Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/08/19 in all areas

  1. Am facut un mic trip la Oradea, masina s-a comportat exemplar, fara probleme.. Am scos un consum de 6l pe Drumul European E671, nu a mancat ulei, franele sunt dementiale.. Urmeaza niste praguri stil M3 pentru bestie
    3 points
  2. Inteleg, si eu cand vad un f45 primul lucru ma gandesc la intrecere. Imi trezeste asa un sentiment de curse.
    2 points
  3. Salutare, (Rog pe cineva sa editeze titlul, cu F36 in loc de F26. Tastatura mea e cam dusa si am apasat din greseala pe 2. Eu nu mai pot edita) Am zis sa fac si un topic dedicat cu masina pe care am cumparat-o la sfarsitul lui iunie. Sunt pe forum de de prin ianuarie - februarie, de cand am decis sa intru in randul detinatorilor de BMW. De atunci am tot citit si analizat nivele de echipare, chestii legate de motor samd, si pot sa zic ca mi-au fost de mare folos. De asemenea, am fost surprins de ajutorul pe care multi de pe acest forum mi l-au dat din momentul in care am inceput sa caut masini. In mod special as dori sa le multumesc lui @six in line, @MikeOnline!, @Syncro, @cavaliere, @wolfenstein99, @bomb3009, @Myx, @NRC si tuturor celor care mi-au dat sfaturi in legatura cu achizitia. In final, m-am hotarat la un F36 din 2016, 420d - 190hp, model M Sport (pachet M interior - exterior). Masina avea 147.000km, rulata exclusiv in Germania, iar dupa numeroase verificari de istoric si o verificare la service, am decis ca ar fi o varianta foarte buna la pretul respectiv, avand in vedere dotarile. Enumar mai jos dotarile principale P337A M Sports package S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package P7LFA Modell M Sport S2VFA Adaptive M suspension S2NHA M Sport brakes S481A Sports seat S493A Storage compartment package S494A Seat heating driverpassenger S609A Navigation system Professional S610A Headup display S6AMA RealTime Traffic Information S6WAA Instrument cluster expanded equipment S508A Park Distance Control PDC S521A Rain sensor S522A Xenon Light S534A Automatic air conditioning S544A Cruise control with brake function S563A Light package S205A Automatic transmission S21CA BMW LA wheel M Double Spoke Bicolor S2VBA Tire pressure display S8THA Road sign detection Si cateva poze: https://imagizer.imageshack.com/img921/3598/ltl0bn.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/7352/hgWgdu.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/8673/eaBwRZ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img924/9964/kfRLba.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/90/5MCTTI.jpg https://imagizer.imageshack.com/img921/1350/8CcbQx.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/3217/I60hbf.jpg Masina are in prezent 150.000km, am facut revizia de ulei si am schimbat bratele superioare fata si un surub de la caseta de directie (facea un usor zgomot cu motorul oprit, cand trageai de volan violent - ulterior am inteles ca e o problema comuna la F3x, dar asta e, pentru linistea mea, bine ca l-am rezolvat). Ca impresie, am observat niste plusuri si minusuri la achizitie, pana acum. Minusuri: - lipsa optiunii oglinzilor rabatabile electric (nu stiam asta la momentul achizitiei) - Lipsa farurilor adaptive (ma gandesc la un retrofit) - Lipsa optiunii high beam assist: am mers cu una care are optiunea si am ramas surprins cat de misto e (la fel, ma gandesc la retrofit) - E destul de joasa, si mai ales din cauza pachetului M, poti atinge usor cu bara din fata daca nu esti atent Plusuri: - Jantele (sunt cele standard M, double spoke, pe 19inch), mi se pare ca se potrivesc cu masina, iar unele pe 17 sau 18 ar schimba in rau lookul masinii - Suspensia adaptiva M chiar face diferenta. Se simte ok masina pe comfort, chiar si prin hartoapele din Bucuresti, iar in modul sport, simti ca se lipeste de drum si devine mult mai rigida. - Directia mi se pare extrem de precisa si cursa foarte scurta - Scaunele din alcantara, mi se par foarte confortabile, frumoase, si par ca rezista foarte bine in timp Ca planuri de viitor, as avea urmatoarele: - Vopsirea grilei in negru (plasti dip), asta planuiesc s-o fac weekendul viitor - Schimb ulei cutie + diferential - Retrofit faruri LCI adaptive (asta costa f mult si o sa vad daca merita) - Retrofit stopuri LCI Zi faina tuturor!
