Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/01/19 in all areas

  1. Mai bine sa stii toate benzinariile decat toate service-urile cu un diesel vechi de 20 ani.
    1 point
  2. Nu, doar la turbina si injectoare sunt diferente
    1 point
  3. Prosti rau inginerii astia de la BMW! Cum i-au angajat acolo? :bashwall:
    1 point
  4. Astazi a venit timpul si pentru un detailing interior exterior plus protectie ceramica. Sent from my Mi 9T using Tapatalk
    1 point
  5. Hai sa vorbim de centura bucuresti, ieri am stat vreo 3 ore pe la otopeni si cand m-am intors efectiv mergeam orbeste, nu se observa iesirea spre constanta, o mare de faruri, intuneric, gropi, apa si lipsa de indicatoare, jeg frate..... asta e subiect de discutat, cum stau mii de masini ore in sir ca sa faca stanga dreapta la otopeni, mogosoaia si grivitei...... am inteles inca si mai bine ca noi nu contam, nu valoram nimic, absolut nimic
    1 point
  6. Echipare de iarna cu anvelope noi Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 XL si ET corect de data asta pt style 408 M et32 fata si Et25 spate , vin perfect , se si vede in poza efectul concav accentuat pe spate, spre deosebire de F10 unde erau toate ET 25 , ca nivel de zgomot anvelopele exact ca cele de vara , 71 , destul de silentioase , nu am testat viteze f mari dar urmeaza :brr:
    1 point
  7. pasul urmator! p.s trebuie schimbata sigla...
    1 point
  8. Din surse credibile, nu tin mult(nu mai mult de un an) si poti sa ai probleme la instalatia electrica(sa ti faca un scurt si sa ti arda vreun modul) Eu unul, nu m as risca!
    1 point
  9. Pai chinezariile alea eu vad ca au lupe cu xenon, nu sistem LED Daca bifezi LED, e acelasi far care in loc de xenon un bec cu led pe aceeasi lupa, care n-are nici o treaba cu sistemul LED "de-adevaratelea" )
    1 point
  10. Eu am LED de fabrica la una din masini si nu am spalatoare. Nu cred ca se mai pun spalatoare la LED.
    1 point
  11. Absolut. Mie ĂŽmi place și mi se potrivește perfect
    1 point
  12. Ei. Așa e românul ĂŽn general. Știe sĂŁ dea sfaturi altora cum sĂŁ-și cheltuie banii pe diverse, dar el folosește latrina ĂŽn curte.
    1 point
  13. mie-mi plac f tare. cineva care are vw caddy era ironic cu mine si spunea sa nu ma simt jignit ca el nu se uita pe youtube la filmulete cu bmw ci doar cu porsche.
    1 point
  14. si 520 e necinstit ? ) Intre 3 si 5 e o diferenta de comfort capitala , dinamica si alte aspecte care evident ca nu le iei in calcul .Lasand la o parte ca folosim masinile 80-90 % in oras unde si el si eu cu 313 hp ardem gazul la fel .Si daca avea 500 hp era exact la fel , in schimb te bucuri de alte aspecte .Cred ca generatia G e ceva mai reusita ca si comportament motor fata de F . Si la aia cu audi e la fel ..comfort , bagaje , scaune etc ..n-ai cum sa intelegi din 3 cum e un scaun de 5 , chestii de astea de finete , jenante
    1 point
  15. Aparent trebuie sĂŁ fim toți puși pe piloțealĂŁ Nu știu cum de nu mi-e rușine sĂŁ mai ies din casĂŁ cu așa mașinĂŁ, vai de capul meu MĂŁ duc sĂŁ o vând, gata.
    1 point
  16. ca e 2 sau ca 3, tot prinde lejer mult peste limita legala. Nu mergi zilnic cu 200 si nici nu esti mai smecher in trafic, la aceeasi coada stam toti. Fiecare stie cel mai bine ce motor are nevoie sau ce masina il caracterizeaza. Alte invidii mai ai?
    1 point
  17. De ce crezi ca as crede ce spune Calinus68 in acest topic? Pot lua in considerare desigur: "daca in carte scrie 5.5 litri asta nu inseamna ca nu intra 6 sau 7" ...Doamne Fereste.
