BMWClub: Romulus - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: ****-

Group:
Admin
Active Posts:
33270 (6.55 per day)
Most Active In:
Stiri (17284 posts)
Joined:
25-October 04
Profile Views:
40924
Last Active:
User is online 2 minutes ago
Currently:
Searching...

My Information

Member Title:
The insider
Age:
45 years old
Birthday:
April 26, 1973
Gender:
Male Male
Location:
Romania

Contact Information

E-mail:
Private
Website URL:
Website URL  http://www.bmwclub.ro
Yahoo:
Yahoo  bmwclub_romania

Previous Fields

Masina:
525d

Latest Visitors

Topics I've Started

  1. Articol: Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide un spațiu cultural-artistic

    14 September 2018 - 19:36

    <h2>Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide un spațiu cultural-artistic, în showroom-ul din București - Băneasa.</h2>
    Schmidt Premium Cars, divizia de automobile de lux a MHS Holding – singura reprezentanță Rolls-Royce din România și regiunea de sud-est a Europei, marchează dăruirea mărcii pentru excelența creativă, deschizând un spațiu cultural-artistic permanent, în salonul Rolls-Royce din showroom-ul Automobile Bavaria Băneasa. Astfel, este pusă în lumină moștenirea definitorie pe care marca o are de mai bine de 100 de ani.
    "Am înființat acest spațiu dedicat artei, ca o formă de aniversare a angajamentului istoric al Rolls-Royce pentru artă, în multele sale forme. Pentru inaugurare, am ales o sculptură, având în vedere tradiția mărcii și spiritul ei. Mai exact, ne-am gândit la moștenirea lăsată de ‘The Spirit of Ecstasy’, emblematica scupltură, care a împodobit în mod grațios capota fiecărui Rolls-Royce din 1911 până în prezent. Atunci, sursa de inspirație a fost o poveste despre mister, fascinație și o iubire interzisă, petrecută la începutul erei auto. Artistul și sculptorul Charles Robinson Sykes a fost însărcinat să creeze o operă care să transmită spiritul Rolls-Royce, și anume: viteză însoțită de liniște, absența vibrațiilor, captarea misterioasă a unei mari energii și crearea un organism perfect, înzestrat cu o grație superbă.", a declarat Michael Schmidt, Președinte al MHS Holding și Schmidt Premium Cars.
    Având în vedere această moștenire artistică și lunga tradiție de mari sculptori a României, Schmidt Premium Cars l-a invitat Ion Iancuț, un sculptor și pictor foarte apreciat, să expună două lucrări, în salonul Rolls-Royce, începând cu data de 28 august 2018 până la 31 martie 2019. O sculptură, "Fiul risipitor", și o pictură, "Căutătorul de stea", vor fi expuse în salonul Rolls-Royce, situat în showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa.
    Cu o vocație descoperită timpuriu, cultivată continuu de-a lungul anilor, Ion Iancuț a construit un discurs inconfundabil în sculptura contemporană. Opțiunea sa pentru morfologii cu o deosebită sarcină imaginativă are rațiuni adânci, întemeiate pe aderența la cultura arhaică care își caută drum prin neîncetatele expierențe ale actualității. Artistul plaseaza forma sculpturală (în general, elemetele demersului artistic, aparținând regimului volumetric, discursului pictural sau grafic) în punctul central al unei discuții despre om, despre condiția umană, în perspectivă existențială și filozofică. Cu numeroase expoziții personale, începând cu anul 1974, până în prezent, Ion Iancuț are o carieră impresionantă, participând la expoziții de grup și simpozioane de artă, din țară și străinătate, adunând multe premii, pe parcursul carierei sale impresionante.
    <p>
    <h3>Despre Schmidt Premium Cars</h3>
    Schmidt Premium Cars detine sucursale în România și Germania: în București, singurul centru de service Rolls-Royce din Europa de Sud-Est iar în München, un dealer Rolls-Royce, care oferă întreaga gamă de servicii exclusiviste distinșilor proprietari de automobile.
    Cele două centre de service, din București și München, asigură cele mai înalte standarde din domeniul automobilistic pentru a oferi servicii excepționale clienților din regiunile specifice.<p>
    <h3>Despre Rolls-Royce</h3>
    Încă din anul 1904, experiența Rolls-Royce combină măiestria meșteșugărească cu tehnologia avansată și cele mai bune materiale de construcție, creând un amestec unic de rafinament, dinamism și calitate, transformând modelele mărcii în adevarate simboluri ale excelenței automobilistice, la nivel mondial. Modelele Rolls-Royce sunt vândute în aproape 50 de țări din întreaga lume printr-o rețea globală de 138 de dealeri, cu o tradiție de peste 114 de ani.

