Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/26/19 in all areas
-
Era cumva de asteptat, toate orasele mari ale lumii incep sa faca asta. Parerea mea, e ca s-a facut intr-un ritm accelerat si fara ca oamenii sa aiba un anumit timp sa scape de masini. Cred ca in alte tari, s-a anuntat/dezbatut cu cel putin un an inainte. Pe langa asta, mi-as dori sa la nivel de tara, nu doar la nivel de bucuresti, sa fie ridicati toti cu cei DPF OFF. In Timisoara ma intalnesc zilnic cu cazane de BMW (eXX si chiar F) ce lasa in urma lor un nor de fum la cea mai mica apasare de pedala. Recent am vazut un tampit pe national, era afumat spatele de nu ii mai vedeam bine numarul.2 points
-
Cred ca mai fiabila era ideea unei centuri cu 2 benzi pe sens si poduri supraterane, ar fluidiza mult mai mult traficul in Bucuresti, prin diminuarea tranzitarii orasului!2 points
-
Da.. eu mai mult le-am luat pentru faptul ca sunt smoked, sincer sa fiu. :twitch: Am rezolvat si stopurile.. pana la varianta LCI Dark Tail. Sunt multumit pana in aceasta faza.2 points
-
Ai uitat ca acum 2 ani aveai euro 4? E60-ul. In primul rand ca incalca drepturile omului cu interzicerea intrarii in orase (cum vor sa faca din 2022 si 2024), si pun pariu ca o sa curga cu procese atunci, ca si pana acum cu taxele lor auto aberante. Cred ca suntem de acord ca multi (majoritatea) si-ar dori masini euro 5 si 6. Dar la 500 eur salariul mediu pe tara, ce vrei? Sa mergem iar pe discutia asta? +1. F bine zis. Nu e o masura reala, e o masura corupta, menita sa mai aduca niste bani la bugetul falimentarei primarii a Bucurestiului.1 point
-
O idee buna intr-o tara civilizata. Cuvantul cheie este este 'civilizata'. Cred ca sunt muuulte alte masuri ce puteau fi prioritizate in fata acestei legi, pentru ca aceasta lege sa functioneze ulterior (la modul practic). Altfel va fi un fiasco plin de coruptie, cum de altfel sunt mai toate implementarile de la noi. Devenim un mish-mash de idei bune, implementate crunt. Nu pot decat sa sper ca va fi inceputul unei schimbari spre bine, desi speratele sunt foarte scazute.1 point
-
multi vor o tara ca afara la costuri , cheltuieli si taxe . In rest nu se vrea nimic la modul real sau chiar daca prin guvernul ala exista si bine intentionati nu sunt lasati de dinozauri , balauri si alte reminescente comuniste de care |nu scapam . Sau noi generatia asta nu . Dar prindem niste taxe Momentan ma uit iar la borduri schimbate , campania parcurilor inainte de alegeri , toaletare stradala ...niste praf in ochi, poate ii voteaza iar fraierul/romanul/asistatul social. In schimb au pornit proiectul prelungirea ghencea si centura domnesti cu 2 utilaje si 3 muncitori , o gluma totala . |Ma simt ca in evul mediu la propriu . MA mir ca nu au facut contract cu niste carutasi sa care molozul si sa sparga claduiri . Cum a durat metroul ala 10 ani si a trecut prin N guvernari asa va fi si aici ... DPF off e problema in tara asta , nu camionul armatei care afuma o strada cat 500 de dpf off . Mereu a fost curtea vecinului problema1 point
-
Cum poți sa spui ca e ok taxa și ca ar trebui sa se aplice ĂŽn toate orașele? Cum? Ăntr-o tara sufocata de taxe și unde statul nu face nimic pt oameni. Nu mai bine se fĂŁceau drumuri, un program mult mai bun pt a stimula achiziția de noi autoturisme, un itp mult mai aspru(verificarea noxelor la diesel și dpf-ul), etc.1 point
-
Eu nu sunt de parere ca vanzatorul anuleaza din start o masina. Eu am luat masina de la samsar: am verificat km -> ok, ulterior am dat o tura cu ea -> ok, am verificat-o la mecanic -> ok. Am luat-o si nu am regretat o clipa. Ce conteaza cine o vinde si ce texte are in anunt daca masina e buna si pretul e bun?1 point
-
1 point
-