    1 point
  18. Un mic citat pentru autorul topicului: "Oil level display concept: To prevent the driver being confused by a constantly fluctuating oil level, changes are only displayed if they exceed a certain threshold value - schimbarea apare numai un urma depasirii unei anume valori prestabilite (valoare preatabilita care se schimba/lucreaza dupa alte referinte decat "ochiometric", pe joja). Cu alte cuvinte, nu puneti/adaugati ulei luandu-va dupa displayul din bord, mai ales cand adaugati..! Cum bine avertizeaza tot ei mai jos: Upwards: (in sus, cand punem ulei..) Changes less than +0.5 litres are not displayed." Sau altfel spus, in sus ..DISPLAYUL masoara doar doar din 0,5 in 0,5 litri. Sursa: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320d-lim/repair-manuals/11-engine/11-00-engine/1ONzREB
    1 point
  19. Am fost si eu la " cel mai cochet service " in urma numeroaselor recomandari de pe forum si am fost dezamagit. Mentionez ca in ultimii 15 ani de cand am avut numai masini BMW am fost pe la toate service-urile specializate. In urma unei banale constatari m-am trezit in fata unui frumos deviz cu 44 de pozitii in valoare de 11500 RON ( mai mult decat devizul de la Bavaria sau Dormag facute inainte si dupa ce am cumparat masina si dupa ce rezolvasem majoritatea problemelor). Au urmat discutii, explicatii si munca de convingere ca "TREBUIE" sa fac tot de acolo. Am decis sa rezolv o parte din problemele care mi s-au parut relevante ( portbagaj inundat - PDC si relee arse, burdufe planetare, cateva furtune si oring-uri, schimbat lichide - servodirectie, cutie de transfer si diferential). Decizia mea insa nu a contat pentru ca "TREBUIE" sa fac tot ce este in deviz si daca nu vreau tot, imi poate schimba doar PDC-ul si lichidul de servo. Printre "probleme" trebuia sa schimb baia de ulei pentru ca avea busonul umezit + ulei si filtre pe care le schimbasem cu o saptamana inainte in alt service specializat BMW. Alex mi-a explicat ca ei "lucreaza la standardele si dupa procedurile BMW". Vazand ca nu m-a convins mi-a zis ca poate sa imi dea o baie SH sa ies mai ieftin si a scos un caiet in care avea trecute codurile la vreo 10-15 bai de ulei SH pe care le avea pe stoc ( doar lucreaza la stadarde BMW ). Primul lucru la care m-am gandit a fost ca stocul de piese SH erau alte bai de ulei cu busonul umezit de la alti clienti. Cat timp am stat acolo ( cateva ore ) am observat acelasi mod de lucru si la alti clienti: " Noi lucram la standarde BMW si nu recomandam reconditionarea injectoarelor". Vazand ca nu prea vrea sa cumpere unele noi standardele BMW se schimba si ii propune sa ii vanda unele SH reconditionate - probabil aceeasi provenienta ca si baile de ulei. Alta problema era bucsa unui brat care era nou. Mentionez ca din devizul de 11500 RON nu era nici o lucrare majora gen distributie, turbo, cutie etc. Baia de ulei era cel mai scump reper ( 1800 RON ) si urmatorul cel mai scump era PDC-ul ( 933 RON ). Vreo 30 de minute mai tarziu ( poate mai mult poate mai putin ) reusesc sa "il conving" pe Alex sa imi rezolve o parte din probleme o parte din lista mea de prioritati, o parte adaugate de el( de exemplu burdufele de la planetare nu a vrut sa le schimbe decat cu restul devizului la care probabil urma sa adauge si planetarele care se vor duce in curand ). Regret ca nu am renuntat atunci insa am zis sa rezolv o parte din probleme care se puteau face fara sa las masina acolo. A urmat o factura de 2800 RON ( jumatate piese jumatate manopera ) + un PDC second hand pe care il avea pe acolo fara factura. La 10 min dupa ce am plecat din service apare o eroare legata de farul dreapta. Verific si nu functiona nici faza scurta nici lunga. M-am gandit ca poate s-a miscat vreun fir sau vreo mufa cand au facut constatarea si am zis ca oricum vin piesele in 1-2 zile si ma intorc sa rezolv si asta. 1 saptamana mai tarziu in care nu primesc nici un telefon de la ei incerc sa ii sun. La telefoanele de pe site nici nu suna - sunt inchise. Ma duc a doua zi la service gasesc niste mecanici