Jump to content

Antigel


Billy

Recommended Posts

  • Replies 408
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Aseara cand am ajuns acasa am deschis capota (cu motorul pornit) si m-am uitat un pic la furtunase si nu am vazut nici urma de umezeala. Spuneti-mi exact ce furtune sa verific, ca nu prea stiu pe unde circula apa. Daca este o problema cu busonul cum zice ricko ar trebui sa fie umed, nu? Se poate sa aiba radiatorul o fisura atat de mica?

 

Inca ceva, nu stiu daca are legatura: In stanga este o chestie rotunda. Am inteles ca ar fi pompa de aer. Capacul acesteia care ar trebuia sa fie prins cu vreo 8 nituri, are doar 6. 2 lipsesc, si daca trag de el in zona aia se cam cracaneaza. Este o problema?

Link to comment
Share on other sites

Aseara cand am ajuns acasa am deschis capota (cu motorul pornit) si m-am uitat un pic la furtunase si nu am vazut nici urma de umezeala. Spuneti-mi exact ce furtune sa verific, ca nu prea stiu pe unde circula apa. Daca este o problema cu busonul cum zice ricko ar trebui sa fie umed, nu? Se poate sa aiba radiatorul o fisura atat de mica?

 

Inca ceva, nu stiu daca are legatura: In stanga este o chestie rotunda. Am inteles ca ar fi pompa de aer. Capacul acesteia care ar trebuia sa fie prins cu vreo 8 nituri, are doar 6. 2 lipsesc, si daca trag de el in zona aia se cam cracaneaza. Este o problema?

 

Pai, verifica toate furtunele pe care le vezi.

Si chestia aia rotunda ar putea fi... pompa de frana!

Link to comment
Share on other sites

Aseara cand am ajuns acasa am deschis capota (cu motorul pornit) si m-am uitat un pic la furtunase si nu am vazut nici urma de umezeala. Spuneti-mi exact ce furtune sa verific, ca nu prea stiu pe unde circula apa. Daca este o problema cu busonul cum zice ricko ar trebui sa fie umed, nu? Se poate sa aiba radiatorul o fisura atat de mica?

 

Inca ceva, nu stiu daca are legatura: In stanga este o chestie rotunda. Am inteles ca ar fi pompa de aer. Capacul acesteia care ar trebuia sa fie prins cu vreo 8 nituri, are doar 6. 2 lipsesc, si daca trag de el in zona aia se cam cracaneaza. Este o problema?

aia rotunda e pompa de aer,merge numai cat e motorul rece,e pt noxe

ca sa ai acces la toate furtunele ar trebui sa dai jos si filtrul de polen cu tot cu suport ca sa vezi si furtunele din spate.

Link to comment
Share on other sites

Am tot cautat prin benzinarii si prin serviceuri si nu gasesc nicaieri sa verific concentratia de antigel. Cand am sa rezolv asta, si am sa adaug cat e nevoie (la rece) am sa monitorizez sa vad exact cat scade. Mentionez ca atunci cand este motorul cald, nivelul indicat este aproape cum trebuie. Are legatura ca atunci cand l-am adus la nivel ultima oara era foarte cald afara, si acum este destul de frig? Poate atunci nu era chiar rece motorul si d-aia s-a ridicat mai repede tumburusul..
Link to comment
Share on other sites

Am tot cautat prin benzinarii si prin serviceuri si nu gasesc nicaieri sa verific concentratia de antigel. Cand am sa rezolv asta, si am sa adaug cat e nevoie (la rece) am sa monitorizez sa vad exact cat scade. Mentionez ca atunci cand este motorul cald, nivelul indicat este aproape cum trebuie. Are legatura ca atunci cand l-am adus la nivel ultima oara era foarte cald afara, si acum este destul de frig? Poate atunci nu era chiar rece motorul si d-aia s-a ridicat mai repede tumburusul..

 

 

Ma mir ca nu ai gasit in Buc pe nimeni sa-ti verifice concentratia pt ca aparatul ala cu care se verifica e un rahat di plastic cu un furtun atasat.. Cauta un service Bosch Car Service, eu acolo am verificat concentratia.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am gasit un service unde sa verific concentratia (pe vacaresti, aproape de Timpuri Noi). Am completat acum cu aproape 1L de antigel, pana am adus tumburusul la nivel (putin mai sus de buza gaurii). Am vrut sa fac aerisirea: cu busonul desfacut am desurubat surubelul acela de langa buson. Am auzit un fasait dar nu-mi dau seama daca sufla sau sugea aer. Cred ca sugea. S-a ridicat tumburusul la maxim in sus. Eu ma asteptam sa curga lichid pe la surubel, ca asa mi s-a spus. Am gresit cu ceva? Trebuia busonul pus cand am desurubat surubelul? Va rog sa ma ajutati, ca sunt ingrijorat de ce nu a curs lichid p-acolo. Edited by chriss
Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor,

 

Vine iarna si ca tot omu ma gandesc la antigel... de vreo 3-4 luni mi-am luat un 316i din 93 de la nemti. Am trecut de pe o Dacie deci e ca de la cer la pamant diferenta...ideea e ca la dacie ma durea in dos ce antigel bagam asa ca la bmw de care punem si mai ales ce concentratie.

