Jump to content

Ce ati alege voi?


Recommended Posts

Salut tuturor, va propun un subiect care pe mine ma intereseaza si cred ca nu sant singurul.

 

In cazul in care aveti motorul terminat ce a-ti alege:

 

1. inlocuirea pieselor duse ( segmenti, etc)

2. cumpararea unui motor SH cu putini kilometri.

 

Astept si parerile voastre.

 

Va multumesc anticipat.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

categoric reparare !!! dar depinde si de buget , cu cine o faci , cit mai tii masina , oricum doar cu piese bune si cu toate fazele reparatiei pe cd , te ajuta si la eventuale garantii ale pieselor si daca vinzi masina . insa costa cam mult fata de motor SH... Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

Totusi un motor Sh in care nu e umblat, cu relativ putini km e garantat de BMW.Ar fi eficienta si o reparatie dar depinde unde o faci si cum s-a mai spus e cam scump.

Daca nu e umblat in el nu inseamna ca e si bun. Un motor refacut calumea nu inseamna ca e un motor prost, ba chiar poti sa il faci mai bun dacat cel original, un upgrade :blink:

Link to comment
Share on other sites

Totusi un motor Sh in care nu e umblat, cu relativ putini km e garantat de BMW.Ar fi eficienta si o reparatie dar depinde unde o faci si cum s-a mai spus e cam scump.

Si tu de unde iti dai seama cand cumperi un motor de la unu care dezmembreaza probabil, de cati km are acel motor si in ce regim a functionat?

Link to comment
Share on other sites

Eu as alege motorul pe care este pe masina refacut 100%. Daca ai un mecanic bun, cel putin stii pe ce te bazezi! :blink:

 

 

auzi lume dar un motor nou in loc de unu refacut cum ii? adica merita unu nou din germania sau unu refacut si cam care ar fi diferenta de pret? sau daca am 320d pot pune motor de ultima generatie de exemplu adica ultima bvarianta de motor de 2000 care cred ca e ala de 163 de cai sau ceva sau macar motoru ala de la facelift care e de 150 de cai. precizez ca eu am variant afra afacelift de 136 de cai. sau in loc d diesel sae poate pune benzina cu aceeasi cilindree???

 

Incearca sa scrii fara greseli si mai inteligibil.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor, va propun un subiect care pe mine ma intereseaza si cred ca nu sant singurul.

 

In cazul in care avetzi motorul terminat ce a-ti alege:

 

1. inlocuirea pieselor duse ( segmenti, etc)

2. cumpararea unui motor SH cu putini kilometri.

 

Astept si parerile voastre.

 

Va multumesc anticipat.

 

am fost in situatia asta ... CUMPARAREA UNUI MOTOR SH

 

cat ai incerca sa il faci ..in romania nu se respecta cotelele intotdeauna .... nu se fac aplanarile bine ... nu se monteaza absolut totul corect cum a facut-o fabrica sau un alt service cu echipamente.

Se merge pe ideea...masina veche ....eh merge si asa... sau inainte nu mergea deloc ,..acum ia uite ca merge....iar continuarea este .."ce vrei e masina veche"

 

am incercat reparatia unui motor ... desi in prima faza a fost totul ok ...a mai durat inca 5000 km pana sa plezneasca cuzinetii din nou... din ce cauza? nu a fost rectificat vibrochenul bine... s-au facut "inginerii"

 

treaba buna in romania se face pe multi bani ...

adica ... mai mult decat ai cumpara un motor SH care sa mearga in mintile lui.

 

succes :blink:

Edited by Stefan_SNK
Link to comment
Share on other sites

Precedentul meu bmw era un 325tds carea avea 300de mii de km pe bord si motorul merge bine la "varsta" lui. Nu consuma ulei , cat de cat compresie mai avea ce mai cred ca era mai bun decat unul refacut in Romania !

 

 

 

da ce ar trebui facut la un motor? cam ce se face in mod normal la facerea unui motor ca nu prea ma pricep?

Link to comment
Share on other sites

Uzura motorului consta cel mai mult in uzura segmentilor. Ei sunt responsabil pt ermetizarea camerii de ardere in cilindrii . Din cauza frecarilor se uzeaza segmentii , camera de ardere nu mai e ermetica si asa apare consumul de ulei, lipsa puterii. Asta e cea mai frecventa uzura. De asemenea se uzeaza distributia, alimentarea, bujiile si toate subansamblele care per total fac un motor sa nu mai functioneze ca in prima zi !

