Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Salut, epuratorul e in capacul de tocmai l ai schimbat, eu cred ca ai facut o prostie punand aftermarket, as schimba mecanicul, nu prezinta incredere.
  3. Salut, am un serial 5 F10 an 2014 și i-am schimbat acum vreo 5k km capacul de la culbutori, nu am pus original, am pus Vaico deoarece mi s-a recomandat de cineva care a mai pus pe un X6 m50d și de 2 ani nu are nici o problema cu el. Acum, am descoperit că am ceva ulei sub mașina, pe scurt, o pata mai exact. Am verificat uleiul, e la nivel, mecanicul mi-a spus că e posibil sa fie de la epurator, cum as putea sa rezolv problema? E primul meu BMW și nu o am doar de vreo 10k km, încă nu sunt chiar atât de cunoscător al BMW-urilor. Dar mă face psihic ideea că pe undeva pierde ulei. Daca a mai întâmpinat cineva probleme de genul și știe o rezolvare, m-ar ajuta foarte mult.
  4. Mare atentie, zic, cu masinile care sunt din fabrica prea conectate la internet. Sa nu ajungeti sa platiti abonamentul inclus "pe viata" (dupa ce, compania isi incheie socotelile pe piata..) sa ajungeti sa platiti conexiunea din propriul buzunar.
  5. Așa a făcut si enel cand a emis facturile. Deocamdată văd că Nova joacă cinstit. Iar pretul energiei injectate e in jur de 0.6 ron, de altfel egal cu cel al energiei consumate (fără taxe). Iarna trecută am consumat tot surplusul injectat in sezonul cald, costul per kwh consumat fiind in jur de 0.1 ron, grație plafonării...
  6. Prosumator fara baterie: Hidroelectrica. Cu baterie: merge si altceva mai scump, gen Nova sau Premier. Motivul: se strang mai multi bani de incasat după 2 ani. După ce am plecat de la Hidro n-au vrut sa-mi dea banii pe energia injectata. In schimb incepusera sa-mi calculeze penalitati la factura de consumator, eu platindu-le doar netul dintre cele 2. Ulterior le-am trimis articolul din Ordinul 15 si i-am somat sa-mi achite. Nu credeam ca or sa faca ceva, mai ales după experienta cu Enel, care nu mi-a achitat nici după 2 notificari emise de Anre. Dar au facut-o, scazand din soldul ultimei facturi valoarea energiei injectate. Cu enel am rezolvat trimițând mail cu un sobor de adrese in cc, printre care si ministerul energiei.
  7. Yesterday
  8. Ai reușit să scapi de eroarea din MyBmw? Și mie mi a apărut eroare în aplicație, am schimbat bateria, am înregistrat o cu bimmerlink dar eroare din MyBmw nu dispare.
  9. Va salut,daca pun jante 8j et 30 r18 exista riscul sa mi atinga in aripi?am suspensia stock. Are cineva aceasta configuratie?
  10. Depinde si cat e de munca cu demontatul pana ajunginla el, ca n am chef sa redemontez iar dupa 3 6 luni daca o ia pe ulei din nou... vedem... Ms mult!
  11. La Xuri e mult mai usor de demontat vebtilatorul.. Spatiul e incomparabil mai mare fata de E90 sa zicem unde ventilatorul chiar e inghesuit. Sa tragi un simplu cablu prin E90 in bord dintr-o parte in alta ..deja faci calcule.. si bagi injuraturi. La X1 am pus Helix DSP (..inclusiv racire prin ventilatie la HU sa nu crape de la caldura degajata) si altadata am pus camera de bord (fata spate) in doi timpi si trei miscari.
  12. Nu e neapărat să o schimbi,se dă jos și se curăță și gresează.E meteahnă veche la ele.
  13. teoretic asta ar fi https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=71BZ-EUR-07-2021-G01N-BMW-X3_30dX&mg=64&sg=40&diagId=64_2310&q=64119382861 pare sa fie undeva la 1400 lei ( probabil ca mai mult în reprezentanta ) nu îmi e clar cât de ușor e de schimbat, la urs e oarecum ușor trebuie cineva cu mâini mici și care sa știe multe înjurături , am schimbat una în tinerețe a durat cam 30 min .
  14. Multumesc pt sfaturi. Aveti cumva si un cod de piesa sau o poza cu piesa? Azi am venit la Tg Mures si tot drumul m a terorizat scartaitul ala, ca fara clima/ventilatie nu pot merge... a trebuit sa dau drumul la muzica sa acopere zgomotul. Sapt viitoare o programez la verificat/constatare.
