Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Mazda 6e, e si frumoasa si decenta la pret, arata si bine. Varianta de baza, autonomie 479 km, pret 44 290 Eur https://www.mazda.ro/configurator/MAZDA 6e/5HB/ Varianta full, care arata la interior intr-un mare fel, autonomie 552 km, pret 48 590 Eur. https://www.mazda.ro/configurator/MAZDA 6e/5HB/
  3. Eu nu pot să merg cu 16 grade. Dacă merg pe 16 grade, îngheț complet. De obicei țin între 19,5 și 21,5.
  4. si eu am tot farul din mijloc dar nu imi este activata funcita, am vazut-o in functiune pe masina unui prieten, si decupeaza traficul. stie cineva in ce pachet era farul adaptive? eu sunt convins ca nu l-am bifat cand am luat masina da, dar trebuie sa ai minim farul 2 dau laser
  5. Hai ca m-ati facut curios cum functioneaza AHL Farurile le am pe AUTO, activez optiunea din maneta, imi apare in bord simbolul faza scurta + A. Noaptea doar imi schimba de pe faza lunga pe faza scurta, in niciun caz nu imi decupeaza masina din fata. Gresesc undeva? Trebuie sa dau pe faza lunga si incepe sistemul sa decupeze masina din fata? Am schimbat parbrizul pe casco anul trecut la bmw proleasing ploiesti, oare nu e calibrat ceva?
  6. Pai atunci e clar, nu sunt adaptive, acel AHL. Faptul ca daca rotesti de volan stanga-dreapta se muta fasciculul la fel, stanga-dreapta, asta n-are treaba cu AHL-ul si nici macar cu High-Beam Assistant. Acea functie e realizata de functia de Cornering Lights, sunt niste functii aditionale in far care ilumineaza in stanga si in dreapta farului a.i.sa ai o iluminare optima indeosebi atunci cand parchezi, dar nu numai.
  7. Mă bag și eu ca , la F32 dacă mașina vine cu cameră KAFAS, si are farurile Led Adaptive, știe să decupeze mașinile de pe contrasens ?
  8. Salut , azi am descuiat masina am pornit totul frumos , am dat sa plec de pe loc totul normal, cand am prins 10-15 km/h si masina a dat sa inchida usile automat mi a aparut in bord ca usa de la sofer ar fi deschisa , lucru ce nu era in bord inainte sa incerca masina sa incuie usile , de atunci asa arata mereu si nu mai merge nici sa o incui din cheie , ce poate avea?
  9. Today
  10. Exact, masina nu este de SUA, eu am varianta din mijloc de faruri. Asta am inteles si eu de pe niste forumuri externe, adaptivul este doar din volan, nu sunt codate sa faca con de lumina cand o masina vine din fata. De asta sunt curios daca cineva exact cu tipul asta de far, pe g20, are activata optiunea si cum se comporta
  11. E90-ul meu 320d din 2005 avea DPF cu țeava de eșapament dreapta, era de 163cp pentru piața germana.Au fost și E90-uri 320d fără DPF și pe alea le recunoșteai repede după țeava de eșapament în jos.
  12. Masina nu este de SUA, nu? Stiu ca in SUA sunt niste restrictii legale pentru farurile adaptive. Sunt 3 tipuri de faruri pe G20 non-LCI din ce gasesc eu. Primul este LED ne-adaptiv, al doilea este adaptiv dar cu semnul intrebarii cat de adaptiv este de fapt si al treilea este Laser care este adaptiv. Teoria este ca cel din mijloc este de fapt adaptiv complet (matrix style) dar nu este codat sa faca asta. Asa deduc eu. Pe X5 F15 si pe X3 G01, faruri LED adaptiv inseamna full adaptiv, adica fac con de lumina.
  13. Optiunea din vin decoder este: "05A4 LED headlight with extended scopes", cand misc volanul dreapta stanga se misca si fasciculul luminos. Dar, pe g20/21 au fost 3 tipuri de faruri: 1. Led simplu, 2. led cu scop extins 3. Laser - care faza mica e tot led, doar faza mare e laser. Stiu ca in combinatie cu Laser aveai faruri adaptive la traficul din fata, (con de umbra). La mine daca vreau sa folosesc de pe maneta High Low Beam auto, zice ca trebuie sa o cumpar, cu 180 euro din connected drive.