le explic de far si intreb daca au venit piesele insa ma informeaza ca Alex e plecat la o nunta si nu poate sa ma ajute nimeni pana nu vine el ( era vineri urma sa revin Marti ). Marti, Miercuri insist la telefoanele de pe site: suna dar nu raspunde nimeni, trimit mail, Joi sunt sunat de cineva care imi spune ca mai asteapta o piesa dar pot sa vin fara programare oricand sa verifice farul. Deoarece in weekend vroiam sa plec din oras imi anulez intalnirile fac 1 ora din baneasa pana pe Bd. Timisoara ma informeaza ca a sosit si ultima piesa dar nu au timp sa se uite la far, nu are timp nici sa imi faca o diagnoza ( aveam laptop-ul la mine cu ultimul Ista instalat imi venea sa fac eu diagnoza sa-i arat codurile de eroare poate are timp sa-si dea cu parerea macar, dar deja luasem decizia ). I-am rugat macar sa imi schimbe releele din portbagaj pentru ca urma sa plec la drum lung si aveam o multime de erori de la ele insa au zis ca nu au timp si dureaza ??? I-am rugat frumos sa refaca factura sa stearga manopera si sa imi dea piesele pentru ca nu mai vin la ei. Am curatat si schimbat releele singur acasa in parcare in mai putin de 10 minute ( culmea a disparut si eroarea de la filtru combusitibil infundat pe care il achizitionasem de la ei ). Am oprit la un service oarecare pe drum si s-a rezolvat si farul tot in mai putin de 10 minute. Concluzia: in fata service specializat BMW cu piese originale, in spate comert cu piese second hand ( oare de unde provin ? ). Comunicare 0 atat intre ei cat si cu clientii. Lipsa de respect pentru timpul meu. Japca la deviz si atitudinea neintalnita la nici un alt service de tipul facem totul sau nimic ( doar nu o sa schimbe un oring sau furtun de 20 lei care iti rezolva problema fara sa mai schimbi jumatate din masina pe langa ).
    1 point
  20. Daca am intrebat..inseamna ca am incercat ! O sa caut ..esti un dragut, multumesc !
    1 point
  21. Aberezi... O anvelopa care tine mult este o anvelopa de compozitie dura, ce nu ofera o aderenta optima. Nu exista aderenta maxima si anduranta maxima, sunt termeni opusi cand vine vorba de anvelope.
    1 point
  22. Ai dreptae ce spui, mai putin cu garantia oferita. Adica anvelopele sunt consumabile și nu intră în garanția de 100.000 km. Și sincer nu am vazut anvelope să țină 100.000km.
    1 point
  23. Parerea mea ! michelin ,nokian , continantal , dunlop , bridgestone ,goodyear , bf-goodrich , vredestein , viking ,..etc , pe urma gama poloneza/ceha dupa china si dupa reconstruitele ( nu recomand reconstruite) , toata ziua lucrez cu ele , echilibrari ... reparatii ... etc .. nokian este moale si are aderenta buna iarna dar imbatraneste prematur , goodyear face figuri la gramaj si se duce repede banda de rulare ... incepe si bata prematur , continental este ok in timp , michelin au inceput si ei sa o dea de gard cu echilibrarea dar inca sunt in top din cauza materialului folosit .. sunt elastice , bridgestone sunt cam rigide dar in rest sunt ok la gramaj si aderenta , bf-goodrich sunt niste anvelope destul de bune chiar peste multe marci dar raman totusi jos din cauza clasamentelor care sunt ( cumparate ) ... pe tema asta este mult de discutat si am omis cateva marci , aaa sa nu uit , de exemplu goodyear fabricat in turcia nu este acelasi cu cel fabricat sa zicem in spania -valabil si pentru alte marci de renume pentru iarna recomad cu caldura anvelope cu dot cat mai nou pentru si nu asa scumpe pentru ca oricum nu alergam ca vara si oricum sunt folosite circa 4 luni pe an si in rest stau degeaba si dupa un timp ... circa 4-5 ani nu mai sunt aderente asa cum trebuie ( vara trebuie pastrate la racoare si ferite de soare ) cunosc persoane care le pastreaza peste vara in podul casei unde sunt 50-70 grade vara ) ... stau ca la cuptor pentru vara ceva aderent pe umed/ploaie si uscat si tot odata usor elastice sa protejeze articulatia masini , gen michelin sau continental sau bf-goodrich repet , este doar parerea mea , fiecare face cum doreste pana la urma .. mai este vorba si de buget pana la urma.
