Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/31/19 in all areas

  1. Echipare de iarna cu anvelope noi Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 XL si ET corect de data asta pt style 408 M et32 fata si Et25 spate , vin perfect , se si vede in poza efectul concav accentuat pe spate, spre deosebire de F10 unde erau toate ET 25 , ca nivel de zgomot anvelopele exact ca cele de vara , 71 , destul de silentioase , nu am testat viteze f mari dar urmeaza :brr:
    7 points
  2. Poate cineva de aici va fi in aceeasi situație si nu va trebui sa desfaca toata masina ptr a rezolva problema asta, relativ simplĂŁ. Practic, masina a inceput sa tragĂŁ dreapta, nu ceva de speriat, dar evident..Am zis ca ar fi din cauza unghiului de fugĂŁ deoarece am schimbat suspensia cu ceva timp in urma....fiind plecat nu am avut timp sa fac o programare, drept urmare cand am ajuns acasĂŁ, m-am prezentat imediat la un atelier din Cta care se ocupa cu asa ceva.Din spusele lor, masina nu ar fi trebuit sa tragĂŁ dreapta, totul fiind aproape in parametri, dar la insistențele mele au mai facut cateva reglaje fine.Am iesit imediat in probe, la fel, masina se ducea in dreapta mai ales la peste 100km/h..am revenit la ei, facut din nou reglaje, degeaba, totul era in parametrii, doar ca problema mea ramanea nerezolvatĂŁ.. am zis sa mai incerc si la altii, poate sculele astora nu erau calibrate corect si asa am ajuns la cel de-al doilea atelier.Fara sa le spun absolut nimic, i-am lasat sa isi faca treaba.Mi-au confirmat si ei ca totul e OK si ca nu mai au ce sa regleze, cauza fiind alta ptr problema mea...de aici incepe show-ul: am inceput prin a inversa rotile, anvelopele, echilibrat rotile din nou, verificat presiunea presiunea,controlat toata articulatia,controlat franele, iesit in probe, la fel, masina se ducea in dreapta.Am zis ca poate o fi de la capetele de bara(direcție) si le-am inlocuit si pe astea, demontat din nou toata suspensia(fata, spate) inversat arcurile intre ele, masina tot in drepata se ducea...Mi-am amintit ca inainte de montarea noii suspensi, am inlocuit bucsile de la bara stabilizatoare.Ănainte sĂŁ le ĂŽnlocuiesc din nou, am anulat complet bara stabilizatoare, adica ambele bielete antiruliu au fost scoase...am iesit in probe si surprizĂŁ, masina nu mai trĂŁgea absolut deloc!! Am cumparat din nou aceleași bucse ptr bara, același brand si le-am montat ĂŽmpreunĂŁ cu bieletele, astfel am rezolvat problema. Singura explicatie ar fi ca bara stabilizatoare era tensionata si din cauza asta masina se ducea spre dreapta.Pe cine am ĂŽntrebat, nimeni nu mi-a sugerat sa umblu la bucsile astea, ba mai mult, am fost luat in ras cand am pomenit de ele... Dupa cum am spus si la ĂŽnceput, o chestie destul de simplĂŁ mi-a provocat atatea bĂŁtĂŁi de cap.
    5 points
  3. Hai sa vorbim de centura bucuresti, ieri am stat vreo 3 ore pe la otopeni si cand m-am intors efectiv mergeam orbeste, nu se observa iesirea spre constanta, o mare de faruri, intuneric, gropi, apa si lipsa de indicatoare, jeg frate..... asta e subiect de discutat, cum stau mii de masini ore in sir ca sa faca stanga dreapta la otopeni, mogosoaia si grivitei...... am inteles inca si mai bine ca noi nu contam, nu valoram nimic, absolut nimic
    3 points
  4. Nu, nu merg. Eu chiar nu inteleg de ce tot incercati sa puneti orice altceva decat zice producatorul. Le luati gratis, care e treaba? Puneti frate jantele corespunzatoare modelului... Pe 17 pui fie style 236 http://www.bmwstylewheels.com/bmw/236, fie style 327 http://www.bmwstylewheels.com/bmw/327, sunt jante intr-o singura dimensiune, e ff important la xdrive sa ai aceeasi circumferinta f/s pentru a evita problemele la cutia de transfer.
