Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Siguranta F59 trebuie sa fie de 5A. Poti sa te uiti si direct in panou ca ar trebui sa fie stanta cu F59. Alimenteaza pinul 1 din conectorul cu 3 fire, nu 4. Nu ar trebui sa aiba 4 fire conectorul ala negru. Daca are 4 raman numai 3 pentru ca masina ta e facuta dupa Martie 2007. Vezi ca pe plasticul conectorului sunt stantate numerele. Asa ar trebui. Maro e masa, in pozitia 5 in conector.. Conectorul ala din dreapta are 5 sloturi pt cabluri? Pozitia 2 din conector e pentru cumunicarea cu modulul CAS, de control access.. In conectorul din CAS acelasi fir trebuie sa fie in locatia 33 din conector. Modulul CAS e in zona coloanei de directie a masinii. Iti recomand sa cauti in conectorul CAS pozitia 33 si de acolo sa ii cauti capatul (firului) in conectorul ala de la modului diversity (sa il "suni" adica). Asa stii sigur ca e intreg si va comunca CASului ce trebuie daca e functional modulul. Vezi ca antena parese ca e in geam.. aia e antena modulului. Eu nu am E60 dar ma uit in TIS (documentatia lor) pentru tine. Asta e tot ce trebuie modulului sa functioneze. Ca sa te lamuresti daca insusi modul e inca in mintile lui conecteaza si verifica ca e alimentat (si comunica, deschide usi, dezarmeaza..) cum ti-am zis mai sus. Apoi treci la pasul 2 aranjatul/pozatul cablurilor. Bafta si sa spui ce ai gasit, sau daca ai rezolvat.
  3. Bingo... cand afara am 95+ grade Fahrneheit (35+ grade Celsius) daca eu stau in masina pe 19 ma ia dracu direct, gen cate treceri din astea de temperatura sa suporte si bietul corp? De-asta incerc sa tin temperatura mai sus ca sa nu fie trecerea chiar atat de mare de la interior la exterior. Asta nu inseamna nici ca voi transpira in masina de cald, in general cam aia imi e temperatura in masina atat vara cat si iarna cu vreo fluctuatie de +/-3 grade Fahrenheit in functie de situatie. Nu, inseamna ca e foarte cald si nu vreau sa fac o trecere prea brusca de temperatura de la interior la exterior. Eu am 72 grade (22.2 Celsius) in birou ca am termometru pus pe birou de mine. Si asta nu inseamna ca nu mai ies afara din cand in cand sa mai dau cate o tura sa ma dezghet ca soparla la soare. Sau nimic nou sub soare sa plec acasa dupa masa fara sa dau drumul la AC initial ca sa ma mai dezghet putin ca sunt efectiv inghetat. Din pacate datul dintr-o mana cu soarecele sau din doua la tastatura nu te pune in miscare sa iti tina de cald. N-ai sa vezi, compensez cu acceleratia eu. Asta daca si numai daca as conduce vreodata o electrica. Am condus un I4 M50 si un IX 50 si nu m-a dat niciunul pe spate la vremea aia, am zis ca nu e tramvaiul de mine.
  4. Today
  5. Nu pot pune poze pentru că depășesc dimensiunea. Am încercat. Acum ca să fiu mai clar,am desfăcut spoilerul și capacul de la antena diversity. Are o mufă neagră mai lată cu 4 fire . Nu mai știu exact culorile dar ultimul e maro. Nu are curent. Plus că acolo au fost făcute reparații,firele lipite din nou, adică clar a mai avut această problemă. În portbagaj in dreapta unde este bateria,la.panoul acela de siguranțe in partea de sus sînt 5 siguranțe respectiv 7.5/4/2/2/5 amperi. Din toate nu are curent decît cea de 4 amperi. Restul nu. Mâine le schimb și mai verific din nou. După aceea nu rămîne decât să schimb cablurile.
