Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Am avut aceeasi problema si s-a rezolvat din inlocuirea motorasului si stergerea erorii respective
  3. Today
  4. Slăbuț. Dar dacă există interes poate se mai extind.
  5. Yesterday
  6. De pe luna,da. in realitate,arata cam asa. Si din alea 5 vreo 2 sunt pt lkw Raza e de vreo 40 km.
  7. Salutare, un derbedeu mi-a forțat cu mâna (sper) oglinda dreaptă. Când am apăsat butonul de închidere / deschidere, la închidere am auzit un poc tare și la deschidere nimic. Acum la unele deschideri se aude 2 - 3 sunete slabe de parcă exista un joc in aliniament. Ce s-ar fi putut întâmpla ? Până o duc la reprezentanță fac spume la gură.
  8. Da,te înțeleg. Și eu am același feeling
  9. Ce parere aveti de acesta ? https://eur.vevor.com/portable-ev-charger-c_11497/vevor-portable-ev-charger-type-2-16a-3-7kw-electric-vehicle-car-charger-with-28-ft-charging-cable-cee-7-7-plug-lcd-screen-iec-62196-home-ev-charging-station-with-carry-bag-charging-cable-hook-ip66-p_010826855608
  10. sigur voi pune si poze dupa inmatriculare ! Pentru un cablu de incarcat cu 16A ce recomandari aveti? cablu original trage cu 10A ..
  11. Raceste bateria sau o incalzeste ca sa poata face incarcare optima.
  12. In DSC la E65 merge doar (un) PTCAN ca si comunicatie - care duce la terminator CAN unde e share-uit cu ACC si EGS. Daca un mester faurar a eliminat teminatorul si a legat doar cele 3 ramuri de CAN impreuna ca in doza...e o problema acolo
  13. revin cu o intrebare dupa 1 ora de incarcat se deschide grila si incepe radiatorul ca si cum ar porni clima sau ceva insa in masina nu incepe clima sau sa bage ac
  14. E de 3 ori mai mica Nu prea are cum sa fie mari schimbari legate de densitatea de energie Asta da, clar. +1 Durata de viata ar trebui sa fie chiar mai mare bine decat la lifepo, teoretic suporta un numar mult mai mare de cicluri de incarcare
  15. Ia niste panouri fotovoltaice , un invertor , , baterie lifepo4 si o statie incarcare portabila selectabila 6-16A ( orice model e bun , gasesti pe ali etc la preturi derizorii ) Cand nu folosesti incarcarea la masina folosesti curentu in casa...
  16. Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Arunca aici ceva poze, impresii de la drum, consumuri, mers....etc!
  17. Salut ! tocmai ce am ajuns pe roti cu ea din germania ! masina se comporta extraordinar cred ca e cea mai buna combinatie 3.0benzina cu electric , acum ramane sa chem electricianul sa vedem ce priza sa fac voi ce spuneti ? ce priza sa fac
  18. Fum colorat nu scoate? Ca daca nu, eu am patit relativ la fel insa mie imi curgea pe la baia de ulei sau pe la capacul distributiei, in spate. Nu mai stiu exact. Curgea in mers, se prelingea usor si de acolo il presaram pe drum. Mi-a aratat cineva pe elevator. Altfel nu as fi vazut Pe scut nu erau urme evidente de ulei
  19. Revin cu un scurt update la mica marea mea problema. Ieri am reusit sa fac rost de un modul SH de DSC si l-am montat pe masina, din pacate masina s-a comportat exact la fel, DAR am observat un lucru: In momentul cand dadeam Start Vehicle Test din ISTA sa interoghez modulele, atunci DSC-ul se deconecta si oprea motorul. Acest lucru se intampla atat pe loc cu motorul pornit, cat si in mers. M-am pus sa dezizolez manunchiul de fire care merge in DSC si am gasit ceva improvizatii facute si fire expuse. Am refacut izolatiile si am pus la bataie o teorie: Oare atata timp cat nu dau sa interoghez modulele din ISTA cu motoru pornit/in mers, masina merge? Si raspunsul este DA, merge perfect, am mers cu ea 30KM azi si s-a comportat impecabil. Concluzia mea este ca sunt ceva interferente pe CAN-uri (sunt 3 care merg la DSC). Nu ma pricep, nu sunt electrician, am doar ceva notiuni de baza. I-am explicat si tovarasului meu situatia, atata timp cat nu se interogheaza modulele cu motorul pornit, totul merge normal. Intrebarea lui a fost pe masura: "Cat crezi ca mai rezista sa mearga asa?" Raspuns: nu stiu, e loterie. Acum nu mai comunica cand ii dai din ISTA, poate peste ceva timp nu o sa mai comunice el deloc, habar n-am. Sau poate o sa mai mearga inca 20 de ani. Cert este ca problema e din cablaje care sunt cam coapte, nu din modul. Multumesc tuturor pentru raspunsuri! PS: modulu DSC a mai fost schimbat la un moment dat in trecut cu acel kit de reparatie de care pomeneste FiveThreeFive, deoarece la production date apare 2019.
  20. Din ce vad acolo pe harta majoritatea sunt cu 20% HVO100, nu am prea vazut 100, oricum e amuzant cum sunt foarte multe din Ungaria si Romania pauza
  21. Acestea sunt. Et 26 fata si et 41 spate https://uploadnow.io/files/h7CtLgb
  22. Am găsit un soi de aplicație, se pare că sunt ceva stații Unde poți alimenta cu HVO100? Harta benzinăriei https://share.google/eThthYR4FLebJpksD
  23. Daca vrei musai sa pui si spate de 370mm atunci e mai diferit, ei nevoie de kitul din link. Dar pentru ce construiesti sistemul asta de franare, la 370 cu 370 te duci la peste 500cp.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.