    2 points
  5. Salutare am reusit si eu sa schimb chitul pentru caseta cu ajutorul user F25 .Un baiat super ok.Pentru schimbat chit sau orice alt ceva puteti apela la el cu incredere.
    1 point
  6. Aceeasi problema am avut-o si eu, cauza fiind caloriferul ĂŽnfundat.Din ce imi amintesc, l-am schimbat fara sa dau bordul jos, am desfĂŁcut coloana de direcție ptr a face loc caloriferului sa poata fi scos pe parte șoferului.
    1 point
  7. Myx, si eu sunt de aceeasi parere. Cand a aparut tdi "clean diesel" in America, Honda a spus ca ei nu pot lansa un motor diesel in SUA, pt ca ei nu stiu cum sa il faca sa respecte normele de acolo. Pur si simplu spuneau ca nu au oamenii si tehnologia necesara. Vorbim de Honda, care face de zeci de ani motoare pt cele mai de seama competitii auto pe 2 si 4 roti sunt ferm convins ca inca se mai triseaza, insa cu o atentie exagerat de sporita.
    1 point
  8. cred ca depinde acum de cine e facuta si cxat de destept e sistemul de pacalit noxele . CA eu tot nu-i cred ca au rezolvat dupa marile amenzi primite .
    1 point
  9. Ar fi cam 3k manopera, cat un salariu de neamt.
    1 point
  10. Lista completa are vreo doua pagini de A4, inclusiv suruburile aferente. Sau poate asa fac adormitii aia de la reprezentanta.
    1 point
  11. Distributie completa (cu pinion si lant pompa ulei inclus). Am schimbat la ei acum 2 ani. Ai interactionat cu ei sau vorbesti din ce ai citit si tu pe net?
    1 point
  12. Parerile sunt impartite, dar tot acolo ajungi. Schimb o ! Cati km are masina? Desi nu e relevant.
    1 point
  13. Notiunea de a iti perminte ceva difera de la om la om, de la situatie la situatie. Unul care sa zicem ca a avut noroc si s-a nascut in Bucuresti intr-o familie care detine o casa intr-o zona buna, sta cu parintii, inca e la facultate, si sa zicem ca are un job care ii aduce in jur de 2000 ron. Ce credeti ca face el prima data? Clar o sa isi ia masina. Logan? Opel? Nu! isi ia ceva premimum sh sa se asorteze cu cele din cartier, sa dea bine la facultate, etc. Asta nu e neaparat mentalitate de roman, e ceva ce ar face aproape orice tinar in aceasta situatie. Altul care sta in chirie, nu are obligatii, castiga in jur de 1000E, ii plac masinile si strange un an si isi ia un E46. El poate ziceti ca isi permite, dar ca a gresit ca si-a luat e46. De ce? Daca aia ii place? Sa faca credit sa ia un Golf/Astra? Pt ce munceste? Sa cheltuie cum zice x sau y? Sau sa isi faca viata cum considera el? Iar partea cu egoismul... 100% corect, dar asta e din cauza celor care prin diferite combinatii au cazut in cazanul cu bani si si-au cumparat statut, apoi incep si calca pe toti ceilalti. Aia care isi cumpara chestii doar pt a se lauda, aia care isi fac casa cu 5 etaje cand ei sunt 3-4 oameni maxim, egoismul e efectul cocalarismului, efectul inegalitatii ascendente din tara si din lume. Nu mai suntem o comunitate in europa, suntem indivizi intr-o comunitate europeana.
    1 point
  14. E logica, nu e calcul. O masina din asta, "youngtimer", deja exista, deja e pe strada. In timp ce cealalta, daca tu faci comanda de o masina noua, implica constructia ei de la zero, multe plastice, furnizori din intreaga lume, logistica imensa (inclusiv la furnizori). Eu am vazut cazuri cand in bumul asta de constructie a masinilor, piesele erau carate si cu elicopterul ca sa nu stea linia clientului (VW). Deci risipirea de resurse, inclusiv poluarea sunt la cote mult peste cele din a doua varianta, aceea de a nu casa un automobil in stare buna de functionare. Dar asta e era consumerismului.
