Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Mulțumesc pentru feedback. Planul în momentul de față este să țin mașina și după finalizarea leasingului de 5 ani. Mă gândesc sa fac o primă revizie la 5.000km (ai motorului termic), în ideea de a finaliza cele două rodaje de 2.000/5.000km. 5.000km ai motorului termic în principiu poate însemna 8-10.000km în total. O să discut deschis cu cei de la Automobile Bavaria să vedem dacă îmi pot face o revizie fără resetarea numărului de km. Apoi încă o revizie la 20.000km totali și următoarea cea gratuită la 30.000km. Un set de filtre + ulei originale la BavAuto este 1.126lei; probabil la Automobile Bavaria cu tot cu manoperă va fi 2.000-2.500lei.
  3. Today
  4. Altul beat cu BMW.. Accidentul produs azi 25 Decembrie 2025 în jurul orei 05:30, în satul Petin, din comuna Păulești, dupa presa locală din Satu Mare: https://adevarul.ro/stiri-locale/satu-mare/momentul-in-care-un-sofer-beat-intra-cu-un-bmw-2496717.html
  5. Senzorul nox e foarte important la motoarele astea. Fara el masina pierde adaptările de conbustibil s8 incepe sa mearga rau, sa dea rateuri si sa consume mult. As incepe orin schimbarea senzorului nox urmata de o stergere a tuturor erorilor si neaparat o resetare a adaptarilor motorului. Daca merge ok dupa operatiune, neaparat facuta o desulfare pe autostrada. 130km/h in viteza a 4-a timp de 20 30 minute. Posibil mai mult daca e foarte contaminat catalizatorul de nox. Desulfarea ar trebui făcută cu testerul conectat pentru a monitoriza valorile de sulf din catalizator. Trebuie sa scada sub 200mg. Sansele sunt ca problema sa nu fie doar de la senzorul nox, dar fara el functional e imposibil sa afli daca rateurile sunt de la injectoare. Daca tot apar rateuri dupa ce am zis mai sus, poti sa incepi sa te uiti la injectoare, bobine si bujii sau distributie. Senzorul de nivel de ulei trebuie si ala schimbat. Mai ai o eroare acolo legata de curent, trebuie investigata si aia. Daca bateria e slaba o sa ai tot felul de comportamente ciudate. Daca pui baterie noua trebuie codata si inregistrata tot din tester altfel o faci praf in scurt timp. Ai si noste erori de senzori lambda dar alea de regula nu sunt de la senzori in sine. Posibil sa dispara o data ce pui senzor nox functional. Senzorul nox tre sa fie nou si original. Aftermarket sau sh sunt gunoaie. P.S. pare ca ai nimerit o duda de masina. Daca te decizi sa bagi banii in ea sa o repari, o sa te coste niste mii de euro daca tre sa ii faci "toate alea" necesare unui N43 chinuit. Inainte sa bagi bani in motorul asta, verifica-i axele cu came si distributia. Vezi ce uzura are motorul, ca eu sunt in situatia in care am "pus la punct" un motor care in momentul de fata merge perfect după ce am schimbat toate cele dar are axele si lagarele zgariate si trebuie sa decid daca schimb chiulasa cu tot cu axe sau schimb motorul cu totul. Tot asa cu mecanici care s-au priceput de numa am devenit expert. Au avut nspe ocazii sa imi spuna despre uzura respectiva dar nu au facut-o si am tot investit într-un motor care e oricum pe moarte. Ieseam mai ieftin daca schimbam motorul din prima. Acuma ii dau talpa pana crapa. Daca poti cauta-mi postarile si invata din prostia mea.
  6. Sunt doua cauze pe care le stiu eu ca fiind mai frecvente: intra umezeala la axul motorului ventilatorului si intepeneste ( am patit eu la E91), am rezolvat cu WD40. A doua cauza este regulatorul / variatorul de turatie ("piesa cu tepi") care banuiesc ca moare de obicei ca si consecinta a primei probleme.
