Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/27/19 in all areas

  1. Deci tu zici ca la 500 EUR pe luna nu-ți permiți o mașină, dar la 900 îți permiți o mașină nouă? Fu**ed up logic. Eu vorbesc de majoritatea care au mașini intre 2-5000 EUR. Cum își schimba toți mașina într-un timp relativ scurt? Și dacă tu crezi ca Firea v-a pus taxa asta pt poluare, think again. Tocmai s-a anunțat ca o sa taie pădurea Băneasa. A pus-o pentru a trage bani tot de pe voi, sărmanii locuitori ai capitalei. În niciun alt oraș european nu exista taxa de intrare în oraș. Exista interzicere în centru sau pe anumite străzi, dar e interzicere, nu e pe bani, înțelegi? Dar va urez succes cu duamna, aveți multe de tras. Acum lovește în unii, data viitoare în alții.
    3 points
  2. Buna ziua Numere meu este Oliviu Cornea Adresa mea de mail este oliviu72@yahoo.com Ma puteti ajuta si pe mine cu manualul in limba romana, pentru BMW X1 1.8d E84 model Oct. 2014? Va multumesc frumos
    1 point
  3. Nu ĂŽnțeleg franceza, dar din site-ul pe engleza ĂŽnțeleg ca majoritatea au banat zona centrala și zone speciale. Ceea ce nu e valabil ĂŽn București, au impus o taxa ĂŽn timp ce te poți plimba bine mersi. Ori asta nu are cu nimic de a face cu progresul.
    1 point
  4. uite un oras european ce impune taxa, interzice diesel, samd https://droit-finances.commentcamarche.com/faq/58252-vignette-pollution-2019-a-paris-reglementation-et-sanction https://www.businessinsider.fr/us/cities-going-car-free-ban-2018-12 Romania din multe puncte de vedere, are de recuperat decalaje spectaculoase, de accea unele masuri pot parea dure, nepoulare, insa pana la urma este alegerea cetatenilor romani: doresc o tara conectata la realitatile europene, sau doresc o tara inspirata din "democratiile" latino-americane, sau orientale? Toti vor autostrazi ca in Germania (desi alea sunt pline de ambuteiaje, dar na), sisteme de protectie sociala ca in tarile nordice, salarii ca in UK, soare ca in Italia si Spania, si exemplele pot continua, insa, oricat de dur ar suna, daca vrem, ca tara , sa avansam , avem nevoie de sacrificii, si imi dau seama ca sunt de multe ori inacceptabile( exemplu personal, mi-am facut bagajele si am plecat). Dar sa stii ca am cunoscut, si asta prin natura profesiei, germani care au recunoscut ca mancau cartofi cu tot cu coaja, ca si italieni care au avut doar o pereche de pantaloni, francezi ce plecau cu mancare de la petreceri acasa sa aiba a doua zi, si portughezi ce si-au luat lumea in cap....nimic nu vine gratis sau fara sacrificii. PS accesul la educatie, sanatate, justitie egala, mi se par chestii de bun simt, dar nu trebuie sa aiba toata lumea masina.
    1 point
  5. Nu vreau sa te descurajez, problema se rezolva prin segmentare sau chiar pistoane, cuzineti etc!
    1 point
  6. Ai uitat ca acum 2 ani aveai euro 4? E60-ul. In primul rand ca incalca drepturile omului cu interzicerea intrarii in orase (cum vor sa faca din 2022 si 2024), si pun pariu ca o sa curga cu procese atunci, ca si pana acum cu taxele lor auto aberante. Cred ca suntem de acord ca multi (majoritatea) si-ar dori masini euro 5 si 6. Dar la 500 eur salariul mediu pe tara, ce vrei? Sa mergem iar pe discutia asta? +1. F bine zis. Nu e o masura reala, e o masura corupta, menita sa mai aduca niste bani la bugetul falimentarei primarii a Bucurestiului.
