Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/10/19 in all areas

  1. Nu sunt expert in anvelope, dar din experienta imi mentin parerea ca sunt micro-fisuri si ca nu ar trebui sa arate asa. Daca vrei, pentru comparatie, pot face o poza anvelopelor mele, care sunt rulate relativ putin iarna trecuta (~6.000km) si au DOT asemanator (xx18).
    5 points
  2. Contractul este pe 3 ani, cu 30.000km anual inclusi, iar la finalul contractului dai masina inapoi pur si simplu Momentan balanta inclina spre 330d M-Pack, mi-e tare dor de un motor in 6 cilindri cu 0-100 in 5.5s :frantics:
    4 points
  3. In afara de acele urme, mie imi par foarte "crapate" la baza benzii de rulare, par imbatranite. Mi se pare ciudat pentru o anvelopa noua sa arate asa.
    4 points
  4. chiar zilele trecute am vazut un test al gumelor in conditii diferite de T incepand de la 0C si pana pe la 16C, concluzia era ca cele de iarna nu exceleaza in conditii de asfalt uscat si T pozitive, in astfel de climat cele allseason stau mult mai bine. Deci, pe de-o parte rezultatul testului tau nu era de neasteptat, dimpotriva, guma de iarna trebuie sa performeze bine pe zapada mai ales, pentru ca iarasi, conform testului, in conditii de umezeala tot cea allseason sta mai bine. Nu cred ca trebuie sa ai pretentii prea mari de aderenta la limita masinii de la o guma de iarna pe carosabil uscat si cu T pozitive, mai ales ca, daca erau 2C dar soare, asfaltul absoarbe caldura deci o T posibil mai ridicata a acestuia fata de cea a aerului.
    3 points
  5. Orice ai spune tu, alea sunt direct crapaturi. Anvelopele probabil s-a intins foarte tare si s-au creat acele micro fisuri in material. Incearca sa tragi de masina cand ai anvelopele potrivite, de preferat vara, nu cu "plastelina" din anvelopele de iarna, daca mai e si cald afara...
    2 points
  6. cm conteaza ..asa cresc si decibelii
    2 points
  7. Salutare dragi colegi! Dupa o lunga absenta, atat de pe forum cat si din lumea BMW, ata ma trage inapoi catre aceasta marca. In ultimele luni am facut test drive cu destule masini si anume: 120d hatchback, 320d sedan, F10-520d, C-class coupe, C-class sedan, E-class sedan, VW golf 7, Audi A3 hatchback si sedan...insa am sfarsit prin a comanda un G30 520d Finalistele ramasesera seria 3 F30, seria 5 F10 si noul E-class, care m-a impresionat intr-un mod extrem de placut (nu dati cu pietre). Diferenta de pret dintre F30 si F10 mi s-a parut destul de mica, intre masini configurate similar, iar combinat cu aparitia noului G30 decizia a fost luata imediat. Din review-urile de pana acum pare un progres fata de F10, atat dinamic cat si dpdv al calitatii materialelor folosite, desi recunosc, bordul anterior cu navigatia inclusa imi placea mai mult ca aspect. Abia astept sa o scot la o plimbare! Asadar, masina ce urmeaza sa fie livrata (sper) undeva la mijlocul lunii martie, are urmatoarea configuratie: - motor 2.0d 190CP si 400NM (B47) - cutie automata cu padele volan - culoare neagra cu jantele standard pe 17" (V-spoke 618) - faruri LED - lumina ambientala - scaune sport piele neagra + suport lombar si incalzire - navigatia business (cea inclusa in pachetul standard) - sistem audio hi fi - suspensie M - volan M - plafon negru - oglinzi exterioare si interioara heliomate - bancheta spate rabatabila - senzori parcare fata spate - climatronic cu functii extinse Momentan doar cateva poze teaser, din configuratorul online!
