All Activity
- Past hour
-
Lene, comoditate si de ce nu "morcov" sa nu strice ceva...; multi nu au curti, garaje.. ehe.. daca ai garaj, te vad toti vecinii ca anual mesteresti la BMW.. esti sarac.. si nu iti permiti sa pui mecanic sa iti faca treaba.. / asta pentru cine are ochi sa se "vada" prin ochii vecinilor. Cu timpul o sa descoperiti ca voi sunteti singurii care va purtati cel mai bine cu masina voastra (ce chestie..) iar altii nu.
-
Pai pe masura ce au inceput sa vanda mai mult spre companii care oricum iau in leasing au bagat lifetime, clar o companie se uita si la costurile de intretinere si una e cand zici 10k revizie 80k uleiuri grupuri alta e cand zici 30k revizie si nimic @sskkaa
-
In TIS pentru modelul tau este scris asa: 168LW 0.75l 190AL 0.8l 205AL 0.8l 215LW 0.9l 225AL 0.9l 235LK 1.2l Astea de mai sus sunt diferentialele care nu se inzavorasc.. Cele care se inzavorasc in toate trebuie sa intre 1 litru. Doar in dreptul celor carr se inzavorasc scrie Hypoid Axle Oil G4. La primele de sus: Technically suitable rear axle differential oils. Probabil 75W90 ca la mai toate modele cu tractiune spate si fara autoblocabil. ...pana si in E90 de 2 litri diesel intra 1.25l. L-am schimbat eu din nou recent. Vroiam sa pun poze ca si DIY, dar mi-ai luat inainte.. Se poate folosi lejer o seringa cu un furtunas care sa se potriveasca in seringa varful acesteia iar capatul celalalt al furtunasului se ataseaza la capatul unei sarme (ceva soricel mai mic, nu mare, legat pe capatul sarmei indoite pe capat..) si capatul furtunasului taiat in unghi... se poate scoate aproape tot uleiul din diferential prin metoda de mai sus. Sarma te ajuta sa "citesti" adancitura cea mai mare. Se poate indoi convenabil.. sa ajung pe fund unde vrei.. (bine, trebuie sa fii atent cam ce atingi si sa eviti..)
-
Nu inteleg de ce fuge lumea de mentenanta asta {preventiva} gen, 3L de ulei ( 2xgrup + 1xcutie transfer ) odata la 3-4ani poate, si 7-80k km chiar nu e o avere...
-
Pe viata? in nici un caz , din cele 2 exemple E30 era la https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/BMW_Dealership_Maintenance_-_Inspection_2 50k mile culmea tot 80k km ma rog cu recomandare ca la inspection 1 sa se verifice si daca e uzat sa se schimbe. La Patrol e jale zice 40k km sau 20k km daca mergi in conditii grele bine la Patrol inclusiv uleiul e 10k km sau 5k km in conditii grele .
-
Nu am abuzat mașina. Viteza nu se pune... Acum cu rulota, 110 max scrie pe ea.
-
sskkaa started following G05 30D 2020 schimbare ulei diferențial spate
-
80k km in conditii umane/normale de uzura... pe un X5M sau X3M sau M-uri gen, care cu siguranta vad abuz muuult mai des, se recomanda chiar pana in 50k km schimbul. Si eu tot asa schimb, tot la 70k km uleiul in cutia de transfer, si tot la 80k km uleiul in grupurile diferentiale fata+spate. Eu deja le-am schimbat de 2 ori
- Today
-
Este modern, uleiul este ca un pipi, mai vrei? Acum 40 de ani uleiul din diff era pe viață, acum viața are 80.000 km...
-
mi se pare incredibil de putin , la E30 am aproape 2 litri daca nu ma insel ,ok e LSD dar oricum , chiar si cele cu carcasa mica iau 1 litru .Ma rog recordul il detine diferentialul fata de Nissan Parol ia aproape 6 litri .
-
Atât a ieșit, 0,65 l. Cu hypoyd G5 este o întreagă poveste ca să l cumperi cu 170 lei/ 0,5 litri de la ei. Este de fapt Fuchs 4219 confirm chiar BMW. Ce am cumpărat este Fuchs 4218, 108 lei litrul. În State pun Redline. Cu seringa iese rapid, dar după ce am tras una mi am dat seama că trebuie curbat furtunul . O lampa de instalator la locul ei face minuni. 0,6 la este scris în TIS parcă că este total. Eu am scos cam 0,65 ???