montat si f multumit de rezultat , partea buna este ca bordul nu a avut nevoie de nici o modificare , taieturi , doar am scos adaptorul pt Hk si era spatiul necesar pt montaj , f usor , auditia in zona centrala s-a schimbat total , exact ce ma interesa . Intre timp am verificat si masina are informare pt verificare racitor EGR , o duc joi la mhs .1 point
-
1 point
-
DPF-ul tĂŁu este plin si nu se mai regenereaza din varii motive, fie stilul de condus, fie defectâşiuni ale senzorilor de pe DPF. Eroarea spune ca masa de cenusa/funingine din DPF este prea mare. ĂncearcĂŁ sa-l regenereazi musai la drum (viteza trebuie sa fie minim 100 km/h, constant, timp de 20 de minute). Ăti recomand cutia in modul Sport, sau dacĂŁ ai Adaptive Drive pune masina in modul Sport, iar viteza sa fie setata pe Cruise Control la 130 km/h, bineĂŽnteles pe autostrada gĂŁsindu-te in aceasta ipostaza, nu prin localitate. DacĂŁ nici asa nu vrea ĂŽl poti curtat chimic prin procedeul recomandat de BMW, nu cu apa fiarta sub presiune! DacĂŁ totusi nici asa nu reusâ˘esti mai poti ĂŽncerca sĂŁ-l trimitâşi la cei de la Odorheiul Secuiesc pentru ââŹĹcoacereââŹÂ in cuptor, urmat de regenerare la drum. DacĂŁ si dupĂŁ asta rezultatul e 0 atunci cumpara alt DPF! Nu ar strica nici sa verifici senzorii de pe DPF(senzorul diferentâşial de exemplu Ăâ˘i senzorul de presiune ). Acesti senzori dau erori care pot fi fatale pentru DPF pentru ca DDE-ul nu mai comanda regenerarea, iar asta duce la cresterea soot mass-ului si a starii ââŹĹneregenerabilââŹÂ. Succes! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
O intrebare foarte simpla ). Iti suni omul de la statie, ii zici ca ai o masina de facut, el iti zice daca are sau nu control in ziua respectiva. Daca are, revi a 2-a zi, bineinteles, dupa ora 5. Sau cel mai sigur sambata, cand nu sunt controale la rampe. Ai la tine un Caragiale, si faci ITP si la caruciorul de la Carrefour.0 points
-
Asa sunt toate cu DPF off, man. Masinile alea nu dau fum doar pe internet, in realitate sunt fumigene si miroase in spatele lor de mori. Era unul intr-o benzinarie unde exista o spalatorie self service, cu un e92 cu dpf off evacuare sport, tiganii dinastea, tot tacamul. Dupa ce si-a spalat masina, o stergea cu motorul pornit...ne-a gazat pur si simplu, l-a luat lumea la injuraturi si a plecat. Toti tuseau si incepeau sa-ti lacrimeze si ochii. Pai aluia i-as lua si certificatul de nastere, nu doar talonul ). Pe mine nu ma afecteaza taxa asta, imi convine, am un E5 si un E6, asa mai scapam de toate troacele din oras, insa asta nu cred ca e o rezolvare, dar e totusi un inceput.0 points
-
Nu ai garantie 100% ca tine, cel putin asa stiu eu. Nici la un alt FRM nu ai, dar oricum ai sanse mai mari cu alt modul. Treaba e foarte usoara, se inlocuieste, codeaza si gata. Am facut si pe F10 unde "ar trebuii" sa fie mai greu... dar nu e. Grija mare la alegerea modulului. Cum s-a mai zis, nu este 100% necesar sa iei dupa cod. Nu am luat niciodata si mi-a mers de fiecare data. Vezi sa fie acelasi tip(FRM 1/2/3), sa aiba functiile care le-ai avut si tu(xenon, bixenon etc) si sa fie compatibil de pe o masine pe alta( x1, e90, chiar si seria1 din cate stiu). Cel mai bine de pe o masina ca a ta, dar este totusi o marja.-1 points
-
km dati inapoi. din 11.03.2018 pana azi sunt 17 luni si masina a facut doar 5000km ? descrierea pe stilul samsar fara multa scoala pasionat de Formula 1 era de ajuns sa citesti descrierea si sa mergi mai departe, nici nu e nevoie sa sapi mai adanc gen kilometraj, istoric service. daca dai o gramada de bani unui astfel de individ pe o masina care-ti ia ochii, prostul sigur nu e respectivul individ masina e ce trebuie ca si dotari dar probabil supraevaluata si cu lucruri ascunse (gen km dati inapoi, posibil si accident)-1 points
-