    1 point
  8. Nici eu nu am rĂŁspuns cu rĂŁutate ,e adevarat ,am o singurĂŁ masina ,cu ea la muncĂŁ cu ea la plimbare ,nu are cum sa fie perfectĂŁ mereu ,nu ĂŽmi bat joc de ea ,dar nici nu sunt sclavul ei ,se murdareste ,se spalĂŁ ,pe presul di fata sofer am de fapt un pres de cauciuc 40Ă20 care evitĂŁ contactul bocancilor cu presul ,dar pe lateral nu am ce sa pun ,si poate din obiĂâ˘nuinĂâşa sau din cauzĂŁ cĂŁ pedala de acceleratie este aproape de mocheta ating cu lateralul de la bocanci . Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk
    1 point
  9. Am reusit si un volanas nou cu padele (am fost norocos sa fie precablata masina si doar s-au codat pentru a deveni functionale). Mai trebuie schimbatorul de viteze modelul 2TB si cred ca e gata retrofit-ul interiorului. ðŸËâ
    1 point
  10. in principiu, mikken spune de leasing operational, care nu implica un avans. in germania preturile sunt f mici pt operational. stiu pe cineva cu A6 de 80k euro care platea vreo 750. companiile de leasing operational primesc discounturi bune de la producator, ei tranzactionand mii de masini anual. probabil acel C200d este luat de compania de leasing de la mercedes cu aproape 40% discount(pt muritori discountul pe C klasse este acum 17% fiind un model vechi de 7 ani care va fi inlocuit). rezulta o valoare neta pt masina aia la vreo 20.000 euro plus tva, din care mikken plateste 9000 plus tva in 3 ani. ulterior masina este inchiriata timp de vreo 2 ani la alti clienti pt termene scurte etc. la final, cand masina are 5 ani, este cumparata de samsarii turci cu 8000 plus tva si o vand romanilor cu 10.000 sa fie si ei smecheri la ei in tara
    1 point
  11. Daca nu sunt XL de acolo problema . Masina grea in manevre agresive peretele lateral e prea moale , rezultat se lasa prea mult si pierzi aderenta . Eu am montat XL nu am sesizat probleme . Macar stii limitele acum si nu mai tragi de ea . Eu in schimb ma gandesc la RFT pe viitor indiferent de masina . Am avut recent o anvelopa taiata in flanc lateral in un crater . Practic ramai imobilizat daca nu ai roata rezerva . Neplacerea de a fi frig afara , urat , ploaie e incomparabila cu comfortul unui rft cu care macar mergi chiar daca e anvelopa distrusa . Cred ca cel putin iarna merita RFT . Superioritatea la pana imi pare de neegalat , iar o anvelopa noua rft are un comportament f bun , similar cu cel nonrft .
    1 point
  12. https://www.mdecoder.com/decode/ky57664
    1 point
  13. Salut! Este evident faptul ca ai un consumator care descarca bateria. Din experientele colegilor de forum acesta ar putea fi: -antena de pe haion (responsabila si cu inchiderea si deschiderea usilor)-intra apa destul de des la ea. -modul telefon (bluetooth)- sau alta componenta de pe partea de navigatie (subwoofer, statie aftermarket sau alte improvizatii). -piesa cu tepi (FSU, FSR sau rezistenta in trepte se mai numeste) pe partea de clima. -alarma aftermarket. Pentru a gasi consumatorul respectiv trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare. 1- deschizi torpedoul si cutia de sgurante (sa ai tabelul cu identificarea sigurantelor la indemana)- torpedoul ramane deschis pe toata durata verificarii! 2- inchizi toate usile si incui din telecomanda. Pentru a avea acces la sigurante si la baterie poti bloca incuietoarele de la usa si haion cu o surubelnita, nefiind necesara o a doua persoana care sa te ajute. 3- inseriezi un aparat de masura (setat pe ampermetru 10A) pe borna de minus a bateriei. Dupa ce ai inseriat aparatul de masura sa nu mai actionezi nimic pe masina (plafoniera, usi, contact, bricheta, etc)!! 4- astepti aproximativ 15-20 minute pana se stinge becul de la torpedou. Acum masina intra in "sleep" mode (standby) iar consumul afisat pe aparatul de masura trebuie sa fie undeva la 0,02 pana la 0,05 A. Tie probabil iti va afisa o valoare mult mai mare. Exista si varianta in care becul de la torpedou sa nu se stinga (masina sa nu intre in standby) nici dupa o perioada mai mare (daca un modul impiedica acest lucru) caz in care treci direct la punctul 5. 5- scoti pe rand cate o siguranta (asteptand dupa fiecare 15-20 minute pana intra in standby). In momentul in care scoti o siguranta masina se va "trezi" iar becul de la torpedou se va aprinde. Poti incepe cu siguranta de la clima, apoi cu cea de la partea radio (navi, tel), etc. De fiecare data cand intra in standby verifici ca valoarea de pe ampermetru sa fie in limitele de mai sus. Unele modele au inca un panou suplimentar de sigurante in portbagaj (deasupra bateriei). Bafta!