www.howstuffworks.com

Link to comment
Share on other sites

Apropo comparat motor folosit, saptamana trecuta am cumparat un motor pt. o mazda 323 f 1.5 16v de la un autohaus di preajma ,un motor la 75000 km. , asta spun ei , l-am monta sus am dat uleiul afara am pus nou si schimbat si filtul de ulei in urma acestei operatiuni am constatat ca uleiul vechi avea in compozitie span de culoare argintie adica pasta care trebuia sa fie de fapt pe cuztineti la biele si palieri ,normal primu lucru am sunat la firma respectiva si iam informat despre cele intamplate mi sa spus sa-l pornesc ca ei garanteaza pt motor,la-m pornit si NU MA VAD DE FUM !!! :angry2:CONCLUZIE ;DISTRUS IN TOTALITATE: -ghidaje supape -linie arbore ,presiune de ulei ?ce ie aia ? nu exzista asa ceva! Acum garantie am OK. Intrebarea ar fi ;CINE PLATESTE DEMONTATU SI MONTATU???!!! URASC MASINILE!!! :blink:
Link to comment
Share on other sites

Nu m-am referit la un motor SH din Romania. unul din Germania sau Elvetia. Eu am adus pentru cineva un motor SH de Mazda Tribute 3.0 V6 din Olanda, vreau sa spun ca oamenii mi-au dat garantie 1 an, motorul fusese rulat doar la ei in fabrica pentru teste ( 7000km). l-a montat pe masina si merge de rupe , nu are nici o problema.
Link to comment
Share on other sites

:) scuze uitasem acest detaliu ; la origini sant ROMAN dar locuiesc in Jdemburg ĂSTERREICH toata treaba mi se intampla aici Am fost la firma respectiva si am cerut explicatii se pare ca masina de pe care a fost demontat motoru a fos inplicata intrun accident "minor" in care a fost avariata baia cu ulei motor mai exact busonu de golire. Dupa accident masina a fost vanduta la autohausu respectiv moment in care au intervenit asa zisi mecanici ,au gasit ei o solutie de moment!?? adica au sudat baia de ulei cu ap. sudura tip MIG dar fara ca aceasta sa fie demontata de pe bloc , :blink: AICI AU GRESIT ! dupa cre au bagat ulei si au facut proba de functionare ,normal functiona ca uns dar pt. scurt timp. :) CONCLUZIE; -In urma suduri cuzineti din motor au avut de suferit adica s-au topit ,spanu rezultat din topire precum si din sudursa bai a gripat TOT ! :)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salut tuturor, va propun un subiect care pe mine ma intereseaza si cred ca nu sant singurul.

 

In cazul in care aveti motorul terminat ce a-ti alege:

 

1. inlocuirea pieselor duse ( segmenti, etc)

2. cumpararea unui motor SH cu putini kilometri.

 

Astept si parerile voastre.

 

Va multumesc anticipat.

Inlocuire piese

Link to comment
Share on other sites

Eu am cumparat pana acum 2 Bmw uri,un e30 si un e34,amundoua cu motoare m20b20,si amundoua cu motoarele schimbate(de fostii proprietari).

In primul rand te lovesti de birocratia de la vestitul RAR cand vrei sa omologhezi un motor nou pe masina,iar in cel de al doilea rand un motor schimbat nu este egal cu un motor nou.Cand desfaci un motor nu i schimbi doar segmentii sau cuzinetii ci trebuie neaparat sa umbli si la supape,sa le faci scaunele,sa la schimbi semeringurile,treburi destul de elaborioase,necostisitoare,la indemana oricui (zic eu) si cu un efec puternic in ceea ce priveste consumul de ulei,carburant si al performantelor motorului.Costurile sunt destul de mici adica (ceea ce am cheltuit eu) :

-300 ron segmentii

-200 ron cuzinetii

-45 ron garnitura _chiulasa_

-100 ron diverse materiale

-TOTAL= aproximativ 700 ron adica 200 euro si 2-3 zile de munca (manopera nu am calculat-o deoarece am facut-o eu) :blink:

Ce vreau sa spun:-un motor second este un motor folosit (cine stie in ce conditii) catre a mai si stat nepornit cateodata ani in sir;

-un motor refacut are (in general) cotele controlate,asigura inchiderea segmentilor in cilindri si etanseitatea supapelor,in plus este curatat iar tu ca proprietar stii ce ai bagat in el deci stii cum sa te comporti cu motorul (stii daca poate suferi sau nu cate un "sprint" nevinovat);

Per total eu sunt foarte multumit de faptul ca am ales sa refac motoarele in loc sa le schimb.

 

 

PS:ursuletul l am vandut dar nu inainte de a i face motorul chiar daca motorul nu era chiar obosit (consuma ulei) (sa nu uitam si de fair play fata de colegii nostri Bmw-isti (vb despre cei carora le vindem masinile noastre) ca de asta s-a dus vestea ca toate Bmw urile second de la noi sunt goange)

 

Respect

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.