    1 point
  4. Salutare! Sper ca informatiile astea vor ajuta pe cei care mai mult ca sigur s-au gasit in situatia de a nu reusi sa deschida portbagajul decat din cheie. Problema este modul in care este gandit ansamblul care actioneaza microcomutatorul broastei de la haion- adica prost! Punctul slab al mecanismului este faptul ca partea din plastic din care e profilat manerul imbatraneste destul de repede si se fisureaza, astfel incat nu mai functioneaza ca o parghie pentru actionarea manerului. Intamplator sau nu, e dintr-un material plastic pe baza de polietilena care nu se poate lipi cu nimic, deci solutia e sa cumperi altul la un pret echivalent cu greutatea in aur a ansamblului. Solutia pe care am aplicat-o a fost sa "sudez" plasticul inapoi folosind un letcon si sa-l armez cu bucati de metal in zona in care flexeaza. Pentru asta cel mai potrivit mi s-a parut sa folosesc bucati de sarma pentru un capsator de birou. Nu o sa spun mai multe, doar ca solutia functioneaza si nu cred ca o sa mai am probleme foarte curand. In rest cred ca imaginile spun totul de la sine iar daca sunt nelamuriri nu ezitati sa intrebati. Spor la SUCCES!
    1 point
  5. BMW 120d - 163 CP Prima inmatriculare Germania - 29.08.2005 Prima inmatriculare Romania - 28.06.2016 - unic proprietar272000 km Jante 17 anvelope vara -2000 km, jante 16 anvelope iarna Navigatie prof., xenon, scaune semipiele, electrice, incalzite, suport lombar, senzorii ploaie, lumina, parcare, geamuri electrice, proiectoare, cruise control, alarma fabrica, skisack, pachet lumini,...VIN: WBAUG51030PW50910 Schimbat in ultimul an: uleiul si filtrul de la cutie, releul de buji si bujiile, discurile si placutele de frana, amortizoare spate, revizia la maxim 10000 km Pret 5200 E
    1 point
  6. Mai putin din cauza segmentilor caci in cazul asta iti facea fum, nu scuipa ulei . Cel mai probabil de la turbo care nu a fost reconditionat cum trebuie. Ungerea de la turbo iti baga ulei pe langa ax direct in turbina si il scuipa pe evacuare. Nu stiu exact cum se face etansarea axului la turbinele astea mici, dar la cele mai mari sunt niste "labirinti" care nu lasa sa treaca uleiul de ungere inspre turbina/suflanta si de asemenea nu lasa presiunea gazelor sa intre catre spatiul de ungere. Mergi din nou la cei care ti-au reconditionat turbina si spune-le care e problema .
    1 point
  7. In primul rand, scrie si tu romaneste, fara suparare, dar nu prea se intelege ce vrei sa spui!!!
    1 point
  8. Voi v-ati gandit ca poate acel om are si doi copii care dorm in spate inainte sa o spargeti in fantezii? Intreb si eu...
    1 point
  9. la cateva luni verifica iar , va aparea, recent a luat foc din cauza racitorului care topise galeria , un X3 la OMV unde spal masina in mod frecvent , l-au stins cu stingatoarele , omul era pregatit , stia de problema , comandase egr dar .....umbla cu 2 stingatoare in portbagaj si bine a facut , va recomand sa faceti la fel . A dus masina pe platforma si au schimbat imediat tot in 3 zile a fost gata , evident a trebuit sa ia foc pt asta si probabil ca nu a facut mari daune pe acolo .
    1 point
  10. intrarile de service se pot vedea gratis si in portalul BMW ConnectedDrive. trebuie creat un cont.
    1 point
  11. daca imi dai VIN iti pot zice daca are actiunea pt egr Nu am timp din pacate de asa ceva, dureaza sa export istoric de service in format pdf. Daca ai nevoie de info punctual gen "am sau nu actiuni de service" sau "la ce km a fost ultima intrare in service" cu asta te pot ajuta dar sa stau sa fac pdf-uri pe care apoi sa iti trimit pe mail eventual, in nici un caz. Sorry!