    1 point
  15. Eu sunt victima perfecta a acestei reglementari : E 39 facelift, cu motorul M57 din 2001, o minune de masina care acum are putin peste 96000 km (stiu precis pentru ca sunt primul proprietar ), la care am avut CASCO pana acum 3 ani, care a fost mereu ingrijita si care trece fara probleme ITP-ul anual. Acum va trebui sa o vand pe cativa euro cu care nu voi putea cumpara nici jumatate de Logan.
    1 point
  16. Edit, acum fara nici o gluma, eu cu tine as face niste filme gen documentare Eu sincer nu ii suport pe aia care isi permit masini noi, gen sandero corsa etc, da plm, isi cumpara cate o ghena cu 200 k, gen aia in germania nici nu s-au basit in ele ca o sa le vanda dupa 8 ani in estul europei, mai salveaza si 2000 euro din buget pentru o vacanta la all inclusive unde mananca cat pentru sfarsitul lumii si isi mai umplu farfuriile ca e platite, da nu mananca tot, se plang ca sunt proaste masinile, fac tot felul de smecherii dpf off, basca care e samsar e deja idol. Off topic: din 2015 sunt proprietarul unui apartament, intr-un cartier nou, dinamic din orasul Brasov, un fel de achizitie sentimentala, ca stau cateva saptamani pe an acolo. Aveam asteptari foarte mari, deoarece ma gandeam ca o sa fie un bloc nou, vecini civilizati, cartier nou, etc -anul trecut de craciun era sa iau bataie de la baietii veniti acasa din Uk/dk care faceau gratare la greu si manele la maxim in proximitatea blocului, pe un teren viran; pe langa faptul ca erau beti erau si foarte prosti si porniti pe scandal; am sunat la politie si au spus ca daca sunt pe teren viran/sunt sarbatori domne, lasa sa se distreze lumea/nu avem efective acum -am un vecin samsarache, care isi tinea masini de vanzare pe locul meu platit, intabulat etc; cand ii dadeam mesaje sa elibereze locul , se facea ca ploua; dupa ce am montat un carlig/lacat, mi- aaruncat ceva de genul "e bine sa ne ajutam intre vecini, nu se stie niciodata", iar boarfa lui de nevasta mi-a zis ceva de genul daca nu putem face bine, de ce sa facem rau; -vreo doua apartamente sunt inchiriate la curve, acolo macar e clar, vin aia, in general pleaca multumiti, nu fac scandal; in schimb, vad tot felul de dubiosi -se platesc vreo 100 ron pe intretinere spatii verzi, lumina, etc/totul e ok;s-au gasit unii dupa cativa ani ca e scump, ca sa luam masina de tuns iarba sa facem noi....pai plm, cand te-ai mutat ti sa spus clar care sunt cheltuielile, ce vrei acum, mocangeala/munca patriotica ca pe vremea comunismului -trebuiesc platiti 20 ron pentro o incuietoare de doamne ajuta la pubelele de gunoi(sa nu mai intre boschetarii).....pai sa vezi furtuna acolo, altfel stau toata ziua cu botul in cafele la coresi la starbucks , da suma asta li se pare exorbitanta, ca au platit acum 5 ani nu stiu cat 5 lei -multi ma iau la per tu, desi sunt putin grizonat deja, si nu imi aduc aminte sa fi facut scoala impreuna; macar pe nesimtitii de la gaz/verificari centrala, etc, care nu se conformeaza eu ii trimit la plimbare si le spun sa vina un coleg cu 7 ani de acasa/eu nu iau pe nimeni, indiferent de circumstante la per tu, daca nu ne cunoastem -masini- toata lumea stie ca sunt ala din tara x-avem un grup de whattsup (mai sunt aia din spania, italia , e una in dubai , etc) cu vechitura de bmw, sa vezi discutii acolo , cand ma prind, pai ce faci vecine, ia si tu un audi mai nou ceva, passat, tot cu asta, vai, da te-am vazut cu un logan.... Ce vreau sa concluzionez este ca exista o lipsa crasa de respect pentru orice fel de regula, iar oamenii au devenit excesiv de egoisti, si nu au nici o clipa instinctul de a evalua impactul propriilor actiuni asupra semenilor, de aceea, din pacate, cred ca doar o serie de masuri coercitive ar reusi sa aduca lucrurile pe un trend normal.