    1 point
  24. Decat sa pun anvelope DOT 2009 marca buna, mai bine cele mai proaste anvelope noi.
    1 point
  25. Recomand pentru iarna, doar Michelin sau Nokian, eu am avut pe masina 4x4 Nokian WDR4 sau asa ceva, si nu sau consumat repede, au ajuns la limita de uzura recomandata pentru schimbare, 4mm, dupa 45.000 km, deci e ok, dimensiunea 225/50R17, nu e relevant ca m-au tinut 2-3-4 ierni, depinde km rulati. Nici dot-ul nu cred e foarte important, ex. anvelope 255/50R19, Goodyear RFT, noi, nerula/nemontate pe janta, DOT 2009, montate in 2015 pe X5/2011, au rulat 80.000 km, pana la uzura 2mm, trageti voi concluziile., achizitionate de pe ebay Germania cu 80 EURO/ buc ! Pentru vara recomand numai Michelin. Acum fiecare cu parerile, optiunile si bugetul lui.
    1 point
  26. Nu prea ma intereseaza raportul pret/calitate. Adica nu sunt interesat de pret, cat sunt interesat de calitate. Din cauza asta caut sa fie cele mai bune, nu de buget. Normale. Din cauza asta vreau si eu sa iau pe cele mai bune, anvelope bune = siguranta mea. Caut pentru 600nm, deci e ceva putere. Este posibil sa fie slabe pe anumite masini. Am inteles ca aceelasi model si marime de anvelopa, montata pe marci de masini diferite, se comporta diferit. Nu stiu cat adevar este in treaba asta, dar eu caut ceva sa nu imi fuga spatele rau (ca de fugit fuge oricum), pe asfalt umed/mazga. Sincer, nu cred ca s-a inventat anvelopa care sa fie buna si vara si iarna. Este doar o parere personala si prefer sa am si de vara si de iarna. Multumesc pentru parere/recomandare!
    1 point
  27. sa gresesti e omeneste! nici mie nu mi iese totul din prima si mai fac greseli din graba sau oboseala DAR sa legi un fir de K BUS de la scaun pana la consola din 3 bucati, sa i faci nod si sa l dai cu banda PVC (la noduri) .......e bataie de joc. ti a fost lene sa bagi firul prin camasa aia de tine firele, l ai tras pe deasupra ->lene si/sau bataie de joc sa legi firele de perdeluta la butonul de SPORT (pentru ca ala avea pinul -> incompetenta. nu ai fost in stare sa citesti o diagrama sa vezi ca defapt perdeluta era pe o a 3 a mufa..... x14058 si x14056 sunt doua mufe diferite. tu nu ai gasit mufa x14058 in spate la panou ( pentru ca doar panourile de pe masini cu perdeluta si/sau coloana volan reglabila au mufa aia, bineinteles ca tu nu stiai asta) asa ca ai legat firele pe pinii 7 si 8 de la mufa x14056 unde era butonul SPORT (pin ...........jalnic !!!!! http://s30.postimg.org/66eo07i41/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_47_05.png http://s7.postimg.org/57mrzhrzf/Screen_Shot_2016_02_05_at_23_51_15.png lucratura ca a ta nu am vazut nici la marele "CutiuțĂŁ" din Rm.Valcea ( cei din valcea stiu prea bine despre cine e vb). Imi pare rau ca nu am facut cateva poze sa le pun aici sa vada toti cat de "cochet" lucrezi !!! la capitolul technic (electrica-electronica) esti varza si ar fii bine sa nu te mai bagi pentru ca nu e domeniul tau. daca stii mecanica, foarte bine, ramai acolo, insa nu ti bate joc de lucrurile oamenilor! parerea mea e ca tu ori esti prea praf la capitolul tehnic, ori iti bati joc de oameni cu o nesimtire crasa. mi e frica sa nu fii cumva pe la mijloc........ ce sa zic! mergeti la "~~~Probabil cel mai cochet Service " mini showroom " Specializat BMW~~~ " - bataia de joc e garantata!!! pe banii vostrii!!! PS: ai invatat si tu ceva nou acum! sper sa nu ti mai calce nimeni pragul. vorba multa si ieftina, vrajeala ieftina, treaba facuta la misto!!!!