  6. O sa verific. Multumesc frumos! Alta chestie la care nu ii gasesc rezolvare,si deocamdata mi e frica sa i fac un detailing sa nu se inrautateasca e ca are pe grilele de la aer,sub scaune si un pic pe tapiterie ca un praf/calcar ,si din ce il sterg mai tare se albeste. Daca stiti ce ar putea fi…
  7. Aici oricum a fost umblat. Am vrut să măsor curentul. Mufa cea neagră are 4 fire. Pe ultimul,cel maro,nu am curent. In afară de asta la siguranțele din portbagaj pe rindul de sus unde sînt doar 5 nu am curent decît pe cea de 4 amperi. Restul nu au curent.
  8. Ca sa scurtam agonia,tu nu ai nici una,nici alta.In magazin poti sa cumperi hba,dar aia fara ahl e vax. Daca masina avea ahl ,automat avea si hba,care hba nu avea rost sa l cumperi,pt ca il aveai la pachet cu ahl…e simplu.
  9. Eu merg doar cu 20 de grade clima. La orice masina. Si acasa stau cu clima la 20. Ca ziceati de consum: la 33-35 de grade afara, cu clima la 20grade la interior si fara recirculare, consumul de energie este pe la 3kW. La 25-30 de grade afara, scade la 2kW. Deci la 35 de grade afara, cate ore dureaza drumul x 3kW => consumul in kWh dat de clima Cum foarte rar mergi pana la 0% baterie, folosirea climei nu are niciun impact. La fel cum diferenta dintre consumul la 110km/h si la 100km/h e mai mare de 3kWh, iarasi nu face mare sens sa opresti clima.
  10. Nu are niciun trial, ca daca era incercam si vedeam ce si cum.
  11. The components listed below can be assigned to the corresponding wiring harness: Left wiring harness: Right wiring harness: Aerial diversity aerial amplifier Aerial diversity aerial amplifier Hose pipe washer jet Additional brake light Luggage compartment light on tailgate Number plate light Left rear light, tailgate Right rear light, tailgate Rear window locking Rear wiper motor Tailgate/tailgate lock Button for tailgate activation Switch for automatic operation of tailgate Aici ai detalii despre ce face fiecare manunchi de cabluri pe fiecare parte a masinii. "Aerial diversity aerial amplifier" asta e modulul. Daca te apuci sa schimbi singur manunchiul pot sa iti pun intr-un document pasii mai importanti sa ajungi pana la modul. Asta e un alt detaliu de stiut, e cu referire la luminile din spatele masinii, este pentru masini pana in Martie 2007: Connector (1) 12-pin Cable colour Connector (2) 4-pin Cable colour Pin 1 (from production date 03/2007) Grey/green Pin 1 Brown 1.5 mm Pin 2 White/Yellow Pin 2 Brown 2.5 mm Pin 3 Yellow/black Pin 3 White/brown Pin 4 Yellow Pin 4 Red/yellow Pin 5 Grey/brown Pin 6 White/brown Pin 7 Brown/red Pin 8 White/red Pin 9 White/brown Pin 10 - Pin 11 - Pin 12 - Parese ca luminile din spate la modelul de dupa Martie 2007 are un conector cu 3 fire in loc de 4. In conectorul cu trei fire priza are urmatoarele culori de la 1 la 3: Pin 1: White/Yellow Pin 2: Brown Pin 3: Black/Yellow.