    1 point
  7. Azi m-am mai jucat nitel. Sper doar sa tina si sa nu le pierd la prima spalare, caci benzile acestea adezive cu care vin astfel de componente nu prea imi inspira incredere. Are cineva experienta cu ceva similar sa imi poata impartasi o parere?
    1 point
  8. poze mai recente... ..... ...........
    1 point
  9. multi vor o tara ca afara la costuri , cheltuieli si taxe . In rest nu se vrea nimic la modul real sau chiar daca prin guvernul ala exista si bine intentionati nu sunt lasati de dinozauri , balauri si alte reminescente comuniste de care |nu scapam . Sau noi generatia asta nu . Dar prindem niste taxe Momentan ma uit iar la borduri schimbate , campania parcurilor inainte de alegeri , toaletare stradala ...niste praf in ochi, poate ii voteaza iar fraierul/romanul/asistatul social. In schimb au pornit proiectul prelungirea ghencea si centura domnesti cu 2 utilaje si 3 muncitori , o gluma totala . |Ma simt ca in evul mediu la propriu . MA mir ca nu au facut contract cu niste carutasi sa care molozul si sa sparga claduiri . Cum a durat metroul ala 10 ani si a trecut prin N guvernari asa va fi si aici ... DPF off e problema in tara asta , nu camionul armatei care afuma o strada cat 500 de dpf off . Mereu a fost curtea vecinului problema
    1 point
  10. Era cumva de asteptat, toate orasele mari ale lumii incep sa faca asta. Parerea mea, e ca s-a facut intr-un ritm accelerat si fara ca oamenii sa aiba un anumit timp sa scape de masini. Cred ca in alte tari, s-a anuntat/dezbatut cu cel putin un an inainte. Pe langa asta, mi-as dori sa la nivel de tara, nu doar la nivel de bucuresti, sa fie ridicati toti cu cei DPF OFF. In Timisoara ma intalnesc zilnic cu cazane de BMW (eXX si chiar F) ce lasa in urma lor un nor de fum la cea mai mica apasare de pedala. Recent am vazut un tampit pe national, era afumat spatele de nu ii mai vedeam bine numarul.
    1 point
  11. +1! :frantics: Dau it-siti navala in mecanica? D-aia sunt masinile cum sunt acu :D
    1 point
  12. Atat ai reusit sa spui...ti-am spus ca nu esti capabil sa asimilezi informatiile. Din poza ta de avatar vad ca ai un e90 NFL, care e maxim 4000 euro si tu imi spui sa imi iau Logan ? Masina ta e mai ieftina decat impozitul, asigurarea si motorina pe un an la cele 2 masini ale mele, un 530xd si x5. Hai ca deja ma intind cu tine si nu cred ca meriti efortul. Asta e ultimul meu post la acest topic. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  13. Esti atat de prost informat, incat nici nu stiu ce sa iti explic. 1.In carcasa dpf ului vei gasi 2 *faguri*(poate asa pricepi) unul e dpf, altul e catalizatorul. In momentul in care faci dpf off, se scoate doar dpf-ul, catalizatorul ramane. Nu ma apuc sa iti explic, pentru ca cel mai probabil nu esti capabil sa faci diferenta intre catalizator si dpf, ce roluri are fiecare. 2. Uita-te pe o pagina de fb al oricarui tuner ce se respecta, care are si dyno, un stand care masoara puterea masinii, inainte si dupa resoftare, si o sa vezi ce inseamna *cip cirip tuning*. Deja cred ca esti extenuat din punct de vedere cognitiv, prea multe informatii pe care sigur nu esti capabil sa le asimilezi, dar din datoria de a-ti da totusi o explicatie si din dorinta de a te scoate din *noaptea mintii* in care te afli, o sa continui. 