    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image

    Click here to view the _RLS_
  2. Reprezentanța Rolls-Royce din România deschide un spațiu cultural-artistic

    03 September 2018 - 05:25

    Reprezentanţa Rolls-Royce din România deschide un spaţiu cultural-artistic, în showroom-ul din Bucureşti - Băneasa.


    Schmidt Premium Cars, divizia de automobile de lux a MHS Holding – singura reprezentanță Rolls-Royce din România şi regiunea de sud-est a Europei, marchează dăruirea mărcii pentru excelența creativă, deschizând un spațiu cultural-artistic permanent, în salonul Rolls-Royce din showroom-ul Automobile Bavaria Băneasa. Astfel, este pusă în lumină moștenirea definitorie pe care marca o are de mai bine de 100 de ani.
    "Am înfiinţat acest spaţiu dedicat artei, ca o formă de aniversare a angajamentului istoric al Rolls-Royce pentru artă, în multele sale forme. Pentru inaugurare, am ales o sculptură, având în vedere tradiţia mărcii şi spiritul ei. Mai exact, ne-am gândit la moştenirea lăsată de ‘The Spirit of Ecstasy’, emblematica scupltură, care a împodobit în mod grațios capota fiecărui Rolls-Royce din 1911 până în prezent. Atunci, sursa de inspiraţie a fost o poveste despre mister, fascinaţie şi o iubire interzisă, petrecută la începutul erei auto. Artistul și sculptorul Charles Robinson Sykes a fost însărcinat să creeze o operă care să transmită spiritul Rolls-Royce, și anume: viteză însoţită de linişte, absenţa vibrațiilor, captarea misterioasă a unei mari energii și crearea un organism perfect, înzestrat cu o graţie superbă.", a declarat Michael Schmidt, Preşedinte al MHS Holding şi Schmidt Premium Cars.
    Având în vedere această moștenire artistică și lunga tradiție de mari sculptori a României, Schmidt Premium Cars l-a invitat Ion Iancuț, un sculptor și pictor foarte apreciat, să expună două lucrări, în salonul Rolls-Royce, începând cu data de 28 august 2018 până la 31 martie 2019. O sculptură, "Fiul risipitor", și o pictură, "Căutătorul de stea", vor fi expuse în salonul Rolls-Royce, situat în showroom-ul Automobile Bavaria din Băneasa.
    Cu o vocație descoperită timpuriu, cultivată continuu de-a lungul anilor, Ion Iancuț a construit un discurs inconfundabil în sculptura contemporană. Opțiunea sa pentru morfologii cu o deosebită sarcină imaginativă are rațiuni adânci, întemeiate pe aderența la cultura arhaică care își caută drum prin neîncetatele expierențe ale actualității. Artistul plaseaza forma sculpturală (în general, elemetele demersului artistic, aparținând regimului volumetric, discursului pictural sau grafic) în punctul central al unei discuții despre om, despre condiția umană, în perspectivă existențială și filozofică. Cu numeroase expoziții personale, începând cu anul 1974, până în prezent, Ion Iancuț are o carieră impresionantă, participând la expoziții de grup și simpozioane de artă, din țară și străinătate, adunând multe premii, pe parcursul carierei sale impresionante.


    Despre Schmidt Premium Cars


    Schmidt Premium Cars detine sucursale în România și Germania: în București, singurul centru de service Rolls-Royce din Europa de Sud-Est iar în München, un dealer Rolls-Royce, care oferă întreaga gamă de servicii exclusiviste distinșilor proprietari de automobile.
    Cele două centre de service, din București și München, asigură cele mai înalte standarde din domeniul automobilistic pentru a oferi servicii excepționale clienților din regiunile specifice.


