All Activity
- Past hour
-
Verifica ce tip de freon trebuie inlocuit in Toyota, ca s-ar putea sa fie R134A. In timp ce bmw aproape sigur o sa aiba R1234YF. E o diferenta intre ele. SI nu se pot inlocui, unul in locul altuia.
-
Pentru anvelopele de vara, pirelli pz4 runflat 245 45 r20 fata si 275 40 r20 , ce presiune bagati? @sskkaa tot 2.3 fata , 2.5 spate? Multumesc
-
Identic si la G30 LCI....mi se pare incredibil de stupid acest lucru. Sotia este proprietara unei Toyota Auris hibrid din 2016 aproape cheala si vreau sa spun ca la 21 de grade ingheti in ea vara, oricat de cald ar fi afara....Se pare ca BMW inca nu stie cum sa faca treaba asta functionala, din moment ce de la E39 incoace, inclusiv, racirea in masina este o chestie care ar trebui sa fie studiata macar 1 generatie la Harvard cu returul rezultatelor cercetarii la Munchen.
- Today
-
Road Map Europe East NEXT 2025
Para81szs replied to F25's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
Multumesc! -
humaila changed their profile photo
-
Si eu tot pe alea le folosesc.Recomand!
-
Robert78BMW started following Ulei cutie manuala F30 320D
-
-
CosminEU started following Baterie de demarare X1 F48-2018
-
Baterie de demarare X1 F48-2018
CosminEU replied to Buzducea's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria X
Asteapta vreo 2-3 zile si dispare. Asa a fost la mine cu o eroare pe sistemul de franare. -
Profesionist! Pol Star de curatare + Leather Star de hidratare e top.
-
-
Buzducea started following Baterie de demarare X1 F48-2018
-
Salutare, mi-a apărut în aplicația mybmw eroare : BATERIE DE DEMARARE . Bateria a fost înlocuită și înregistrată(codată) , nu am erori pe diagnoza, dar în aplicația MYBMW rămâne valabilă eroarea. intrebare: cum scap de acesta eroare? bmw x1 f48 -2018 sdrive
-
Dacă ai buget, cred ca x3-ul nou electric, cel care se lansează luna viitoare, o sa fie bomba
- Yesterday
-
geky started following Senzor presiune combustibil rampă e90 318d lci
-
Bună tuturor,mă poate ajuta cineva cu un sfat/idee cum pot înlocui senzorul de control presiune combustibil rampă injectoare? E90 318d n47 d20c lci 143 cp. Nu am idee cum as putea să-l desfac,nu știu ce cheie încape acolo.pe YouTube am văzut că se demontează toată rampa. La diagnoză îmi arată că trebuie înlocuit.
-
Pai de aia ti-e utila, pt comute-ul zilnic. Asta o stie toata lumea, nu contesta nimeni acest aspect. Problema e ca mai sunt persoane care merg mult in extra-urban sau poate au nevoie de 50:50 urban vs extra-urban si atunci un 30e nu mai e cea mai buna optiune. Range-ul ala electric tine 50Km, dar mai ai si drumuri de sute de km de facut si atunci ramai doar pe termic care evident ca va consuma mai mult decat un termic pur si asta pt ca asa cum stim toti, ai acel balast destul de greu pe care trebuie sa-l traga dupa ea, vreo 200Kg in plus. Performantele de asemenea vor scadea, vei ramane cu ceva sub un 20i. Poate pastreaza totusi ceva rezerve pt un kick-down, dar totusi, nu mai e aceeasi masina daca ma intelegi ce vreau sa spun. AI nevoie de un scenariu X, scenariu cunoscut si acceptat de toata lumea ca este cel optim, nu ma mai repet. Eu cu siguranta n-o sa merg pe un hibrid, fie pastrez termicul pentru drumuri lungi si mai iau un electric mic de oras, pt comute-ul zilnic, fie o sa raman doar la un electric mai potent pe care sa ma pot baza pe el si la drumuri mai lungi aka autonomie. Asta, in curand dupa ce finalizez cu casa, montez panouri si o sa ma pot baza pe electricitate la un pret bun.
