Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Nu airbag-ul e prima problema de care te vei lovi la acest retrofit.. Daca masina nu are echipare cu volan incalzit foarte probabil trebuiesc trase ceva fire prin masina, schimbata spira de pe volan, pus buton in bord (sau unde e localizat.. la G-uri) si foarte, foarte probabil facut codare pentru a fi acceptata comanda data din buton.. Am facut eu retrofit eu la E90 si stiu. La mine nu a trebuit codare.. ca pe atunci lucrurile nu erau trebuiau complicate AIUREA..
  4. Eu nu sunt posesor de hibrida, am avut una pe mana si atat. Efectiv voiam sa vad ce pareri impartaseste si @ivorymarci despre masina respectiva. @Neghea Dragos postarea ta nu a fost una foarte fericita ca sa nu zic mai mult chiar. P.S. Avand in vedere ca am de ceva vreme B58-ul pe benzina si stiu cum trage cred ca pot emite o parere legata de cum trage hibrida cu motorul B58 detunat comparativ cu a mea.
  5. Intr-adevar de pe axul amortizorului vine zgomotul. Am pus stetoscopul si se aude in ax sus. Inainte de Sachs am avut Bilstein si m-au tinut 60k, dar statea mai ridicata si mi s-au parut cam moi(desi axul era mai gros ca cel de pe Sachs).
  6. Eu unul nu prea am vazut multa ratiune in replica citata.. Eu nu am vazut reclama la "aceste" plug-in_uri. Pur si simplu sunt impresii ale posesorilor. Iara daca acestea se intampla sa coincida nu vad unde e reclama. Si eu am mers cu un plug-in nu demult si da trage ca apucata (alta marca) daca tragi te ea si te baga si in boscheti (..scoate in natura daca asa e mai politicos.. daca nu esti atent.. Unde o incarca si daca o incarca asta nu e de judecat; cand trage si are curent, trage.. ca are si alt motor care sa ajute tractiunea. Adica nu trebuie facuta filosofie multa sau sa lasam loc de indoiala. Ca sunt alte calcule cand e vorba de reparatii.. intretinere.. asta e cu totul alta socoteala.
  7. Nu fac absolut nici o reclama si nu cred ca este problema ta cat de scumpa sau ieftina trebuie sa fie masina altuia pentru a o incarca acasa sau nu. Nu cred ca am spus niciodata ca asta a fost motivul achizitiei, din contra, prima mea optiune era 40i dar negasind pe stoc ceea ce voiam si nefiind dispus sa astept am luat-o pe aceasta. Cat despre felul in care accelereaza masina cu bateria goala, da, trage ca o "apucata" pentru ca niciodata bateria nu este consumata complet si ai parte mereu de aportul motorului electric. Si nu, nu merg cu ea descarcata, pentru ca am posibilitatea sa incarc acasa sau in oras, nu "fug" de statiile publice pentru ca sunt prea scumpe. Eu doar am vrut sa exemplific ca daca este incarcata acasa peste noapte este cel mai eficient, atat. Cat despre ratiune, eu zic ca este loc pe planeta asta pentru toata lumea si pentru opiniile fiecaruia, nu trebuie sa improscam cu noroi doar pentru ca nu percepem lucrurile in acelasi fel.
  8. Dar de ce nu face și pe modul sport sau când trece de 1600 turati ..
  9. Bună la toata lumea, Vreau să fac retrofit la volanul M Sport cu încălzire și padele (cel de pe scaunul mașinii). Momentan am acest airbag pe mașină din imaginea de mai jos. Mă poate ajuta cineva cu o informație: se va potrivi airbag-ul din imaginea de mai jos pe volanul M Sport și configurația mașinii fără nicio problemă? Multumesc anticipat!
  10. Eu am avut aceste simptome și a fost pistonul nr. 2 fisurat. Noroc că am avut garanție BMW Premium. Devizul a fost 23k euro, G30 525d 231 CP.