    Despre Rolls-Royce


    Încă din anul 1904, experiența Rolls-Royce combină măiestria meşteşugărească cu tehnologia avansată și cele mai bune materiale de construcție, creând un amestec unic de rafinament, dinamism și calitate, transformând modelele mărcii în adevarate simboluri ale excelenţei automobilistice, la nivel mondial. Modelele Rolls-Royce sunt vândute în aproape 50 de țări din întreaga lume printr-o rețea globală de 138 de dealeri, cu o tradiţie de peste 114 de ani.

    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image
    Posted Image

    This post has been promoted to an article
  3. Identificare piesa plastic/cauciuc F10

    14 August 2018 - 17:48

    Am gasit ieri pe la picioare o piesa de plastic/cauciuc pe la picioare. Stie cineva s-o identifice, ca sa stiu unde o pun la loc, in caz ca este de la masina si nu de la altceva?

    Posted Image

    Nu sunt sigur ca e de la masina...
  4. X3 Lichidare de stoc - ultimele 3 bucati

    02 August 2018 - 07:19

    Pentru cei care ar putea fi interesati de niste preturi extraordinare la ultimele bucati din vechiul model X3 al carui stoc se lichideaza acum.

    Posted Image
    Posted Image

    Pentru detalii, contactati direct Automobile Bavaria Timisoara si spuneti ca veniti din partea BMWClub. Prietenii stiu de ce. Este reclama, dar neplatita. Doar m-am gandit ca poate vrea cineva sa stie. La preturile astea nu vor ramane prea mult pe stoc oricum cele trei bucati ramase. Dau o mana de ajutor oamenilor de acolo, pasionati de BMW ca si noi, prieteni ai mei si BMWClub.

    Automobile Bavaria Timisoara
    0800 800 269
    +40 256 228 881
    www.bmw-timisoara.ro
  5. BMW 520d vs 520d (F10 vs G30)

    02 August 2018 - 05:56

    Recent am reusit sa conduc succesiv, cateva sute de kilometri fiecare, 520d din ultima generatie, a 7-a, G30 si din penultima generatie F10, care a fost a 6-a generatie a mult iubitei serii 5 de la BMW. Multumesc pe aceasta cale Automobile Bavaria Group si Automobile Bavaria Used Cars pentru ca au facut posibila aceasta experienta.

    Sigur, comparatia nu poate fi niciodata obiectiva, fiind trecuta prin perspectiva mea si a experientelor mele. Mai mult, nu poti compara exact doua masini, daca au optionale diferite, partial din cauza ca pe modelul nou au aparut optionale noi, dar si pentru ca original masinile nu au avut optiuni similare.

    La capitolul motorizare, lucrurile stau dupa mine destul de ciudat. Din ce stiu eu F10 are 190 CP si G30 218 CP. Se simte diferenta de aproape 15%. Totusi nu e clar totul de la prima accelerare. Sigur, unii vor spune ca sunt putini, ca 520d e submotorizata. Depinde cum conduci si ce vrei de la masina. Am condus masini mult mai puternice si pentru o masina de zi cu zi, cu un stil de condus dinamic, este suficient. Te descurci. Probabil vor fi situatii cand vei dori sa ai mai multi sub pedala, dar pana la urma eu intotdeauna am spus ca daca ai multi cai putere nu mori din cauza depasirilor ci a curbelor de dupa. Depasirile le faci super usor, dar nu uita ca in curba de dupa trebuie sa ai o viteza potrivita. Si locuri unde te poate fura ideea de "depasesc orice in 3 secunde" sunt destule. Acum revenind la oile noastre...

    Oarecum nu mi-a placut ca la G30 de cateva ori la kickdown, nu retrogradeaza ci o urca un ture de unde este, sau nu retrogradeaza suficient. La F10 nu am vazut asa ceva. Posibil ca rezultatul final sa fie acelasi, dar din cauza ca nu simti zbaterea masinii la fel, ai senzatia ca, in putinele dati cand se intampla asta, G30 e mai inceata in acceleratie. Lucru cu siguranta fals. Dar masina nu e nicidecum puturoasa. Pot depune marturie pentru mine zecile de VW-uri care nu au reusit sa tina pasul. Sigur, toti se asteapta ca BMW sa fie racheta, dar nu toate sunt. Dar ambele 520d pot tine capul sus in fata a 95% din masinile de pe sosea cand vine vorba de depasiri. Si G30 si F10 sunt variantele la care 520d e cea mai comuna motorizare.