-
Vad aici niste confuzii poate lamuresc din ce am inteles si eu: Daca ai o harta cumparata dupa 2025 cu Connected Drive ai deja acel fisier FSC, pastreaza-l e pretios. Era pe aici un link torrent cu hartile actualizate. Faci download de acolo, copii acel FSC code in folder, pui pe un stick si vila, harti gratuite. Daca nu ai acel FSC code il gasesti sa il cumperi pe unele site-uri cu 10 euro. Cine nu vrea aceasta bataie de cap cu torrente FSC code etc etc, dai 300 lei la BMW anual si ai harti gratuite wink wink. Disclaimer: eu asa am facut pt ID7, other versions might vary.
-
La simt, puțin mai tare (eu sunt old boy, am făcut facultatea la seral, am lucrat mecanic 5 ani...). Am comandat nou. Au în China unele de aluminiu cu magnet, dar le au scumpit. O să iau din acelea, mult mai practice.
-
Surubul l-ai strans cu cheie dinamometrica sau la " simt " ?
-
Așa este, am citit asta, dar m-am uitat pe bimmerpost cred și tot cam 600 ml reieșea că poți scoate. Este ok cât am schimbat, nu era rău cel vechi dar era cam afumat și oricum are aproape 5 ani.
-
DimaDan joined the community
-
da, cam asa ceva... fac 4 schimburi de ulei in 4 ani, pana cand expira garantia si dupaia... tatal nostru si un #amin. Da nu trebuie sa le faca nimeni in curte, ca si eu ma duc la service... or mai fi pasionati ca voi, cu doua maini drepte, da eu de ex am doua maini stangi
-
Lene, comoditate si de ce nu "morcov" sa nu strice ceva...; multi nu au curti, garaje.. ehe.. daca ai garaj, te vad toti vecinii ca anual mesteresti la BMW.. esti sarac.. si nu iti permiti sa pui mecanic sa iti faca treaba.. / asta pentru cine are ochi sa se "vada" prin ochii vecinilor. Cu timpul o sa descoperiti ca voi sunteti singurii care va purtati cel mai bine cu masina voastra (ce chestie..) iar altii nu.
-
Pai pe masura ce au inceput sa vanda mai mult spre companii care oricum iau in leasing au bagat lifetime, clar o companie se uita si la costurile de intretinere si una e cand zici 10k revizie 80k uleiuri grupuri alta e cand zici 30k revizie si nimic @sskkaa
-
In TIS pentru modelul tau este scris asa: 168LW 0.75l 190AL 0.8l 205AL 0.8l 215LW 0.9l 225AL 0.9l 235LK 1.2l Astea de mai sus sunt diferentialele care nu se inzavorasc.. Cele care se inzavorasc in toate trebuie sa intre 1 litru. Doar in dreptul celor carr se inzavorasc scrie Hypoid Axle Oil G4. La primele de sus: Technically suitable rear axle differential oils. Probabil 75W90 ca la mai toate modele cu tractiune spate si fara autoblocabil. ...pana si in E90 de 2 litri diesel intra 1.25l. L-am schimbat eu din nou recent. Vroiam sa pun poze ca si DIY, dar mi-ai luat inainte.. Se poate folosi lejer o seringa cu un furtunas care sa se potriveasca in seringa varful acesteia iar capatul celalalt al furtunasului se ataseaza la capatul unei sarme (ceva soricel mai mic, nu mare, legat pe capatul sarmei indoite pe capat..) si capatul furtunasului taiat in unghi... se poate scoate aproape tot uleiul din diferential prin metoda de mai sus. Sarma te ajuta sa "citesti" adancitura cea mai mare. Se poate indoi convenabil.. sa ajung pe fund unde vrei.. (bine, trebuie sa fii atent cam ce atingi si sa eviti..)
-
Nu inteleg de ce fuge lumea de mentenanta asta {preventiva} gen, 3L de ulei ( 2xgrup + 1xcutie transfer ) odata la 3-4ani poate, si 7-80k km chiar nu e o avere...
-
Pe viata? in nici un caz , din cele 2 exemple E30 era la https://www.e30zone.net/e30wiki/index.php/BMW_Dealership_Maintenance_-_Inspection_2 50k mile culmea tot 80k km ma rog cu recomandare ca la inspection 1 sa se verifice si daca e uzat sa se schimbe. La Patrol e jale zice 40k km sau 20k km daca mergi in conditii grele bine la Patrol inclusiv uleiul e 10k km sau 5k km in conditii grele .
-
Nu am abuzat mașina. Viteza nu se pune... Acum cu rulota, 110 max scrie pe ea.
Announcements
-
Topics