Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 07/24/19 in all areas
-
A venit unul odata sa cumpere o masina de la mine si habar nu avea sa mearga prin oras, sensuri giratorii, varza, si mai avea si impresii in cap ca cica e masina nustiucum, pana i-am spus ca e sofer de dacie si habar nu are sa mearga cu masina, celalalt a izbucnit in ras si a dat din umeri la el..... si da daca vrei sa vezi cum arata poftim uita-te, vrei sa vezi cum merge, iti arat eu ce stie sa faca, ca mergi tu pralea flocosu prin parcare cu 20km la ora e fix p, poti sa mergi cu ea cand vii cu banii, dai banu si mergi cu ea, ai bubuit-o e tb ta, vrei sa mergem la dorel mecanicul lui peste sa il vad cum trage el de toate alea si se suie slinos cu un rahat de laptop cu programe delphi piratate? Asta n merita nici 5000.... dada ... mersi nu8 points
-
Nici eu nu aș accepta să-și bage oricine nasul în mașina mea de la vânzare. Testare autorizată, poate...dar discutabil în funcție de service. Oricât de bun ar fi mecanicul/electricianul cu care vii tu, de ce să îți asumi risc ca vânzător, "în fața blocului" sau la cine știe ce atelier obscur? Nu știi ce istorie are respectivul. Nu poți permite chiar oricui să-și bage nasul.5 points
-
E obligatorie negocierea? Tare asta. Testdrive-ul il lasi sa faca inainte sau dupa ce merge cu ea la service? Inainte sau dupa ce negociaza 1000 la telefon? Comparatia cu dealerul neamt care iti da masina sa o testezi este irelevanta, pentru ca ala are masina asigurata si in caz de dauna oricum platesti si tu. Uite ca eu toate masinile asa le-am vandut, fara sa fie testate de cumparat ci conduse de mine si dupa caz testate in service. Dar poate ca mai conteaza si masina si vanzatorul.4 points
-
2 points
-
Hai sa va spun si eu povestea mea Inainte de asta, cei care vreti sa cumparati masini, beliti bine ochii la ele dupa ce e masina spalata.Ceara face minuni!Zici ca a tinut o in sufragerie masina! Sa revenim...ma refer la (in)corectitudinea nemtilor, fiind recunoscuti ca oameni corecti. Vazusem pe mobile un e90 cam ultimul an cu putini km vreo 65.000 destul de scump pe la 14.000€ Masina arata tipla, efectiv noua, nu gaseai cusur.Era in garaj ventilat cu prelata pe ea.Proprietarul neamt mama lui, blond ochi albastri, tinerel.Era si unchiul lui langa el,cred ca era macanic... Ce mi s a parut ciudat a fost ca desi masina era in garaj, totusi nu intelegeam rostul prelatei. Am intrebat daca o pot porni(nu conduce) , sa aud daca rontaie sau nu ca doar era N47. Raspunsul a fost ca dom‘ne o poti porni doar daca ai interes sa o cumperi, ca nu o dau la orice sa o porneasca.Dupa care a inceput sa mi povesteasca de masina ca a fost ingrijita, doar de mana a fost spalata(in Germania sunt doar spalatorii automate), ca jantele si vopseaua nu au nicio zgarietura etc.Masina, repet, nu i gaseai optic cusur. In mintea mea zic Doamne, am dat de un pasionat care chiar a avut grija de masina!Mi se pusese pata sa o iau,jur! Dupa care incercand sa mi revin, repet intrebarea daca pot porni sau merge cu ea.Raspunsul a fost ca nu, am ramas masca.Intreb de ce?Doar daca ai interes sa o cumperi o poti conduce.Zic bine, dar (macar) ca pasager pot vedea cum merge?Conduci tu i am zis. A acceptat. A mers vreo cateva sute de metri la viteza moderata...ce am observat a fost ca pe la 80km/h avea o vibratie iar dupa 2.500 ture un tremurat, masina era 320 d 184. Avand probleme la e 46 cu cardanul, cam asa vibra si e90, ca si comparatie.Daca aveai ureche sa ti dai seama, daca nu nu