    1 point
  28. Stimate Alex, ce scrii tu acolo suna frumos, profesional, profesionist, cum vrei tu. Din pacate, pentru clienti conteaza faptele. A gresi e omeneste, a recunoaste ca ai gresit e un pas in fata. Daca doar scriem vorbe frumoase, pe mine nu ma incanta cu nimic. Da-mi (da-ne) noua care suntem clientii dificili solutii si lucrurile sunt in directia buna. Un alt client mai hotarat, nu ca mine, iti facea 100 de reclamatii pana acum si te trezeai cu toate problemele din lume. Eu personal nu am interesul sa fac rau nimanui, mai mult, daca vroiam sa fac rau o faceam de la prima intamplare cu ceasurile. Si nu, nu am mai revenit la tine sa cercesc cei 200 de lei pentru ca ti-am mai spus ca problema nu era de bani, era de gest si de faptul ca ceasuri de 4.6is sunt extrem de rare si foarte greu de gasit, eu personal cautand luni de zile pana sa le gasesc in Germania. Acum, la intamplarea doi vin sa cersesc bani, pentru ca pentru un singur fir de CAN tras din modulul de scaune pana in modulul de DSC mi-ai cerut o suma enorm de mare pe care nu o voi face publica ca sa nu-ti stric viitorul firmei, pe care am acceptat-o si am si platit-o. Cand am plecat de la tine am plecat fara nimic functional, lucru pe care ti l-am semnalat si discutat cu tine. Cand am fost la un om pregatit sa rezolve problemele nerezolvate de voi mi-a aratat halul in care un singur fir de CAN a fost tras din 3 bucati individuale de fir si 3 bande izolir....,macar daca cele 3 bucati ar fi fost lipite cu fludor si pistol de lipit.... Omul, prietenul, amicul care m-a ajutat, Dragos (SKW) a muncit 2 zile sa repare lucrurile facute de voi....fara sa vrea sa-ti faca rau in vreun fel.... Daca ai sta 2 minute sa-l asculti despre ce inseamna sa lucrezi profesionist, ai avea multe de invatat. Carpeli putem face toti. Mai mult, firele pe care trebuia sa le tragi ca sa mearga totul bine erau mai multe la numar, vreo 3 chiar....de aceea nu mergea functia de activ. Clima mergea doar pe turatie minima...4 trepte de la clima erau nefunctionale...pilotul nu a mers niciodata...sa nu mai zic ca ma puneai sa cumpar ceasuri pentru a face pilotul functional...samd. Pentru mine asta e nestiinta si experimente pe banii clientilor la bani de reprezentanta. Sa-ti aduc aminte ca mi-ai spus ca plasa din scaunul dreapta nu functioneaza si o sa-mi codezi scaunul pe vin de america sa nu mai citeasca plasa? Afla ca era doar mufa scoasa si nimic altceva... Iti aduci aminte ca ti-am spus ca scaunul era in 3 suruburi? In afara de asta am gasit si plasticul rupt, pentru ca cineva nu stie sa desfaca fara sa strice. Sa-ti arate Claudiu BWR de pe forum factura pe plastic sa vezi cum am dat 300 de lei datorita profesionismului.... Iti aduci aminte ca mi-ai spus ca anumite functii nu merg pe scaun ca lipseste nu stiu ce parghie...afla ca mai aveati de tras fire, nimic altceva. Sa mai zic de pretensionarea de la centura nestransa si mufa scoasa sau plasticele de la volan la care mi-ati rupt toate clipsurile...Sa mai zic de cic-ul activat prin script la care acum trebuie sa cumpar emulator sa pot sa-l fac functional... Modulul care "s-a pierdut" mi l-am cumparat din Germania din nou, si a costat 150 eur, bani pe care i-am suportat din buzunarul personal pentru o greseala de-a ta. Inteleg ca ai multe pe cap, dar, eu nu aveam niciun interes sa-ti periclitez imaginea prin a spune ca sunteti hoti. Am spus doar ca l-ati pierdut si e vina voastra. Asuma greseala si treci mai departe, nu mai dramatiza. Nu v-am vorbit licentios, nu am facut scandal, nu v-am facut in niciun fel vreo problema, doar am discutat cu tine la telefon. Dupa ce am bagat 5000 eur in piese la masina chiar crezi ca ma lamentez la un rahat de modul de 150 eur? Si as vrea sa fac un lucru clar. Eu nu ti-am spus ca nu am timp sa-ti las masina. Masina a fost la tine de doua ori, de fiecare data cate 3 zile lucratoare, in total 6 zile lucratoare. Nu ai fost presat de timp, nu te-am sunat, nu te-am deranjat. Am venit exact cand m-ai chemat si am convenit impreuna o zi in care sa-mi iau masina. Ai avut timp sa scrii ditamai carnatul de mesaj, dar timp sa rezolvi problema mea si a altora nu gasesti pentru ca "prioritizezi". Cu alte cuvinte ala care vine si da banul in service e prioritar, ca la prostul de Razvan ai incasat banii. Sper sa-ti schimbi atitudinea si modul de lucru.