    1 point
  14. Mulțumesc. Sigur cĂŁ seria 3 ar fi mult mai practicĂŁ, dar ce sĂŁ fac dacĂŁ m-am ĂŽndrĂŁgostit de 4... Știu cĂŁ iarna e mai greu cu ușile, dar asta e valabil la orice coupĂŠ. E un risc pe care ți-l asumi din start. CĂŽnd vĂŁd ușile alea fĂŁrĂŁ ramĂŁ, mĂŁ topesc. Acuma, cĂŁ o sĂŁ le ĂŽnjur douĂŁ-trei zile pe an... c'est la vie, ĂŽși spalĂŁ pĂŁcatele ĂŽn restul anului. DacĂŁ ușile (care-s de la sine ĂŽnțelese la un coupĂŠ) și filtrul de particule (pe care n-o sĂŁ-l am, pentru cĂŁ vreau benzinĂŁ) sĂŽnt singurele probleme, atunci e bine. Doar treaba cu garda la sol mĂŁ cam ĂŽngrijoreazĂŁ totuși. E chiar așa joasĂŁ? E mai joasĂŁ decĂŽt 3-ul? Apropos de uși, ĂŽnghețul ca ĂŽnghețul, sĂŁ zicem cĂŁ te descurci cu mult spray, sau ĂŽn cel mai rĂŁu caz așteptĂŽnd sĂŁ vinĂŁ cĂŁldura. Dar ce se ĂŽntĂŽmplĂŁ dacĂŁ moare bateria? Cum mai ajungi la ea? Se poate deschide ușa forțat fĂŁrĂŁ sĂŁ strici ceva?
    1 point
  15. 330d... P.S. ...e prea lung și anevoios “drumul” scrisului și am scurtat
    1 point
  16. Nu exista chei clonate la BMW, se virgineaza chei originale din dezmembrari si se aloca in calculatorul masinii, functioneaza la fel ca una noua
    1 point
  17. Exact. Eu am dat cu glicerina boraxata(4-5 lei in farmacii, se da pe gingiile bebelusilor ) ) pe chedere, cu un burete de vase si nu am avut probleme toata iarna.
    1 point
  18. Corect, la 10 mii trebuie sa aiba pachet m, automata, vopsea originala impecabila.
    1 point
  19. Centimetri cresc "logaritmic" in raport cu locul in care se afla Mai ingrijorat as fi de centimetri aia decat de cativa decibeli :queen:
    1 point
  20. "Prietene", in primul rand cred ca m-am exprimat destul de amical in postarea mea, ca sa ma iei de sus. Ce ar fi sa pastrezi acelasi ton si sa nu recurgi la texte care, inca din prima propozitie, denota superioritate din partea ta? Nu ti-am atacat sub nici o forma postarea, ci pur si simplu am spus ca mi se pare putin exagerat sa spui ca diferenta este radicala intre cele 2 marci. Le-am avut pe amandoua si nu consider diferenta a fi una asa de drastica. Dar asta este parerea mea, in fond. In al doilea rand, ceea ce spui, legat de decibeli, se refera la energia transferata prin sunet. 3 db inseamna dublarea energiei sunetului. Insa cand vine vorba de sunetul perceput, 1 db incremental inseamna undeva in zona a 7% incremental in sunet perceput. Cand vine vorba de sunet perceput, 2-3 decibeli nu reprezinta nimic semnificativ. Citeam un studiu, mai demult, care spunea ca o ureche normala, neantrenata in arta sunetului, abia percepe o diferenta de pana la 5 db intr-un mediu normal. Urechea este sensibila la sunetul perceput, nu la puterea sunetului. Plus, decibelii cresc pe o scara logaritmica. Asadar, ca sa ai o dublare in sunet perceput, iti trebuie +10 decibeli, nu +3. Nu sunt expert in arta sunetului, ba dimpotriva sunt chiar putin neantrenat in aria asta, dar cifrele de mai sus le tin minte de la cateva articole citite acum ceva timp cand ma interesam de o mica problema pe care o aveam cu o ureche. Deci merita verificate spusele mele, dar nu cred ca sunt departe de adevar. Mergand pe cotarea de zgomot mi-am ales si eu cauciucurile la F10. Am mers pe 'mana' unor Dunlop Sport Maxx RT2, care sunt cotate la 68-69 db. Intradevar, sunt foarte misto la drum lung.