ti dateai seama. I am spus de vibratie si a zis ca da e ceva in neregula si ca merge la bmw sa vada ce are. I am zis ca daca rezolva problema ii cumpar masina, inca eram credul si incantat. Dupa o saptamana ma suna si imi zice ca nu mai vinde masina pt ca ii trebuie lu taica su. Concluziile le trageti singuri. A doua patanie a fost tot cu un neamt, privat ca si primul, nu handler sau autohaus. Tot un e90 ultimul an km mai multi 120k dar mai ieftina 11k €(masinile in Germania sunt scumpe) Asta avea probleme la directie dar el nu stia, chiar a fost sincer omu. El cumparase masina cu 2 saptamani in urma o vindea pt ca avea alta de la firma.Nu am pus botu la asa ceva. Intre timp am gasit f 30 ul pe care l am cumparat.De ce?Pt ca am 2 ani garantie la masina.2 points
-
Asta cu nelasatul sa faci testdrive m-i se pare din altf film când vine vorba de vânzarea unei mașini... La mașinile noi cumparate din fabrica se ĂŽntâmpla sa apara probleme imediat dupĂŁ achiziționare, mai mari sau mai mici, dar uneori apar. Ce sa mai vorbim la mașinile second hand cu 100k + km... Orice mașina second hand am deținut, am fĂŁcut un testdrive și nici un dealer nu a avut de obiectat, ĂŽs de pĂŁrere ca atunci când cumperi mașina second hand ai dreptul si e obligatoriu sa existe o negociere de preț, indiferent ca e persoana fizica sau dealer auto și sa fie fĂŁcut un testdrive... DacĂŁ au ceva de comentat du-te mai departe, atât timp cât tu ai banul, tu alegi ce faci cu el, mașini ĂŽs o grĂŁmada și o sa mai fie, in domeniul asta nu exista “ocazie unica”.2 points
-
Eu am luat masina din parc de la neamt,avea peste 100 masini,masina avea 3 ani si costa destul de mult,cand i-am spus ca vreau drive test a ras ,a zis ca sa ma invart cu ea prin curte .Iar asta cu datul masinii sa o conduca un necunoscut iar e cu 2 fete,daca nu-l lasi pai cum sa ia masina fara sa conduca,daca il lasi poate da cu ea si pleaca ,tu ramai cu paguba.2 points
-
Eu nu am lasat pe nimeni sa conduca nicio masina din cate am vandut si au fost o groaza. Da, merg sa o verifice intr-un service fara nicio problema, il plimb eu cu ea in toate felurile in care isi doreste tare/incet. Dar de condus nu dau masina pentru ca nu am incredere pur si simplu si plus de asta marea majoritate oricum vor driveteste gratis si doamne fereste iti mai si trosneste masina, iar daca nu ai casco, ce faci? Ala iti zice ca ii pare rau si tu plangi resemnat.2 points
-
Eu ĂŽnțeleg ce vrei sĂŁ zici bimmer, se poate face orice test, dar pânĂŁ una alta testarea autorizatĂŁ e cea mai sigurĂŁ variantĂŁ pentru ambele tabere. Testarea autorizatĂŁ are ceva ĂŽn spate ca siguranțĂŁ, VS. Gigi mecanicul care vine cu un laptop cu ISTA pe el.2 points
-
nu toti samsarii sunt samsari, mai sunt si oameni care aduc masini ok pentru vanzare, nu toata lumea se descurca sa se duca in DE sa isi ia o masina, nu e atat de simplu pe cat pare si multi nu se simt confortabili cu ideea, nu stiu limba, nu stiu la ce sa se uite, nu au timp, etc...deci du-o la o verificare dupa ce faci una online si poate chiar e ok, daca el ca om ti-a facut o impresie buna pana acum si nu te-a luat cu "sefule" si "boss-ule"....2 points
-
2 points
-