  11. Am adus ieri mașina acasă. Am mers și astăzi prin oras o fugă cu ea, sincer nu mi se pare nimic diferit la ea. Nu am iesit sa ascult motorul cu capota ridicată, dar din mașină este la fel de silent , ca orice benzinar pus la punct, in E92 dacă motorul e in parametri ti se pare că motorul e oprit, atât de tăcut e. In altă ordine de idei, încă mi se pare pornitul la rece cam trepidat, parca N43 pornește mai plăcut si mai silentios... Probabil sa fie din tampoane, pe care le voi schimba in lunile ce urmează. Ca idee tampoanele la B48 sunt hidraulice, in timp ce la N43 sunt vacuumatice. Nu am nici o eroare pe bord, masina trage foarte bine , la fel ca inainte. Dacă e să ne luăm după erori, probabil nu voi avea cum să simt acea eroare de Exhaust camshaft position not Reached, in performanțele masinii. Urmează când va fi ocazia să mai merg cu ea cateva sute de km si sa revin cu diagnoză, să văd dacă mai am eroarea de amestec bogat, care ar insemna injector sau injectoare care curg. Băieții de la service au zis ca in continuare se aude un țăcănit la pornitul la rece , la relanti. Ma gândesc ca poate fi bănuțul denla wastegate sau ceva tachet.
  12. @Viper05 si @Neghea Dragos continuam aici discutia, nu are sens sa facem varza topicul omului.
  13. eu nu sunt impotriva hibridelor deloc, mi s-a parut foarte amuzanta chestia cu reclama mascata
  14. Dacă ne spui si ce motorizare.... Poate avem cum sa ajutăm.
  15. Din curiozitate, dacă racitorul egr-ul se sparge, nu ar trebui să existe fenomenul de fum alb ?
  16. Masina nu ramane niciodata cu 0% baterie chiar daca iti arata tie. In accelerari cum ii dadeam eu sa urle tragea de rupea. Atunci se pare ca foloseste electricul ala ce arata a fi 0 in bord. Si nu, nu am hibrida, eu sunt posesor de benzinar fara ganduri de a imi lua vreo hibrida in viitorul apropiat. Inca unul? P.S. Hai sa nu ii facem omului topicul praf. Care sunteti impotriva hibridelor/ellectricelor, avem topicuri dedicate pentru asa ceva.
  17. Pare că faceți o reclama mascata acestor plug in uri cu accent pe încărcări acasă la o mașină prea scumpă pt. astfel de aprecieri... Mergi fără curent în baterie dar mașina 'trage că o apucata' desi are același motor termic pe care merge de altfel când are 0 încărcare la electric dar duce după ea 400km in plus. Sa le păstrați sănătoși dar sa ne păstrăm și rațiunea...totuși.
  18. Da, trage ca o apucata indiferent dacă ai sau nu curent în baterie. Performanțele sunt excelente având în vedere masa mașinii. Plus ca suspensia pneumatică ține greutatea sub control foarte bine pe drumurile virajate și ajută mult și la confort. Per total este un pachet complet pentru ce anume am eu nevoie.
  19. Salut grup , am și eu o problemă la al meu f48 , in mers pana in 1500 turati am un trepidat destul de puternic, cum trece de de 1500 -1600 nu mai face deloc ,cand dau pe mod sport nu mai face. am schimbat tampoane și nimic , mai mulți spun ca ar fi convertizorul la cutie . a trecut cineva prin aceiasi problema? mulțumesc
  20. Salut ai găsit problema ca am și eu aceiași problema ? Am un trepidant până în 1500 turati , dacă o dau pe sport nu mai face , nu sunt tampoane am ca am schimbat deja
  21. Răcitor egr spart.Nu mai umbla așa că ia foc.
  22. E firesc, pentru ca daca la ICE caldura acumulata in motorul termic este foarte usor data in interiorul masinii, la electrica (doar de pe baterie..) aceasta e creata din baterie si nu ai parte de aceiasi eficienta pentru ca.. cabina e permanent racita.. de ambient si miscarea (sau in stationare..) ei in aerul rece.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.