    1 point
  21. Am gasit asta: Auto-Decibel Cifrele de acolo, in masura in care pot fi crezute, nu valideaza partea cu "...situatia se schimba radical". Sunt diferente de 1 - 1.5 db in favoarea Audi, la unele modele. La 2.0 diesel Audi este cam cu 1-2 decibeli mai silentios, in timp ce pe 3.0 diesel BMW sta la fel sau putin mai bine uneori. Merc in schimb e constant cu 2-3-4 decibeli mai jos decat oricare din cele doua. Insa, din nou, "radical" mi se pare un cuvant putin cam....radical :sweat: . La 1-2 decibeli intre Audi si BMW, vorbim de 'fine margins'.
    1 point
  22. Pai ma edit, de ce nu ti-ai luat Audi? Daca e adevarat ce afirmi, mi se pare aproape un deal breaker, eu nu pot sa concep la banii astia o masina sa fie prost antifonata. Antifonarea cred ca e in top 3 la caracteristici cand vine vorba de premium sau luxury. Cum de altfel, intr-un Maybach nu auzi nimic nici la 200 kmh. La e39 (pe vremea cand inca se mai faceau masini cu raspundere), uneori aproape ca ma surprinde silentiozitatea din interior.
    1 point
  23. De ce inca mai avem preconceptia asta ca totul la noi e mai prost? E aceeasi motorina ca peste tot, daca ar avea gunoaie cat sa le vezi circuland inspre rezervor ti s-ar colmata filtrul in primii 100km, iar injectoarele s-ar duce pe copca instant, dar chestiile astea nu se intampla. Nu mai fiti paranoia. Eu rareori am pus motorina extra si fiindca nu am sesizat absolut nicio diferenta ma rezum la cea standard. Nici la aia nu se vad gunoaiele cum vin pe furtun
    1 point
  24. PĂŁi nu mai alimenta de la vidanjĂŁ ))) Serios acum, am schimbat anual filtrul de motorinĂŁ și am pus și mereu motorinĂŁ extra, dar cred cĂŁ o sĂŁ sar la tura urmĂŁtoare. Atâta timp cât e și motorina extra tind sĂŁ cred cĂŁ va fi ok.
    1 point
  25. Lasa-l pe "alex_uili", omul e gica contra pe topicurile tuturor, n-are rost sa-ti bati capul cu el. Asta e ocupatia lui pe forumul asta.
    1 point
  26. Eu am de 4300k la ambele masini si tot nu vad nimic pe ploaie :console:
    1 point
  27. Salut Mikken, Pe comfort mode 120/h ...4,5??? Cam mare sincer sa fiu....la ce tehnologie e in prezent sa nu mai vorbesc de 8 trepte....ar fi trebuit un maxim 3 - 3,5%. Stiu, e o caroserie grea, dar si la e60 si la e39 acelasi motor scoteam sub 5% , aici ma refer in conditii de autostrada. In alta ordine de ideii, masina este superba, sa te bucuri de ea!
    1 point
  28. Cand o sa iti comanzi tu poti sa iti iei chiar verde. Nu ii inteleg pe astia care dupa ce vad ce si-a cumparat omul incep ei cu ce optiuni ar fi pus in plus si ce culori ar fi ales. Si vezi ca naibii se scrie cu doi i.
    1 point
  29. Stiu ca sunt alte topicuri care au pagini intregi de discutii despre toate hartile, dar ma gandeam sa deschid unul care sa contina ultimele update-uri pentru cele mentionate in titlu. Asa ca uite aici linkurile: RoadMap Version - Next, Premium, Route, Evo, Motion Link-ul nu l'am pus eu dar nu sunt sigur ca pot da credit altui forum aici. cele de la Route o sa le pun pe GDrive indata ce mi se descarca si mie. Daca votati mai sus, o sa pun si altele pe GDrive, daca trebuie. Enjoy
    0 points
  30. Un mecanic de BMW ai cautat? Pe forum afli doar pareri din ce reusesti tu si scrii aici. E bine sa cauti un mecanic bun. Pentru ca pana la urma din tot ce presupunem noi aici tot la unul (mecanic) o sa ajungi. Banuiesc ca nu te bagi sa verifici (galeria) sau ce auzit tu sau altii suierand.. asa ca.. De altfel, bun venit pe forum.
