All Activity
- Past hour
-
Aici cred ca te inseli Alex! Alte pistoane si camasi, arbore cotit, alta turbina, alt management al motorului si cutiei, alte suspensii si evacuare Akrapovic.
-
parbriz cu head-up-display
P.I.M.P. replied to 730da's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Salut Am reușit să zgârii interiorul unui parbriz cu HUD , când încercam să-l șterg cu ceasul la mâna (nici nu l-am atins tare , dar ceasul e de titan). Pe interior nu se vede tare și nu e deranjantă zgârietura, dar mai am ce-i face? -
Si atunci ce o sa fie? Parerea mea e ca o sa fie o struto-camila prietenoasa cu mediu.. nu mai zic mai multe ca ma da afara.. frustrarea. Eu nu stiu mare lucru despre Alpina.. si nici nu am condus vreodata una.. cred ca a fost un fel de varianta si mai sport dar de lux a BMW. Adica luau un model de BMW si bagau in el multe lucruri bune! ☻ Din punctul meu de vedere e pacat ca a fost inghitita de mastodontul BMW.. De cand guvernele in Vest se fac unele mai ecologiste ca altele (in loc sa lucreze la educatia maselor) ne dau peste maini cu, ce apuca.. dar cel mai mult cu manipulare.. Unde sa mai gasesti lux si atitudinea corect indreptata spre intretinerea acestuia ... cand putem face suficient de scump si sa nu tina!?
-
P.I.M.P. started following parbriz cu head-up-display
- Today
-
@laurt Masina am luat o la 52.000km. La 60.000km am schimbat placutele fata La 100.000km am schimbat placutele spate La 180.000km am schimbat discuri si placute spate Atat. Pe fata inca n am schimbat discurile.
-
Pai asta zic, e schema de bizniss careva o sa zica hai sa luam B58 ai mai dam 100 cai din cip punem o emblema Alpina , alte jante ,suspensie si aia e .Nu cred ca o sa stea BMW sa faca un motor "special" pentru Alpina, desi ar fi frumos Edit: daca stau bine sa ma gandesc cred ca ultimele modele Alpina nu mai au modificari "fizice" la motor asa ca ce am zis mai sus nu prea se aplica .
-
@sskkaa cate seturi de placute ai schimbat in 180k km? Mi’a aparut si mie in bord si fata si spate. Si am vazut ca pe la 100k km au fost schimbate si f si s. Nu stiu nimic de discuri. In 180k ai mai schimbat discurile? Multam de info
-
Hai ca poti, stiu eu. Nu de alta dar cand ma uit la roata aia de iDrive e fix ca nuca in perete.
-
sskkaa started following BMW cumpara Alpina
-
Sper sa le tina separat, ca si pana acum, Divizia ///M cu Alpina, oricum ofera 2 lucruri total diferite. Alpina va putea prelua ceva intermediar intre o masina normala de serie, si un hardcore ///M adevarat.
-
nu are cum sa fie doar un badge in viitor pentru ca ar da cap in cap cu divizia M. Au rezistat atat pentru ca au facut ceva diferit, nu cumperi Alpina doar pentru ca are alta piele pe scaune, BMW individual deja acopera asta
-
Am avut ieri o ora libera asa ca am schimbat bujiile si am pus inapoi "cipul" de fabrica .O sa mai merg cu el sa vad exact ce si cum apoi cred ca o sa incerc sa trec din nou la debitmetrul de fabrica sa vad cum se comporta, cel mai probabil sa schimb si sonda lambda as zice ca nu mai face mare lucru .