  12. Ai de pierdut 180 de euro, dar daca e lifetime, nu e un capat de tara. Unele functii in magazin au si functie trial de 1 saptamana. Poti incerca pe site-ul connected drive din tara unde ai contul si poate beneficiezi de trial (sau din aplicatia My Bmw daca ai pe telefon) Eu la X3 f25 am xenon adaptive iar la G01 Led adaptive, ambele cu high beam assistant si ca sa le pornesc/testez functia de „con de umbra”, trebuie sa fie rotita de la faruri pe auto si butonul cu simbolul de faza lunga cu A in mijloc apasat (si sa fie noapte evident). Fara functia de faza lunga nu merge sa testezi pt ca nu orbesti pe nimeni si nu „decupeaza” traficul. De asemenea ai in Idrive un mod pentru mers in UK de exemplu, in care iti dezactiveaza farurile adaptive si beneficiezi doar de on/off la faza lunga automata. Cel mai bine citeste manualul masinii si sigur apare cum se foloseste
  13. Diodele laser se folosesc STRICT pentru functia de High-Beam a.i. sa mareasca "bataia" fasciculului luminos si doar in anumite conditii bine definite. De asemenea, functia de high-beam se realizeaza si cu diodele LED care sunt montate alaturi de cele laser in acelasi sistem optic. Cele laser asadar vin On-Top peste iluminarea produsa de LED-urile pt HB. Sunt f scumpe aceste diode laser, evident ca nr-ul lor este redus in comparatie cu cele LED. Plus ca mai intervin si niste chestii legate de safety. Pe langa pretul ridicat, dar si a conditiilor de safety, din cauza asta s-a si renuntat la modelele prezente la aceste modele cu laser. Castigul pe de alta parte nu surmoneaza dezavantajele, mentionate mai sus.
  14. E electrovalva din compresor dacă merge clima când vrea ea.Se schimba și nu mai ai probleme.
  15. Salutare, Cand am cumparat masina de la BMW dealer (sh) a schimbat unitatea de TCM de sub plafon. Initial am crezut ca schimba doar bateria, dar dupa pe un vin decoder am vazut ca au schimbat si unitatea. Problema este ca nu merge, de cand am luat masina, Remote Services - cand masina este in "deep sleep", spre ex. dupa ce o incui la cca 15-20 min nu mai pot sa trimit nicio comanda catre masina. Am incercat tot felul de reset, nu a mers, am fost in contact cu cei de la Connected Drive si mi-au zis ca niste date nu sunt in sync si sa ma duc la service. M-am dus la BMW dealer si aia cumva radeau, spuneau ca masina e pentru condus nu pentru a te juca pe telefon, au facut un update de soft au zis ca problema e rezolvata, dar cand am ridicat masina si am ajuns acasa tot nu a mers. Din nou am contactat Connected Drive si aia tot ma trimit la garaj, dealerul zice ca masina nu are nimic. Din ce am citit pe internet e o problema pe server la BMW si trebuie sa faca update la noua serie de la TCM ul schimbat. Unii au rezolvat-o fiind in contact cu cei de la Connected drive (USA). Ma bate gandul sa ma duc la alt dealer BMW, dar tare imi e frica ca pierd o zi fara masina, fac reset la unitate si nu se rezolva. A mai patit cineva asa ceva, dupa schimbarea TCM ului, sau ati mai auzit asa cazuri?
  16. Interesant ce ati pus dar cam sar de 40k daca se cauta versiuni de peste 500km autonomie edit , hmm IONIQ 5 84kWh 2WD 229CP PREMIUM 37k eur asta se incadreaza la fel si IONIQ 6 77kWh 2WD 229CP Premium 36k eur. So my bad
  17. Am găsit cabluri,100 € pentru stinga și dreapta. Să verific dacă se potrivește codul. WBAPX51020C144313 . Ăsta e vin-ul de la mașină. https://www.bandel-online.de/elektrik/reparatursatz-kabelbaum/2x-rep-satz-kabelbaum-heckklappe-links-rechts-bmw-touring-e61.html?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_id=17623155765&gad_source=1&gad_campaignid=17335745235&gbraid=0AAAAAD1nwRFysYZ0rgLaGhbcK3QFu-TER&gclid=Cj0KCQjw8eTFBhCXARIsAIkiuOwOi71MJ7ce0CVOTJnMi3BZH0dwMpPi6FSgXhwlGl6aTiVLSYN2SM0aAoIOEALw_wcB