Salutari, Din pacate trebuie sa ma despart de una din cele mai placute experiente automobilistice: BMW 330i ACS C30 - aprox. 320-330cp. E46 sedan, 2002, cu kitul original de Ac Schintzer: Kompressor, injectoare, soft, carcasa motor carbon, filtru de aer sport in carcasa de carbon, short-shifter , serpisori, evacuare originala Remus, bara fata (noua) aftermarket M3 ( am si bara originala Ac Schnitzer), praguri Ac Schniter, bara spate Ac Schnitzer,s.a.m.d Recent efectuata tinichigerie + vopsitorie integrala, eliminate toate imperrfectiunile varstei, faruri noi DEPO Performance, scaune Recaro full electric cu memorii, revizia completa, schimbate furtunele de la pompa de servo, franele fata noi, anvelopele fata 1500km, anvelope spate 60%. Masina nu are nicio nevoie de moment (in plan era sa schimb suspensia actula de Mtech. cu un D2). Nu imi propun sa fac o poveste din acest anunt, ... vb de un exemplar extrem de rar (kitul Ac Schnitzer s-a montat in intervalul 2002-2003 pe un nr. limitat de exemplare, la un cost pe masura - aprox.9500eur pt. kitul de supercharger + 4000eur kitul exterior) pt. care m-as bucura sa ajunga la un pasionat. Masina se poate vedea in sector 1 - Universitatea BioTerra. Pret 7500eur - se elibereaza factura, fiscal, s.a.m.d. (nu sunt interesat de schimburi) Multumesc, Catalin1 point
-
Poate una are servotronic iar alta nu Este o optiune care se activeaza doar din softul casetei de directie1 point
-
Nu am mai scris demult aici, dar nici nu am prea avut ce... Masina merge bine Maine merge la recall, chiar inainte de concediu...sper sa fie ok pe drum, o las in Viena. Culmea e ca vorbisem la Viena sa faca actiunea de recall cat oricum sta degeaba, iar azi m-au sunat cei de la Sibiu ca "a ajuns piesa"1 point
-
Un test de bun simt trebuie facut . Nu doar in parcare ,totusi masina trebuie scoasa la drum lung . Eu am batut palma cu samsarul ,om f serios si am achitat masina dupa ce a luat imediat nr rosii si am putut sa merg 100 km pe A1 , la intoarcere am achitat masina . Nu as lua o masina fara sa fac un test de viteze , turbina ,dpf ,frane ,vibratii nu ai cum sa le testezi pe un elevator . Daca nu permite test macar prin oras cativa km atunci nu are rost1 point
-
Ceea ce e perfect normal. Și atunci TU ca persoanĂŁ fizicĂŁ ce ĂŽți vinzi mașina o lași așa oricui vine sĂŁ o vadĂŁ? Doar sĂŁ o probeze? O probeazĂŁ când ĂŽncepe sĂŁ se concretizeze treaba.1 point
-
Lași la test drive când vezi cĂŁ omul e cât de cât hotĂŁrât și merge cĂŁtre o tranzacție, nu doar a venit așa la pamplezir.1 point
-
Gresit. Un PV poate fi anulat doar de catre instanta de judecata (Drept administrativ, prin anul III parca ). Daca iesi bine la rar, doar primesti stampila cu ajutorul careia iti vei recupera talonul.1 point
-
1 point
-
Azi i-am scos cifrele si literele de pe spate ca ma stresau . Arata mult mai bine , si am surprins si albastrul in poze :goodjob: , a venit si flansa , rezolv sapt asta . Un alt host pt poze gasim ? vad ca astia pun watermark1 point
-
De acord ca sunt cele mai sigure cai de transport rutier. Dar in RO, cand vezi animale (nu orice fel, ursi), lipsa de parapeti, tembeli care merg cu 130 km/h la 3 m in spatele tau , lume oprita pe banda de urgenta sa faca poze...nu prea cred ....1 point
-
cred ca suntem cu totii de acord ca autostrazile ar ajuta, DAR ce facem pana atunci? Asta este important! Ne lamentam si dam vina pe lipsa lor ca sa mergem inconstient? Nu respectam viata celorlalti si pe a noastra? E ceva gen pai la bine ne e bine dar la rau ne dam in cap, acolo cred ca se vede mai mult nivelul de educatie. Cred ca despre asta ar trebui mai degraba sa fie vorba, ca despre autostrazi doar putem povesti pe unde ne-am plimbat sau auzi pe la TV ce ne mai mint astia :twitch: ...1 point
-