-
Badge si cam atat o sa faca as zice .Cine isi permite ar fi momentul sa cumpere un Alpina din cele de mai sus as ,mai adauga la lista de mai sus E30 B6 3,5 S si E12 B7 S Turbo
-
Suntem aproape de finalul anului 2025, moment care va marca "dizolvarea" producatorului Alpina in BMW. In istoria BMW au existat cateva case de tuning, in sensul pur al conceptului - anume, care realizau modificari semnificative ale motoarelor, nu doar chip tuning, jante, evacuari sau kit-uri de caroserie. Principalii tuneri au fost Alpina, Hartge, Schnizter, Hamann, G-Power, MK Motorsport (in Germania), Dinan (US), Racing Dynamics (Italia si apoi US). Lista nu este in niciun caz completa. Unii au disparut - cea mai importanta pierdere a fost Hartge. Majoritatea celor care au ramas in business nu mai modifica motoare. Alpina este ultimul dinozaur al erei tuning-ului pur, era care se incheie in curand. Sunt foarte curios cum va utiliza BMW marca Alpina incepand cu 2026. M-as bucura sa ii pastreze spiritul si abordarea, dar ma tem ca Alpina va fi doar un badge pe anumite modele BMW cu dotari mai de lux si/sau cu motoare ceva mai puternice decat cele standard, dar sub versiunile M. Daca vreti sa cumparati (de nou) unul dintre ultimele modele Alpina originale, acum este momentul. Lista acestor modele este aici: https://www.alpina-automobiles.com/en/product-world/models/ Este greu sa mentionez unele modele clasice Alpina fara a le nedreptati pe celelalte. Totusi, consider ca, la vremea lor, urmatoarele au fost realizari deosebite: E24 B7 Turbo Coupe, E36 B8 4.0, E34 B10 Biturbo, E31 B12 5.7 Coupe. In fine, cat timp site-ul Alpina va mai fi disponibil in forma sa actuala, va recomand sa vizitati link-ul de mai jos. Sunt momente remarcabile din istoria BMW. https://www.alpina-automobiles.com/en/product-world/model-history/
-
Chiar Lubrifin sau Ulei Bunica n as baga sincer
-
Am de gand, dar cred ca la anul.. am facut destule in timp scurt.. Mi-a venit si kafas2 , dar inca nu schimb parbriz, mai astept..
-
La 10k km as zice ca poti sa pui si Lubrifin cat timp respecta norma BMW
-
Am pus ARAL o vreme pentru ca am avut experiente foarte ok cu el in trecut, pe celelalte masini. La fel si cu MOTUL. Dar pana la urma, nici nu prea mai conteaza foarte tare ce ulei folosesti, daca-l schimbi des... atata timp cat e un ulei bun, de marca, care respecta specificatiile si norma impusa de producator.
-
Vlascianu Marius joined the community
-
118d E87 conectivitate ECU/OBD2 defecta
RedCap replied to Christian1306's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 1
Suntem anti chiuretaje de genul EGR ori DPF off asa ca nu stiu ce sperante ai sa te ajute cineva cu sfaturi. @FiveThreeFive ce zici, il ajuti cu link-ul catre topicul facut de tine? -
Bun asa. Navigatia nu o schimbi ca sa pui una cu touch pentru iDrive?
-
Acum am observat ca tu tot ii dadeai cu ulei Aral. De ce nu puneai ulei BMW? P.S. Intreb si eu ca mi-a sarit in ochi, nu dau cu parul.
- Yesterday
-
Florin Cornea started following patrutalex
-
Florin Cornea joined the community
-
Catalinbrb joined the community
-
despre ce conversie vorbim?
-
Danieltoma79 joined the community
-
dgh.catalin joined the community
-
BMW G31, 520D (fabricație 02.2018). Serie șasiu WBAJM71000G958396. Printre dotările mai importante avem: suspensie adaptiva, interior piele naturala Dakota bej, trapa panoramica, head up display, adaptive Cruise control , line asist, protecție pietoni, camere 360 grade, funcție de parcare singura, 3 chei din care una cu display, padele volan, Apple carplay achiziționat din BMW Store lifetime, scaune cu reglaj electric, haion acționat electric, cârlig electric rabatabil . Proveniență Belgia (un singur proprietar), iar la mine este de la 107000 km. Acum are 157000 km, în creștere. De cand este la mine are service-ul la 10-15k de km. S-au schimbat in aceasta vara discurile fata + placutele. Masina are si topic de prezentare aici: Pret 23500 euro, negociabil!
-
ionpopa started following Codare dupa conversie
-
Salut, si eu am aceasi problema ati aflat cu se rezolva problema ?
-
ionpopa started following FiveThreeFive
-
Bmw e90 318d facelift n47 pierdere antigel
RedCap replied to Fbi18's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
@Fbi18 bafta la rezolvarea problemelor.
Announcements
-
Topics