    1 point
  12. Meah...trecem încet de 30ani de democrație, cred ca asta cu traitul in comunism începe sau ar cam trebui sa fie expirata... E pur și simplu vorba ca suntem un neam slab, care tăcem și înghițim cam tot ce arunca puterea in noi, putere care își urmărește interesele ca persoana fizica sa ii fie bine după ce le expira mandatul, punct . Atâta timp cât nu se dau legi/amenzi clare care sa ii ardă pe cei care greșesc indiferent ca e vorba de trafic sau viața de zi cu zi, sunt doar vorbe degeaba aruncate de pe o tastatura pe un forum. P.S. Cel mai bun exemplu, un om cu care am copilărit, fostul șef ANRP M. Iouras, băiat fain de altfel dar el nu poți sa zici ca a prins comunismul. A stat 4-5ani in funcție și -a pus deoparte aproximativ 10mil euro și face 4ani de pușcărie ...îs curios care din colegii de pe forum nu ar face 4 ani de pușcărie pt 10mil? Eu as face cu zâmbetul pe buze, dar dacă li s-ar confisca și averile ilicite și ar fi și mai drastică pedeapsa...cine ar mai avea curaj sa fure sau sa facă ilegalitați in țara asta (doar bărbații adevărați )
    1 point
  13. Fix asta zic si eu. Orice vita iesita din graj poate sa isi ia bmw ca sa moara dusmanii si sa impresioneze lumea, in acceptiunea lor. Evident ca nu exista pedepse grave prevazute in legislatie pentru astfel de comportamente, pt ca lumea ar sta mai linistita, de frica nu din discernamant. Din pacate este vina faptului ca am trait pentru multe decenii in communism, unde oamenii au fost lasati la nivel de primate, au trait plini de carente atat dpdv al educatiei cat si in carente materiale, iar acum acei oameni si urmasii lor se manifesta intocmai.
    1 point
  14. Chestiile astea, comportamentul din trafic in general e doar o imagine macro a societatii. In ziua de azi e foarte usor sa iti iei o masina, fara multi bani. Nu prea conteaza marca, aici e vorba de comportament, ca e bmw, merc, logan, la 150km/h tot ghiulea e in caz de ceva. La munca, se construieste o cladire noua, si ii vad zilnic pe cei care muncesc acolo, adusi de prin dambovita, gorj. Oamenii aia nu au nici o umbra de civilizatie in ei, latra la orice femeie de prin campus cand merg la masa, iar seara cand pleaca, ii vedeam la semafor, ei iesiti cate doi pe geamul dubei latrau la o fata intr-o masina de langa ei, aratau fix ca acei caini care ies pe geam. Mai mult decat un animal nu am cum sa consider un om ca ala. Ei, acum imaginati-va ca ala poate sa isi ia un e60 lejer, cu volan pe plafon dar e e60, e bemveu. La ce comportament sa te astepti de la o asfel de creatura? Din pacate comportamentul de genul asta nu o sa dispara, ba din contra, o sa se tot intensifice. Traim in cam 50% in real si 50% in digital, iar in cea din urma sunt mult mai multi ochi pe care trebuie sa ii impresioneze, iar ca sa impresioneze trebuie ceva destul de iesit din tiparul normal. Am vazut nu de mult un canal/grup/ce o fi, pe instagram sau twitter, nu mai tin minte exact, unde membri acelui grup se intrec in postarea de filmulete unde fac diverse ilegalitati cu masinile, care mai de care mai grave (gen Getaway in Stockholm daca mai tineti minte) urmariri cu politie, drag-uri pe autostrazi cu trafic, mers pe contrasens, etc. Apoi, la noi in tara, sunt multi cu mentalitatea "valuare, dusmani, boss" iar astia fara sa fie storsi de bani prin amenzi/masini confiscate nu o sa se cuminteasca niciodata. In momentul de fata pt ei e ceva normal sa depaseasca aiurea, sa mearga cu 3-400 la ora in oras, daca! sunt prinsi platesc fara griji ca "dai un ban, dar stai in fata" asta daca si platesc, sa nu mai zic daca sunt prinsi, pt ca la noi politia e practic inexistenta, isi fac veacul din gainarii...
