Interesanta masina, optiuni faine, dar interiorul de pele e 'no go' pentru mine. Problema cu pozitia la volan este din cauza reglajelor electrice, plus pielea care fac scaunul mai rigid si sezutul mai inalt. Am patit la fel pe e92, am trecut de la piele la semi piele si am rezolvat partial, la reglajele electrice nu am putut sa renunt. La e92 pe non electric textil stateam mai asezat in comparatie cu scaunele mele de m3 semi piele. Oricum socul, negativ, a fost la fel cand am trecut de la e36 recaro la e92 piele sport. In fine sa revenim la masina ta.
Tot la 30k km a facut neamtul schimbul de ulei si la masina mea, dar mergea mult extern, viteza medie era 89.5km/h in ultimii 9999km.
Fata de e92 eu consider ca au evoluat in bine si calitatea materialelor s-a pastrat, doar putin dezamagit de anumite zone care oricum sunt in partile inferioare ale interiorului.
Senzatia care ti-o da masina este de motor aspirat nicidecum de motor turbo. Cutia manuala te ajuta sa il ti in turatia optima sa scapi de turbo lag si in acelasi timp sa nu fie deranjant. Pe oras poti sa conduci cu a 3-a linistit, dar nici treapta a 5a nu tuseste, dar nu face sens. Cutia de viteze o sa te surprinda cel mai mult, coasting style. Eu pe seria 4GC nu am gasit 30i manual, iar experienta cu un 30i auto al unui prieten nu m-a dat pe spate, senzatia de putere e mai placuta la mine in 20i manual. La tine portbagajul pare mic fata de F36.