All Activity
- Past hour
-
@VladE46 da, in general ma duc normal, fara abuz la acceleratie sau frana... mai am momente de ratacire dar mai rar...
-
Neghea Dragos joined the community
-
Pierdere ulei 420d
AlexandruStanciu replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
EGR e schimbat recent, a avut rechemare la Bavaria acum aproximativ un an si jumatate. Problema este ca in carter este o presiune mare, am scos furtunul de la epuratorul de gaze, am tinut degetul unde trebuia sa iasa aerul prin el, si dupa ce l-am scos, a suflat aer cu putere. -
Pierdere ulei 420d
alex230ro replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Poti incerca sa faci test compresie, mai poti verifica daca PCV/CCV functioneaza corect daca sunt blocate poti trimite ulei in admisie .DPF , EGR nu au erori banuiesc ? -
fabyan053 started following Bmw 120d Scurt pe cablul de la turbo
-
salut am avut un scurt pe cablul de la turbo, iar la scurt timp după ce l am depistat nu a mai funcționat turbina, se poate ca acel scurt să îmi fi afectat actuatorul la turbo?
-
AlexandruStanciu started following Pierdere ulei 420d
-
Pierdere ulei 420d
AlexandruStanciu replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Multumesc pentru replica! La Bavaria am fost, am cerut o diagnoza clara, mi s-a spus ca trebuie imobilizata la Bavaria aprox 2-3 saptamani, in conditiile in care ar putea fi nevoie de demontat/ inlocuit / montat piese din motor, pe langa costul de 10.000-15.000 lei / manopera. Din pacate momentan nu puteam sa o las, deoarece vineri am RAR-ul. Cat despre Kilometri, masina are istoric doar la Bavaria Milano, 2 rapoarte cu kilometri reali, tester pus pe motor si pe cutie indicând kilometri aferenti. Despre ulei, am pus ulei original BMW 5W30, Long-Life. Problema este ca are “simptome” intermitente. Consum de motorina extraurban 6.3-6.5 la mers sportiv/normal. Consum urban, 8l/100km aprox. -
Pierdere ulei 420d
alex230ro replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
Fum albastru = consum ulei , de curiozitate consumul de motorina cum este? Uleiul scos din motor cum arata ?Teoretic segmentii dusi=probleme compresie care ar trebui sa se vada la un test de compresie . -
Pierdere ulei 420d
FiveThreeFive replied to AlexandruStanciu's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 4
@AlexandruStanciu In mecanica auto exista coincidente, dar acestea sunt foarte rare. Faptul ca imediat dupa ce ai schimbat uleiul a inceput sa scoata fum este un semn de intrebare. Ar fi bine sa reanalizezi tipul si calitatea uleiului utilizat la acel schimb, precum si istoricul masinii. Nu este deloc imposibil ca un 420d din 2016 sa fi rulat doar 77.000 Km pana acum, adica in medie cca. 8500 Km/an. Dar este foarte atipic (cu exceptia unui Cabrio) si ar putea indica multe deplasari scurte - exact ceea ce nu ii prieste unui motor Diesel. Obs: masina ar fi trebuit sa fie la cumparare semnificativ mai scumpa decat alte 420d cu rulaje mai mari (ex: > 100k Km). Cand ai situatii in care mai multi mecanici vin cu solutii diferite, atunci o diagnoza realizata la un service din reteaua BMW - chiar daca este mai scumpa - s-ar putea ca per total sa fie solutia cea mai economica. Inainte sa incepi sa schimbi piese, iti recomand sa faci acest lucru. -
AlexandruStanciu joined the community
-
Salutari, De aproximativ o luna sunt proprietar al unui BMW 420d, cu cod motor B47, din 2016. Auto are 77.000km(reali). In prima zi cand am adus-o in tara, am iesit cu ea la revizie direct, i-am schimbat ulei/filtre, si dupa am plecat in treaba mea. Dupa aproximativ 50km, dintre care 10-15km condusi sportiv, incepe sa miroasa a ulei ars in habitaclu, si in spate nori denşi de fum albastru. Ma opresc, merg inapoi la mecanic, dam jos ansamblu pana la turbina sa vedem, turbina are o pelicula destul de groasa de ulei inainte de palete, pe partea din fata. Mi-a zis sa plec, sa circul cu ea si sa o monitorizez. Dupa alti 50km, imi cere 1l ulei, dupa fum albastru iar, destul de des. Completez, de frica o iau pe platforma, am dus-o la alt mecanic, undeva in afara Bucurestiului. Concluzia lui e ca nu se baga, segmentii fiind problema(a zis ca a facut anumite teste, dar n-a specificat ce). Am plecat s-o iau, pe roti, am parcurs aprox. 300km, i-am pus 300ml de ulei, si dupa acea completare am circulat aprox. 1200km pana ca pe joja electronica sa nu mai apara nivel maxim, si doar o data a scos fum albastru, si foarte putin. Acum urmeaza sa schimb capac culbutori, impreuna cu epurator gaze si furtunul aferent. Intrebarea mea este, s-a mai confruntat cineva cu situatii de genul? In total am fost la 6 mecanici, cu 6 opinii diferite, cea mai neagra posibilitate fiind segmentii pistoanelor. Daca s-a intalnit cineva cu ceva similar, sau are o sugestie, multumesc pentru eventualele replici :).