    1 point
  29. Salut, Foarte corect , cu o mica precizare nu era persoana mai sus mentionata ci fratele acestuia . In ceea ce priveste clientela , ne rezervam dreaptul de a o alege dar fara a face discriminari.Oricine se comporta decent poate beneficia de serviciile noastre.Proprietarul X6-lui Orange , a dovedid mai mult bun simt si atitudine politicoasa decat multi alti clienti persoane publice. Acest service , este dedicat autoturismelor BMW , iar in momentul in care auto intra in garaj, remediem problema indiferent de cine este proprietarul
    1 point
  30. Dupa cum spune si titlul, m-am hotarat sa-mi cumpar un E39 2001> (facelift-ul) cu motorul pe benzina (motorina nu mai este o optiune pentru mine). As merge pe modelul 525i, 530i este prea mare pentru mine iar eu nu sunt genul sa rup masini, imi place sa ma plimb la drumuri lungi mai mult de cand in oras(sunt din Constanta). Vreau sa ma duc sa o cumpar din Germania din cateva motive, 1) Vreau neaparat masina sa aiba sub 150k km REALI, nu 150k d-aia de pe autovit, o sa ma coste ceva una cu km putini in jur de 7-8k euro si 2) Sansa sa prind o masina mai 'decenta' / 'intretinuta' este mai mare decat una de pe autovit la 4k euro. Mai dau si nemtii buleli da nah... pe autovit nu am gasit nimic sub 200k si alea care au 200k au de fapt 200k * 2 ba chiar 3. Am urmatoarele intrebari: 1) Se merita chiar si un 520i, 523i? Vad ca este tot in 6 pistoane (sub 4 nu mai este o optiune), e ok pentru caroseria ei? Isi poate taraii hoitul in conditii ok? 2) Sunt chiar atat de nebun ca o sa dau 8-10k (drum, inmatriculare, etc) pe un e39 vechi de 16-17 ani. Repet! Sa aibe sub 150k km! Pentru mine masina aia e un tank, asta e tot ce stiu de ea, am codus 525D si 530D, am ramas surprins cad de bine merg masinile astea. Sunt usor de lucrat la ele, iar pentru mine masinuta asta inca arata ca o masina, poate sunt eu mai batran(29 de ani lol) si imi plac lucrurile mai vechi?! 3) Vreau neaparat sa fie automata, cum stau cutiile automate pe motoarele astea? 4) Daca cineva are un E39 intretinut cu km putini, as dorii sa stiu cat de des vizitezi service-ul. Acuma nah, are si ea o varsta normal ca o sa mai stau cu ea prin service, cam cat de des... E60 iese din discutie, o catastrofa din punct de vedere tehnic + ca nu-mi place interiorul. Ca o paranteza asa, am avut E46 in 2010 pana in 2016, un 318D (gunoi) de 200k km pe bord + inca 200k km da-ti inapoi, i-am facut 130k km si singurul lucru care mi-a picat a fost pompa de injectie, reconditionata vreo 400 de euro m-a ciupit, restul consumabile. Astea da masini! Sper ca am postat pe categoria potrivita. Orice alta informatie legata de acest model este bine venita, la ce sa ma astept, etc! Multumesc!
    0 points
  31. Ia Continental ...de cativa ani fac anvelope care ies in TOATE testele pe primele locuri atat in varianta iarna cat si vara.Daca nu mergi mult iarna pe zapada.....adica sa locuiesti in zona de munte(Harghia ,Covasna etc) si folosesti masina si iarna mai mult pe uscat eu as merge pe varianta de Conti All Season ,o anvelopa noua cu un profil frumos si o compozitie de exceptie (Black CHILL) si as profita de franarea buna pe uscat si ud a acestei anvelope.Fiecare face cum vrea pe banii lui...eu asa as face.Am mers acum cativa ani destula vreme cu anvelope Nokian pe masina de la firma(si multi colegi) si toata lumea a fost multumita.inclusiv subsemnatul.Dupa vreo 3 ierni am aflat si eu ca am anvelope All Season Plus pentru ca asa scria pe ele....allseason pentru Finlanda si super de iarna pentru noi...din acelasi motiv eu am acum tot o varianta allseason de la Nokian ....WR A3...de care sunt multumit.
