All Activity
- Past hour
-
@nick20pub, @sskkaa, @alex230ro, @Viper05, @67BGD am mutat toate discutiile legate de consum M340i vs M340d in topicul asta.
-
După "mentenanța capitală", am dus mașina la unghiul de fugă. Fața am cerut în mod expres s-o facă după un M3 E93. Diferența la manevrabilitate este imensă. Sugerez tuturor care detin E9x sa facă acest upgrade! Din păcate pentru cei cu xDrive, nu este posibil.
- Today
-
Diferential spate?Ai schimbat vreodată uleiul în el?Flansa Cardan?
-
djpoppy joined the community
-
apropo, cu toate diferentele de consum, eu tot M340i as alege @Romulus @RedCap poate n-ar strica sa faceti un split la discutiile astea de consum, m340i vs m340d, intr-un topic separat, sa nu poluam topicul colegului pentru masina personala... #amin
-
Nu, am vrut sa rezolv cu partea asta. Care nu era in plan. In poze, ventilatorul (care nu-mi dau seama daca este cel original si radiatorul dupa demontarea ventilatorului). Am preferat sa fac eu lucrarea de ieri din doua motive: -imi place sa surubaresc (mai ales ca, in cazul de fata, nu era ceva dificil, am vazut tutoriale pe yt) -vroiam sa vad si ce este pe dedesubt (chiar daca nu am urcat-o pe un elevator ci doar pe cric) Am constatat ca nu era necesar sa desfac tot ce aparea in tutoriale. Dar, dand scutul jos, am vazut mult ulei (nu chiar ca la X5-ul lui Sreten dar, era ceva). Ce imi place mie cand te duci la service pentru pierderi de ulei hidraulic, ei iti schimba caseta si, dupa, curge mai rau. Peste tot. Vizibil, am pierderi pe la capacul rezervorului (rezolvat rapid cu teflon) si pe la unul din furtunele care intra in el (de ce nu le-au strans/schimbat mecanicii nu stiu). Sper sa fie doar atat. Trag uleiul cu extractorul si schimb colierele. Asadar, inainte de a fi perfecta, , am de rezolvat: -pierderi de ulei (hidraulic, ...) -fir intrerupt/ pin defect modul usa sofer (care sper sa rezolve si descarcarea aleatorie a bateriei) -de verificat ceva zgomote la roata stanga fata + verificare unghi fuga -camera mers inapoi -fara sa fie graba, ceruire pasaje roti (am dat deja cu spray anticoroziv dar, acum vreau sa dau jos toate protectiile, sa curat si sa dau cu ceara din belsug)
-
Comenzile de pe usa le-ai rezolvat?
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
RedCap replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Sa inteleg ca nu stii cum functioneaza CASCO? Doar intreb, nu dau cu parul. P.S. Discutia era despre uleiuri oricum. -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
BaXXon replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Casco nu are treaba cu asa ceva nici in Ro si nici " dincolo" . In forumul acela e descutia despre garantia masinii nu despre despagubiri casco, ma rog , unii citesc dar nu inteleg , ciudata exprimarea oricum. - Yesterday
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
...exact.. https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=48&t=1673732 cam asa ceva. -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
RedCap replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
CASCO? -
Cam asa concluzionez si eu. Multumesc domnilor pentru informatii!
-
PATROL4X4 joined the community
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
BaXXon replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Accident din vina ta si tot tu sa fii despagubit ? Cum vine asta ? -
Ca sa facem un rezumat, in mod normal media de consum intre m340d si m340i nu va fi mai mare de 1,5-2L%, dar daca faci abuz media poate sari de 3-4+L%.
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
RedCap replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
@bimmer90f30 pentru mine ulei original BMW inseamna ala pe care scrie BMW pe bidonul respectiv. -
Nu cred ca m-a interesat vreodată consumul la masiniile avute, mi-am asumat și am avut și Fiesta 1.4tdci care lua maxim 5,5 "alergată" și Patrol care lua 25% .Cum s-a zis mers cu mașină și văzut .În final e un 3000 benzen de peste 300 de cai care cum s-a zis dacă îl calci va cere , dacă mergi în limite normale consumul este mai mult decât decent (cred ca a scos soția odată 6,2 sau ceva de genul )
-
Eu ma pot raporta la X3 M40d cu Stage1 de 380cp si 800+nm, unde media mea generala de peste 10k km e vreo 7.8 parca si viteza medie de vreo 76kmh sau pe acolo... La mers tare 150 180 cu acceleratii si reprize ia intre 9 si 10... doar 180/200+ la ritm sustinut ia peste 10/11 poate. Dar X3 e mai greu si mai putin aerodinamic, iar caii in plus vor si ei ceva pe farfurie un G20/21 m40d sigur va lua minim 1L mai putin, daca nu mai mult de 1L in minus fiind mai usor si mai aerodinamic, ceea ce ajuta mult la viteza mare.
