All Activity
- Past hour
-
Revin cu un scurt update la mica marea mea problema. Ieri am reusit sa fac rost de un modul SH de DSC si l-am montat pe masina, din pacate masina s-a comportat exact la fel, DAR am observat un lucru: In momentul cand dadeam Start Vehicle Test din ISTA sa interoghez modulele, atunci DSC-ul se deconecta si oprea motorul. Acest lucru se intampla atat pe loc cu motorul pornit, cat si in mers. M-am pus sa dezizolez manunchiul de fire care merge in DSC si am gasit ceva improvizatii facute si fire expuse. Am refacut izolatiile si am pus la bataie o teorie: Oare atata timp cat nu dau sa interoghez modulele din ISTA cu motoru pornit/in mers, masina merge? Si raspunsul este DA, merge perfect, am mers cu ea 30KM azi si s-a comportat impecabil. Concluzia mea este ca sunt ceva interferente pe CAN-uri (sunt 3 care merg la DSC). Nu ma pricep, nu sunt electrician, am doar ceva notiuni de baza. I-am explicat si tovarasului meu situatia, atata timp cat nu se interogheaza modulele cu motorul pornit, totul merge normal. Intrebarea lui a fost pe masura: "Cat crezi ca mai rezista sa mearga asa?" Raspuns: nu stiu, e loterie. Acum nu mai comunica cand ii dai din ISTA, poate peste ceva timp nu o sa mai comunice el deloc, habar n-am. Sau poate o sa mai mearga inca 20 de ani. Cert este ca problema e din cablaje care sunt cam coapte, nu din modul. Multumesc tuturor pentru raspunsuri!
- Today
-
Din ce vad acolo pe harta majoritatea sunt cu 20% HVO100, nu am prea vazut 100, oricum e amuzant cum sunt foarte multe din Ungaria si Romania pauza
-
Jante in 2 dimensiuni G30 pentru IAS
Gabv20 replied to Gabv20's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Acestea sunt. Et 26 fata si et 41 spate https://uploadnow.io/files/h7CtLgb -
Am găsit un soi de aplicație, se pare că sunt ceva stații Unde poți alimenta cu HVO100? Harta benzinăriei https://share.google/eThthYR4FLebJpksD
-
Sunt pe aproape Multumesc mult pentru informatii M-ai luminat
-
Daca vrei musai sa pui si spate de 370mm atunci e mai diferit, ei nevoie de kitul din link. Dar pentru ce construiesti sistemul asta de franare, la 370 cu 370 te duci la peste 500cp.
-
valabil, 28.300 euro
-
salut, pare a fi mulf, nu combox. Scrie seria aici si verific.
-
poti incerca sa adaugi 6NS in loc de 6NH si sa codezi modulul, posibil sa mearga, posibil sa nu.
-
Inca nu le am O sa tin cont Oare pe spate o mai trebui hub de 135i? Sau o fi tot pt discurile de 370?
-
Va salut,am un f30 si am bluetooth doar pt apeluri.Daca am acest combox se poate coda si bluetooth media?
-
Sa-ti fie de folos informatia. Ca si extra sfat, daca nu ai placutele fata sau chiar si daca le ai deja, monteaza placute care vin echivalent de pe codul 34116865460/34116878882/34116859282. Sunt mai moi si musca mai bine la franare, fac mai mult praf, dar sincer merita. Eu am cele pe cod 34106859067 si nu sunt ce trebuie pentru condus sportiv.
-
Am inteles Inseamna ca imi trebuiesc doar bucsile excentrice pentru etrierii spate Merci
-
https://www.press.bmwgroup.com/romania/article/detail/T0447019RO/modelele-diesel-ale-bmw-group-alimentate-din-fabrică-cu-hvo-100-economii-de-co₂-direct-de-pe-linia-de-producţie?language=ro Aici mai exact, centrul de presa BMW Exact cum ai spus si tu cei 5-8 litri sunt exact combustibilul de care ti-am zis mai sus, eu unul nu ti-am oferit o informatie falsa. "Neste MY Renewable Diesel" este combustibilul HVO 100 utilizat la uzinele BMW Group din München, Dingolfing, Regensburg şi Leipzig, care produc anual peste 50% din automobilele diesel ale BMW Group. Combustibilul de la producătorul finlandez Neste permite o reducere a GES (gaze cu efect de seră) de până la 90% ("Well to Wheel") pe durata ciclului de viaţă al combustibilului, în comparaţie cu motorina fosilă. Alimentarea iniţială la uzine înainte de livrarea către reţeaua de dealeri a BMW Group este de cinci până la opt litri, în funcţie de model. Din ce am citit un dezavantaj ar fi faptul ca nu este atat de prietenos cu garniturile si faptul ca este mai scump decat combustibilul conventional. Probabil si asta este un motiv pentru care nu s-a facut migrarea catre el. ( Plus ca nu ar fi atat de profitabil pentru companiile petroliere).
