Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Are rost sa zic? @RedCap multumesc frumos. Arata mult mai bine postarea acum;)
  3. Today
  4. Azi mi-am mai facut o dambla, caci voiam demult sa le schimb pe cele de Carbon de pe masina cu acestea. Imi par putin mai agresive / sportive fata de cele cu care a venit masina. Acelea parca erau prea cuminti.
  5. Tin sa mai mentionez ca in momentul in care au aparut simptomele, au aparut fix cum am pornit masina. Nu a ezitat o secunda. M-am gandit si la varianta sa fi picat pompa de ulei (cu toate ca nu prea se pupa cu ce probleme am eu mai sus cu fumul negru si valorile injectoarelor), dar ma gandesc ca ar fi durat cel putin cateva secunde pana la o baiaie de motor, dar am verificat si acesta are ungere. O sa postez si valori de la pompa de ulei daca gasesc undeva, sau daca ajuta. Despre distributie, nu stiu daca ar fi de vina, a fost facuta acum 80.000km.
  6. Pai nu vine craciunul acum...lasa luminitele ...
  7. Multumesc de raspuns. inca mai editez topic-ul sa includ cat mai multe detalii. Nu am check engine sau erori afisate pe tester. Mi-a aparut la un moment dat ceva legat de rough running (care parea ca vine de pe cutie, cutia automata 6HP21). Eroarea spusese ca nu e ceva permanent. O sa incerc sa mai pornesc masina si voi pune exact eroarea aici.
  8. In general fum negru = amestec bogat, in cazul tau motorina nearsa. Cu alte cuvinte, injectoarele pisa motorina nu pulverizeaza. Este o problema destul de serioasa, cresterea temp in capul pistonului din cauza excesului de combustibil duce pla topirea acestuia. Ai ceva erori?
  9. Salutare, am decis sa schimb sau sa vand masina din semnatura, accestati: https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-x3-xdrive30d-265cp-m-pak-webasto-cam360-2-seturi-rotiv-i-distributie-noua-IDieSi8.html?bs=olx_pro_listing, ideea este ca sunt interesat de un schimb tot cu BMW dar benzinar sau hidrid, max 2,0l, X1,2,3 Xdrive dupa 2019 pana  in 150000km. Are 1000 km cu distributia nouă. Imi place la nebunie motorul de 3.0 d cu 265 cp dar ne-am mutat din Bucuresti si odata cu asta s-au schimbat radical premisele de utilizare a masinii - Long story short e păcat de minunea asta de motor sa mearga sotia 30 km dus intors (din care 15 in oras) de 2-3 ori pe saptamana, in conditiile in care anul trecut aveam un drum intins de cel putim 300 km saptamanal. Dacă cineva este interesat va stau la dispozitie .....

    1. Romulus

      Romulus

      Nu stiu de ce ai posta pe profilul tau, nu suntem facebook. Fa un topic nou cu intrebarea ta. Aici sansele sa citeasca cineva sunt aproape zero.

