mai târziu. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu ignor nici o idee, ma faci sa cer oferte:)),  am zis clar aftermarket nu original, eu ti am dat un exemplu pe original,  poluam degeaba topicul. Oricum colegul face ce crede el ca este mai bine, eu doar mi am zis parerea. Poti face topic.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foliile astea de parbriz ppf sunt legale in Romania? Eu știam ca nu exista nimic omologat care sa asigure gradul de transparenta cerut de lege, dar eu ma uitam in special la foliile de protecție solara.

Vad ca si astea ppf au protectie mare uv si unele, nu stiu exact care(Gemini zice ca alea mai moderne), resping si caldura.

Link to comment
Share on other sites

Pentru parbriz am casco. Nu-mi fac griji

in schimb, uite prima “bucurie” de cand am masina. A venit mai repede decat ma asteptam 😞

Si e si in spate, unde oricum nu as fi pus folie

Later edit: cred ca incep sa ii inteleg pe cei ce parcheaza pe 2 locuri

38fbCxh.jpeg

Edited by Daniel_89
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.