    1 point
  17. Si iacata cum s-a nascut ditamai dezbatarea "oare cum o fi mai bine si mai corect sa circule toata lumea, dar fara sa poluam si fara sa blocam orasul". Distractiv e ca de fapt Primaria si Primarita au un singur obiectiv: cum sa ia banu' de la catetean (de preferat cat mai multi), pentru ca e goliciune mare in vistieria primariei (deh, jde mii de angajati si contracte). Si au si imbracat-o frumos: cu impact politic cat mai mic ("Noi vrem sa reducem amprenta de carbon si poluarea, dom-le ") Trist e ca orice idei bune am dezbate aici, obiectivul clasei politice ramane acelasi: sa colecteze banii de la aia multi si apoi sa ii bage in propriile buzunare. Ce ar trebui facut: - dezvoltat alternative transport: pe toate bulevardele mari: banda speciala pe care sa circule - autobuze, trotinete, biciclete, etc - marit semnificativ parcul de autobuze - parcari subterane/supraetajate la toate intrarile in oras, cu un tarif rezonabil (sa te coste mai putin parcare+bilet transport vs cost combustibil) - cateva linii de tren usor - se pot folosi liniile deja existente in oras, abandonate de 30 ani - extindere retea metrou (magistrala sud-nord e efectiv sufocata) Dar toate masurile astea necesita investitii serioase, si fonduri nu prea sunt - de fapt au nevoie de bani (de aceea pun taxa). Abia apoi poti trece la masuri de taxare a utilizarii masinilor, pt a descuraja. Atata timp cat nu ai cum circula prin Bucuresti intr-un timp si conditii rezonabile, faci eforturi financiare suplimentare si folosesti masina veche, sau o inlocuiesti cu una mai noua -> traficul si poluarea nu prea vor scadea -> ceea ce intareste concluzia ca de fapt Primaria urmareste sa faca incasari suplimentare in bugetul gaurit; restul e cancan.
    1 point
  18. Este un abuz grosolan, in Anglia, Franta, Italia.... circula masini de peste 20-30 ani fara restrictie de poluare, atat cat au ITP-valabil si se incadreaza normelor, nu exista problema.
    1 point
  19. Pe baza carei argumentatii o masina de 20 de ani vechime care este in stare foarte buna mecanica si estetica trebuie sa se interzica?Daca masina aia corespunde normelor la care a fost conceputa in momentul fabricatiei, de ce sa fie interzisa? Ce aveti fratilor, ne-a luat Dumnezeu mintile?
    1 point
  20. Vad pe aici tot felul de caractere...lupi moralisti care tipa din toti rarunchii ca nu toti trebuie sa aiba masini, se dau pe ei insusi exemple cum s-au chinuit dar acum sunt realizati si isi permit o masina euro 6. Atata ura n-am vazut, nu mai empatizam cu semenii nostrii. Voi astia care va permiteti euro 6 si ii urati pe aia cu masini non euro sau mai sus, V-ati pus ma in pielea lor sa vedeti cum e in 2019 sa te chinui? Nu mai latrati ca niste caini turbati ca pana la urma o sa va muscati de limba. Politicul dezbina societatea, prostia dezbina societatea...noi romanii desi suntem crestini, popor ortodox, in prostia si ingamfarea noastra suntem mai catolici decat Papa. Orice initiativa legislativa trebuie sa aiba la baza un studiu de impact bine realizat, bazat pe nivelul de trai al societatii in care se doreste aplicare. Colegi nu este cazul acestei taxe de oxigen din Bucuresti, stim ff bine despre ce vorba...