3.Daca te duci la coltul blocului, masina nu o sa traga mai bine(imposibilitatea masurarii masinii, efectuarea de log-uri pentru verificare starii de *sanatate* a masinii si deci nu stii de unde pleci si care sunt rezultatele dupa resoftare) iar dpf off nu va fi facut cum trebuie(99% din cazuri) si astfel vei avea fum pentru ca masina va initia regenerari aiurea, vei avea fum in spate si implicit o *cazatura* de masina. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  14. Merge perfect, multumesc ! Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  15. PIMP, Cand castigam 500 euro, mergeam cu mijloacele de transport in comun, pt ca aveam capul pe umeri si stiam ca nu imi permit masina. Prima masina mi-am cumparat-o in 2007, cand castigam 900 si evident masina era noua. Evident, pt societate eram prost pt ca nu imi luasem seria 3 sau A4 sh. Smecherul din ziua de azi, daca vrea e60 sa afume si sa imbolnaveasca pe altii, atunci sa plateasca. Acum, in principiu, cine are 500 euro salariu si isi ia masina, trebuie ajutat sa gandeasca, pt ca evident, el nu este capabil sa gandeasca pt sine. Cu o astfel de lege, ii transmiti omului ca el nu isi permite masina si ca trebuie sa isi ia mancare. In practica, nu mai lasi prostul sa fie prost, cel putin intr-un aspect al vietii si il mai ingradesti sa mai deranjeze si pe altii. Pe la 700-800-900 euro iti permiti masini euro 6 si nu ai probleme cu legea: logan, entry level de la coreeni, japonezi, skoda, etc.
    0 points
  16. Garnitura de chiulasa nu se arde asa cu una cu doua...verdictul asta il cam auzi pe la atelierele auto cu oameni care vor sa te taxeze rapid si sigur. Trebuie investigat ce am scris mai sus prima data.
    0 points
  17. Deci imi raspunzi fara sa aduci UN SINGUR argument. As zice ca tu esti pe margine, daca eu sunt in off-side. Nu discut despre cei cu masini neintretinute, personal cunosc oameni care au bagat in bmw-urile lor euro 3 si 4, 10-15.000 de euro. Cred ca alea nu pot fi numite coji. Mai coaja e troaca ta probabil.
    0 points
  18. Scrie in cartea de identitate a oricarei masini, liber de a circula pe toate drumurile publice. Daca iti interzice sa mai pui roata in bucuresti cu o masina euro 1-euro 4, mai esti liber? Si mai sunt si alte drepturi, dreptul la proprietate... sunt sigur ca avocatii vor gasi destule incalcari. Nu au interzis intrarea in orase gen Munchen, sau Berlin, Viena, si interzice Firea. Sa fim seriosi.
    0 points
  19. Distributia de regula face un zgomot specific de lant, eu zic sa nu dai in paranoia si sa iti vezi de treaba ta O verificare amanuntita la BMW te costa cam 200-350 ron, depinde cat de jepcari vor sa fie cu tine si ce fac de banii aia. Distributia pe lant se schimba pe la 200K -250K km daca da semne de uzura si face urat. Am vazut 320 cu motor N47 ca al tau din 2008 si avea 395K km in bord si mergea fara probleme. In RO e o obsesie generala legata de acea distributie, dar nu stiu sincer la cati le-a picat lantul in mers. Eu zic sa nu te legi la cap daca nu te doare si sa te bucuri de masina!
    -1 points
  20. nu este buna versiunea asta deloc.Am ars 2 dvd-uri in 2 unitati diferite si dupa ce am introdus dvd-ul cu navigatia in masina nu face absolut nimic.Le-am scris cu nero express-image project copy-disc image saved project-selectare imagine.iso si scris la 3x.L-am verificat si de citit il citeste in orice unitate.La masina sufletul.Am ramas tot la versiunea CCC 2018,cu aia nu am probleme. Sigur versiunea asta e buna sau sunt io timpit si nu mai stiu sa scriu un dvd?