Lipsa infrastructurii e doar o circumstanta, agravanta in cel mai rau caz, nu ea in sine duce la atatea accidente, dobitocul ala care merge cu +100kmh in zona de 50 si depasteste pe linie continua, in varf de rampa, in curba fara vizibilitate, nu tine cont ca ploua sau ninge, el are gume din 1900 toamna sau de iarna in plina vara, ori e la polul opus si crede ca el e cel mai smecher de pe sosea si lui nu i se intampla nimic ca are masina de fite si asa mai departe, daca infrastructura ar fi principala cauza atunci am muri toti . Doar pentru ca nu are autostrada e indreptatit sa depaseasca in zone nu ar trebui? Doar pentru ca nu are autostrada e indreptatit sa nu acorde prioritate sau sa mearga la fel de tare si cand ploua/ninge? Scuza cu infrastructura tine pana la un punct, o sa intarzii poate din cauza ei, ajungi obosit dar totusi daca tii la viata ta nu faci acte de teribilism si pui in pericol alti oameni nevinovati. E pacat ca multi nu au o imagine de perspectiva, daca ar fi filmati de un elicopter cum fac niste depasiri stupide doar sa treaca in fata ta sau a mai multor masini ca sa ajunga de fapt cu 3-4 min maxim mai devreme la destinatie, probabil atunci si-ar da seama ca e total inutil pe un tronson cum e V Oltului, si nu numai, sa depasesti pentru ca nu castigi mai nimic ca si timp, dar multi o fac din teribilism, nici macar din adrenalina probabil, majoritatea care-i vad ca depasesc au de obicei masini destul de slabe, nu stiu de ce au impresia ca trebuie sa dovedeasca ceva celui pe care l-au depasit. Inteleg cand dai de unul foarte slow sau vreun camion depasit de vreme, dar altfel de cele mai multe ori chiar se circula cu o viteza medie bunicica pe multe tronosoane de DN, viteza chiar peste limita legala cu min 10-20kmh. Intarzieri mari apar tocmai cand dobitocul ala face accident si blocheaza tot si mai distruge si niste vieti.1 point
-
" @toffefe Adica cum, ca suntem de 4 ori mai putini ar trebui sa avem de 4 ori mai putina autostrada decat nemtii? (oricum n-o avem nici p-aia)." -- sper ca doar te prefaci si nu chiar asta ai inteles din tot ce am zis. Nemtii sunt de 4 ori mai multi, deci raman destui soferi si pe drumurile nationale la ei. Cum zis colegul toxaba mai sus: te adaptezi infrastructurii. Daca ai limita de 40 ca drumul atat permite, nu te apuci sa mergi ca bezmeticul. Poate te lasa nervii ca faci 7 miliarde de ani pana acasa, dar in definitiv tu esti la volan, iar daca stai asa prost cu nervii in cat sa risti depasiri potential mortale, poate nu ar trebui sa ai carnet, vorbind la general.1 point
-
Ar putea, asa cum s-a intamplat in accidentul mai sus mentionat. Ar putea prin nepastrarea distantei fata de ceilalti participanti la trafic, de exemplu. Si nu ma refer la situatia in care cineva sta pe banda din stanga degeaba. De exemplu, nu o data mi s-a intamplat ca, pe autostrada, sa stau pe banda din dreapta si sa fiu depasit, pentru ca apoi cel care m-a depasit sa intre imediat in fata mea, la cativa metri. Vorbim de situatii in care ma vad nevoit sa franez eu ca sa maresc distanta fata de cel care tocmai mi-a intrat in fata. In alta ordine de idei, si eu consider ca principalul factor pentru numarul ridicat de accidente este lipsa crunta de educatie a soferilor din Romania si nu lipsa autostrazilor. Sigur, autostrazile ar putea limita aparitia unor tipuri de accidente (i.e. impact frontal), dar in continuare necesita ca participantii la trafic sa nu conduca haotic, stupid, cat se poate de riscant.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Important e sa iti placa tie ....pt unii wow pt altii bau . Atat sublimul cat si ridicolul atrage atentia .1 point