    1 point
  21. bai, nu st locuri de munca, toti tb sa vina in orasele mari sa faca naveta ca acasa e liniste pensionari si asistati deci vin oamenii in marile orase sa munceasca, de unde sa aiba bani si de masini noi.... multi se bazeaza pe o rabla daca se strica ai pus-o, transport nu exista, platforma costa cat tot slariul la service nu ai loc nu stiu ce are, si esti pa.... back in stone age in multe judete au scos si sinele de cale ferata, nu mai exista transport, singurul lucru este sa fure si sa fure si mai mult sa vorbim de centura bucuresti? ca sa nu ne mai plangem de poluare dar parcarile concesionate pe 30 de ani unor firme fantoma fara minim de investitie, nici macar automate nu st in stare sa cumpere, Furt calificat, da asta e, Platescu te cheama si nasu tau e Lefterica
    1 point
  22. Volantul cu dubla masa face masina sa tremure.
    1 point
  23. Fara sa te superi, dar scrii precum un troll. Eu am printre altele si niste masini euro0. euro1, euro 2, care mai au intre 1 si 3 ani pana devin istorice. Eu cu acestea circul 1 data pe luna in medie, cand am timp si chef sa le mai dezmortesc pistoanele. Dar ele se afla in stare aproape noua, practic pot sa pun pariu ca sunt in stare mai buna decat jumatate din masinile de pe acest forum de "pasionati". Acum explica-mi tu mie de ce este drept sa imi interzica mie accesul in conditiile in care eu poluez infinitezimal fata de unul care circula zilnic cu o taraba de e90 euro5 cu dpf off. Ca fapt divers, la Rar, de cateva ori cand am fost sa fac cartea de identitate cate unei masini din acestea "Vechi", inginerul spune uite dom'le are noxe de euro4, iar desi masina era euro2 in actele straine, mi-o trece euro0 in cartea romaneasca. Pai despre ce vorbim flacai? Deci tu nu traiesti aici, dar ti se pare absolut normal sa incepem civilizatia cu niste taxe la nivel european. Pai si din banii astia ce se face? Se vor sifona ca si restul prin firme si firmulite, prin borduri, flori plantate evaluate de 10 ori cat fac de fapt, etc. Asadar gandirea europeana a unuia care traieste in lumea civilizata este corecta si ea presupune sa incepem intai cu taxele si apoi om vedea daca se mai face si infrastructura din Germania. As vrea si eu sa ma plang de aglomeratie pe autostrada Bucuresti-Brasov, dar stai, ce sa vezi, ca eu fac asta stand 2 ore la coada intre Comarnic si Sinaia pe non-autostrazi. Mai postati va rog, cei care traiti in lumea civilizata, invatati-ne cum trebuie halite aceste taxe. Si daca aveai un non-premium euro2, sa zicem un Opel Astra, si nu ai face parte din categoria aia de cocalari cu care tot insistati aiurea, si ai avea un venit de 2000 de lei pe luna, ia zi-mi cum ai proceda sa schimbi masina in 2 luni, cu una euro 5? Nu de alta, dar euro3 si 4 urmeaza si ele sa fie taxate si interzise, deci nu ar avea rost sa scapi de euro2 si sa iei euro4, nu? Nu inteleg de ce tot se insista cu cocalarii si parvenitii, cand de fapt marea majoritate a celor ce detin euro3 si 4 sunt oameni normali, cu servicii, cu facturi de platit si cu masini nicidecum "premium", ci marci de volum, diverse, atat cat si-au putut permite. Iar cei ce sustineti ca se poate circula cu mijloacele de transport in comun, as dori sa stiu unul care locuiesti in prelungirea Ghencea si lucreaza in Otopeni, cum ar trebui sa procedeze ca sa nu mai polueze cu masina euro2/3 din dotare? Si daca aveai un non-premium euro2, sa zicem un Opel Astra, si nu ai face parte din categoria aia de cocalari cu care tot insistati aiurea, si ai avea un venit de 2000 de lei pe luna, ia zi-mi cum ai proceda sa schimbi masina in 2 luni, cu una euro 5? Nu de alta, dar euro3 si 4 urmeaza si ele sa fie taxate si interzise, deci nu ar avea rost sa scapi de euro2 si sa iei euro4, nu? Nu inteleg de ce tot se insista cu cocalarii si parvenitii, cand de fapt marea majoritate a celor ce detin euro3 si 4 sunt oameni normali, cu servicii, cu facturi de platit si cu masini nicidecum "premium", ci marci de volum, diverse, atat cat si-au putut permite. Iar cei ce sustineti ca se poate circula cu mijloacele de transport in comun, as dori sa stiu unul care locuiesti in prelungirea Ghencea si lucreaza in Otopeni, cum ar trebui sa procedeze ca sa nu mai polueze cu masina euro2/3 din dotare?