  15. @sskkaa Vaselina miraculoasa de care vorbeste @alex230ro ar putea sa fie chiar asta: https://www.emag.ro/spray-rocol-dry-moly-disulfura-de-molibden-400-ml-5024747100255/pd/DZNWLXMBM/ Nu e ieftina dar ar putea ajuta pentru ca adera pe suprafete si ajuta la ungere... previne uzura si de ce nu intra in lagare si sta acolo vreme indelungata. Mai bun decat solutia temporara care ar putea fi DW40.. Foarte probabil bucsa axului ventilatorului din bord e uzata - lagarul in care roteste axul ventilatorului produce scartaitul ala.
  16. Mi personal imi pare ca se aude un zgomot de lant largit. Acele scartaituri sunt cam ritmice in zgomotul de la ralanti. Cum filmarea a fost facuta si jos sub masina, role sa scartaie sunt cam excluse. Eu banuiesc ca da ar putea fi distributia in conditiile in care asculti in spatele motorului.
  17. Se mai intampla. ...De cand? Cred ca ai mers prea mult cu engine fault... Dar, cel mai recomamdabil este sa cauti un mecanic sa vina acasa la tine sau sa duci tu masina pe platforma la un service BMW, cu diagnoza cum ti s-a spus mai sus! Simplitatea topicului tau este dezarmant de inocenta.. parca de pe alta lume... eu, mai pot continua.. chiar scrie pagini.. dar nu ajuta reparea masinii. Abordarea ta in schimb da.
  18. Cauta pe realoem sa vezi ce anvelope sunt omologate (recomandate, adica cu *) in speta pt G01 ca despre asta inteleg ca discutam, pe 19 si 20. Service urile si vanzatorii de anvelope iti vand orice in dimensiunea ceruta. Stai linistit, da si cei mari in multe cazuri habar n au ce vand, important e doar sa vanda... nu stiu de ce esti asta surprins? Faptul ca sunt multe anvelope fara *, si/sau fara rft/rsc, in dimensiunile cerute de bmw 245/50/19 sau 245/45/20fata si 275/40/20spate nu e exclus, dar cine doreste sa faca experimente pe banii lui e liber sa o faca, nu l impiedica decat buzunarul Bine inteles ca iti recomanda doar, nu te obliga sa pui * si rft/rsc. Tu pui ce doresti pe masina.
  19. Salut, pune diagnoza ISTA pe masina si vezi ce zice. Cauze pot fi multe rau si noi de la distanta nu le putem ghici ca nu suntem clarvazatori
  20. Foarte tare ! Ai deschis capota, să vezi daca mai ai motorul la locul lui? Ce fel de postare e asta? Ți se pare că aici e Dumnezeu ? Cheamă pe cineva cu o diagnoză, de preferat originală să vadă ce erori ai, apoi revii cu ele aici. Nu are nimeni glob de cristal să îți ghicească in el.
  21. Bună ziua! Am o problemă BMW se aprinde martorul engie fault și nu mai pornește masina
  22. G01,G45,G70,G26,F10….toate motorizarile ,si x si s drive ( 19 si 20 ). https://www.leebmann24.com/ro/de/collection/bmw-x3-reifen-10911?tire_diameter=19.20 Doar 2 sunt RSC,de la pirelli,in rest standard;daca nici asta nu stie ce vinde…
  23. Last week
  24. Lasa o serie de sasiu sa vedem despre ce e vorba.
  25. Exista si anvelope non runflat cu steluta pt bmw si chiar am avut pirreli sotozero 3 cu steluta fara runflat pe g30 xdrive. Ai dreptate legat de tolerantele la cele cu steluta . Cu steluta ai garantia ca dimensiunile nu au abateri mari si cutia de transfer va fi safe, ma rog daca ai anvelope noi si presiunea corecta. Poti pune la xdrive si anvelope fara steluta si sa nu ai nici o problema dar in schimb poti sa ai varianta in care vei avea probleme, stiu mai multe cazuri, acestea s au rezolvat doar schimbat anvelopele cu runflat si steluta. Eu la orice suv bmw as pune doar runflat, masina are un comportament dinamic mult mai bun, in plus siguranta este mult mai mare. In caz de o pana la viteza mare cu runflat nu ai ce sa patesti, in schimb la cele normale la suv unde balonul este destul de mare exista un risc pronuntat.
  26. Salut, am si eu la un BMW e90 acelasi lucru, a fost schimbat senzorul de presiune si a mers ok o perioada, apoi iar a inceput sa nu isi mai faca regenerarea pentru ca apare -40 grade pe BimmerLink. o sa o duc la mecanic sa vedem ce mai rezolvam
  27. BMW spune ca e recomandat sa ai anvelope cu steluta, nu ca e obligatoriu. Iar la avantajele anvelopelor cu steluta au trecut handling, comfort si noise, nimic despre cutia de transfer.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.