    0 points
  31. Se poate alege un pachet gen Bavaria Care ulterior, cu maxim 6 luni ĂŽnainte sĂŁ iasĂŁ mașina din garanție. Este mult mai limitat, dar ĂŽți acoperi sistemele importante la o adicĂŁ. Garanția extinsĂŁ trebuie ĂŽntr-adevĂŁr luatĂŁ imediat ce e mașina nouĂŁ. @Crysis21 - nu știu de ce aveam senzația cĂŁ G30-ul tĂŁu e alb. MĂŁ bucur cĂŁ mai am un Individual pe aici Speram sĂŁ fiu printre puținii cu culoarea asta inițial, dar exact când mĂŁ duceam la dealer sĂŁ ridic mașina am vĂŁzut ĂŽncĂŁ 2 pe drum, jur! - superbĂŁ oricum. Cum ți se pare dupĂŁ atâta drum zgomotul la rulare? Eu o am de 2 sĂŁptĂŁmâni doar și mĂŁ uimește pe deoparte cĂŁ e liniște totalĂŁ vs F30, dar parcĂŁ aud cauciucurile prea tare acum (poate ĂŽnainte nu le auzeam de zgomotul de vânt la F30 )) )
    -1 points
  32. da, si mie zgomotul anvelopelor mi se pare ca intra prea tare in habitaclu. Am primacy 3 de 19 si mi se pare ca cele de iarna, Alpin 5 de 18, sunt mai silentioase. oricum, realist vorbind, BMW-urile sunt masinile cele mai prost antifonate, probabil de acolo si greutatea mai mica. Daca conduci un Audi A6 de aceeasi generatie, situatia se schimba radical.
    -1 points
  33. nu aparuse noul model de Audi A6 la momentul respectiv iar alegerea era logica. si chiar daca aparea, audi nu dau discounturi pt moile modele decat de 3%-5%, iar eu am primit 20% cu 2 luni inainte ca masina sa apara pt prima data in showroom. In banii platiti, ma inscriam doar la A4...abia la masinile din stoc primisem 17%, iar la comanda un pic peste 10%, audi A4 avand in acel moment un an jumate de la lansare. plus ca intre timp am descoperit ca A6 cu motorul de 2 litri si 204cp se misca mai prost ca 520d si asta pt A6 are 150kg in plus. Alegerea mea a fost logica si cu niciun regret, insa tot adevarat este ca BMW-urile sunt cele mai prost antifonate masini premium din germania.
    -1 points
  34. hm, tre sa intelegi cum functioneaza decibelii, prietene! intre 60 decibeli si 63 este diferenta de la simplu la dublu. este ca si cum ai avea cancer in stadiul 2 si altul are in stadiul 3. pare diferenta mica, insa in realitate este diferenta intre viata si moarte. 3 decibeli inseamna un zgomot dublu. o sa ma uit si pe tabelul tau...
    -1 points
  35. eu undeva intre 70-71 le consider acceptabile ca zgomot , am de vara Michelin Pilot 4 S cu 71 si imi par mai silentioase ca Pirelli sotozero , alea erau in 73 , ca urmare am luat si pt iarna niste gume cu 71 desi la ce profil au ma indoiesc , ramane de vazut . Cele de iarna sunt Goodyear UltraGrip Performance GEN-1 XL. Undeva la 73 percepi zgomotul deranjant in cabina . Cel putin la bmw. Cele ami silentioasa care le0-am avut eu fost niste fulda candva cu 68 , deci liniste la drum lung , f misto
    -1 points
  36. relax. incercam sa spun ca nu trebuie demonstrat cine, ce si cum face, si nici a spune ca 1-2-3 decibeli sau centimetri nu conteaza.
    -1 points
  37. eu am pilot alpin 5 si mi se par mai silentioase decat primacy 3 pe care le am vara. probabil influenteaza si faptul ca pe spate la cele de iarna am 245 iar la cele de vara 275. in ceea ce priveste confortul pe 18, daca mie mi se pare o diferenta semzationala cand trec de la rotile de vara pe 19(nu am nimic RF, si iarna si vara fiind XL), imi imaginez cum e la tine cand treci de la vara 20 cu RF, la iarna 18 cu XL. ba mai mult, mi se pare ca atunci cand trec la 18, o parte din zgomotele nedorite din masina dispar
    -1 points
  38. Care-i ideea, de ce vrei sa cobori (oricare) geamuri cand sunt temperaturi sub zero Celsius!? Sau, dece sa cobori geamuri cu gheata pe ele? Nu spune ca vrei sa le cureti asa. Oricum, sa stii ca risti foarte mult cu motorul, driverul lui.. daca mai cobori geam cu gheata pe el! Daca nu poti deschide portbagaj din cauza chederului sugestie ai primit mai sus. Daca broasca ingheata (si) ceva spray WD40 poate sa tina apa departe. Da cu spray pe acolo pe unde vezi componente ale broastei ca se ating fiind prinse impreuna.. acolo se poate aduna apa, vapori de apa, condens.