    1 point
  24. Deci tu zici ca la 500 EUR pe luna nu-ți permiți o mașină, dar la 900 îți permiți o mașină nouă? Fu**ed up logic. Eu vorbesc de majoritatea care au mașini intre 2-5000 EUR. Cum își schimba toți mașina într-un timp relativ scurt? Și dacă tu crezi ca Firea v-a pus taxa asta pt poluare, think again. Tocmai s-a anunțat ca o sa taie pădurea Băneasa. A pus-o pentru a trage bani tot de pe voi, sărmanii locuitori ai capitalei. În niciun alt oraș european nu exista taxa de intrare în oraș. Exista interzicere în centru sau pe anumite străzi, dar e interzicere, nu e pe bani, înțelegi? Dar va urez succes cu duamna, aveți multe de tras. Acum lovește în unii, data viitoare în alții.
    1 point
  25. Salut! Te pot ajuta eu, de saptamana viitoare!
    1 point
  26. M-aș bucura dacĂŁ s-ar implementa mĂŁsura asta ĂŽn toate orașele din tara.
    1 point
  27. Pentru o franare cat mai eficienta, cea mai importanta componenta o reprezinta cauciucurile. De ex. all-season franeaza prost si vara si iarna comparativ cu ceva dedicat sezonului, cele de vara franeaza prost sub 7 grade celsius, cele de iarna peste 7 grade. Daca nu accelerezi pana la 200 dupa care franezi la 30-40 si iar 200 si tot asa, cel mai probabil nu ai nevoie de decat de un upgrade la niste cauciucuri cu aderenta mai buna si / sau niste placute cu grad de frictiune mai mare. Discurile mai mari nu vor reduce distanta de franare, dimensiunea lor marita ajuta la racire, adica iti vor permite sa franezi agresiv mai des decat unele mai mici, insa daca nu ai brake-fade nu ai nevoie de discuri mai mari. Daca ai deja cele mai bune cauciucuri, poti imbunatati franarea umbland la placutele de frana. Placutele de frana cu grad mai mare de frictiune vor creste "puterea de franare", dar vor genera mai mult praf, posibil si zgomot si se vor consuma mai repede. Daca faci orice modificare, trebuie facuta pe ambele punti pentru a pastra stabilitatea masinii si a nu transforma un up-grade intr-un down-grade. In cazul in care cresti dimensiunile sistemului de franare trebuie recalibrat tot sistemul de ABS si DSC.
    1 point
  28. Nu te anunta! BMW zice ca uleiul din cutie este pe viata.. Ar fi putin ironic sa te anunte sa-l schimbi
    1 point
  29. Injectoarele trebuiesc verificate pe banc abia atunci vei fi sigur ca sunt bune! Am patit sa am corectii 0,4 la toate si pe banca pisau motorina in repaus! Ca sa fii sigur ca injectoarle sunt bune le dai jos si fugi la un banc sa ti le verifice
    1 point
  30. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=XA11-EUR-02-2011-F10-BMW-525dX&diagId=36_1805 Daca te uiti atent, o sa vezi ca pentru spate BMW recomanda 9Jx18 ET 44 si pe fata 8Jx18 ET 30. Am presupus ca vrei pe 18. Optiuni mai variate aici http://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=XA11-EUR-02-2011-F10-BMW-525dX&mg=36