- Today
-
Cat timp respecti cu strictete dimensiunile indicate de producator si pui anvelope bune, acelasi brand, acelasi model, an etc - nu vei avea probleme. Latimea nu are importanta pentru cutia de transfer, circumferinta rotii (janta plus anvelopa) nu trebuie sa difere (exista o marja de toleranta dar este foarte mica).
-
Trebuie sa recunosc, cu o admiratie morbida, ca in talentul lor de a fenta legea si de a insela cumparatorii samsarii au inventat piatra filozofala: tranzactii auto in care ei nu exista. Rezultatul este perfect: bani invizibili la taxe si impozite, zero responsabilitate privind masina vanduta. Fiscul nu are cum sa se ia de ei, cumparatorii pacaliti raman cu ochii in soare. Evident, scenariul ar fi imposibil fara naivitatea unor cumparatori - dar iata ca acestia nu doar exista, ci chiar sunt suficient de multi pentru a sustine clica samsarilor. Este o alta consecinta a esecului scolii romanesti. Am putea sa ne batem mai putin capul cu ceea ce o fi vrut sa spuna poetul in poezia X sau Y, iar in timpul economisit sa predam notiuni despre cum se abordeaza corect evenimente de viata. Un absolvent de liceu habar nu are ce trebuie sa faca atunci cand va cumpara o masina, cand va ridica o casa, cand se va casatori, cand va avea un copil, etc. @NeacsaEXX Nu am absolut nimic personal cu tine. Cele de mai sus nu reprezinta o intentie de a te critica si chiar imi cer scuze ca am deviat prea mult topicul in aceasta directie. Este insa un semnal de alarma care trebuie tras, asupra ceea ce se intampla in piata auto.
-
Probleme xdrive jante r20 in 2 latimi
valentin capatana replied to valentin capatana's topic in Masina mea
nu are nimic de facut pretul la cauciucuri,daca nu eram in stare sa o intretin cum trebuie nu o mai cumparam,aud multe zvonuri ca ar afecta cutia de transfer in timp,fiind si Xdrive masina multumesc frumos,dimensiunile ce sunt pe masina le am trecute si in talon... aud foarte multe zvonuri ca ar afecta cutia de transfer in timp,masina fiind si XDRIVE -
Am inteles. din ce imi amintesc ai un stil de condus destul de preventiv si fluent, atunci e normal sa salvezi viata franelor. Mai ales cum faci si multe drumuri lungi.
-
SergiuAlex90 started following BMW G30 LCI 520
-
Salut, va las mai jos cateva detalii despre masina, cumparata in August 2025 An fabricatie 2021 km 149500 km in momentul achizitiei dotari: m paket, faruri led, m paket interior plus altele mai jos cateva poze de cand am luat-o urmeaza si altele cu modificari pe care i le-am facut intre timp. mersi @VladE46 pentru suportii de numar @RedCap ma poti ajuta cu pozele? Mersi!
-
Montajul e plug &play,funcționarea necesită codare.
-
Daca te uiti la postarea colegului @RIM Performance trebuie codare. Din ce stiu eu mai nimic de la BMW nu mai este plug and play.