  14. Daca e de la vibrochen nu se duce bataia la cald, ramane si creste in intensitate odata cu cresterea turatilor.
  15. Eu il pun la 19.5 si deschid toate flapsurile ca aerul sa vina prin toate directiile. Ma enerveaza sa imi raceasca doar pe o directie.. Si daca imi trebuie doar rece trec pe rece rotita din bord si atunci am doua temperaturi diferite in masina (talking from my smug corner) ca asa facea BMW candva masini.
  16. Hmm, eu merg asa 22.5 daca afara e pana in 30 grade, apoi daca sunt sa zicem 35 pun pe 24-25 grade nu vreau sa am prea mare diferenta temp ext vs temp interior masina, ma rog nici nu ma deranjeaza caldura .Fiecare cu ale lui, legat de testele puse mai sus oricum acolo electricele sunt in cel mai rau loc posibil pentru ele - autostrada
  17. Insemna ca afara trebuie sa fie frig, sub 16 grade Celsius.. ca nu ma vad sa suport aproape 25 grade 45 minute vara.. cat fac pana cobor din masina.. (Am spus mai sus cu, cat merg eu vara si stiu ca e cea mai de sus temp la interior daca afara sunt cam 25-28 de grade vremea calda de uk; altii baga intre 16 si 18.. de unde stiu? in birou eu mor de frig ca AC e pus permanent pe 16 grade si nu sunt singur deloc in birou, cand ajuns sa fac ce am de facut) Tu, ajungi mai departe cu o electrica daca vara poti sa mergi cu 24,5 Celsius..
  18. Nu uitati ca BMW a avut (sau inca are) nebunia cu servicii ca dotari, gen scaune incalzite - masina are dotarea dar daca vrei sa o activezi, platesti un abonament. In acelasi mod este posibil sa ai faruri adaptive dar daca vrei sa se "adapteze" - trebuie sa platesti. Posibil sa fie cazul si aici, singura chestie este ca daca sunt adaptive si platesti - ar trebui sa ai si conul de lumina, altfel nu sunt adaptive. Pe blocul optic al masinii, scrie Adaptive LED?
  19. https://youtu.be/CBUYm5AghVI Daca ai adaptive ,ai si asistent faza lunga,nu trebuie sa mai cumperi nimic.
  20. Daca iti spun ca eu merg cu aerul pe 76 (24.44 Celsius) ce zici?
  21. Yesterday
  22. 3 EV testate in Spania in temperaturi de aproape 40 grade pe o distanta de 200 mile. Atentie AC la 21 grade Celsius. Eu nu suport 16.. 19 e temperatura ideala dar la 21 ACul clar e cald in masina.. Cati merg cu 16 grade in masina si recircularea OFF, sa ridice mana. Sunt destui sunt sigur.
  23. Era absolut sigur ca o sa spui ca au DPF off.. Dar chiar toate? Mari nesimtiti posesorii de E60 cu DPF.. la vrema aia.. faceau DPF off pe capete.. dar nici nu spuneau.. tineau pentru ei.. ca nu era asa mult internet ca acum, lumea nu prea spunea nu'i asa. Spunea altele dar nu din astea.. cu probleme la motor si "solutii".. Eu, cand am ales E90 in 2011 (adice doar 5 ani vechime..) am citit fara exagerare vreo 2-3 luni tot ce prindeam; opinii pe forumuri 99% engleza. Aparuse deja N47 cu belele distributiei stiute.. stiam sigur ca nu vreau N47 nici batut. Nu concepeam sa umblu la distributie prin spatele motorului! Singura temere era daca masina ar fi avut DPF sau nu. Intr-un fel nu vroiam cu DPF pentru ca citeam deja de colmatari si probleme la N47.. turbine care picau pentru ca filtru daca era .. "afectat" stresa turbina.. asa ca vroiam sa stau intr-un fel deoparte.. asa ca iti dai swama ca mi-ar fi intrat sub nas si ca E60 care ar fi avut acelasi motor pus si pe E90.. inevitabil citeam si despre E60 ca avea acelasi motor.. asadar iti spun ca cel putin in uk E60 sa zic asa, M47 nu a primit DPFuri obligatoriu oricat si-au dorit nemtii din Germania; era si a fost optional in anii aceia prin 2005-6.. Mi-ar fi batut la ochi. Erau topice multe cu flapsuri inghitite.. nu se