-
1 point
-
1 point
-
Claudiu, Teoretic, nimeni nu iti cunoaste masina mai bine decat tine. Intrucat profitul este o atractie irezistibila care stinge orice pornire catre altruism, trebuie sa ai grija ca, de fiecare data cand un service iti recomanda o anumita reparatie, sa analizezi cu atentie daca exista o corespondenta intre logica prezentata de service si propria ta exprienta cu masina. In cazul in care speta te depaseste din punct de vedere tehnic, atunci apeleaza la o alta opinie independenta (cam la fel ca atunci cand ai o problema de sanatate si mergi la doctor). Faptul ca dupa o inlocuire de piese care a costat in total 1100 lei "jocul nu a disparut total" ridica un mare semn de intrebare. Daca aveai joc si in brate si in caseta, atunci era foarte putin probabil sa nu observi acest lucru in timp ce mergi cu masina. Mai mult, jocul in caseta se poate diagnostica relativ usor si precis, intrucat este acces atat la coloana volanului cat si la bieletele de directie. Este mult mai greu sa determini daca o busca trebuie inlocuita, cu exceptia cazului in care este foarte uzata. De unde rezulta ca poate diagnosticul a fost pus gresit (fie voit, fie din nepricepere). Este foarte usor sa fii atras intr-o spirala de inlocuiri care sunt, practic, inutile. Parerea mea este ca, inainte de a continua cu reparatiile, sa faci o diagnoza si la un alt service. Incearca un atelier independent si cu o buna reputatie de seriozitate. Obs: cand mai deschizi thread-uri cu subiect tehnic, nu uita sa precizezi modelul de masina si anul de fabricatie.1 point
-
Nu e vorba de a parea altceva decat esti, comfortul intr-o masina de clasa superioara (BMW, AUDI...)este altceva decat intr-o masina de clasa mijlocie. Siguranta la fel. E clar ca aceste lucruri vin cu un cost de intretinere mai mare. In plus, Seria 5 imi place. Daca nu ar conta aceste lucruri, toata lumea ar cumpara...Logan, ca tot traim in Romania. Daca vorbim de fiabilitate, e clar ca o masina mai simpla, cu mai putine electronice va fi intotdeauna mai fiabila decat una plina de senzori. Nici eu nu prea am umblat la service cu GOLF-ul, pot sa zic ca e o masina fiabila, dar a venit momentul in care vreau ceva mai mult, nu doar sa ma duca din punctul A in punctul B.1 point
-
1 point
-
Eu zic sa-i faci. Sa spui chiar si de faza cu service particular. Trebuie sa se invete minte. Daca tot ii lasa, vezi si tu cat tupeu prind.1 point
-
Pai s-o luam in ordine si cu calm, vad ca e lume odihnita pe-aici. Dotari de exceptie = dotari care sint rare pe modelul cu pricina. Ca sa nu ramina nimic neclar cauta pe unde stii tu un 520 care sa aibe cel putin urmatoarele: - Scaune comfort cu memorii - Lane change assist - Active cruise control - Keyless entry - Faruri adaptive - HUD - Cirlig remorcare rabatabil electric, etc... Dupa ce le gasesti si le inventariezi reluam discutia si stabilim daca dotarile sint de exceptie sau nu Masina este cumparata in 2015 din Germania. Bineinteles ca nu am mers eu sa o aduc ci am platit serviciul asta. Cel care a adus-o locuieste in Alba Iulia si ulterior mi-a mai adus inca doua masini asa ca am ramas amici, iar acum s-a oferit sa ma ajute sa o vind. Pozele sint facute asta vara in Alba Iulia. Am lipsit din tara trei luni si am lasat masina acolo. Am pus cu buna stiinta pozele in care se vede zidul cetatii tocmai pentru ca nu este nimic de ascuns...Idem cu suportii de numere. Anuntul de pe Autovit nu este pus de mine