    1 point
  15. Din pacate pentru astfel de cazuri, amenzile sunt prea mici si sanctiunile prea usoare. Pai daca il prindea radarul pe neghiob, avea 90 de zile permisul suspendat, adica 30 daca beneficia de reducere si dadea reexaminare, plus o amenda de vreo 8-900 de RON in 15 zile, mult prea putin pentru +130 peste limita legala. Daca existau amenzi mari de mii de lei si mai ales suspendare de permis de 1 an nu prea mai riscau tembelii astia sa faca pe pilotii prin localitati. Eu cu viteza aia nu merg nici pe autostrada.
    1 point
  16. eu cu seria 6 mi-am luat numai provocari si ambitii , cu 5 ma lasau sa trec , la 6 se ambitionau sa accelereze si ei sau reduceau si apoi ma impingeau din spate , asa hal de prostie rar mi-a fost dat sa vad . Berbeci cu gazele langa sa le impresioneze .
    1 point
  17. ooooh, dar cata dreptate ai! Raspunsul la toate nasolitatile din tara noastra se gaseste in ignoranta noastra absoluta, neamprostia muuultora si lipsa de dorinta a statului de a se implica in rezolvarea acestei stari de fapt. Din pcatea, in decembrie 1989 am ales sa aruncam la gunoi chiar si lucrurile bune pe care acel sistem le pusese la punct in societatea romaneasca! Ne place haosul si lipsa controlului statului, iar acestea, mixate bine cu o lipsa imensa de educatie ne aduc tuturor in fapt ceea ce trebuie cu scarba sa induram zilnic! Ma uitam sambata, venind de la Constanta spre casa, cum se conduce pe autostrada A2: pur si simplu cu ACC-ul setat la 130 km/h, cu 2 copii mici in masina, sotia si bagajele aferente in portbagaj, nu poti circula din cauza super vitezomanilor, multi din ei extrem de agresivi, dotati cu X-uri, Q-uri, A-uri sau chiar Logan-uri. Este incredibil halul abject in care a ajuns romanul sa gandeasca...absolut incredibila imbecilitate, dar inchei pentru ca ma enervez si nu-mi propun... Numai bine tuturor!
    1 point
  18. In weekendul ce a trecut am schimbat si franele. Discul dreapta-fata s-a ovalizat (din senin, fara semne, fara abuz) si din pacate, desi cautam de ceva vreme etrieri fata de F30, nu am gasit in timp util. Nu pot,insa, sa ma plang, atat discurile cat si placutele au fost schimbate acum ~100.000km,deci si-au facut treaba . Da, 100.000 km cu un singur set de placute, daca ma puteti crede Am ales ATE Power Disc + ATE Ceramic (+ senzori si lichid frana ATE 200):
    1 point
  19. Avem multi colegi din Bucuresti care cunosc mecanici ok, eu nu-s din bucuresti. Intr-un timp era Ciupanezu care se stia la e39 (e46) f bine.
    1 point
  20. In primul rand, trebuie sa gasesti problema, nu sa o maschezi cu aditivi. In viata mea n-am pus, si n-as pune aditivi in motorina. Pe langa asta tu folosesti in exces, se pune o data la nu stiu cate mii de km, nu cat pui tu. Probabil faptul ca intra tarziu boost-ul are legatura cu problema ta. Tre sa te gandesti sa afli care e problema, nu sa adaugi nu stiu ce controller. Normal boost-ul intra pe la 1800rpm sa zic, poate chiar putin mai devreme. De unde esti? Nu cunosti niciun mecanic specializat pe bmw? E model vechi, se pricep destui la el acum.
    1 point
  21. e da...am gasit masina si persoana pe care sa fiu invidios (in sensul bun, daca se poate spune asa) sa o conduci cu placere, MYX-ule...nu ca n-ai face-o. Seria 6 GC mi se pare de vis. E masina pe care mi-o doresc si eu.