De obicei samsarii le "aranjeaza" in asa fel incat sa fie bune cand sunt cumparate + km dati inapoi, etc. Nu am nici eu o problema in a cumpara de la samsari, eu am cumparat masina de la un astfel de samsar si a fost foarte ok dar exista si foarte multe situatii mai putin placute, sunt pareri pro si contra, din pacate mai multe contra...-1 points
-
Ai bagat prea mult ulei in ea si nu e bine. Cantitatea potrivita e 5,3 sau 5,5L.-1 points
-
-1 points
-
E logic ce zici, dar totusi vorbim de o depasire cu peste 10 procente. Eu zic asa : in motorul ala eu personal mai mult de 5(cinci) litri nu pot sa bag ca e la semn pe joja. In orice service platesti 5.2 litri, rotunjit la 6 litri ca doar nu se da ulei varsat. Ma gandesc ca acel litru a fost spaga mecanicului.-1 points
-
Inca ceva, stii in ce conditii intra intr un motor 5.2 litri ulei ? Cand e „virgin“. Cand faci schimbul scoti maxim 4.9-5.0 litri. Restul nu l vei putea scoate, nu intru acum in detalii.Si nu, nu ma refer la ce ramane in corpul filtrului si in filtru. Referitor la colegul, il intreb: Daca eu pun intr o sticla de cola de 2 litri, 3 litri de apa si nu se umple, ma crezi?-1 points
-
In mod normal si dupa 4 schimburi facute mie intotdeuna mi-a intrat 5.2 l,singura data cand a intrat 5.5 5.6 l a fost cand s-a demontat baia de ulei(distributie).Iar pe joja nivelu cam la jumate.-1 points
-
Nu e vorba de minciuna aici, ci de necunoastere. Nu poti baga un volum de 6 litri intr un recipient mai mic de 6 litri. Asta daca luam ca sistem de referinta joja! Intrebarea era pt @bmwiosif-1 points
-
-1 points
-
Exact asa apare ! Si in meniul de la maneta,la fel,lipseste una .-1 points
-
Hai ca e simplu ,. la mine o data a intrat 5.5litri , o data a intrat 5.8 litri , o data a intrat 5.3 litri , clar mai ciupeste din cantitate producatorul la imbuteliere-1 points
-
Cand afirmi ce pare ca esti convins si vrei sa convingi si pe altii pe ce te bazezi!? Experienta, ceva litertura, carti, referinte?? Nu te supara dar ceea ce afirma simplu "ingineru" este cat se poate de adevarat. De acolo trebuia sa fi plecat cu replica ta. Nici un producator de masini nu are o MARJA (?) de siguranta! La ce siguranta te referi, daca nu te superi!? (Nu exista marja de siguranta in motor. Totul este extrem de bine, cat se poate de precis; tolerante micronice in multe locuri.. iar baia de ulei are O ANUME CAPACITATE pentru un scop foarte, foarte precis; simplu dar si important in acelasi timp! Astept raspuns rational, nu fabule. :console: (Edit: ..cine da minusuri se minte si nu stie)-1 points
-
Intra si 7l, se pune cat scrie in carte, nu cat incape, la motorul tau 5,5l, restul de completare.-1 points
-
Un mic citat pentru autorul topicului: "Oil level display concept: To prevent the driver being confused by a constantly fluctuating oil level, changes are only displayed if they exceed a certain threshold value - schimbarea apare numai un urma depasirii unei anume valori prestabilite (valoare preatabilita care se schimba/lucreaza dupa alte referinte decat "ochiometric", pe joja). Cu alte cuvinte, nu puneti/adaugati ulei luandu-va dupa displayul din bord, mai ales cand adaugati..! Cum bine avertizeaza tot ei mai jos: Upwards: (in sus, cand punem ulei..) Changes less than +0.5 litres are not displayed." Sau altfel spus, in sus ..DISPLAYUL masoara doar doar din 0,5 in 0,5 litri. Sursa: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320d-lim/repair-manuals/11-engine/11-00-engine/1ONzREB-1 points
-
De ce crezi ca as crede ce spune Calinus68 in acest topic? Pot lua in considerare desigur: "daca in carte scrie 5.5 litri asta nu inseamna ca nu intra 6 sau 7" ...Doamne Fereste.-1 points
-
Esti in OFFSIDE rau. N-are rost sa mai continuam discutia. Ai preluat si tu toate ineptiile pe care le scriu detinatorii de coji sub euro 4, pe farcebook.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00