si nu am facut absolut nici o referire la el. Masina a mers la Bavaria doar la venirea in tara dupa care a facut reviziile la Mihai "din Poarta 6" (constantenii stiu despre cine este vorba). In alta ordine de idei nu iti inteleg inversunarea: ai ceva cu mine, banuiesti ca masina are vicii ascunse sau comentezi doar in puterea obisnuintei? Incercarea de a lasa impresia ca stii mai multe decit spui nu te ridica in ochii nimanui si da-mi voie sa iti spun ca nu iti face cinste (Sa fim seriosi, am mai vazut masini...). Bun, ai mai vazut masini, si care este ideea? Daca ai ceva de spus in legatura cu masina te rog sa spui deschis despre ce este vorba. Te invit sa o vezi si sa o testezi apoi sa iti dai cu parerea. No offence.1 point
-
Nu stiu daca il cunostea, dar era sictirit. Pot sa inteleg ca isi pierde cheful de viata dupa ce zilnic vin oameni cu scandal la el, dar putea sa dea dovada de un minim interes. Argumentul cu viteza al taximetristului e stupid, i-am si zis ca puteam sa am si viteza luminii atat timp cat nu am calcat axul drumului cum a facut el. Oricum nu aveam mai mult de 40, cunosc drumul si apucasem sa franez, in momentul impactului aveam cred 30. Eu am oprit in 5m, taximetristul la vreo 30. Camera e sfanta, am pus ochii pe un model deja. Bine ca nu a fost mai grav. In Iasi e jale cu taximetristii. Legislatia e vaga in cazurile astea si adevarul e ca daca te pui in locul politistului nu Ăâ˘tii pe cine sa crezi. El aplica legea, nu e judecator. Daca ai o proba solida ii ĂŽnchizi gura vinovatului. Fix pe drumul ala, un pic mai sus, acum vreo 6 ani am zgariat f usor masina din sens opus. Era iarna si am ocolit o gramada de zapada. Puteam sa fiu jegos si sa ii dau teapa celuilalt in loc de rca, dar nu sunt genul. Asta am ĂŽncercat sa i-o zic la telefon si maimutoiului, sa fie om, sa aibĂŁ cinste, onoare, sa-si asume. Ti-ai gasit....1 point
-
Ma refer la butonul de langa schimbator care comuta intre Sport-Comfort-EcoPro. Cand mut pe sport se simte un mic soc, ca si cum s-ar intari amortizoarele. Sper sa nu fie doar o impresie )1 point
-
ca sa vedeti mentalitatea prostului cu BMW...... mi au dat doua minusuri pentru ca i am spus colegului adevarul si un lucru bun atat pentru el cat si pentru ceilalti. sunt sigur ca daca l-as fi invatat cum sa masluiasca martorii din bord, ar fi sarit toti cu plusuri! din cauza unora ca astia lumea e scarbita sa mai scrie pe forum si sa ajute pe altii. cei noi nu prea inteleg, cei vechi stiu prea bine! LE: cineva a dat intre timp plus si a ramas -1 LE2: de la -2 am ajuns la +2 .....1 point
-
xdrive se merita pe masini puternice de 300+ cai, altfel pe 2.0d nu are nici un farmerc, greutate in plus, senzatie de plecare 0, se mai duce naiba si cutia de transfer.. iarna cu o pereche de cauciucuri NOI si bune nu ai treaba1 point
-
:-) adica ne luam xdrive ca e iarna? Cine stie ce cumpara, ia ce isi doreste si ce i se potriveste. Masina nu e imbracaminte/incaltaminte sa o cumperi dupa sezon, ca doar nu uiti ca iarna e zapada si vara e uscat, nu? :-))) Sigur, pentru cine vrea "bemveu", detaliile astea nu prea conteaza, dar nici pentru mine categoria respectiva. Sigur, suntem pe un forum bmw, si ma astept ca cine ar da +20k pe o masina, cam stie ce cumpara si cu ce se mananca. Cred ca polemica xdrive versus rwd nu isi are locul pe un topic de vanzare. Sunt constient ca exista o mica probabilitate ca un coleg de pe forum sa fie in cautarea unei astfel de masini, si sa aibe si banii, dar asta nu inseamna ca nu se vand masini aici. Eu as fi cumparat o masina de pe forum (am si cumparat am si vandut aici) daca ea se potrivea criteriilor mele. Chiar era cat pe ce sa cumpar una anul trecut, care culmea era xdrive.1 point