    1 point
  22. Dupa cum spuneam, am optat ptr Bilstein B12 Pro Kit datoritĂŁ review-urilor gĂŁsite pe diferite forumuri, majoritatea fiind pozitive. Vineri m-am apucat de treabĂŁ iar ĂŽn câteva ore au fost montate pe mașina. Am fĂŁcut câteva deplasĂŁri iar prima impresie e una foarte bunĂŁ, adica mult peste așteptĂŁri.Spun asta ptr ca nu ma așteptam sa fie atât de confortabilĂŁ, chiar mai confortabilĂŁ decât cea M-sport care era pe mașina, iar handling-ul mașinii sa fie net superior.Ma refer la felul cum se comporta pe curbe, viraje, trecerile peste diferite denivelĂŁri care acum nu se mai simt atât de pronunțat. Pot spune cĂŁ am fĂŁcut alegerea perfectĂŁ, deoarece cĂŁutam exact acest compromis; putin sportivĂŁ și ĂŽn același timp confortabila ptr o mașina daily. In privința aspectului, momentan nu e o mare diferența, dar din ce stiu in urmĂŁtoarea perioadĂŁ se vor mai lasa. Am mai schimbat și chederul ușĂŁ șofer, acesta fiind puțin ciupit ĂŽn la colț iar la viteza mai mare nu prea mai etanșa cum trebuie și apĂŁrea acel fluierat enervant..acum am rezolvat și problema asta.
    1 point
  23. multumesc pt urari , maine o scot la plimbare la mare . I-am facut o revizie rapida ulei si filtre deci pot incepe jurnalul de bord 108 000 km schimb ulei si filtre . Sa fie intr-un ceas bun !
    1 point
  24. Sa o stapaniti sanatos, e cea mai frumoasa serie!
    1 point
  25. Aici aveti cateva poze de la ATBS : Aici aveti si un mic video:
    1 point
  26. Omul a pus botic ca nu e apreciata la adevarata valoare aceasta masina comuna cu putini km. Serios, nu e youngtimer si nici in viitor nu va fi. Desigur ca el este un adevarat cunoscator si pasionat, si-a facut cont pe acest forum de invidiosi care in secret isi doresc un e39 insa nu isi permit. Aceasta deja platitudine obosita "pentru cunoscatori si pasioanti" descalifica din start imaginea anuntului, dar na, este alegerea compozitorului. Este full fara piele, lipseste propozitia principala.
    1 point
  27. Asta cu “evaluatorul” e in bătaie de joc sau cum...n-o prea înțeleg...vrei “evaluare” intri pe mobile.de și cauți 3-4 mașini asemănătoare sau mai dotate și acolo e evaluarea...nu înseamnă ca dacă găsești 2 mașini din 48 la prețul de 10k euro ăla e prețul pieței . Probabil mașina e întreținută și nu contest...dar sa ceri 8k euro pe o mașina care totuși ...e un diesel ce făcut sa mănânce sute de mii de km dar tu sau cine a avut-o înainte a ales sa o “menajeze” in ăștia 16ani de existența nu înseamnă ca ii ridica prețul, dacă stau sa ma gândesc nici nu știu dacă e un plus sau un minus ca mașina a rulat atât de puțin in tot acest timp...posibil o fi acolo “in top” dar trebuie sa înțelegi ca cine o cumpara nu o va tine ca mașina de colecție Am avut tot timpul o slăbiciune pt E39 și îmi plac foarte mult, nu știu sa fie alte mașini mai bine închegate și fiabile dar sa te gândești ca de fiecare data exista o alta mașina , nu neaparat mai întreținută , dar mai dotata și mai ieftină care se va da mai repede...probabil nu te grabesti sa o dai probabil te grabesti dar la prețul asta in România sigur nu. Bafta la vânzare. I found this offer at mobile.de: https://m.mobile.de/...&utm_medium=ios BMW Baureihe 5 touring 525d ExclusiveFirst Registration: 02/2004Mileage: 181.600 kmFuel Type: Diesel Price: 4.750 €
    1 point
  28. 8000 poate peste inca niste ani . Cu 8000 eur se gĂŁsesc multe mașini interesante. Ceea ce vinzi tu este un model relativ comun care nici nu are un potențial de creștere ĂŽn viitor. Poți cere și 40000 asta nu ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ nu vei primi comentarii.Asta se ĂŽntâmplĂŁ pe un forum. Bafta
    1 point
  29. Am avut oferta de 6000 de euro dar am refuzat o... bre, nu stiu ce fumezi... dar pare ceva bun. Faza cu n a circulat pe ploaie e priceless. Parca imi si imaginez discutie, pfoaaa ploua maine, mergem cu trenul la mare, nu mergem cu bemweul ca il uzam. ))))))))
    1 point
  30. Nu, ar trebui sterse topicurile de vanzare deschise de persoane cu 0 postari. Aia nu e masina de pasionat. S-a trezit sa vina pe Bmwclub in speranta ca pune botul cineva la un e39 uitat printr-un garaj 10 ani si sa mai si ceara 8000 euro pe el. Si nu e greu sa evaluezi o masina care evident n-a fost intretinuta si e mult sub medie ca dotari pentru un e39. Te-a impresionat partea in care spune ca are anvelope DOT2003 masina? Suntem in 2019.
