Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salutare! Am schimbat masina sotiei, recent, si am incercat sa o inregistrez in contul meu, pe MyBMW dar... primesc eroarea atasata. vechiul proprietar nici nu a incercat sa inregistreze... o sa ma adresez si catre infobmw, dar ma gandeam sa intreb daca careva de pe aici a mai intampinat eroare de genul.
  3. Today
  4. Yesterday
  5. La vechiile spatii au fost licitatii separate. Au si ajutat la spor de putere in unele locuri pt ca nu era putere suficienta. La autostrazile noi au fost inca din licitatiile autostraziilor obligati sa faca racordurile. Apoi licitatii pt cine instaleaza si opereaza statiile. Asa vor fi toate parcarile pe autostrazile din UE De fapt sunt. Ma urc pe autostrada in Tm si merg linistit pana in Italia cu chargere unde vreau. Idem in ro cand o apuc spre B sau Iasi/cluj. Ca la noi la mare nu are sens
  6. Top 10 mașini electrice cu cea mai durabilă baterie (SoH) Am auzit intr-un vlog de la Atelierul de detailing, cred ca am pus si pe undeva pe forum, ca Phevurile de la Bmw au alt sistem de ungere, pompa de ulei electrica nu mecanica, deci motorul termic este lubrifiat înainte sa porneasca si nu ar fi problema din cauza asta. Sper sa nu vorbesc prostii, eu asa țin minte.
  7. VladE46

    730d 2016

    Fara sa iau apararea nimanui, caci nu o fac, nu cred ca e vorba de incompetenta cat de interesul de a vinde. Iti puneau antena noua, testerul pe masina si poate decuplau si bateria in proces... si bam, 3100 ron si problema ta rezolvata. Poate totusi are si antena o problema, pana la urma, nu s-a defectat asa, subit.
  8. Da, la vw asa face, la bmw nu invarte deloc daca este Immo activ, in cazul lui fiind generatia E, poate fi desincronizat CAS -ul de DDE
  9. my bad atunci, mi-a facut fix asa la un vw acum multi ani
  10. Intentia mea a fost sa te ajut cu niste informatii, nicidecum sa te fac sa te simti cine stie cum.Trecem peste acest subiect pt ca nu este important si revenim la topoic. Da, in momentul in care racitorul de EGR se fisureaza si ajunge antigel pe senzorul de temperatura de dupa racitor, are loc o scadere brusca de temperatura iar de aici ECU va presupunere o scurgere de antigel in admisie. Prin urmare de aici si cod de eroare implementat in soft S 0797 EXHAUST GAS RECIRCULATION COOLER MUST BE CHECKED! SUSPECTED LEAK... PS: la noile modele de B57 au trecut la admisie din Aluminiu.
  11. Am incercat. Am verificat toate sigurantele am verificat rele toate sunt ok am verificat toate firele sunt ok..
  12. (..nu e frumos din partea ta sa ma faci sa ma simt mic si prost si cu muci la gura.. /ca o sa mi se reproseze ulterior asta .. asta e altceva) Noi aici pe forum schimbam informatii si idei adunate, daca vrei.. Daca ai curaj sau iti doresti sa abordezi un subiect.. ma si citezi, (sa fiu si eu anuntat ca mi se raspunde..) nu doar raspunzi, ca politicienii, vag si ca/de pe internet.. si cel mai important raspunzi punctual la intrebari daca sunt puse. Daca nu, nu-i problema, se intelege si asa.. Ce diferenta nu fac? Sau despre ce diferenta e vorba cand tu ai adus in discutie simpla umplere a DPFul si procesul bine-cunoscut de recirculare a gazelor.. ok, soot-ului, gazelor nearse../ fumul ala negru pe care toti popular il numim gaze nearse sau arse.. Parca era vorba doar de regenerari prea dese si explicatia cauzei.. ..Sau gazele NoX afecteaza regenerarile filtrului!? Cine/ce influienteaza cel mai mult regenerarile pana la urma? Faptul ca ei au umblat la nivelul de umplere al dpf tine de felul cum au decis unde sa ajusteze parametrii ca sa nu mai ia foc masina, nu tin ca sa faca viata filtrului mai usoara neaparat.. si nici proprietarul mai fericit, sunt sigur. ...Sa nu se mai auda in presa (recall-uri) ce masini de doi lei fac.. in valoare reala, nu cat cer ei.. ..Nu inteleg de ce ai adus in discutie NoX si soot-ul cand cu totii (sau multi stim, daca ne intereseaza) ca filtrul se umple de particule si ca acesta filtreaza soot, ok.. si nu NoX - gaze care oricum nu sunt oprite in nici o situatie [filtru dpf golit sau aproape plin..]. (Nu stiu cine naiba m-a facut atat de catar..) dat daca ai incercat sa imi explici ca, ce am spus nu am spus corect.. te invit sa mai incerci o data. Desigur stim de ce a fost facuta rechemarea; pentru RACITORUL EGR. Ca lua foc GALERIA DE ADMISIE DIN PLASTIC, FACUTA IDIOTIC, adica ieftin, de aia. DACA faceau galeria de admisie din acealasi material IGNIFUG ca la E90 unde, cand racitorul pierdea antigel acesta doar se ardea si iesea pe asapament, ..nu mai lua foc masina, alta era treaba! ..Dar de ce, cand pot sa faca mai ieftin, din plastic si sa nu tina si sa coste o foarte mult una noua? De ce sa faca pe 20-30 ani cand pot sa faca pe 5-10 ani o piesa? Incerci sa spui ca senzorul de temperatura de dupa EGR va alarma soferul cand gazele arse/nearse o data recirculate cand iau foc (datorita antigelului scapat de racitor) face diferenta intre gaze fierbinti racite si reaprinderea lor? Eu cred ca aprinderea se intampla deja in galerie (ca e facuta din plastic!) inainte ca senzorul sa zica fass.. Si ca antigelul se pierde deja destul, foarte probabil.. (un mai bun indicator de verificare daca antigelul se pierde din vasul de expansiune..) Vezi tu la ce ii duce capu.. in loc sa faca naibii O GALERIE DE ADMISIE CA LUMEA!
  13. E o problema electrica. Mergi la un electrician auto sa caute problema. La asa problema nu se poate gasi rezolvarea aici. Mai ales ca lasi sa se inteleaga ca nu ai incercat sa repari. Nici nu te incurajez daca nu te pricepi. ..E riscant si nu merita sa risti daca nu stii prea multe sau nu te pricepi sa repari.
  14. daca invarteste odata si taie tot, poate fi imobilizatorul, incearca cealalta cheie
  15. Am pornit masina si surpriza a pornit perfect dar bordul nu sa mai aprins niciun martor nu mai functioneaza deloc e ca si cum ar avea mufele din spate scoase Navigatia functioneaza dar nu mai scoate sunet in boxe Imi face figuri si stergatoarele se blochează Dacă o pornesc merge perfect dar cu problemele de mai sus specificate o opresc si nu mai porneste dupa multe încercări porneste dar la fel bordul nu functioneaza absolut de loc Ce poate fii?
  16. Bateria sau contact imperfect pe undeva.
  17. Am făcut punte pe electromotor și roteste Cu, curent dat în față cu cabluri groase pornește.
  18. cauze pot fi multiple. daca bateria este intradevar buna atunci : 1. electromotor defect. 2. motor blocat ca sa fii sigur invarte motorul cu mana o tura si vezi daca se poate. daca se blocheaza intr un punct ti ai gasit raspunsul. mai poti scoate busonul de ulei si sa urmaresti axa cu came daca se invarte cand invarti motorul.
  19. Salutare, x 1 2010 x drive e 84, 143 cp cu baterie nouă nu pornește. Care ete cauza? Menționez că îmi rotește o dată motorul după care taie curentul. Este cu start /stop. Mulțumesc
  20. MarianSava

