Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Dan_316i

Contributors
  • Posts

    4908
  • Joined

  • Days Won

    18

Dan_316i last won the day on May 27

Dan_316i had the most liked content!

About Dan_316i

Profile Information

  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    F36 4GC M Sport

Recent Profile Visitors

29364 profile views

Dan_316i's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Posting Machine Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

915

Reputation

  1. La OPF nici nu mai exista varianta de evacuare Performance, am cautat si nu mai apare. Oricum la ce burlan de 10 cm avem pe ele, cred ca doar ceva custom made se poate pune.
  2. Ehe, complicat , plin de 2016, maxim 2017, dar oricum nu erau in cerintele de cautare pe care le aveam atunci. Am cautat 2020 (hai 2019 daca era ceva deosebit), sub 150k km, manuala, trapa, culoare deosebita, minim HiFi Stiu ca multe din cele de mai sus se putea schimba ulterior, dar am experientele trecute si am preferat sa nu ...
  3. Interesanta masina, optiuni faine, dar interiorul de pele e 'no go' pentru mine. Problema cu pozitia la volan este din cauza reglajelor electrice, plus pielea care fac scaunul mai rigid si sezutul mai inalt. Am patit la fel pe e92, am trecut de la piele la semi piele si am rezolvat partial, la reglajele electrice nu am putut sa renunt. La e92 pe non electric textil stateam mai asezat in comparatie cu scaunele mele de m3 semi piele. Oricum socul, negativ, a fost la fel cand am trecut de la e36 recaro la e92 piele sport. In fine sa revenim la masina ta. Tot la 30k km a facut neamtul schimbul de ulei si la masina mea, dar mergea mult extern, viteza medie era 89.5km/h in ultimii 9999km. Fata de e92 eu consider ca au evoluat in bine si calitatea materialelor s-a pastrat, doar putin dezamagit de anumite zone care oricum sunt in partile inferioare ale interiorului. Senzatia care ti-o da masina este de motor aspirat nicidecum de motor turbo. Cutia manuala te ajuta sa il ti in turatia optima sa scapi de turbo lag si in acelasi timp sa nu fie deranjant. Pe oras poti sa conduci cu a 3-a linistit, dar nici treapta a 5a nu tuseste, dar nu face sens. Cutia de viteze o sa te surprinda cel mai mult, coasting style. Eu pe seria 4GC nu am gasit 30i manual, iar experienta cu un 30i auto al unui prieten nu m-a dat pe spate, senzatia de putere e mai placuta la mine in 20i manual. La tine portbagajul pare mic fata de F36.
  4. Dă-le naibii de schimburi, hai sa vedem mașina.
  5. Cea mai tare de pe topicul respectiv era 318is vs 320i...
  6. La mine cutia de pe f36 nu are nici o legatura cu cea de pe e92, sunt complet diferite din toate punctele de vedere. Oricum la e92 nu aveam nici o problema de care vorbiti voi, iar la f36 cutia manuala face rev match si coasting. Pe e36 323i am avut short shifter kit de Z3 M, iar pe e92 aveam montat cel de 330i, pe f36 am tot cautat însă pauza.
  7. Al naibi de rare cele manuale, te inteleg. Sa fie intr-un ceas bun si cu bucurie mare.
  8. Eu folosesc în fratele mai mic, b48, liqui moly 5w30 synthoil. In 335i singurul ulei care a rezistat la stres a fost synthoil 5w40, asa ca folosesc tot gama synthoil.
  9. Cel de mai jos ? https://zonitsas-oe.car.gr/parts/ De acolo mi-am luat set nou de stopuri black line pentru X1, produs eol.
  10. In ziua de azi cred ca partea de scutit bani e pe locul doi, mai degaraba este partea cu treaba lucrului bine facut
  11. Nu stiu cum lucreaza cei mentionati mai sus, dar stiu ca Autogenial din Alba Iulia noteaza si in istoricul de service de la bmw operatiunile efectuate la ei. Oamenii sunt seriosi si de incredere, cel putin asta a fost experienta mea cu ei.
  12. Cablul de Plus care intra in panoul de sigurante de sub bord. Nu incerca diagnoza ca nu iti apare ceva anume, eventual doar sa stergi erorile ramase.
  13. Urmareste topicul, oricum reparatia masinii nu se poate face pe forum. De aici poti afla anumite informatii pe care le poti aplica tu sau 'mecanicul'. Mai departe fiecare cat este de priceput. Pana sa inlocuiesti doar o bobina sau doar o bujie trebuie sa te joci putin cu ce ai la fata locului. A facut schimb de piese(bujie, bobina, injector) intre cilindrul 4 si 2 spre exemplu ? Cel mai probabil ti-a mers un timp scurt pentru ca au fost sterse erorile de pe motor.
  14. Pe mine ma amuza asta cu diagnoza si mecanicul, testerul fara experienta de activitate este egal zero. Ce eroare iti apare, a comparat valorile de pe injectoare intre ele sau a facut un minim de 'research" ? Ce bobine extra ? pune o poza sa vedem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.