    -1 points
  39. Am rezolvat dilema in sensu ca aveam nevoie de o mașinĂŁ mai capabila, și m am axat pe BMW Prioritatea mea e sa iau ceva bun la o oferta buna, mai presus de toate, iar eu m am decis dintre o mașinĂŁ pana ĂŽn 10k sau una la 30k+- cu multe condiții an/km buni Iar ĂŽn final eram decis spre 530d/535d, dar am tot așteptat dupĂŁ una anume sa aibĂŁ dotĂŁrile pe care mi le am dorit eu, si ĂŽntre timp mi s a prezentat oferta asta, care mi a fost mai avantajoasa din multe puncte de vedere. Iar prin experienta asta o sa ĂŽmi fac o idee mult mai buna cu ceea ce mi as dori sa aibĂŁ viitoarea masina.
    -1 points
  40. Nimic anormal. Motorul se incalzeste suficient in 3-4 minte ca sa porneasca din nou, e uns (fara frictiuni interne, sau in descrestere..), alimentat cu carburant.., amorsat as zice (daca nu sunt alte probleme la motor). Asa face o baterie sanatoasa inca. O baterie dispusa sa primeasca, incarce si sa dea curent. Cu o baterie aproape defecta s-ar putea sa nu pornesca.. Un sfat util tie, ar fi sa nu iti bati joc de bateria aia lasand-o sa se descarce prea des sub 12 sau 11V. Pariez ca bateria aia ajunge la 10V cand incerci sa pornesti motorul. Nu o se mai incarce la fel de bine. O baterie trebuie sa fie permanent incarcata cand ai oprit motorul ca sa tina un timp indelungat. Dar asta e o conditie ideala!! Incearca sa citesti cat mai mult despre baterii, daca te intereseaza. O simpla cautare pe google iti confirma ca am spus mai sus. Sfaturi utile pentru intretinerea bateriei de masina. Cum sa intretinem bateria masinii. Ce trebuie stiut despre bateria de masina. Si retine. Cum ar trebui sa masoare curentul bateriei cu bornele scoase?
    -1 points
  41. Merita navigatia android, poti pune inclusiv 10" care e mai mare decat orice a venit din fabrica si nu necesita sa tai bordul ca la un retrofit de ecran de X5/X6. Tot ce tine de BMW ramane intact si in plus ai orice aplicatie android ( Waze, Youtube, etc ). E de departe superioara si la un pret mult mai mic ( ~500E ), iar instalarea o poti face si singur, e plug'n'play, scoti ecranul vechi si il pui pe cel nou. Avand navi deja, poti refolosi antena GPS de la BMW, dar iti trebuie un splitter daca vrei sa mai poti folosi si navigatia BMW. Poti foarte usor coda si navigatia originala sa foloseasca tot ecranul ( 10" ) si o sa ai acces si la split screen.
    -1 points
  42. As avea emotii sa las filtru de motorina peste 60k km. Daca intra motorul in Limp Mode, asta e unul din motive.
    -1 points
  43. N-am spus-o cu rautate sau sa creez discutii offtopic. Faci o gramada de chestii la masina si e pacat sa nu fie curata. Nu vreau sa imi imaginez cei care au dat minus cum au in masina. In fine...spor la modificari in continuare.
    -1 points
  44. Tu ai inteles ce scrie in linkul postat de coleg? In primul post ai spus ca ai o eroare de tow bar, apoi mai sus spui ca nu ai avut "trailer tow bar electrics fault".. iti sugerez sa incepi cu tow bar-ul, daca incerci sa gasesti cauza descarcarii bateriei. Dupa cum ai vazut carligul de remorcare POATE descarca o baterie, in mers sau stationat. Din nou, in linkul de mai sus, sunt date doua solutii. Le-ai inteles?
    -2 points
  45. nu fac mare caz din asta, dar e mai murdara mocheta masinii decat covorasul...nu e scuza buna ploaia...in fine...degeaba faci retrofituri daca e jegul ala in ea...sincer!
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.