-
Mie nu mi se pare ca "a sarit in aer" din testul asta. Si pentru mine, care sunt exact in situatia de mai sus, e o alegere foarte ok. La cat merg cu masina in Bucuresti, daca aveam motorizare pe benzina, sub 10-11 nu cred ca scoteam media..
-
daca ma iau dupa realoem spune 0,5 L ??!? ceva e dubios aici , teoretic ar trebui sa spuna de cat ar fi nevoie dar arata doar 0,5L 1 buc Hypoid axle oil G5 0,5L 1 03/2020
-
Florin A. started following intrebari pentru posesorii de e90
-
Va salut, Vin cu o intrebare legata de stingerea automata a luminii de pozitii (angel eyes) atunci cand se scoate cheia. Aveti idee care e parametrul in NCS dummy pentru a face lucrul aceasta la e90, an 2005, FRM1. Multumesc
-
@ebay Doua intrebari, doar pentru know-how-ul meu tehnic: 1. Banuiesc ca te-ai chinuit in acest fel sa extragi uleiul vechi intrucat mai nou acum diferentialul nu mai are buson de golire, asa-i? 2. Cantitatea de lichid inlocuit este atat de mica (0.65 litri) pentru ca ai reusit sa il extragi doar partial, sau pentru ca aceasta este intreaga capacitate de ulei a diferentialului?
-
ebay started following G05 30D 2020 schimbare ulei diferențial spate
-
În curte, cu 2 rampe mici și o seringă de pe Temu. Țeava subțire a seringii trebuie încălzită și îndoită, altfel nu ajunge pe fund. Am scos și am băgat cam 650 ml, nu am făcut nivel că nu aveam cum, ei spun 600 ml parcă. Trebuie să închiriez o rampă prin toamnă să schimb și la cutia de transfer și dif ul din fața, atunci i sa fac și nivelul pe spate.
-
ionescu.ovidiu23 joined the community
-
Oscilatie motor
bimmer90f30 replied to AndreiBmw76's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
"motorul meu oscilează la prima pornire si apoi dupa ce incalzeste e totul ok, sau când oscilează si o pun in D (drive ) si merg cativa metri isi revine si e ok." Ar fi util sa clarifici ce insemna incalzit. Incalzit motor in general inseamna motor la regim adica 80-90 grade. Banuiesc ca nu stai peloc sa ajunga la 80 grade. atunci ce inseamna incalzit? Oscileaza inseamna tremurat? Daca tremura e clar ca maotorul nu porneste si functioneaza normal acum fata de atunci atunci cand porneste normal si lin, fara tremurat. Schimba mecanicii. Ca aia nu-s mecanici. Cand trebuie sa te ingrijorezi dupa ce spun ei? Cand te lasa in drum? Cand un mecanic bate campii si nu are raspunsul la problema inseamna ca profesional nu se pricepe la masina aia. Cum ti s-a zis mai sus, daca masina s-a dovedot buna un an de zile acum e momentul ca si tu sa ai grija sa fie reparata la timp. -
Flansa grup diferential
Daniel E60 replied to Daniel E60's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Iti multumesc pt raspuns -
Oscilatie motor
six in line replied to AndreiBmw76's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Salut, diagnoza cu ISTA inainte de orice reparatie. Verifica clapeta de acceleratie, senzorul MAF, etc. Greu de zis de la distanta. Daca n-ai bagat bani deloc in ea, poate ar trebui sa incepi Spor la reparatii! -
AndreiBmw76 joined the community
-
IMG_2510.mov Salut, motorul meu oscilează la prima pornire si apoi dupa ce incalzeste e totul ok, sau când oscilează si o pun in D (drive ) si merg cativa metri isi revine si e ok. Am un e92 320D Am aici si un video, masina in totalitate merge perfect, fara nici un leu bagat de un an si ceva de cand o am, doar cele uzuale. Vreau sa stiu ce are si m-ar ajuta o parere, multe persoane au păreri diferite, pana si mecanicii, majoritatea spun ca daca nu imi uzeaza sau nu i face probleme motorului acest oscilat sa nu mi fac griji. vreau o parere buna, multumesc IMG_2510.mov
- Yesterday
-
ionut giony started following BMW f34
Announcements
-
Topics