Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salutare, as vrea sa trec de la un F10 diesel spre BMW X3 (cel mai probabil F25) cu motorul 28i benzina. pentru cei care au sau au avut si imi pot oferi unele sfaturi de achizitie? As vrea sa iau din 2016-2017. Majoritatea timpului, probabil 80%+ il petrec prin oras sau periferie, de aceea trecerea spre un benzinar. mersi!
  3. Daca nu luam foc, ma bag :))))
  4. Today
  5. Salut, Valim, din pacate cel care mi-a schimbat led-ul a pus o chinezarie penala si a cedat din nou, trebuie modulul nou pe original, cam 150 euro, partea nasoala e ca trebuie scos farul ...bataie de cap. In fine daca tot m-am apuca de scris, la X4 am terminat cu doasarul de dauna , acum am 2 jante noi pe dreapta + anvelopa noua pe fata, trebuie sa mai cumpar una sa o schim si pe ce de pe stanga. X4 asteapta un schimb de ulei + filtru, s-au cam facut vreo 12.000 km de la ultima revizie in aprilie. Mai nou, pt X4 am adus un partener de joaca, G20 330 e RWD 292 CAI, M pack, RWD. Pe sport xtraboost m-a cam uimit ce poate sa faca. Astept sfaturi de la posesorii de 330e 530 e
  6. Nu se face in mers. Se face stationand. Din ce imi amintesc motorul trebuie sa fie la 60 grade cel putin. Valva EGR-ul este inchisa si deschisa treptat de catre DDE/DME. Dupa calibrare ito spune daca totul a decurs normal. Daca nu atunci nu iti da confirmare..
  7. Aduc in decembrie flexu Hilti si un aparat de sudura Fronius si mutam carligul pe tigaia mea, ce zici, te bagi?
  8. Salutare, am eu carlig pe masina si sunt sigur ca nu l voi folosi niciodata deoarece barca n-am si nu voi avea vreodata. Jetski nici atat. Paleti de bani Benjamin Franklin sa-i remorchez exclus. Nu am ce sa tractez cu el. Vreau sa-l vand cuiva care-l foloseste eu nu am ce sa fac cu el.
  9. Tocmai am rulat testul din ISTA pentru EGR valve și stă tot timpul pe 0 deși sub capota se aude acționând. Am găsit și informații despre resetarea adaptărilor, unele surse spun ca s-ar face automat în mers.
  10. mai am putin si termin, de legat camerele de la oglinzi si schimbat modul trsvc. per total imi place cum a iesit/ce a iesit, am adaugat si incalzire in volan, coloana electrica. o sa incerc sa mai decupez la butoane, sa intre putin in bord(la cele de fabrica intra cu tot cu rama in bord).. dar decat sa o stric, mai bine o las asa.
  11. Pe lângă confortul clar în a transporta pe cârlig, mai este vorba și de numărul maxim de biciclete. Noi suntem 4 (2+2), cu Thule Velocompact încarc 4 biciclete f rapid. Nu cred ca pe plafon as putea încadra 4. La mine cârligul a fost dotare obligatorie când am căutat masina.
  12. In ISTA se poate reseta pozitia clapetei EGR ca aceasta sa functioneze optim si corect. Asta se face manual (prin comanda data in ISTA) de obicei dupa fiecare fiecare demontare a EGR sau daca se umbla la racitor. Altceva nu poti sa faci. Desigur clapeta poate sa se blocheze dar asta e data de o eroare. Asta ce am gasit pt tine dupa o scurta cautare pe AI (colectorul) Google: "Adjusting the installation position of the exhaust-gas recirculation valve". This is sometimes called the "Reset adaptation" function. (you need a professional diagnostic tool like ISTA to run the "Reset adaptation" or "Adjusting the installation position of the exhaust-gas recirculation valve" service function, as this calibrates the valve's position and ensures proper communication with the engine control unit (ECU). Attempting to install a new EGR valve without performing this adaptation can lead to it being damaged.)
  13. Yesterday
  14. Salutare, Ma poate lamuri și pe mine cineva mai priceput daca este normala deviația de 15% la valva EGR. Am următoarele valori citite pe ISTA la relanti: 733 Exhaust-gas recirculation valve: Position 34.33% 734 Exhaust-gas recirculation valve: Activation signal 13.05% Masina in speță este un F30 2.0d B47. Rechemarea pentru EGR a fost făcută acum un an. Nu are niciun cod de eroare stocat, însă motorul îmi pare mai zgomotos la relanti. De asemeni următoarea valoare stă blocată la 500hPa, posibil un senzor defect? 737 Exhaust gas pressure before diesel particulate filter Multumesc anticipat.