    1 point
  31. MuciX sĂŁ simte mai bogat spiritual, acum ca stie asta.
    1 point
  32. Risc exista la orice tuning de crestere a puterii.Nu sunt singurul si nici ultimul care foloseste aceasta aplicatie..Daca ai auzit de Jb4,Cobb.Proceede,toate sunt tunigbox-uri care sunt special create(tot de cativa programatori) ptr aceasta motorizare,iar costul acestora ajunge undeva intre 700-900$.Sa folosesti o aplicatie care face acelasi lucru,poate si mai bine, la un pret muult mai mic,nu vad decat un avantaj.Nu mai spun ca multi dintre cei care aveau aceste tuningbox-uri au renuntat la ele,in favoarea celor de la MHD,aici ma refer la cei din S.U.A in care aceasta motorizare este foarte populara. Aplicatia contine mai multe harti de putere,de la stock pana la unele care sunt facute special ptr upgrade-uri (intercooler,downpipes,turbo,instalatie de methanol si multe altele)Eu am optat ptr stage 1, de 375cp,care nu necesita nici un upgrade,eu avand deja un custom map de 360cp care merge perfect si care il pot instala cand vreau.Nu mai spun de optiunea de "gauge monitor" in care iti folosesti telefonul ptr a vedea in timp real,diferiti parametrii ai motorului.Chiar si ptr aceasta optiune,600 lei nu reprezinta o suma extraordiar de mare.Nu imi convine harta respective,instalez una stock bmw,sau cea pe care am avut-o inainte,in doar cateva minute.Stiu cazuri in care au pus harti de 420cp fara nici un upgrade la motor si o duce bine mersi...ma refer doar la cele cu transmisie manuala.
    1 point
  33. Folosesc placute si discuri ABE. Extrem de multumit de ele! Raport excelent calitate/pret, fiabilitate, siguranta! Recomand!
    1 point
  34. Ma intreb cand se va renunta la prosteala cand se vinde un serviciu.Probabil nu vom apuca... Filtrul se regenereaza automat, nu este nevoie de nici o interventie. Colmatarea filtrului este analizata prin informatiile primite de la 2 senzori, unul inainte de filtru si altul dupa.Astfel se poate stabili cat de colmatat este filtrul si daca este nevoie de regenerare. Filtrul se poate regenera continuu sau ciclic.Daca temperatura gazelor de evacuare este mai mare de 350C regenerarea incepe imediat si particulele sunt imediat transformate in CO si CO2. Daca stilul de condus nu permite regenerarea filtrului, atunci apare regenerarea ciclica.Motorina este injectata de mai multe ori pentru un singur ciclu si clapeta de acceleratie este inchisa, astfel de creste temperatura de ardere pana la 600C si este regenerat filtrul.Bujiile nu au nici o treaba cu regenerarea.Regenerarea se produce automat la fiecare 700-2500km.Daca un senzor de presiune este defect si da informatii neplauzibile, atunci regenerarea se produce automat la fiecare 500km. Filtrul are o durata de viata limitata, aprox 200k, nu este doar o sita deasa.Filtrul este fabricat din carbura de siliciu, este rezistent la temperaturi mari, este poros si este tratat la suprafata cu o substanta catalitica care contine platina.Scopul este de a reduce temperatura de aprindere a particulelor. Presiunea de evacuare nu are cum sa distruga motorul, asta este alta ineptie...
    1 point
  35. Salut, am un X1 F48 cu becuri normale si vreau sa am lumini LED. Stiu ca cea mai sigura metoda este sa cumpar unele originale de la dezmembrari, dar le-am gasit pe astea pe aliexpress si vanzatorul sustine ca se instaleaza si functioneaza imediat. Ce problem pot sa intampin la ele? Sa nu se potriveasca? Sa se defecteze repede? Sa ma opreasca politia? Pare cam prea usor si de aia am un sentiment ciudat. Ce ma sfatuiti sa fac pentru a trece pe LED, eventual la costuri decente?