  18. Ai patit cw am patit eu cand am comandat a doua cheie la masina, ca aveam numai una.. si pentru ceva motive credeam ca se duce bateria curand.. (ea in schimb merge si azi.. cu bateria de fabrica, chiar daca am desfacut--o..). Prima data am intrebat prin telefon cat costa o cheie noua cu totul, de-a gata.. la cateva luni, a doua oara am intrebat de cost cand comandam niste alte marutisuri. Mi-au siz un pret atractiv.. (dar uitasem sa intreb pw loc de codul de pornit motor..) apoi ideea de cheie mai ieftina mi s-a infipt in cap cum ni se intampla.. Am sunat si am dat comanda prin telefon. Cand m-am dus sa o iau.. fericit nevoie mare.. ma duc spre masina.. apas buton, s-au deschis usile. Zic bravo am facut o afacere.. bag cheia in bord.. nimic. Hop zic, ce-au uitat astia. Intru inapoi, le explic.. imi iau cheia comandata sa o citeasca.. 5 min mai tarziu.. pai nu e codata cu motorul ca nu am solicitat asta.. (Cum...p.. mea zic in minte..) dar ma linistesc rapid ca imi aduc aminte unde sunt si ce trebuia sa stiu (ca au jucat-o exact pe placul meu.. ) le zic.. si cat costa sa puneti si codul ca sa pornesc motorul (nu mai tin minte parca au zic 75-100 ceva de genul)? Ok zic? ca vreau sa o si folosesc sa pornesc motorul, dar mu mi se pare normal sa separati pretul unei chei in doua, zic... well, zic, nu fac ei politica de vanzari acolo.. Si asa, 1/2 ora mai tarziu am avut cheia codata si a pornit motorul la sfert.. Cu mentiunea lor ca toate celelalte coduri sunt blocate (5 in total si ca alte chei/coduri nu se mai pot face..). Si ti-am zis povestea mea si din alta perspectiva.. ca stiam ca pot fi perversi.. Suna din nou la ei si afla cat costa manuchiul de fire de le spate daca e sa il comanzi de la ei. Nu poate sa coste 800 euro decat totul.. cu munca lor Poate 150... sau poate putin mai mult. Pune VIN-ul ca sa iti indic codul, sau cauta singur pe realoem.com Asta e de la un E61 LCI 2008 versiune Europeana (LHD) https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PX31-EUR-06-2008-E61N-BMW-520d&diagId=61_2678 Cel mai bine e sa ii suni pe ei sa ii intrebi cat costa un kit de reparatie cabluri la modulul de sub haion.. Ei stiu ca sw stie ca ala "pusca" frecvent si probabil il au pe stoc pe la o alta filiala in tara sau depozitul principal. Ti-l aduc in maxim 2 zile crede-ma.
  19. Într-adevăr. Greșeala mea. Nu prea am avut încredere că o scot la capăt cum trebuie. Dar niciodată nu e prea tîrziu.
  20. Stiu ce e cornering, aici se misca fasciculul de faza scurta, se vede si daca sta cineva in fata masinii si se uita la blocul de diode de faza mica. Pentru cornering este un alt bec in far care se aprinde si se stinge daca semnalizezi sau tragi de volan parca. Viper05: g20 cu faruri non laser decupeaza traficul? E ciudat ca la connected drive nu poti sa faci refund la functie/bani daca nu ti place cum merge in 1 zi sa zic asa.
  21. Și mie mi se pare că Ioniq 6 este subapreciat, iar facelift-ul arată mai bine.
  22. Nu ai mentionat cand anume insurubez capacul radiatorului, inainte sau dupa strangerea surubului de aerisire?
  23. La Mazda 6e (care de fapt e un Changan rebadged) e mult mai buna bateria mica. Se incarca de peste 2x mai repede decat bateria mare. Mie personal Ioniq6 nu-mi place ca design, dar asta e o preferinta personala.
  24. Era de asteptat ceea ce ti s-a intamplat. Ai primit sfaturi de unde sa incepi posturile anterioare.
  25. Nu stiu de ce nu se vorbeste despre Hyundai Ioniq 6, care a primit facelift acum 4 luni. Din toate review-urile pare cel mai bun pe consum, spatiu interior peste Tesla M3 si incepe de la 38k pana la 45k varianta dual motor de 325 cai. Baza 800v, fast charging, Apple Carplay. Si au lansat si o varianta N super agresiva
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.