  7. de studiu nu stiu, sunt o gramada de discuții pe o gramada de forumuri. din pacate nu stiu destule despre uleiuri ca sa explic mai departe de ce unul e mai rau decat celalalt https://www.motor.com/2023/06/the-important-differences-in-oil-specifications-european-versus-domestic/
  8. Exista vreun studiu ceva care demonstrează asta?
  9. Erorile apar asa: 2C31 controlul emisiilor senzorului oxigen 2c2b DME senzor de oxigen inainte de convertorul catalitic, verificare sistem 2C6C DME Controlul amestecului catre convertorulcatalitic, verificarea sistemului 29CF dme "raturi" de arderr, cilindrul 3 29D0 dme aceleasi "raturi" de ardere, cilindrul 4 29CC DME "raturile" de ardere, mai multi cilindrii 30BA DME injectoare 1,4 sau dme, defectiune interna 2af0 dme senzor de oxid de azot, incalzire 2ED2 dme generator, regulator incorect 2F9E dme : nivel ulei. Toate astea inainte sa-mi schimbe injectorul pe cilindrul 3, care conform unui alt tester al mecanicului nu acesta pe l-am trecut eu aici, el precizand ca eroare aparea pe cilindrul 3. Dupa ce a "verificat" injectoarele si l-a schimbat pe numero 3, a zis ca eroarea s-a mutat pe cilindrul 4. Si aici a renuntat, spunand ca a venit si alt prieten d'al lui, tot mecanic, cu tester original BMW si n-au inteles nimic, din punctul lor de vedere masina trebuie sa functioneze, senzorul nox, spunand ei neputand sa deregleze mersul motorului, ar fi posibil sa circul cu eroarea asta de mult timp daca eu n-am avut in trafic consum sub 15 niciodata
  10. Dacă o să gasesc fișa oficială de la vremea respectivă transmisă de BMW o sa o pun aici, ca să te convingi. Nu știu ce au făcut alții, dacă masina merge , nu înseamnă că functional merge corect. N43 are 3 tipuri de injecție, nu e ca un aspirat MPI.
  11. 2 la mana da, ai dreptate! Primu' la mână nu, sunt altii ce au avut index 11 cu 7 pe masina si functiona perfect (surse din grupuri), nu cred ca aveau de ce sa minta...
  12. Când faci test cu Ista, faci poza la erori si revii aici, te pot indruma spre rezolvarea problemelor. Dacă vrei sa o duci in service, cred ca bForce ar fi cei mai buni pe BMW din zona Bucurestiului. Eu ii urmăresc xu plăcere si chiar datorită lor am aflat foarte multe despre motoarele B48/B58.
  13. De asta intreb de cineva care stie, tocmai mi-am luat masina de la un handicapat care plin de el mi-a zis sa nu mai citesc pe grupuri, ca e in de habarnisti ce se dau mecanici. Dupa 3km s-a oprit in drum, l-am sunat de 3 ori sa-mi raspunda scarbit ca mda...o sa vina cu un baiat sa vada ce s-a intamplat. Evident ca a 2-a zi n-a raspuns, nici a 3-a...etc. Ce sa-ti mai zic ca mi-am facut un bine si nu m-am dus la acel service sa-l intreb dc imi curgea benzină din masină, nu stransese conductele de benzină si toata plăsticăraia de deasupra ce tine filtrul de particule se tinea in 3 suruburi stranse la mână? Nu m-am mai dus, că facea Craciunu' in spital si eu pe arest. De asta tot scriu pe aici, sa gasesc un om competent ce stie s-o repare. Un " amic de suferinta" cu care m-am imprietenit pe grupuri cu aceeasi problema a bagat peste 8000 lei in piese, toate inj index 11, sxrise in calc masinii si nu-i merge!
  14. din cate stiu uleiul de motor din usa e complet diferit( inferior) fata de uleiul din europa, de unde si diferenta de km.
  15. @RedCap Europa e mai saraca bossica, nu ne permitem atatea schimburi de ulei... in plus uleiul murdar polueaza, noi suntem aia cu salvarea planetei, masini eco, etc
  16. Injectoarele in caz că nu sunt noi cumpărate de pe site-uri oficiale , ORIGINALE, înainte să fie montate pe mașină se verifică întâi. Nu le schimbi orbește doar bazandu-te pe cuvantul celui care ti le-a vândut, că sunt impecabile. Ele se racordează la conducte, nu se pune mufa electrică și se dă la automat in reprize de 5-10 secunde , in mai multe ture. Se verifică dacă curg sau dacă se umezesc vârfurile, dacă da, le poti arunca la gunoi. Totodată, de fiecare dată când se înlocuiește sau se scoate si se pune inapoi, trebuie inlocuite garniturile de pe ele cât si acolo cuplaje elastice. Dacă nu te duci cu ea la unul care să știe cu ce se mănâncă motorul ăsta, o să dai bani până o să îți vină să o dai la fier vechi.