    0 points
  36. O prima problema pe care o vad, de fapt 2: Nu ai autoleveling, avand faruri cu "bec" si nici spalatoare pentru faruri.
    0 points
  37. Subscriu la ce a intrebat Hadess, si orice alte simptome; consum mare, pornire greoaie, pierde putere..., orice te-a facut sa le testezi pe banc. Le-ai schimbat pe toate, si ai facut test din nou in INPA/ISTA? Ceva diferente pe partea de compensare, sau arata tot 0,4?.. Masina are injectoare piezo sau solenoid?
    0 points
  38. Eu am presupus ca ai cumparat modul TV RGB de E60 pentru CCC, adica unul din codurile astea. Al tau ce cod e? In caz ca e hibrid cu iesire FBAS cum zice neo inseamna ca iti va merge doar pe CIC...
    -1 points
  39. Te inseli in privinta calelor. Iti recuperezi banii investiti in cale cel putin cand faci primul motor, sau aproape sigur la al doilea motor! Ca sa nu mai spun ca, cel putin motoarele Volkwagen/Audi au chituri care fac mai multe motoare cu acelasi chit. Poate la bmw lucrurile stau putin mai diferit, dar nu cu mult, in sens de chit flexibil.. Asa ca inainte sa crezi ca costa o avere, documenteaza-te.. Calele nu sunt pentru nepriceputi, sunt pentru siguranta ta ca AI FACUT UN LUCRU CA LA CARTE.
    -1 points
  40. Felicitari masina arata f bine... jantele nu au nici o treaba cu restul masini... :goodjob:
    -1 points
  41. Am avut aceeasi problema la un e91: partea soferului frige, la pasager abia era dezmortit aerul. Radiator/calorifer caldura habitaclu sau ceva de genu se chema. Piesa nu e scumpa, doar sa fii atent la ce service te duci deoarece trebuie demontat tot bordul pt schimbul piesei respective. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  42. @PIMP Mi se pare mai logic cum am spus eu. iti iei masina noua, nu ai costuri pt reparatii...chiar asa a si fost in cazul meu. doar revizii. daca te arunci la un premium sh, euro 4, evident ca masina aia cere bani la nivelul unei masini premium, chiar daca tu ai dat putin pe ea, si te poate goli de mii de euro annual sau mergi cu rotocoale de fum dupa tine si/sau o lasi la nivelul tehnic in care devine o bomba pe roti in traffic. iti dau dreptate ca acea taxa nu are de-a face cu oxigenul, ci e doar o modalitate de a face rost de bani, insa ceva trebuie facut si la noi. Personal, nu as da voie la import de sh-uri mai jos de euro 5. Sau as da voie si la euro 4, insa cu taxe de la 1000 de euro in sus
    -1 points
  43. G30 - ultimul model,dotari bla bla etc, 520d ))))))) cum motor de 2000? ))))))
    -1 points
  44. Salut baieti, Eu am varianta LCI cu suspensia dinamica. Nu am simtit nevoia de o franare mai eficienta. Acum o saptamana, din cauza unei sigurante arse (am postat pe forum), am ramas fara suspensia adaptiva si intr-adevar, mare mare diferenta in minus. Abia frana si se lasa masina rau spre fata. Intrebarea mea pentru OP este: Ai suspensia adaptiva? Mentionez ca nu stiu exact cum se numeste dar este vorba despre amortizoarele ce au valva aceea ce regleaza presiunea in ele.
    -1 points
  45. Nu-ti poate garanta nimeni ca distributia ta va mai tine X Km. Si asta in conditiile in care au fost cazuri cand s-a rupt lantul si fara sa fi avut zgomot specific anterior ruperii. Incearca s-o schimbi cat mai repede posibil. Eventual pana la schimb, evita s-o fortezi prea tare.
    -1 points
  46. Aveam eu edc si dinamic drive si era cum am descris . Probabil ca fara astea e si mai slaba franarea .
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.