All Activity
- Past hour
-
Masina o am de 2 luni, am cumparat o de la Timisoara si am venit cu ea pe roti pana in Pitesti. Dupa 100km mi-a dat in bord martorul de antigel, cand am oprit si am deschis capota era antigelul sarit peste tot si tin sa precizez ca am mers incet cu ea neștiind cand a avut ultimele schimburi facute. Cat am mai verificat acolo pe moment nici electroventilatorul nu functiona (era gripat), l am facut sa functioneze dupa ce l-am miscat si batut de cateva ori, am zis ca a fiert apa ca nu functiona ventilatorul. Am ajuns la Pitesti dupa inca aprox 400km a functionat bine si urmatoarea zi cand am pornit-o din nou martorul de antigel si de atunci a pierdut din ce in ce mai mult. Am sunat fostul proprietar, mi-a explicat ca el nu cunoaste problemele cu antigelul si ca masina a stat in ultimii 4 ani (era samsar si el doar a adus o in tara din germania).
-
@Shep86 Multumesc pentru link / brosura, face chiar referire la cum am eu: UPHOLSTERIES: Nevada leather Oyster with Orange/Black piping, inseamna ca am scaunele sport ?
-
@bimmer90f30 Am reusit sa ii dau de cap si sa gasesc culoarea care este Leather "Nevada/oyster" welt,yellow/black deci ar fi Nevada Oyster. La plasticul care are aceasi culoare de langa schimbator am un defect/stricăciune de culoare ca si cum ar fi ciobit si as dori sa il revopsesc. Acuma trebuie sa caut culoare respectiv un kit de culoare si vopsire pe net.
-
https://www.bmwbrochures.co.uk/0114/BMW_X1_E84_LCI/files/inc/701e6599f6.pdf
-
Toate cele trei variante exprimate de mecanici sunt plauzibile. Trebuie inspectat motorul, pentru a stabili cauza reala. De cat timp ai masina? Daca nu ai chinuit motorul si daca nu esti ghinionist de felul tau, nu ar fi de mirare ca proprietarul anterior sa fi cunoscut aceasta problema - si poate exact de aceea a vandut masina. Din pacate, se intampla frecevnt ca o masina sa fie vanduta cu defectiuni ascunse. Daca ai cumparat masina de la un dealer auto, poti invoca art. 9 alin (5) din OUG 140 / 2021. Daca ai cumparat-o de la o persoana fizica, este complicat sa mai poti face ceva.
-
Trebuie desfacut motorul pentru a pune un diagnostic 100% corect. Totusi, din experienta iti pot spune ca zgomotul este produs de pinionul dintre arborele cotit si cel de echilibrare care si-a făcut joc. Acel pinion se poate regla/inlocui, dupa caz.
- Today
-
Unghi mort oglinda dreapta g20
Viper05 replied to Lupu3131's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
eu nu am optounea de unghi mort dar am heliomat. oglinda de la pasager nu are heliomat. dar mi se pare aiurea sa nu aibe unghiul mort -
NeacsaEXX started following Presiune mare in vasul de expansiune si pierdere antigel n47
-
Salutare tuturor! Am un seria 1 e82 motor n47 de 177cp recent achiziționat si face presiune foarte mare in vasul de expansiune si pierde antigelul fara urma. Masina are 160k km si motorul merge in parametrii normali, nu scoate fum, nu amesteca antigel cu ulei. Am mers aprox 2000km de cand am luat masina, la inceput completam destul de rar cu antigel dar de putin timp am ajuns sa completez chiar de 2 ori pe zi. Pana acum am schimbat radiatorul (cel de pe masina era fisurat si umflat), am verificat racitorul de gaze. De la mai multi mecanici mi-au fost date 3 variante: garnitura de chiulasa, chiulasa fisurata sau camasa (blocul motor) In 2 săptămâni sunt programat la service sa verifice chiulasa si as vrea sa stiu la ce sa ma astept. A mai avut cineva probleme asemanatoare? Multumesc anticipat!
-
NeacsaEXX joined the community
-
f10 bmw 520d F10 din 2011 zgomot caseta directie
FiveThreeFive replied to ionutz082's topic in Seria 5
@DanielPaul Avand in vedere platforma (F36) si modul de manifestare, verifica daca nu cumva este problema descrisa la link-ul: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/205902-recall-0032740200-suruburi-aluminiu-caseta-directie-bmw-f20-f21-f22-f23-f30-f31-f32-f33-f34-f36/ -
Claudiu Mic joined the community
-
Salutare tuturor! Dețin un BMW X6 G06, an 2021, mild-hybrid diesel, iar de ceva timp am observat un comportament ciudat la motor. Din când în când, apare un zgomot ciudat, însoțit de trepidații vizibile ale mașinii, ca și cum motorul nu ar învârti rotund. Zgomotul pare să provină din zona gurii de ventilație de lângă radiator, însă nu sunt sigur dacă vine de acolo! IMG_5958.mov A mai întâlnit cineva această problemă?