-
Mai multe piese , alta distractie .. nu e chiar must have , majoritatea ne descurcam de ani cu tractiune spate si atat . Bafta la vanzare1 point
-
Mdea, mentalitate de roman, ĂŽnțelegi concepția negoțului ? Ănțelegi ca tu, ca om, ca persoana, ĂŽți dorești un preț pe mașina ta, ca tu știi, cât ai bĂŁgat in ea și cum ocoleai tu gĂŁurile de canal ca sa o menajezi si ca o spĂŁlai odatĂŁ pe sĂŁptĂŁmâna și bĂŁgai ulei RedLine adus de peste mari și tari tot la 10k km etc., dar omule, ĂŽnțelege eu nu am cum sa te cred pe cuvânt chiar dacĂŁ așa este și atunci intra in joc negociatul, adusul de facturi doveditoare unde e cazul etc...tu poți cere 9000eur pe E39 le ĂŁla cum a cerut colegul de forum acum câteva zile cu preț fix dar nu ĂŽnseamnĂŁ ca dacĂŁ ĂŁla e prețul lui e și prețul corect, despre ce vorbim aici...da, testul la reprezentanta sau la service e relevant dacĂŁ e dusa la un service ales de cumparator sau cel puțin un service neutru...cand vorbim de România. In 2010-2011 când am luat 750i ul din reprezentanta din GĂźtersloh nici nu s-a pus problema sa nu fac testdrive ul ĂŽnainte...au venit ei sa mai intrebe dacĂŁ facem testul ĂŽnainte sau dupĂŁ ce o spalĂŁ...dar la romani e SF faptul ca ți se pare corect ca vrei sa conduci ĂŽnainte mașina care vrei sa o cumperi, o fi probabil faptul ca suntem romani și ca probabil ai avut de a face cu tot felul de indivizi care vor sa facĂŁ test și dupĂŁ pleacĂŁ dar aia nu e vina mea. Da...pai știi ma urc acuma in mașina și dau repede o fuga la București ca sigur se va supĂŁra vânzĂŁtorul dacĂŁ ĂŽl ĂŽntreb de ultimul preț la telefon... Serios... Nu știu dacĂŁ ai ĂŽnțeles sau nu partea cu avansul ĂŽnainte de testdrive dar nu cred ca efoarte complicat, iar eu unul ĂŽs dispus sa ĂŽl dau sa ĂŽți elimin fie fobia de accident, dacĂŁ ar fi sa ĂŽmi placa mașina care o ai la vânzare. Nu prea te ai prins , dar era la mișto partea cu mașini de colecție și hypercarurile unde nici nu ma aștept sa primesc garanție dar și acolo in unele cazuri bĂŁnuiesc ca se poate face testdrive.0 points
-
" după ce ne am înțeles la preț am semnat am făcut testdrive și pa. " In fix aceasta ordine, nu? Faptul ca pentru tine negocierea este obligatorie este fix problema ta. De fapt cam asta e mentalitatea romanului, de aia poate ca e bine sa pui un pret umflat ca sa se simta bine omul ca negociaza ca practic despre asta e vorba. Fie ca eu umflu pretul ca sa am ce negocia sau il pun direct cat doresc sa obtin pe masina nu vad unde este problema, dar repet, pentru roman se pare ca e mai bine sa negocieze el. Cat despre negociatul la telefon, inchipuie-ti ca daca aud asta prima fraza e cam inutil sa mai ceri si sa conduci masina. "Un test la reprezentanta" sau un test intr-un service de doamne ajuta oricum e mai obiectiv decat parerea lui Dorel priceputul care vine cu un prieten care si ala e expertul lui peste. Ca tu consideri o vanzare corecta doar aia unde poti conduce tu masina, e iar problema ta. Ca nu cred eu ca vine vreun cumparator cu banii la el sa zica uite aici niste bani si daca se intampla ceva ii pastrezi tu. Cat despre comparatia cu discountul de 10% la masina noua, e total irelevant intr-o tranzactie sh de acest fel. Si eu am primit discount dublu la cele noi, dar daca iau una sh este evident ca nu ma astept la acelasi lucru. Apropos de cumparat de la privat, masinile vechi, youngtimer, oldtimer nu se cumpara decat de la privat in mare parte si nu da nimeni garantie la ele. Hai sa nu comparam mere cu pere si sa aduce garantia in discutie.0 points