    1 point
  31. Recapitulare: e39 touring, fara piele, fara navi, manual, telefonul lipsa si tu vrei 8000 euro? Nenegociabil... Un e39 impecabil gasesti la 4000-4500 euro in momentul asta. Sedan, automat, piele, motorizare similara(25i,25d,30d) navi, trapa etc. Este penibil sa iti iei e39 atat de chel. Sa ne anunti peste 5 ani cand o s`o dai cu 2500-3000 euro. Lasa-te de droguri.
    1 point
  32. Bineinteles ca va conta intotdeauna marca masinii pentru ceilalti conducatori, in trafic, deoarece in Romania imaginea reusitei, succesului, puterii si a unui statut social sunt legate de reusita financiara,indiferent de modul obtinerii acestei reusite. O alta particularitate a romanilor este frustrarea acumulata in perioada comunista, in care accesul la un autoturism, mai ales strain era limitata, si ulterior, dupa schimbarea regimului limitari de ordin financiar au facut si fac autoturismul un obiect de lux. Cred ca este important de mentionat si faptul ca parcul auto din Romania este in mare parte de provenienta second hand, in special marci germane, ceea ce face ca statistic, aceste automobile sa se regaseasca in posesia persoanelor certate cu legea, educatia si bunul simt, si devin vizibile, fata de cei care conduc marci ca si suzuki, de exemplu. Cele mai cool masini mi se par "lupii in blana de oare", clio RS, megane RS, etc, astea care la prima vedere nu spun nimic dpvd marca/putere, dar care pe drum stranesc uimirea si frustrarea posesorilor de diesel remapat.
    1 point
  33. Ei au recall si trebuie sa astepte o luna dupa piese ? pai o singura masina au de facut ? Ar trebui sa aiba magazia plina de racitoare .
    1 point
  34. Pai ce, este vreo reprezentanta bmw care stie sa faca mai mult de atat ? Daca vorbim de o distributie se incurca in lanturi.
    1 point
  35. Eu am luat masina de la dealer DE (pe langa Munchen), fara sa o vad fizic - doar pe baza istoricului complet de service + multe poze: cautat pe gebrauchtewagen, gasit cateva masini interesante, discutat cu dealer-ul pe email si apoi telefon; m-am hotarat la o masina, facut plata prin internet banking, cautat transportator, platit transportul, asteptat livrarea masinii. Transportul dureaza cam 1 sapt, pt ca vine de obicei din 3 bucati - de la dealer la hub cu platforma mica, apoi pana in hub RO cu tir, apoi de la hub RO pana la Bucuresti cu platforma mica. Pe langa costul masinii am dat 500 euro pe transport; a durat cam 1 luna de cand am inceput sa caut pana cand am avut masina acasa. Fara oboseala si alergatura, zile de concediu consumate, bani pe hoteluri si avioane; e adevarat, nu vezi masina decat dupa ce o cumperi - asta merge doar daca o iei de la reprezentanta oficiala BMW. Mai neplacut este ca am masina de 3 luni si jumatate si inca nu am reusit sa o inscriu in Romania - a durat 2 luni si 3 saptamani programarea la RAR, si acum inca umblu dupa niste acte - trebuie un certificat de la ANAF, nu prea inteleg rostul lui, dureaza 1-2 sapt pana ti-l emit...cu alte cuvinte, de vreo 2 saptamani sunt pieton, datorita procedurilor anevoioase, neclare si stupide de inmatriculare in RO. Gasisem pe cineva care ma baga in fata la RAR, dar ma costa 1000 ron, si nu am fost dispus sa ii platesc.