    -1 points
  21. urata schema si cred ca pur ghinion in cazul asta . Eu la cumparare 6 am iesit in top speed cu ea pe A1 si am zis ca daca e ceva sa crape atunci si aia e . Mai avea si uleiul de 30k in ea , am avut ceva emotii dar macar erau banii la mine .In general am procedat asa la toate masinile , macar scoti din calcul o mica parte din posibile vicii ascunse . Inteleg ca tu nu ai facut nici un fel de test macar pt linistea ta , ai luat masina si ai plecat la drum . La fel de bine nici vanzatorul nu-l poti acuza mai ales ca vibrochen daca e dead nu prea ai cum sa-l pacalesti sa mearga ..deci a trosnit la tine . practic tu ar trebui sa dovedesti rea intentie , cel mai greu de demonstrat dpmdv . Cred ca motor sh e cea mai buna solutie , la care oricum exista un risc similar cu al tau .
    -1 points
  22. Pui motorul in pioneze mai repede iar cel care circula in spatele tau e obligat sa iti suporte noxele.
    -1 points
  23. Montela, DPF OFF te situeaza in pseudo-ilegalitate (doar legea lipseste ca sa fii complet in ilegalitate). Atat timp cat ai alterat sistemul de filtrare al noxelor, poluezi!! Excluzand situatia in care tu fiind atat de informat.. sa te pazesti sa nu te fure nemtii, sa vada ca masina ta polueaza mai putin fara DPF-ul pus de ei. In rest, ai grija, pe viitor la RAR. (Numai noi romanilor ne place sa o scaldam..) Un sfat, data viitoare cand sugerezi DPF OFF nu uita sa mentionezi ca asta inseamna ilegalitate.
    -1 points
  24. Cand afirmi ce pare ca esti convins si vrei sa convingi si pe altii pe ce te bazezi!? Experienta, ceva litertura, carti, referinte?? Nu te supara dar ceea ce afirma simplu "ingineru" este cat se poate de adevarat. De acolo trebuia sa fi plecat cu replica ta. Nici un producator de masini nu are o MARJA (?) de siguranta! La ce siguranta te referi, daca nu te superi!? (Nu exista marja de siguranta in motor. Totul este extrem de bine, cat se poate de precis; tolerante micronice in multe locuri.. iar baia de ulei are O ANUME CAPACITATE pentru un scop foarte, foarte precis; simplu dar si important in acelasi timp! Astept raspuns rational, nu fabule. :console: (Edit: ..cine da minusuri se minte si nu stie)
    -1 points
  25. O idee buna intr-o tara civilizata. Cuvantul cheie este este 'civilizata'. Cred ca sunt muuulte alte masuri ce puteau fi prioritizate in fata acestei legi, pentru ca aceasta lege sa functioneze ulterior (la modul practic). Altfel va fi un fiasco plin de coruptie, cum de altfel sunt mai toate implementarile de la noi. Devenim un mish-mash de idei bune, implementate crunt. Nu pot decat sa sper ca va fi inceputul unei schimbari spre bine, desi speratele sunt foarte scazute.
    -1 points
  26. Am avut aceeasi problema la un e91: partea soferului frige, la pasager abia era dezmortit aerul. Radiator/calorifer caldura habitaclu sau ceva de genu se chema. Piesa nu e scumpa, doar sa fii atent la ce service te duci deoarece trebuie demontat tot bordul pt schimbul piesei respective. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  27. De ce te amagesti? Sigur nu papa deloc in prima mie de km? Sau papa asa gen aperitiv, doar un pic ? Sau proportional cu nr. de km ?
    -1 points
  28. @PIMP - ce drepturi incalca si de ce ?
    -2 points
  29. Esti in OFFSIDE rau. N-are rost sa mai continuam discutia. Ai preluat si tu toate ineptiile pe care le scriu detinatorii de coji sub euro 4, pe farcebook.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.