-
Nu cumpĂŁr mașinile din România și nici n-o sa ĂŽncep curând...stai liniștit ca nu doar dealerii te lasĂŁ sa faci testdrive, in Noiembrie m-a rugat un prieten sa merg cu el sa ĂŽși ia un golf7 GTI de la persoana fizica, dupĂŁ ce ne am ĂŽnțeles la preț am semnat am fĂŁcut testdrive și pa. Stai sa ne ĂŽnțelegem, tu ai riscuri care le poți elimina din start prin a cere un avans ĂŽnainte de testdrive in cazul de accident iar el ĂŽși poate lua ĂŽnapoi avansul dacĂŁ nu ii convine ceva dupĂŁ test dar cumpĂŁrĂŁtorul ce garanție are ca mașina e ok, așa din vorbe... Asta cu nenegociatul la o mașina second hand bĂŁnuiesc ca e o gluma proasta...nu știu ce mașini ai vândut și nu știu cui dar dacĂŁ azi, acum ai o mașina care ma intereseaza și te ĂŽntreb ultimul preț ĂŽnainte sa vin cĂŁtre tine și tu zici ca e preț fix, ĂŽți zic spala te pe cap cu ea, asta doar dacĂŁ nu vinzi vre un hypercar sau mașina de colecție, orice mașina merita cumpĂŁratĂŁ pentru prețul corect, ar fi culmea ca tu, vânzĂŁtor, sa pui un preț și ĂŁla sa fie prețul corect pt tine și pt cumpĂŁrĂŁtor ca deh, ce ĂŽți mai pasa ție de sufletul lui și te-ai gândit sa ii ușurezi munca de negociere prin a spune ca prețul e fix. Ăs absolut convins ca au fost și o sa mai fie inconștienți cei care cumpara o mașina pe vorbe și pe un “test in reprezentanta “ dar nu ĂŽnseamnĂŁ ca nu sunt alții care vor facĂŁ o vânzare la modul corect. Am primit 10% discount in 2007 la BMW Autotransilvania dupĂŁ ce mi am configurat mașina, sincer ma aștept sa primesc “discount “ și de la o masina second hand. P.S. Nu am cumpĂŁrat in veci mașinĂŁ de la persoane fizice și fĂŁrĂŁ garanție...0 points
-
Aici nu vorbim de testat masina pe autostrada la viteza mare, ci un test (si in parcul de masini cu se zice mai sus.. o parcare goala mai mare..).0 points
-
Nu as da nici macar un euro unui vanzator de masina care nu ma lasa sa o conduc. Inainte sa o cumpar, o testez. Nu as cumpara de la samsar niciodata, astia toti sunt niste dubiosi iar faptul ca nu a mentionat micile defecte inseamna ca ascunde multe altele. Suntem in Romania, e ft posibil sa aiba relatii la reprezentanta. Daca aduce 4-5 masini lunar, iti dai seama ca tu platesti verificarea 350 ron. Firma face bani, iti spune tie ce vrei sa auzi si toata lumea e fericita. Samsarul vinde, aduce alta masina, alt client cu verificare si tot asa. Cine pierde aici timp si bani? TU, evident! Nu cumpara de la samsari nici macar apa imbuteliata, sigur e manevrata si aia. Cauta-ti masina pe net si trimite platforma dupa ea sau du-te tu dupa ea. Chilipiruri nu exista! Spor la achitzie!0 points
-
Dar daca a dat km inapoi inainte sa fara RAR-ul ? Practic singura optiune este corelarea informatilor de pe site-urile de verificare online cu verificarea istoricului intr-o reprezentanta si cu verificarea pe RAROM, nu ? Sunt putin in ceata..0 points
-
A urmat schimbul de ulei si filtru de motorina si plecarea in concediu. 2650 km in 5 tari, masina a mers bine. Enjoy the pics. In ultima poza se vede o dacie sarbeasca, si anume un Yugo ))0 points
-
Deci in opinia ta, o masina neagra si una argintie de exemplu se intretin la fel, nu? Holograme, RDS etc, nu-ti spun nimic? O diferenta ar fi ca pe argintiu nu se vad )0 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00