-
Vezi pe stalpul de la usa soferului ce dimensiuni sunt trecute pentru roti.
-
Cred ca altceva ai vrut sa tastezi. Nu de alta dar una e sa faci accident la 150 km/h si alta e sa faci la 70 km/h.
-
Am avut o saptamana un X5 50e…trage ca toti dracii si asta cu bateria goala la 0%. Acum am un seria 7 si desi are mai multi CP decat are X5-ul pe benzina doar si e si mai mic la inaltime nu se compara… rupea X5-ul cand ii dadeam desi eram pe 0 baterie. Eu unul nu as lua Mercedes, m-as da peste cap si as lua un 50e.
- Yesterday
-
Cătălin213 started following E60 2006 Probleme direcție (directie f usoara la viraj stanga)
-
Salutare, dețin un BMW e60 din anul 2006, iar recent am schimbat caseta de direcție și tot ce ține de mecanică față, după montarea pieselor am constatat atunci când virez dreapta în mers (mai ales la viteză mare) directia este extrem, dar extrem de sensibilă, foarte ușoară mai exact, când virez stânga este foarte ok Aștept niște sfaturi și presupuneri de la ce ar putea să fie, din mecanică și pompa de servo nu este problemă, sunt absolut noi, iar direcția este făcută. Menționez că, caseta pusă acum este SH, ambele casete sunt cu senzor .
-
Cătălin213 joined the community
-
Retrofit Carlig Remorcare Electric E60 OEM
07KLN replied to 07KLN's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
o sa mai caut atunci prin ista sa vad daca pot gasi mai multe legat de cablaje, ca fapt divers daca cunoasteti pe cineva priceput pe lucruri de genu in zona craiova, slatina, valcea, as fi recunoscator pentru recomandare. -
Alberto Gabriel joined the community
-
Cristisps joined the community
-
"Potrivit martorilor, BMW-ul a efectuat o depășire periculoasă pe linie continuă, moment în care TIR-ul a apărut în față, iar șoferul nu a mai putut evita coliziunea, scrie Ziarul de Iaşi." Daca a depasit pe linie continua asta inseamna implicit si ca a intrat pe contrasens, nu? Si daca intra cu 70km/ora in depasire si pe/peste linie continua tot aceleasi consecinte erau.
-
Mi-am vandut masina acum cateva zile si eram chitit sa sar pe un X5 45e, parea chiar un dream car. Asta pana cand am avut una pe mana vreo saptamana si am inceput sa sap si mai adanc. Nimic de zis, motorul termic e bestial, dar sincer, ca PHEV lasa de dorit. Range-ul in Bucuresti e maxim 50km in conditii de trafic moderat, iar incarcarea cu max 3.7KW e pur si simplu ridicola pentru o masina care costa peste 100k EUR noua. Incarcarea de la 15% la 80% a durat aproape 6 ore! Pentru mine care as incarca-o la statii publice, as folosi-o aproape numai pe motorul termic, asta cu vreo 400kg de baterii in spate, ceea ce chiar nu are sens. Battery hold sare din schema, consumul creste considerabil si nu renteaza absolut deloc (testat). Nu mai vorbesc de devalorizare. Variante 45e e cu mult mai ieftina pe mobile.de sau orice alt site de profil, fata de 40i sau 40d. Asta spune multe. La X5 50e au imbunatatit considerabil, timpul de incarcare fiind de 2x mai scurt, insa aia e peste bugetul meu. Asa ca sincer, in momentul asta, oricat de inimaginabil parea inainte, cel mai probabil voi trece la Mercedes. E cu doua clase peste in ceea ce priveste tehnologia PHEV: Range dublu (GLE are 100km range electric), fast charge, timp de incarcare 30min pana la 80%, si o tranzitie intre motoare mult mai bine gandita.
-
Probabil a descoperit recent prețul unui set de cauciucuri,și a devenit brusc foarte atent…
-
Zona de impact e in linie dreaptă , chiar e bună, am facut drumul ala de o sută de ori. E simplu să scoți din context doar ce vrei. Si chiar și așa, dacă la viteza aia, nu ești in stare sa ții mașina pe șosea, mai bine stai acasă si dacă ai să te deplasezi mergi cu autobuzul .
Announcements
-
Topics
