Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Verifica daca nr de pini la farul cu xenon e egal cu nr de pini la farul cu halogen. Necesita obligatoriu codare.
  3. Salutare! Voi ce ulei puneti in BMW 540i g30 cu motor B58? Din ce am citit pe internet uleiul OEM de la BMW care e facut de SHELL este foarte bun dar am vazut ca nu e cel mai bun. Cele mai multe pareri se indreapta spre Ravenol, Amsoil si Motul. Si de asemenea care e cea mai buna vascozitate, 0w30, 0w20 sau 5w30?
  4. Today
  5. Salutare tuturor! Sunt nou posesor de BMW g30 540i si am primit un pdf de la cei de la BMW si imi arata acesti indicatori cu verde si cu rosu. Din cate stiu ar trebui sa fie de la revizie anuala pentru ca am in pdf alti indicatori doar cu verde, dar in perioade diferite de timp si km. Acestia sunt de la kilometrajul actual. Spuneti-mi va rog ce înseamnă acesti indicatori cu rosu. Va mulțumesc!
  6. La mine nu e nici o diferenta intre runflat si normale legat de dinamica masinii.Doar de confort cele runflat fiind foarte rigide.Poate un pilot pe circuit ar face diferența desi nu cred.Cum am mai zis avem 2 G05,1 G01 LCI și Un F25 în familie toate trecute pe anvelope normale în 2 dimensiuni fără absolut nici o problema.Doar a mea are anvelope normale dar cu steluță (Pirelli) de care nu sunt prea încântat și voi trece pe conținental sport contact 7.
  7. Din poza in cutie parca e si modulul de control și din ce văd și cablurile aferente.E posibil sa fie de LCI și de aia nu pușcă codul 61355A44CE1 cu ce e la tine pe oferta.Cel mai bine e sa vb cu omu sa pună codul de pe cutia mare (care nu se vede).De fapt omu specifica ca kitt-ul contine tot ce trebuie și la prețul ala zic ca e pomana, mai trebuie doar montat codat.
  8. Asta e oferta primita anul trecut pentru carlig la G01, la care se adaugă 1200 ron manopera, deci cu toate piesele noi costa cam 9000 ron, fata de 18000 ron cat am primit de la Bavaria e parfum. Bineinteles preturile posibil sa fi crescut de atunci. Problema cu carligul ala de pe Olx este ca nu prea îl poți testa din ce am inteles, adica il iei la noroc dar poți avea surpriza la montaj ca nu e ce trebuie.
  9. De mers merg, sigur, ca doar sunt aceleasi dimensiuni. Eu nu as pune decat ce solicita producatorul, adica * si runflat. Masina asa a fost gandita. Daca ai toate 4 rotile la fel, poate ar merge fara pb sa pui chiar si fara * omologare sau fara runflat. Pana la urma runflat tine de dinamica masinii ( sa fie mai barca sau nu ) si poate ajuta la comfort ceva, dar in caz de pana ce faci... ma rog, fiecare cu piticii lui
  10. Pai și scrie pe el G01.Acuma mie nu mi se pare scump 5000-6000 lei pe un kit nou rabatabil electric.Parerea mea.
  11. Pe lângă carligul ala, care nu stiu daca e ce trebuie, ca eu am primit oferta cu alt cod de produs, mai trebuie si kit retrofit si modulul de carlig, vreo 2000 ron noi.
  12. Crezi ca dacă ai pus pur și simplu faruri cu xenon în loc de halogen o sa meargă?Despre ce mașină e vorba?Farurile sunt originale?Farurile halogen merg pe 55w iar xenon pe 35w.
  13. Salut,am și eu o problema am schimbat farurile halogen și am pus xenon original dar problema este că fac precum troboscopul , ce ar trebuii sa fac ? Menționez că este un seria 3 e46 2001
  14. https://www.olx.ro/d/oferta/vand-carlig-remorcare-retractabil-de-origine-pentru-bmw-x3-g01-IDjyjS8.htm pentru montaj poate te ajuta colegul neo Anderson.
  15. Multumesc frumos pentru raspuns. M-am panicat inutil atunci. Toata noaptea m-am razboit ca nu cumva sa nu o mai pot inmatricula. Multumesc mult de tot
  16. Nu conteaza ce nume apare pe brief. Conteaza contractul / factura.
  17. Yesterday
  18. Buna, Am o situatie si eu iar daca ma puteti ajuta ca nu inteleg mare lucru din ce mi se spune vs ce gasesc pe internet. Am brieful mare si mic insa in sectiunile unde inteleg, conform net, ca trebuia sa fie numele meu este numele neamtului. Apare ca si cum el e vanzator si tot el e cumparator. A scos numerele de export si a venit cu masina pe roti, el personal pentru ca e prieten de familie. Am facut act de vanzare cumparare semnat de amandoi, in germana. Acum eu nu stiu daca e corect asa, sau nu cumva trebuie sa mai faca ceva ca sa obtin cele 2 briefuri pe numele meu.
  19. @Razvan C. te asteptam cu pretul masinii.
  20. Este si asta o ideea! Cand ai schimbat dpf-ul mecanicul a verificat si turbina?
  21. pretul este obligatoriu unde sunt ceasurile “alpina”?
  22. Am pus supapa egr noua PIERBURG si electrovalva noua OEM BMW, cum pot testa noua supapa ? Imi recomanzi sa o montez la loc pe cea veche originala BMW si sa i fac adaptare ?
  23. Asa cum ti-am spus incearca sa verifici daca noul egr lucreaza corect! Eu tind sa cred ca de acolo ti se trage problema. Ce marca de electrovalva EGR ai pus (avand in vedere ca este cu actionare vaccum)? Si daca ai luat-o noua.
  24. Păi hai să rezolvăm masina, să vedem ce zice omul.
  25. Multumesc pentru sfaturi. Sa inteleg ca se poate desface mufa si repara doar acel conector tip mama? Am citit pe telefon, ma uit maine la birou.
  26. Da merge mai bine Da, nu se mai regenereaza in fiecare zi ca celelalt vechi Ma supara faptul ca si a facut regenerare dupa doar 180 km Da am schimbat tot, inclusiv distributia si pompa de ulei. Da s a facut! Atunci aveam valorile (atașez poza) P.S. filtrul vechi era topit. Trebuie sa urmaresc situatia…daca se regenereaza des
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.