  17. Nu e musai sa pui poza. Poti sa scrii direct codurile. Si daca le dai un search pe google o sa iti spuna la modul general care e buba. Probabil ai coduri cu Pxxxx in fata. Ajuta si alea uneori. Asta cu injectoarele de indexuri diferite pe n43 e loterie. Am citit cazuri si cazuri. Dar indicat e sa le pui pe toate index 11 impreuna cu bobine si bujii noi. Dar pana sa ajungi acolo tre sa vezi ce spun codurile de eroare. Poti sa arunci cu mii de euro in ea si problema sa fie de la altceva. Ce sa zic. Bine ai venit in aventura de a avea benzinar vechi intro tara obsedata de masini diesel. Cu n43 te faci tu expert daca vrei sa il tii sau il vinzi cuiva cu mai multă rabdare.
  18. Uite inca o informatie pe care nu am stiut-o si nici "mecanicii". Index 11 nu se potriveste cu alte index-uri. Si tester-urile am inteles ca sunt degeaba daca nu este original. Am pus-o pe tester dar nu ma lasa sa le postez aici din cauza dimensiunii fotografiilor. Ai pe cineva din Buc, care stie si imi poate repara masina? Tot pe grupuri m-am imprietenit cu un baiat cu aceeasi problema, el are toate 4 injectoarele cu index 11, le-a si scris, le-a verificat si pe banc, a schimbat si calculatorul masinii si tot nu merge...de asta devin din ce in ce mai sceptic si caut pe cineva care chiar se pricepe si i poate da de cap acestui grozav N43 Am niste foto cu ce a dat un tester, dar nu este profesional, nu pot sa incarc foto aici pt ca sunt peste 150kb. Unul din mecanici a pus si tester original dar nu mi-a trimis foto cu ce apare, comunicarea cu el fiind foarte defectuasa, no comment
  19. Nu știi ce vei face cu mașina la final chiar dacă e leasing, poate te hotărăști să o cumperi și atunci ai grijă de ea cu uleiul. Un schimb de ulei nu a sărăcit pe nimeni oricum fie vorba între noi. Just my two cents. P.S. Multi de pe Bimmerpost sunt din State unde schimbul este la 1 an sau 10k mile oricum, nu mizeria asta din Europa cu 2 ani sau 30k km.
  20. sigur ca nu, te cred, am spus ca sunt si e normal sa fie, ce spun este ca nu sunt majoritari
  21. Ok, rectific, pe secțiunea de G60 ma refeream ca sa fiu mai specific. Vrei sa îți dau topicuri cu vreo alți 2-3 ca mine ce fac schimburi de ulei de nebuni la 1.2k mile respectiv 2k km și eventual și altele după?
  22. trebuie sa fii cu capul sa iti cumperi masina noua si sa faci service-ul oriunde altundeva decat reprezentanta in general pe bimmer post din ce vad eu lumea nu schimba uleiul la 10k, nu spun ca nu sunt dar nu sunt majoritari, multi au masinile in leasing si nu isi bat capul
  23. Poti face schimb de ulei in orice service AUTORIZAT BMW, nu reprezentanta si nu pierzi nicio garantie. Eu la al meu 45e ii schimb uleiul la maxim 1 an/10.000km.
  24. Eu fix așa am făcut, la reprezentanța fara resetare și fără nicio durere de cap. Și pe Bimmerpost sunt atatia care fac asta. Niciun dealr nu e prost să spună nu banilor.
  25. Crăciun fericit tuturor! Am și eu o problemă la am meu e 90. Nu mai sufla aer pe nici o gură orice ias face nici cald nici rece. Până ieri a fost totul ok! A mai plătit cineva problema asta?
  26. Trebuie service autorizat RAR pentru operatiunile specifice solicitate, si bineinteles piese originale, cu factura, etc. Nu vad de ce nu ar face si reptezentanta, pana la urma platesti operatiunea de service, nu e ca si cum o fac gratis si pe aia intermediara.
  27. Nu e neapărat să o faci în reprezentanța,filtre originale și o poate face orice mecanic.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.