    1 point
  36. E46 e un fel de naveta spatiala,toti ar trebui sa se fereasca din calea ta, mai ales daca dai semnal.
    1 point
  37. 1 point
  38. N-am putut vota pentru că nu pot alege una dintre acele mărci. Nu există o cea mai respectată marcă, sunt respectate ĂŽn general maşinile scumpe, indiferent de marcă. Nu contează marca maşinii pentru ceilalţi participanţi la trafic ci valoarea maşinii, nu neapărat realistă ci aparentă. Ideea de bază este că majoritatea ĂŽncuiaţilor din trafic au impresia că dacă sunt obraznici cu unul care are o maşină pe care o consideră dubioasă sau scumpă, sunt şanse mari să iasă un conflict pe care astfel ĂŽncearcă să-l evite. Pe de altă parte, au impresia eronată că dacă ai o maşină mai ieftină, automat eşti un lake sau un fătălău patentat. E un alt aspect prin care se demonstrează lipsa de civilizaţie şi de respect pentru cei din jur. Există oricum o doză de exagerare ĂŽn topicul ăsta din câte văd. ÂŞtiu despre cine e vorba când eÂşti cu MAS-ul Âşi vor sĂŁ nu fie sodomizaĂži. :twoup:
    1 point
  39. Daca evacuarea era plina de ulei inainte de a repara turbina, nu e normal sa-l scuipe cand ai pornit prima data ? Dupa o perioada mai scuipa ? Mai ai catalizator sau filtru de particule , ca o sa le faci praf cu uleiul ala. Daca scuipa in continuare, inseamna ca ai pierdere pe la axul turbinei . Nu are etansare. Dar ar trebui sa piarda foarte mult ca sa "scuipe" ulei.
    0 points
  40. am citit reguliele forumului. o sa sterg anuntul. Olx e vis fata de ce i pe aici. Ultimul specimen l a deranjat efortul de a imi citi mesajele ))) Sigur sunt si baieti ok da sigur sigur nu e nicio diferenta intre forum bmw si olx autovit etc... 100% Nu corespund regulilor. My bad ma retrag. Cine cauta un bmw ok ca al meu.. Sigur are domnu cu arfele.. la asa libajul Iq ul sigur ii permite. Una din reguli spune sa fi de acord cu ce comenteaza altii, dar ei nu trec peste ce comentezi tu )))
    -1 points
  41. "Cand voi dobandi permis" frustrare? Vai cati frustrati. Niciunul nu are motive, argumente, nimic. aproape niciunul. domnul cu permisu lui... in realitate in trafic il maturi de pe strada. Ma indoiesc ca are vreun mega bolid. daca are mea culpa da la ce comentariu de frustrat nu are sigur! )) relitatea chiar asa e este pachet m din fabrica. pe motor scrie m performance. M 750dx asa este bine? Am deschis topic sa anunt ca vand m 50dx f01. Adaugam cu mare drag anul 2015 si km aproape 112.000. Pret 30.000 dar mai gaseam intelegere. Niciunul dintre cei care au scris nu a cerut date despre masina an, km nimic. De ce? va spun eu niciul nu e interesat sa cumpere sunt doar bagatori de seama. realitate. Romana vb da la alt nivel fata de altii. Alt mod nu "arfe" Am reclamat singur anuntul la moderatori sa fie ster, nu gasesc de unde. Interesant e ca un samsar a cerut masina si decat sa o dau lui voiam sa o dau la acelasi pret mic unui iubitor al marcii. M am lasat de facut bine )) O dau samsrului oricum sigur sigur nu e o chestiune de bani. Moderatorii sa stearga anuntul. Nu mai este de actualitate. cand te intrebi dc in general lumea spune despre posesorii de bmw ca sunt asa si pe dincolo "bizonii cu bmw din trafic" si nu intelegi de ce... intri pe bmw forum si dai numai de.. orice altceva decat cereri de poze si detalii despre masina. de frustrati si animale (unii). the end.
    -1 points
  42. Esti cumva vreun evaluator??? Daca omu' atat considera ca face masina este treaba lui, ar trebui sterse comentariile astea idioate....