De ce pun intrebarea asta ... :

M-am gandit sa verific intai concentratia nu sa schimb bunatate de antigel nemtesc asa ca am luat din magazin un jmen de tester si surpriza pe gradatie antigelul ajungea creca pe la -60 ca oricum fiola era doar pana la -40 si ea plutea mai sus........deci acu nush ce sa fac .... de completat tre sa completez ca nu e la nivel ,de schimbat nu il schimb ...dar ce sa pun si cat? Cat intra in vas ca sa ajunga la nivel (nu ma refer in instalatie ca stiu ca e 6,5litri).

 

Merci mult!

Link to comment
Share on other sites

Addinol Antifreeze Super Addinol Lube Oil GmbH

Aral Antifreeze Extra Aral AG

AVIA Antifreeze APN AVIA MineralĂśl AG

BMW Antifreeze BMW AG

BP anti-frost X 2270A BP Schmierstoff GmbH, Hamburg

Caltex CX Engine Coolant Caltex

Castrol ANIT-FREEZE NF Castrol International

Fridex G48 Velvena s.a.

Glacelf Plus Total

GlycoShell Shell International

Glyco Star Bremin MineralĂśl GmbH & Co.

Glysantin G48-24 Engine Coolant UNICO Ltd.

Glysantin Protect Plus / G48 BASF

GUSOFROST LV 505 Chemische Industrielle Gesellschaft

Mobil Frostschutz 600 Mobil Schmierstoff GmbH

Havoline AFC (BD04) ChevronTexaco/Arteco

Mobil Frostschutz 600 ExxonMobil

OMV KĂźhlerfrostschutz OMV AG

Link to comment
Share on other sites

Buna tuturor,

 

Vine iarna si ca tot omu ma gandesc la antigel... de vreo 3-4 luni mi-am luat un 316i din 93 de la nemti. Am trecut de pe o Dacie deci e ca de la cer la pamant diferenta...ideea e ca la dacie ma durea in dos ce antigel bagam asa ca la bmw de care punem si mai ales ce concentratie.

De ce pun intrebarea asta ... :

M-am gandit sa verific intai concentratia nu sa schimb bunatate de antigel nemtesc asa ca am luat din magazin un jmen de tester si surpriza pe gradatie antigelul ajungea creca pe la -60 ca oricum fiola era doar pana la -40 si ea plutea mai sus........deci acu nush ce sa fac .... de completat tre sa completez ca nu e la nivel ,de schimbat nu il schimb ...dar ce sa pun si cat? Cat intra in vas ca sa ajunga la nivel (nu ma refer in instalatie ca stiu ca e 6,5litri).

 

Merci mult!

mai intai de a schimba antigelul mai bine mergi la un service sa iti verifice ei concentratia, asta daca testerul pe care l-ai luat tu e chiar un ''jmen'', poate ceea ce ai cumparat e debusolat.

Link to comment
Share on other sites

okkkk U`re the man!

 

Merci mult! Asta vroiam sa stiu!

Eu iti recomand sa-l schimbi, ca sa stii de acum incolo cu ce continui!

Poti pune oricare din alea de a zis BoBo, dar iti recomand sa fie Silicatfrei, eu am pus de la Aral! E recomandat pt BMW sa fie Silicatfrei! Si de asemenea iti recomand ca daca o data incepi cu un anumit tip de antigel sa continui cu acelasi!

In legatura cu scula de test..... nu cred ca merge bine, antigelul nediluat are concetratia care ti-a dat tie si tind sa cred ca nimeni nu prea baga antigel nediluat!

Edited by CalinE46+194E1
Link to comment
Share on other sites

...verificĂŁ-l cu un tester bun Âşi dacĂŁ e bunĂŁ concentraĂžia, adauga apa distilatĂŁ (dacĂŁ e prea mult de pus, fa intr-o sticlĂŁ un amestec ĂŽntre apa distilata Âşi antigel, din care au menĂžionat bĂŁieĂžii), ce ai tu ĂŽn instalaĂžie e bun ca si tip de antigel....
Link to comment
Share on other sites

Eu spre exemplu l-am schimbat desi era bun, insa nu a iesit mai mult de 4-5 litri. Daca-l vrei sa-l schimbi incearca sa golesti toata instalatia.

 

Mai rau ai facut... N-ai gasit busonul de pe bloc sau ... ?

 

Stiam ca nu ai cum sa golesti toata instalatia. La service mi-au confirmat lucrul asta. Apoi am citit pe forum ca mai exista un buson pe bloc si ca e destul de riscant sa-l dai jos. Nu cred ca am facut mai rau. Din 8 litri am schimbat 5, tot e ceva desi mi-as fi dorit sa-l schimb tot. Data viitoare stiu ce am de facut.

Edited by w4u
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.