stia pe vremea ca BMW le imbunatatise.. practic nituiau inca de la ansablare varfurile, capetele suruburilor ce treacau prin axele unde erau prinse; flapsurile care se desprindeau (alea de pe E46) doar datorita trepidatiilor motorului. Nituirea - solutie la mintea cocosului. ZERO probleme de cand au nituit suruburile! Dar posesorii de E90 si E60 de-flapusuiau fara numar bietele galerii ca intrase in constiinta colectiva ca un flaps scapat in cilindru praf facea motorul! Ce face constiinta colectiva din om.. (lasa ca acum le fac din plastic.. la N-uri si B-uri toata galeria care ia foc; ca daca nu ia foc incepe sa traga aer fals, asta..daca te mananca pielea sa dai la curatat "plamanul" motorului - admisia. Nu ca nu ar fi bine, doar ca daca o cureti iti ies erori in bord si trebuie sa o schimbi cu alta noua de la ei) si NU e mai misto! E mai rau. Intr-un fel m-am bucurat atunci ca nu are.. dar acum imi pare rau ca nu pot experimenta cu ulei 2T si filtrul DPF de Euro 4-5 ce ar fi fost.. ca motorul n'are nici pe naiba..
  24. M47N2 / 204D4 a fost conceput pentru DPFurile alea care ba sunt ba nu sunt. Este o versiune imbunatatita cu rampa de inalta presiune, au imbunatatit ceva la partea de injectie din ce am aflat candva..
  25. Pai AHL vine tocmai de la "Adaptive Head Light". Cel mai probabil daca nu ai aceasta optiune dpdv fizic pe farurile tale, inseamna ca nu sunt adaptive si pot face doar acel switch automat intre LB si HB, functie care este mai basic si ti-am explicat mai sus ca s-a introdus de ceva timp, functionand inclusiv pe xenon si halogen. Pune seria de sasiu si vedem in lista de optionale ce zice la faruri. Ideea este ca sunt vreo 3 variante de faruri pe G20. Am intrebat pe ChatGPT si uite ce mi-a raspuns: Trei niveluri de faruri LED pe G20 Un utilizator pe Reddit le-a sumarizat perfect: „There were three different headlight options: 1: Halogen were standard (these are the one you have) 2: LED were an option, but were included in some packages 3: adaptive LED were the top of the line headlights” Reddit Astfel rezultă: Halogen (niveau de bază, standard) LED (non-adaptive) – o versiune modernă, mai luminoasă LED Adaptive – top of the line, se adaptează la condiții, fază lungă/ scurtă inteligente Context oficial: variante originale (OE) BMW LED non-adaptive (standard LED) Sunt disponibile ca piesă originală BMW, dar fără funcții adaptive BimmerWorldBavAUTO. Cod OE: de ex. 63118496154 pentru dreapta; nu sunt compatibile cu opțiuni ca AHL (Adaptive) sau Laserlicht BavAUTO. LED Adaptive (AHL) AHL = Adaptive Headlights. Acestea pot regla automat unghiul și intensitatea fasciculului, oferind un iluminat mai sigur în diferite condiții de drum BavAUTO. Laser / LED Laser Style Există opțiuni aftermarket care imită faruri cu tehnologie laser LED (nu confunda cu adevăratele BMW Laserlicht). Sunt variante de tip “Laser Style” sau “Laser LCI Style”, oferind un look agresiv și funcționalitate avansată. Unele versiuni includ schimbare de culoare (white, yellow, dual-color, RGB)
  26. interesanta comparația de la final cu Skoda Superb in privința costurilor
  27. Daca zici, asa sa fie.. Eu te-am intrebat altceva daca poti sa arati, in sprijinul raspunsului cautat.
  28. Farurile sunt 100% adaptive, dar nu stiu daca as avea AHL cu opțiunea High Beam, din ce citesc opțiunea doar comuta high low beam automat dar nu cred ca distribuie fluxul luminos. Sunt curios daca are cineva la g20 faruri adaptive cu opțiunea asta cumpărată/activata. Mișc eu maneta și rămân cu 180 euro.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.