    -1 points
  32. Nokian wra4 cica ar fi mai buna pentru clima noastra, nu s-ar toci asa de repede. Dar aici nu pot sa ma pronunt pentru ca de iarna am avut doar nokian wrd4 si michelin. Ambele testate personal, pe zapada nokianul iese invingator dar pe umezeala balanta se inclina spre michelin. Orice ai lua(premium sa fie) dupa ce le Montezi pe masina ai 4 ani sa profiti de ele, dupa 4 ani isi pierd mult din proprietati(aici conteaza foarte mult si mediul in care au fost depozitate). Asta cu dotul cat mai nou este marketing(sau spalare pe creier) sa il faca consumatorul sa cumpere mai des anvelope. ââŹĹ-vai anvelopele sunt dot 2014, nu mai sunt bune, trebuiesc schimbateââŹÂ. pai de ce sa le schimb daca nu simt nevoie, anvelopa o schimb cand nu mai simt masina ca vireaza sau franeaza corespunzator, nu ca este dot-ul vechi. Si legat de Dot, as prefera oricand o anvelopa buna(michelin, conti, dunlop,) cu an de fabricatie ââŹĹvechiââŹÂ (2-3 ani) decat medie-slaba(hankook, viking, barum, riken samd) Daca ai voucher de reducere mergi pe emag, daca nu....nu . Sa ne tii la curent dupa ce trece iarna, cum s-au comportat anvelopele. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  33. Foarte la subiect si pertinent ce ai spus mai sus ,sunt de acord cu ce ai spus legat de producatori si cam asta am constatat si eu dar as mai face o precizare: eu nu cred ce ai spus legat de partea de clasamente ca sunt cumparate de unii....uite chiar acum a apparut testul de vara pentru 175/65/14 si castiga Falken iar Continental este pe locul 10 !!!.Eu personal cred ca pe greii industriei nu-i mai intereseaza dimensiunile mici pentru ca si volumele au scazut acolo....si nu e nici o smecherie .Sa manance si gura lor ceva,
    -1 points
  34. ĂncearcĂŁ și vei afla. Sunt alte threaduri cu versiuni mai noi, cautĂŁ.
    -1 points
  35. Fa o verificare amanuntita motorului si asculta dupa sunet metalic aritmic, de obicei lantul se largeste din cauza (unei patine rupte/crapate, intinzatorul nu mai face fata, condus agresiv in timp si ulei LongLife schimbat la 30000km de fostii proprietari). In afara de distributie sper ca majoritatea stiu ca mai este o problema la aceste motoare si anume: cuzinetii de palier. Ca urmare a largirii lantului, urmeaza daune la cuzineti daca distributia nu este schimbata la timp. Schimbi distributia la 2 ani dupa ce ai sesizat pentru ca nu ai avut bani sa o faci atunci, apoi dupa distributie noua pica cuzinetii pentru ca nu ai schimbat distributia la timp etc. O simpla cedare temporara a pompei de ulei sau lipsa presiune de ulei in timp provoaca daune ireversibile motorului cu urmare cuzinetii de palier. Un ulei necorespunzator si anume 5w 40 in loc de 5w 30 poate provoca aceleasi daune motorului si turbinei. Pentru ca spun unii, baga dinala gros sa fii sigur ca nu consuma gram de ulei. De obicei cei care isi cumpara N47 sau motorul de 2L diesel stiu la ce se asteapta si multi schimba distributia preventiv. Altii nu > si revin pe forumuri dupa ce motoarele au picat. Daca totul este ok, schimba uleiul si filtrele la cel mult 8000km, fitru motorina la 2 schimburi, nu merge subturat si nu porni masina si la 30 secunde sa ii dai talpa cu turatii mari. Daca ai bani faci o diagnoza completa la service specializat. Sicer, parerea mea este sa nu iti faci o obsesie privind sunetele de lant daca ele nu sunt acolo, mai degraba as avea in vedere filtrul de particule si EGR cat si eliminarea clpetelor din galeria de admisie. Personal am scapat de toate aceste ele fiind eliminate pentru ca cedeaza foarte repede la mersul in oras si distante scurte, provocand daune turbinei/injectoarelor.
    -1 points
  36. G30 - ultimul model,dotari bla bla etc, 520d ))))))) cum motor de 2000? ))))))
    -1 points
  37. s o stapaneasca cu placere, sa l duca safe la destinatie si toate urarile de bine. eu spun ca daca mi as cumpara un seria 5, mi as cumpara 525. o seara buna va doresc
    -1 points
  38. up! Revizia facuta la BMW Offenburg ieri (schimb ulei/filtre, role intinzatoare/curea, lichid frana, bec pozitie -> 840 euro). Se pare ca masina avea si recall pt ceva de la aeroterma si a fost si problema asta remediata. Mi-au printat si tot istoricul masinii de la BMW (a fost numai in service la BMW in Germania pana am cumparat-o eu).