- Yesterday
-
DanielPaul started following FiveThreeFive
-
DanielPaul joined the community
-
Salut, am si eu aceeasi problema la un f36 se aude doar la cald. A reusit cineva sa rezolve problema?
-
Lupu3131 joined the community
-
Am functia de unghi mort si heliomata pe partea stanga dar pe dreapta nu am nici unghi mort nici heliomat.Sa fie sticla schimbata? Sau pot sa pun sticla cu unghi mort si sa functioneze?daca puteti sa mi spuneti ce trebuie facut
-
Iti sugerez sa mergi/suni la dealer BMW cu VINul masinii si o sa poata sa iti spune ce, culoare e aia. Sau poti sa te uiti pe realoem.com unde o sa gasesti cateva variante fe tapiterie.. din nou cauti dupa VINul masinii.. Dar cel mai sigur tot dealerul stie. De ce te intereseaza ce, culoare e?
-
Doar dacă ai o serie de caroserie
-
Geo Geo started following Culoarea interior/habitaclu BMW X1
-
Detin un BMW X1 an fabricatie 2015, 1998 cmc, 184cp, Xdrive. Doresc sa aflu codul de culoare sau cum se numeste culoare pe care il are interiorul, am atasat o imagine din interior este (din pacate nu ma lasa site-ul sa postez mai multe) daca stie cineva care se pricepe sa ma ajute cum sa ii dau de cap. Mentionez ca si scaunele sunt de aceasi culoare si din piele.
-
Nu am gasit niciodata o informatie oficiala despre repartizarea greutatii, dar are motorul termic pe fata, rezervor si motor electric pe spate, iar bateria in podea plasata central. Ca impresie reala, sta foarte bine pe sosea si o ajuta centrul ala de greutate mai jos. Sasiul adaptiv M, de care zice colegul mai sus, o mai coboara putin...una pesta alta, desi o simti mai inalta, te indeamna sa o calci pe curbe. Din pacate a venit cu niste anvelope de vara cam naspa, de la anul le arunc. Dar totusi e SUV, F30-ul meu e mai agil, iar directia mult mai precisă, pozitia la volan mai jos...doar ca are 100 si de cai mai putin
-
Eu nu a mers așa mult ca și colegul dar sincer pentru un SUV stătea foarte bine pe drum, acum depinde ce pretenții ai .Plus ca nu e chiar fata, în EV merge spate de exemplu .
-
Cum e dinamica acestor modele entry de la BMW, ma refer ca sunt cu tractiune fata, cutie AISIN, faptul ca greutatea nu mai este repatizata 50:50...?
-
La I4 e adaptiva adică se simte. Deși are fix același denumire ca la X1. Atât ca dacă citești in configurator la X1 zice clar suspensia mecanică sau ceva de genul. edit- X1 zice așa Suspensia M adaptivă, care a fost coborâtă cu 15 mm, se adaptează automat la condiţiile de trafic şi la stilul de condus al şoferului. Beneficiezi de o dinamică de condus sporită şi de o ţinută de drum excelentă, precum şi de un nivel ridicat de confort la deplasare şi de o capacitate îmbunătăţită pe distanţe lungi. În cazul unui stil de conducere sportiv şi o mişcare sporită în caroseria automobilului, sistemul complet mecanic se întăreşte – asigurându-se că automobilul tău BMW are o ţinută de drum excelentă. La I4 zice -Dinamică excelentă. Ţinută de drum excepţională. Mai mult confort în timpul călătoriilor lungi. Suspensia M adaptivă se adaptează automat la condiţiile de drum şi la stilul tău de condus. Poţi modifica setările cu Driving Experience Control. În modul SPORT, modelul tău BMW va fi şi mai agil. In dotard ambele sunt trecute ca și " SASIU ADAPTIV M (S02VF) Mergând cu ambele pot spune ca în Comfort I4 este o "limuzina" iar în Sport suspensia se "întărește" semnificativ .
-
Nomex 131 joined the community
-
E mai confortabil in X1, pe serie 3 am si anvelope Runflat, ceea ce o face mai rigida. Sambata chiar am urcat cativa km pe forestierul de la valea Glajariei, nu-ti misca nisipul de la rinichi ce e drept avea si presiunea putin sub optim. Nu stiu cum e suspensia adaptiva la i4, dar ”sasiu adaptiv M” la X1 nu e ceva deosebit si nici nu schimba radical comportamentul masinii.
-
E mai confortabil as zice , dar daca ai nevoie de ceva "mai confortabil" recomand I4 cu suspensie adaptiva . edit: dar evident la I4 esti penalizat de garda la sol
-
Cosminbad started following X1 30e the power of plugin
-
Comparat cu seria 3, cum ti se pare confortul suspensiei ? este tare rau la denivelari, drumuri mai rele?
Announcements
-
Topics