    -1 points
  43. -1 points
  44. Chel? Neintretinut? Vorbeste invidia din tine. Mai am un E39 care are doar clima si perdelute la geamurile din spate, cred ca ala este un BMW chel. La asta pe care vreau sa il vand ii lipseste ce cauta romanu navigatie, automat si scaune de piele, daca se poate si electrice. Si partea cu anvelope din 2003, nu am pus-o ca un plus, am pus-o ca sa arat faptul ca masina e ingrijita, nu s-a umblat pe zapada cu ea,(nici ploaie) tocmai pentru a o intretine. Si partea in care ai zis ca touring, (nu sedan) nu vad care e problema, unii prefera un fel de caroserie, altii alt fel de caroserie. (si pentru cultura ta generala, break-ul e mai bine izolat fonic decat berlina) Si partea cu "Sa ne anunti peste 5 ani cand o s`o dai cu 2500-3000 euro." tin sa te anunt ca am avut oferta de 6000, dar am refuzat-o. (am scris pentru pasionati sau cunoscatori, ca sa nu se bage in seama ĂŁstia pe care se pare ca, ii roade invidia, si nu stiu din ce cauza) Am vrut sa scriu in postare, sa nu fie comparata cu alte cazane de pe internet, dar am zis sa nu jignesc pe nimeni, dar vad ca v-ati simtit jigniti si fara sa scriu :LMAO: Invidia ĂŁstora cu cazane care au mai multa rugina decat vopsea pe ele.. Invidia )
    -1 points
  45. Pentru ca nu te-ai intalnit cu mine! Vorbesc serios. Daca observ ca ma imcurci intentionat, e randul eu sa iti arat ca si eu te pot incurca.. tot ce imi trebuie e sansa; nu ma intereseaza masina ce o conduci ci felul CUM TE COMPORTI PE STRADA, participant la trafic cu mine.. Disclaim: mai sus nu m-am referit la persoana ta ci la o persoana/sofer care condice doar impresii pe strada. Masima nu conteaza, CALITATEA din spatele volanului DA. Parere personala.
    -1 points
  46. Te incapatanezi sa intelegi toata ideea ... Trebuie sa ai experienta sa vezi/observi ce carater, inca o data, CARACTER, este in spatele volanului.. Restul masinii NU ma intereseaza. Ma intereseaza comportamentul, atat. Daca esti normal, in perceptia mea, ca sofer, totul e ok, indiferent ce ai sub cxr.. Varsta? Nu conteaza, esti sofer ca si mine cu exact aceleasi drepturi dar prioritati in functie de situatii.
    -1 points
  47. Salut si tie .... Eram in mers cu masina, cand dintr-o data la 200 la ora(in caz de politie pe aici nu eram in romania) motorul a incetat sa traga si a inceput sa faca un fum enorm alb... Logic in acel moment am acostat masina si am oprit motorul din functie de la buton. Masina a continuat dupa sa porneasca dar am sunat la tractari auto si am aduso acasa pe platforma. Am constat caci era turbo de vina numai era functional. Asa caci am decis sa reconditionez turbo. Am duso la persoanele care reconditioneaza turbo cu piesele interioare noi. A fost reconditionat montat pe masina. Odata ce am pornit masina sa uitat sa vada daca mai sunt scurgeri de ulei... Catalizatorul nu era pus deoarece vroia sa vada daca sunt probleme la turbo in acel moment a costatat caci turbo arunca ulei prin evacuare. De aici am duso in alta parte dar ei au spus caci poate fi turbo de vina sa nu fie reconditionat asa cum trebuie, si au spus caci nu sau mai confrutat cu o asemenea problema. Am investit in ea in curs de 4 luni 3000 de euro. Nu stiu ce sa ii mai fac
    -1 points
  48. Buna ziua tuturor, Detin un seria 7 din anul 2005 3.0 Diesel facelift bloc motor aluminiu, recent ma lasat turbina asa caci am deschis sa o reconditionez, toate piesele interioare au fost schimbate si facuta geometria probata pe banc. Dupa de care la pornire am zis sa verificam putin ce se intampla, tin sa precisez caci inainte de a schimba turbina evacuarea era plina de ulei. Odata ce am schimbat turbina am notat dupa ce am pornit motorul caci arunca ulei prin turbo pe evacuare. Daca cineva sa mai confruntat cu asa ceva as dori sa stiu ce poate fii si ce ar trebui facut. Intru cat mecanicul meu a spus ca nu stiu ce este nu sa mai intamplat pana acum Va multumesc
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.