    -1 points
  39. Model: BMW 320d E90 163cp/ Motor M47 Fabricatie: 12/2005 Culoare: Argintiu Nr. km: ~240.000 VIN: VC35229 Pret (nu este negociabil): 5500 euro PM sau 0726697884 pt informatii suplimentare (preferabil PM). Istoric si alte informatii utile -al doilea proprietar (unic proprietar in Ro). -inmatriculata in Romania -Cumparata de mine din Germania in 11/2010 -~137.000 km la cumparare -a fost utilizata in Romania pana in 12/2013. -utlizata in afara tarii din 2014, in general la drumuri lungi. -filtru de particule a fost curatat si arata in bord ca mai merge 150 mii km. -2 chei si o telecomanda noua (cele 2 originale s-au stricat). -Majoritatea reviziilor (in general anual sau la interval sub 15 mii km) si problemelor tehnice rezolvate la colegul de forum cu service in Ciolpani, numai cu piese noi OEM/OE -Reparatii relativ costisitoare: volanta + ambreiaj (la aprox. 180-190 mii km), amortizoare + arcuri fata/spate (aprox 230 mii km), becurile xenon inlocuite (2015). -Masina se poate vedea/testa la sfarsitul lui Noiembrie/inceputul lui Decembrie in Bucuresti sau inainte in Strasbourg. Dotari din fabrica -xenon -navigatie professional -bancheta rabatabila + skisack -jante aliaj 16 inch BMW model 282 (LCI) + cauciucuri iarna Goodyear Ultragrip 9 -pachet lumini -PDC (senzori parcare fata/spate) -geamuri electrice spate/fata -oglinzi electrice (inclusiv pliabile electric) si incalzite -climatronic (2 zone) -proiectoare ceata -cotiera retractabila -bluetooth (numai pt handsfree), aux-in, voice control Dotari suplimentare adaugate ulterior cumpararii -incalzire auxiliara DEFA -volan M + maciulie schimbator M -pilot automat -covorase cauciuc -alarma Viper OEM Probleme curente -furtun supra plin rezervor gaurit (asa era cand am cumparat-o). Daca se face plinul curge motorina pe langa aripa. Eu am alimentat in general max 60 litri (rezervorul are 63) si nu am mai avut nicio problema de 9 ani. -plasa scaun airbag pasager posibil rupta (da eroare din cand in cand ) -bec stanga angel eyes ars (e cu led) -bara fata harsaita de o bordura in partea dreapta -senzor condens parbriz stricat cand s-a inclocuit parbrizul (apare eroare la diagnoza). -diverse zgarieturi si smalt sarit de la pietrele de pe drum Alte accesorii suplimentare (neincluse in pretul masinii) -roof bars originale BMW -Jante aliaj 17 inch BMW model 159 + cauciucuri vara runflat vechi -Aeroterma suplimentara DEFA pt sistemul de incalzire auxiliar -Protectie cauciuc portbagaj pt E90 -Dashcam 1080p Mi -Volan sport original + maciulie schimbator originala -Roata de rezerva mica + cric Pret pt toate daca se cumpara cu masina: 400 euro/ fara masina: 550 euro
    -1 points
  40. Eu mi as fi luat 320, este mai cinstit! Un 520 este ca si cum ai pune un ponei la o caruta! acum si 525 are motor de 2000, dar na, e mai scump... asa e cand vrei seria 5, dar n ai toti banii, faci compromisuri. Acu nu ma injurati, asta cred... eu am o gioarsa de 320d (2007), as fi putut sa mi iau 520d (alt cazan), dar nu avea nici un sens... E cum ii mai vezi p aia cu AUDI A6 - motor 2.0 TDI, parca ceva nu e ok vrei sa pari ironic, nu ti iese. cum o dai tot 2.0 ai ) Acum 4 ani, mi am luat un 116d (ED) de 116 cai, motor de 1.6d. Aveam Harman Kardon, vibra volan cand pareasea banda, frana singura,scaune sport, kit M, dar tot un lesinat de 1.6 era sub capota ) cand voiam sa mai fac si eu o aroganta la semafor o dadeam pe SPORT +, ghici ce? tot 1.6 era sub capota )
    -2 points
  41. Clapetele swirl flaps trebuie scoase primele ca se rup si ajung in motor si oricum sunt prostie de marketing fac ele vartej in aer si ajunge aerul in piston mai bine si astfel e arderea mai eficienta... vrajeala
    -3 points
  42. Km sunt verificați la compania BMW
    -4 points
  43. Salut, de maine voi fi posesorul unui bmw x5 din 2002 3.0D automat, cu aproape 250.000 km la bord. Cunosc vânzãtorul si nu a tras de ia . A mai avut cineva? Cum se comporta ?
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.