  10. In primul rand, imi cer scuze daca s-a mai postat un topic de genul, dar nu am gasit nimic cu urmatoarele simptome (combinate) pe care le voi enumera. Masina in cauza: E90 320d 2010, N47D20C, 135kW/184hp, 318.000km. Aproape 100.000km facuti la mine, fara a da absolut niciun semn ca ar obosi, revizii la 8-9k km. Toate acestea au aparut deodata la pachet, intr-o dimineata cand am pornit masina la rece. Masina rulase cu 15-20 ore inainte, fara niciun simptom. Simptome/probleme: - Pornire grea, invarte 2-3 secunde pana cand porneste (rece, cald); Bujii incandescente + releu schimbate cu un an in urma; nicio eroare afisata in ISTA/INPA; - Tacanit/bataie; nu imi pot da seama exact dar pare ca se aude in partea de sus a motorului, ceea ce ma duce la gandul ca nu sunt cuzineti; Sunetul se aude mai mult la rece la prima pornire, creste usor cu turatia motorului, pare sa dispara dupa 2000-2500rpm; la cald pare sa dispara "aproape" complet. - Fum negru; indiferent ca e cald sau rece, da mult fum negru, in corespondenta cu turatia motorului. Nu da fum de alte tipuri (alb, albastru). - Tremura la rece/cald. tremuratul nu-si schimba "ritmul", doar pare sa se mai stabilizeze la peste 1500rpm. Cand revine in idle, e la fel, din nou, cald/rece. - Nu am check engine sau erori afisate pe tester; Ce am incercat sa fac: - Am verificat valorile injectoarelor cu ISTA, acesta afisand niste valori exagerate: - La rece, test initial: C1: -2.5; C2: 2.7; C3: 2.7; C4: -2.9; - La cald, test initial: Cam aceleasi valori, par sa mai scada putin. Scad chiar si la -1.5 pe C1 si C4 si la +1.5 pe C2 si C3 la peste 2000rpm. - La rece, al doilea test, dupa 4-5 zile nepornita: valorile au crescut iar, ajungand la -5.7 cu +5.7; - La cald, al doilea test; valori similare cu al doilea test la rece, acum scazand intre -3.0 si -2.5 pe C1 si C4 si la +3.0 pe C2 C3 peste 2000rpm. Deci mai rau. - Am verificat pompa de inalta presiune de span; nu are absolut nimic, foarte curata; - Am verificat filtrul de ulei (de span, gandindu-ma ca poate bate motorul, inca nu spun ca e exclus), foarte curat si acesta. - Am dat galeria de admisie jos, clapetii inca sunt la locul lor, sunt cateva depuneri, dar nimic iesit din comun. - Am inversat ordinea injectoarelor, si programate si neprogramate, aceleasi valori pe aceeasi cilindri. - Am dus injectoarele la verificat, domnul de acolo (reputabil in zona) a spus ca caut alta sursa a problemei pentru ca injectoarele sunt in parametri optimi. - Am pornit masina cu mufa scoasa de la debitmetru, la fel pare sa se comporte; cu mufa scoasa, pare ca e putin mai regulat, dar probabil e doar un deja vu. Tot tremura. Ce urmeaza sa fac (aici fiind problema): - Sa ma duc si la altcineva pentru verificare injectoare; - Sau sa iau de proba un alt set de injectoare sa-l pun pe masina. Ce pare ciudat e ca atunci cand am inversat injectoarele, valorile au ramas la fel pe aceeasi cilindri. Am luat deja in considerare si faptul ca probabil ar necesita alt motor; dar pana acolo vreau sa vad daca e de fapt alta problema. Pot edita ulterior topic-ul in cazul in care am omis detalii critice. Poate va ajuta si pe altcineva in viitor. Va multumesc!
  11. Exact, la farurile Led/Laser apare condens mult mai des (sau mai bine zis, se apa se evapora mai greu) decat la farurile cu halogen/xenon deoarece becul nu emana atata caldura cand functioneaza.
  12. Unde ai facut softul de era pom de craciun?
  13. Nu inteleg obsesia cu full piele. Mie imi plac f mult scaunele astea mixte ( textil/piele ).
  14. Ba trebuie sa fie etans, iar LED/Laser nu functioneaza la temperaturi asa mari.
  15. Buna ziua. Ți.ai reparat căldură? Care a fost problema că am și eu o situație identica?
  16. e clar, la cutie e problema ai schimbat vreodata uleiul la cutie + filtru? daca nu, poate asta ar trebui sa faci ca prim pas dupa ce faci schimbul, reseteaza si adaptarile cutiei desi cred ca mechatronicul e deja afectat si va trebui reparat sau schimbat complet, dupa caz
  17. @Gioni Tanase desparte și tu ce scrii in mai multe propozitii cum te-a rugat colegul. Acum ți-am editat eu și cea de-a doua postare dar ține minte te rog pe viitor.
  18. Imi cer scuze pentru neînțelegeri. Nu a avut nicio modificare la cutie sau la software masina. Doar cele mentionate; mai exact schimbul de distributie, curățat filtrul de particule și galeria de admisie. O sa atasez si ce mi-a dat pe tester.
  19. Am editat eu atât numele topicului cât și postarea inițială pentru o mai buna înțelegere a problemelor întâmpinate. Totodata am și mutat topicul in secțiunea corespunzătoare.
  20. Mulțumesc de răspuns.Am uitat să menționez, mașină din 2005 fără DPF ,motor 2.0 de 163 cp 465000 km la bord Pe tubulatură nu am observat nici o fisură,garniturile de la admisie l-am schimbat ,dar nu am resetat adaptările la MAF că nu știam dacă trebuie sau nu. Erorile din istoric l-am șters dar după ce pun contactul tot apare check engine-ul Astăzi verific și zona intercoolerului poate va fii cu noroc
  21. Dacă n ar fi etanș, când pui wap ul pe el s ar face acvariu Sau pe ploaie torențială
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.