-
Si am reusit sa-mi fac timp azi, sa-l schimb. In sfarsit, se invarte, .
-
Andrei 2obr3 started following BMW E90 - 318D - sunet ciudat peste 2000 RPM
-
Ați mai găsit rezolvare la zgomotul acela? Și eu mă lovesc cu aceeași problemă. Am schimbat suporții motor și cutie, chit complet ambreiaj și degeaba
-
atata mi-a consumat si mie g21 320i la o tura de europa. deci consumul( daca e relevant) e super
-
Sunt de acord cu tine, probabil la mers tare sustinut consumul va fi de 12L+. Nu pot sa confirm asta 100% pentru ca eu nu am mers asa in mod sustinut, dar cel mai probabil asa este. "Cand dai in el cere si de mancare" - perfect rezumat! Insa nici nu cred ca un 40d la acelasi stil de mers va lua cu 4L mai putin, adica 8L/100km. Dar ce e clar, este ca va fi diferenta de consum intre ele. Ramane la latitudinea lui @nick20pub sa decida ce ii convine mai mult
-
Din cate stiu la LCI toate sunt MH 40i/40d... Sunt f multumit de 40d, inca anul asta se mai aduna km, dar de la anul vrabia malai viseaza cand se mai imputineaza km n as refuza un M40i sau de ce nu poate chiar un M50 dar din pacate vremurile sunt cam sumbre si nu vin vremuri roz...
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Sunt de acord cu exemplu dat. Stiu spre exemplu ca la Porsche daca nu pui cauciucurile pe care ei le specifica exact si faci accident din vina ta poti sa risti sa nu fii despagubit.. Ce nu intelege capul asta acum este ca eu m-am straduit sa dau un exemplu cat mai limpede despre ce ulei foloseste BMW in masinile actuale. Cine vrea sa puna "ulei original" poate sa cumpere Shell dintr-o sursa sigura si sa iasa mai ieftin. Nu cred ca am idei fixe ..cat am convingeri. (nu inteleg cum de ce nu mai primesc notificari ca, cineva m-a citat..) O sa las topicul asta in pace.. ca pana la urma mi-am spus parerea indeajuns.. -
Colegul a intrebat in mare la un stil similar de mers, adica abuz si reprize multe 100 170 gen... la stilul asta un 40i ia sigur peste 12 medie... Eu zic ca in realitate la acest stil de condus mai abuziv, vorba vine, diferenta va fi intre 3 si 4L% intre 40d si 40i La mers normal/lejer intre 1.5 si 2L%, poate si mai putin. B58 e un motor f reusit si f econom raportat la performante, dar cand dai in el cere si de mancare.
-
Pare ireal 9.5 la m340i, insa uite, luna trecuta am avut 9.3L/100 km cu 1370 km parcursi, si zice ca a fost "lower than 59% other drivers", deci 41% din utilizatori au scos consum mai bun de 9.3L/100km. In ceea ce priveste consumul la drum lung, cu masina anterioara (tot m340i xDrive mild hybrid, dar non-LCI) am fost intr-un tur prin Europa de ~5700 km. Consumul mediu a fost de 7.2l/100km cu o medie de viteza de 76 km/h. A fost multa autostrada, dar au fost si orase, si drumuri normale, si drumuri in panta (am fost si in Dolomiti) etc. Deci as zice ca e o medie reala pentru 5700 km. Acum ce sa zic, normal ca au mai fost accelerari, depasiri, dar in general am mers in limite legale, nu am tinut-o distante lungi cu 180km/h. Eu am incercat sa iti expun informatii reale, demonstrate cu poze, din experienta mea. Am incercat sa explic cat mai detaliat modul de utilizare al masinii ca sa iti faci o idee cat mai informata in legatura cu intrebarea ta legata de consum. Acum, decizia finala e la tine
-
Topics