  15. wde ce nu iti cumperi ceva de genul https://pluscenter.co.uk/products/bmw-5-series-2010-2017-f10-f11-f18-android-13-car-stereo-wireless-carplay-android-auto-head-unit-cic-nbt?variant=54982016762237&country=GB&currency=GBP&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&gad_source=4&gad_campaignid=21748972445&gbraid=0AAAAABOQVwDlYJ6rbfvbXNyf2OqOjJPpJ&gclid=Cj0KCQjw58PGBhCkARIsADbDilx1lTFksjwHYEOza-L73beIzoJ8kjPlT4Bhce6Z9BIt331LHUQpiTQaAndeEALw_wcB e 100% net superior fata de ce oferea bmw acuma 15 ani. la ce ai avea nevoie de upgrade-ul oem? dupa 15 ani e doar un ornament
  16. Transport biclele pe masina de +15 ani si am avut un singur incident...Mi-a cazut o bicla pe lateral, dar din vina mea, ca am uitat sa strang bratul central la un Thule Proride 951...Insa clar tre sa fii atent la intrari in garaje, curti, pasaje, poduri...si cam exlus orice parcare subterana ....ca pagubele pot fi mari, mai ales la cadre de carbon. Pe Serie 3 e mai usor, chiar si daca pun 4 bicle, pe X1...mai complicat spre dureros...iar la mine MTB-ul are 10.5kg, iar cursiera 7.8...probabil pe un X5 nu as reusi fara sa ma urc pe ceva Pe scurt, carligul e cea mai buna soluție dupa o varsta
  17. Eu inainte de suportul de biciclete pentru carlig am avut si suporti pentru plafon, am folosit 1 saptamana si le-am dat retur. Este mult mai dificil si la montaj si la mers, am multe exemple de prieteni care au uitat de biciclete si au lovit diverse limitatoare sau alte obiecte. La pus bicicletele sus, daca nu ai un ajutor e cam nasol, dar eu am si ceva probleme cu spatele si mai mult de asta nu am vrut sa forțez.
  18. Eu inca le pun pe masini, mai ales ca X1 nu e atat de inalt, iar biclele sunt usoare, insa as vrea sa-i iau sotiei o electrica...sa poate tina pasul pe urcari , iar asta nu mai merge pe suportul de plafon. Deci musai carlig...Am vorbit recent cu un strain si pusese after market un carlig demontabil manual, cu un modul electric simplu, si zicea ca doar trebuie sa dezactiveze manual senzorii spate atunic cand pune carligul/suportul...deci nu avea senzori si nici franare de urgenta la mers cu spatele.
  19. Nu mai spune asta ca si cand incepe Gul sa pice... o sa iti fie dor de E39
  20. am vazut si eu preturile vehiculate pe aici, si sincer, avand in vedere ca am deja barile transversale Thule luate odata cu cutia Thule, financiar, e no brainer achizitia de 3 suporti de plafon pe bare pentru 3 biciclete ( 2 adulti + 1 copil ) dar parca nu prea ma incanta sa pun pe masina biciceletele, ca nu mai am 20 de ani si nici mobilitatea necesara... dar vedem, astept ofertele, ma uit si de suporti de plafon si Doamne ajuta.
  21. Am facut si eu revizia la al meu 530i, G31 acum o sapt jumate la 10500Km, iar ca si consum de ulei, am ramas surprins ca doar spre final de interval mi-a scazut un sfert pe marcajul din iDrive.
  22. Nu am mai pus pana la urma pentru ca nu am mai folosit asa intensiv bicicletele. Cel mai bun preț l-am gasit la @neo_andersson. Carligul manual de care spuneam mai sus este mai ieftin cu vreo 2000 ron fata de cel retractabil insa are limitare de incarcare verticala de 75 kg daca imi aduc bine aminte, ceea ce e cam la limita pentru un suport de biciclete, depinde cate cari. Chiar sunt curios ce oferte primesti de la BMW Oradea, in Bucuresti am primit oferta de 4000 eur pentru cel retractabil, la reprezentanta. Nu stiu daca merge instalat un carlig capabil aftermarket demontabil vertical, care suporta 120 kg incarcare verticala(~1800 Ron) + instalația si modulele originale(~3000 Ron) + manopera 1200 Ron ar fi cam 6000 Ron.
  23. @goangaus ai pus ceva pana la urma? Incepe sa ma preseze si pe mine carligul ( avand in vedere ca fiica mea a inceput sa se dea si ea pe bicicleta, si nevasta mea doreste sa mearga si ea cu fiica mea ) n-am cum sa pun bicicletele decat pe carlig ( sus pe masina ar fi cam ... greu,aiurea si dubios, desi nu cred ca exclus si aceasta varianta... ) Am cerut si eu azi oferte actuale de pret pentru carlige OE la BMW.
  24. Ceva ce am aflat intre timp este ca ar fi nevoie sa trag inelul de fibra MOST de la headunit pana in portbagaj. Pentru asta trebuie un singur cablu (dublu care se duce si se si intoarce) pana in portbagaj sau traseul ca sa il trag eate segmentat? De exemplu un segment de la headunit pana la X - apoi de la X pana in portbagaj? Nu stiu exact de ce anume am nevoie si pe unde trebuie tras. Multumesc!
  25. Sa mai stergem praful! Totul e ok, o revizie in primavara cu ulei Liqui Moly 5w30, urmeaza alta, acum, la 7k km distanta, cu ulei BMW 5w30. Consuma cam 750 ml la 10k km. Masina are acum 140600 km. Noroc cu E39 ca altfel ne plictiseam!
  26. Am restrans lista, :): -Termostat, subiect deschis -Baterie (low voltage genereaza o gramada de erori aiurea, am observat asta si la passat) -Pierderi de ulei (iar am gasit umezeala pe scut, never ending story la bmw).
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.