    730d 2016

    Am rezolvat problema în 3 minute. Mulțumesc mult, sfatul tău m-a salvat de 3100 RON și cel puțin 4h de stat la Bavaria.. Incopetență crasă la Bavaria Ovidiu. Evitați această Reprezentanță!!!
  21. Păi ia hai să vedem. 65905B607D2 - Nav holder 61125B51192 - Wiring harness 07129907397 - Bolts (x2) 46635A86BA8 - Trim cover
  22. Last week
  23. Am peste 10 ani de experienta in domeniul software asa ca am sa ti explic pe scurt, dar aceste informatii le poti gasi pe internet daca doresti. Inainte de toate sa stabilim un lucru important despre care observ ca nu faci diferenta. Nox ul este un gaz iar Soot ul reprezinta particulele din moleculele diesel arse incomplet. Acum revenim: Nox isi face aparitia in momentul in care temperatura de ardere al diesel ului este prea mare. Pentru a reduce cantitatea aceasta de Nox, este nevoie sa reduci temperatura de ardere in camera de ardere. Cum ? Prin intermediul EGR. Si o sa zici pai cum ? Pai EGR introduce gaze din evacuare in admisie, gaze ce nu contin oxigen si in acest fel avand oxigen mai putin in camera de ardere->scade temperatura->scade cantitatea de Nox. pana aici toata lumea fericita corect? Prin reducerea cantitatii de oxigen, apare arderea incompleta care la randul ei produce cenusa. Si uite asa a aparut Filtrul DPF. De aici este o legatura stransa intre EGR si DPF. Dupa faimosul recall pt egr si update de soft, s a modificat si ciclul de functionare al clapetei EGR, fapt pt care toti au sesizat regenerari dese in urma update ului, mentionez ca odata cu acest update s a implementat si o functie de siguranta pt a preveni problema incendiului in compartimentul motor, mai exact se foloseste senzorul de temp dupa egr pentru a monitoriza eventualele riscuri de incendiu. Povestea este mult mai ampla dar daca vrei sa te convingi te poti documenta chiar si pe TIS.
  24. Salut! da, din pacate asa fac amortizoarele astea Sachs pe f10 LCI. nu esti singurul care a sesizat. Ai rezolvat cumva?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.