    Ba chiar m-as hazarda sa spun, ca 525d de la F10 (cu 218 CP) e foarte similara. Diferenta dintre cele trei este prezenta dar nu notabila.

    Ceea ce e impresionant la G30 e insonorizarea. Este doua clase peste F10, care nu a fost niciodata o masina prost insonorizata, departe de a fi asa ceva. Dar G30 joaca in alta liga. La G30 zgomotul la vant din cauza aerodinamicii, este semnificativ atenuat.

    Acum comparatia nu mai e posibila G30 avand EDC si F10 nu am condus nici pe 520d si nici pe 525d. Dar... Poate ca o fi din cauza EDC, poate doar insonorizarea. Poate suspensia e diferita complet. G30 face "dup dup dup" si abia insesizabil la denivelari. Mai degraba simti vibratia suspensiei in corp decat o auzi. Pe cand la ambele F10 se aude sesizabil ca la orice alta masina "trop trop trop". Notabila diferenta chiar si pe dampening comfort sau sport.

    As trece acum la ce sigur am vazut la G30 si nu mi-a placut. Oglinzile au revenit ca si la E65 (daca imi aduc eu bine aminte) cu partea exterioara alungita a oglinzii in partea superioara. Adica, coltul oglinzii pe partea exterioara este sus. La seriile 5 care le-am avut eu, coltul asta e jos, si la E60 si la F10. La G30 a revenit ca si la E65 oarecum. Si vizual nu ma convinge. Ai senzatia dinauntru ca are urechi masina. Sunt convins ca sunt explicatii destule, probabil acel coeficient record e una dintre ele. Dar mie personal nu imi place.

    Alt lucru... Stiu ca sunt semnificativ de multi carora nu le-a placut niciodata sistemul de maneta de semnalizare de la BMW, la care maneta revine intotdeauna in pozitia initiala. Eu am fost un fan dedicat al acestui design si desi cateodata m-a bulversat si pe mine, partea care mi-a placut a a surclasat intotdeauna partea care nu mi-a placut. Acum la G30 s-a revenit la maneta clasica, sigur cu o apasare usoara nu ramane maneta sus sau jos si semnalizeaza de cateva ori (potrivit setarilor din iDrive). Am avut intotdeuna placerea sa gasesc maneta in acelasi loc si acum e la fel ca la orice alta marca. Ma simt oarecum tradat ca BMW a cedat presiunilor pietei.

    Alt lucru minor care m-a deranjat. Maneta de stergator de parbriz, acum nu mai are butonul de auto in capat. Acolo nu mai e nimic. Auto e prima treapta inspre sus. Am folosit stergatoarele, dar nu pe ploaie, ci doar pentru a curata mizeriile sau sterge apa de la curatat strada. Problema e ca acum daca vrei sa intervi cand e in Auto, practic o treci prin zero spre jos si apoi poti actiona manual maneta odata. Ceea ce o scoate din auto si trebuie sa o duci la loc. Inainte, la F10 si E60, erai tot timpul in auto si doar apasai putin in jos sa actionezi manual. Nu e mare lucru dar pentru mine era mai bine inainte.

    G30 avand pachet M are si scaune sport, F10 amandoua au scaune normale. Imi pare ca in G30 stai putin mai sus, desi dat la minimum scaunul. Pozitia la volan e foarte familiara cand treci din F10 in G30 dar scaunele din G30 sunt mult mai confortabile si mai placute, desi suportul lateral nu e asa de pronuntat oricand il reglezi.

    Volanul sport de la G30 e mult mai comod si mai placut decat la F10, dar poate din nou e din cauza pachetului M de pe G30.