-
Arata mi și mie unde scrie. Toate masinile(noi) pe care le am cumpărat de la bmw,aveau max 10 litri în rezervor,deci vax albina. Le pune exact cât sa nu se aprindă în bord.
-
Imi pierde freon si nu se vede pe unde!
Dan_316i replied to Catalin01's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 7
Merge turatia ventilatorului incet ? sau sufla aer cu debit redus ? Doar la maxim si in rest ok ? Cu debit redus de aer pe zona centrala am avut o cunostinta, care avea filtrul polen infundat. -
Salutare, nu te contrazic, pe net apare info cum ca BMW trimite toate masinile din fabrica cu acest carburant. Oricum ar fi o super mare evolutie daca este intr-adevar ce declara, nu mai vorbim de cifra cetanica de 70-80
-
Kitul de care vorbesti mai sus este special pentru discuri de 380mm, oricum discurile sunt cu sens de rotatie, montaj pe stanga si dreapta.
-
N-are sens sa freci maneta aia atât, după părerea mea. ?
-
530e Preincalzire motor combustie interna la PHEV
tzucul replied to DimaDan's topic in BMW Electrice
Motorul se poate încălzi și la semafor prin simpla trecere a cutiei de viteze pe sport.Daca o pui pe sport și o treci înapoi pe drive normal motorul o sa stea pornit automat atât pe loc cât și în mers pana se încălzește (circa 30 sec).Asta nu contează în ce mod de condus ești (inclusiv electric). -
Ceva acolo nu este în regulă.....nu ai cum să ai la ralanti aceste valori. Motorul a fost adus în temperatura optimă?....când ai citit aceste valori.
-
Am deja discurile https://www.fcpeuro.com/products/bmw-disc-brake-rotor-brembo-09-c399-13 Si in Europa si in USA sunt adaptoare pentru etrierii fata 380/370 E drept ca toti spun in descriere ca se folosesc discuri de 380 nu 370 Asta sa fie cauza pt care folosesc adaptoare?
- Yesterday
-
mdr0303 started following Problema dpf sau senzori defecti ?
-
Salutare, la un e90 fata erori dar cu aceste valori pe ISTA la relanti sunt senzorii defecti sau dpf ul? masina se conduce ok. * Backpressure Sensor (before turbo): 0 mbar * Exhaust Temp Sensor (before cat): -50°C * Exhaust-gas backpressure: 1 mbar *Mileage since regeneration : 10484.00 km
-
Imi pierde freon si nu se vede pe unde!
crysty21zip replied to Catalin01's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 7
Aceeași problema cu pierderea de freon o am și eu la un seria 7 din 2016. Pierde cam la 2-3 săptămâni freonul. Mecanicul(service specializat ac) mi-a spus ca in caz ca nu se vede nici o pierdere pe la conducte,furtune, va trebui dat bordul jos iar operațiunea costa cel puțin 4000 de lei. Mai am și o alta problema la ventilație, la maxim merge foarte încet. Aștept păreri! Aceeași problema cu pierderea de freon o am și eu la un seria 7 din 2016. Pierde cam la 2-3 săptămâni freonul. Mecanicul(service specializat ac) mi-a spus ca in caz ca nu se vede nici o pierdere pe la conducte,furtune, va trebui dat bordul jos iar operațiunea costa cel puțin 4000 de lei. Mai am și o alta problema la ventilație, la maxim merge foarte încet. Aștept păreri! -
Exact se pot pune fără adaptări extra. Depinde ce buget aloci, pe aftermarket găsești și discuri dintr-o singura bucata care sunt la jumătate de preț sau kit premium. https://m.autodoc24.ro/brembo/23450832 https://m.autodoc24.ro/zimmermann/7890749 https://m.autodoc24.ro/textar/9378432
Announcements
-
Topics