    Pe vremuri, cand nu am condus multe cu padele pe volan, eram asa de entuziasmat si parca nu vroiam sa aud de masina fara. Pana si pe Mitsubishi Outlander am comandat si masina aia era pe benzina, mai aveai ce face cu padelele. Acum sunt complet inutile dupa mine. Automatele moderne, sunt asa de bune ca nu simt niciodata nevoia de a actiona manual. Dar lucrurile sunt chiar mai rele de atat. Pe o cutie cu 8 trepte, aproape de fiecare data cand am retrogradat manual m-am gasit in M6 si eu de fapt as fi avut nevoie de M3 ca sa chiar fac ce doream. Si e prea mult sa faci de fiecare data trei retrogradari din padele ca sa ajungi unde vrei. Mai bine inveti sa comanzi cu piciorul cutia de viteze si sa pregatesti accelerarea asa. E mai simplu si mai eficient pentru mine. Nu cred ca atunci cand ai 8 trepte scurte si un diesel, au sens padelele pe volan. Pe Mitsubishi, care era benzinar si 6 trepte, mai gaseai cateodata ce sa faci cu ele. Poate doar intr-o panta cand vrei frana de motor sa le folosesti... Dar nu cred ca sunt ceva util. Bune ca sunt acolo dar inutile. Cutia revine in D in cazul in care nu o mai actionezi un timp si daca actionezi maneta din dreapta pentru un timp mai lung, revine in D dupa o sesiune de M.

    (va urma)

Friends

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    Fan4BMW 

    10 Mar 2011 - 18:53
    Multumim Romulus pentru ceea ce faci .!
  2. Photo

    Catalin BMW 

    07 Mar 2011 - 16:27
    Sal Romulus.Am apelat la tine in speranta ca vei fi deacord si ca ma vei ajuta in legatura cu deschiderea unui pol(nu am idee cum se procedeaza)in legatura cu tapiseriile interioarelor de masini.Am citit un text scris de tine in legatura cu pielea alcantara,insa stiu ca mai exista cateva tipuri cum ar fi dakota,connolly(in pol as introduce si textilul)si m-am gandit ca ar fi bine sa dechid un topi
  3. Photo

    Guest 

    02 Mar 2011 - 12:19
    buna,imi cerbscuze pentru postarea de poze asa de mari, promit ca nu o se mai intample,te rog sa deblochezi topicul.
  4. Photo

    Guest 

    28 Feb 2011 - 15:57
    Buna.Imi cer scuze ca am postat fotografiile neprelucrate, promit ca nu o sa se mai intample si o sa iti urmez sfatul
  5. Photo

    Romulus 

    17 Feb 2011 - 22:44
    @Sorinescus: Toate masurile aste sunt anti-spam. In legatura cu posturile, nu ar fi o problema, te poti prezenta undeva le faci usor. Pe de alta parte, voi cobora limita la 1-2 posturi.
    Relativ la a doua parte, nu pricep exact despre ce vorbesti. Adica cum mai ai doua posturi pana maine?
  6. Photo

    Sorinescus 

    17 Feb 2011 - 20:50
    Scuze ca te "abordez" aici, dar am si eu aceesi problema ca si MihaiCluj. Am facut o comanda la grozadan si nu-i mai pot da PM pt ca nu am minim 5 posturi. Pe e alta parte, daca vreau sa postez, dupa 1 post sunt atentionat ca mai am doar 2 posturi pana maine. De ce restrictiile astea? Si...cum as putea sa folosesc PM-ul fara restrictii (ca pe atatea alte forumuri)?
    Multumesc,
  7. Photo

    MihaiCluj 

    15 Feb 2011 - 09:48
    Nu pot sa iti dau PM pt ca nu am minim 5 posturi ..;)) ce sa fac sa ma apuc de postat numai asa sa fie ...?M-ar interesa oferta ta pt publicitate mersi mult si iti multzumesc si eu ca restu ca ne faci un loc de ''gathering'' pt noi astia cu BMW-ul in cap.
  8. Photo

    CuzKo 

    13 Feb 2011 - 18:01
    Fantastic cum ma chinui de o ora si ceva sa gasesc unde sa dau click ca sa iti trimit PM.
  9. Photo

    hotpharao 

    13 Feb 2011 - 17:55
    Foarte frumos noul topic, felicitari si iti multumim pentru ceea ce faci.
  10. Photo

    Romulus 

    11 Feb 2011 - 19:34
    Va rog nu imi trimiteti, cereri de Friends, pentru ca din motive de partialitate, nu pot sa accept. Pe cine accept, cunosc bine in viata privata.
  11. Photo

    Romulus 

    11 Feb 2011 - 19:29
    Primsc foarte multe PM-uri. Daca cumva nu primit raspuns, va rog incercati sa dati un reply la aceeasi conversatie si sa-mi reamintiti ca nu ati primit raspuns.
  12. Photo

    Florinnnnn 

    11 Feb 2011 - 07:08
    Multumim pentru efortul depus!
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro