Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/27/20 in all areas

  1. Ai comentat intr-un topic vechi de 10 ani si felul tau de a asocia lucrurile ma face sa cred ca nu prea te ajuta nici iq-ul.
    2 points
  2. Mereu ma amuza comentariile de genul, asta e ca si aia cu ,,ce Euro 6 fratioare, am un E36 blănet de mori, alea da mașini.." cand de fapt adevarul e ca daca ai avea banii de a detine/achizitiona/cumpara un BMW nou, nu cred ca ai mai spune ca e hidos.. Sa ne aducem aminte de BMW E60, a fost vazut in primul an ca fiind unul dintre cele mai nasoale modele de la BMW, iar acum le gasesti la 5k si sunt ,,bijuterii" pentru pasionati...
    2 points
  3. Buna tuturor, Primul meu post pe acest forum, pe care-l citesc de vreo 2 luni. Posesor, inca, de VW B6 si Fiesta, ambele diesel, am decis sa revin la vechea pasiune, benzina+gpl. La sfatul unui coleg de munca din Germania, am cautat un E46, benzina, in 6 cilindri (asa a zis, sa fie neaparat in 6). Zis si facut, m-am apucat de cautat. Intai Germania, dupa, Ro. In final, am gasit ceva sa-mi placa (mai aveam putin si renuntam): 2,5 l, 4x4, full, exclusiv Ro, 2003. Si, cel mai important, ingrijita. Nu are trapa, dar nu le poti avea pe toate. In schimb, are gpl si 4x4 (Este dedicata fiului meu, deci e mai bine cu tractiune integrala decat spate. Eu, probabil, mai mult cu reparatiile). Curand voi pune si poze. Masina este ok insa are cateva probleme pe care intentionez sa le rezolv (probabil singur, in mare parte): 1. Pe gpl dar si pe benzina (cei drept la un nivel muult mai mic), celebrele fluctuatii de relanti cand opresc la semafor. Am citit multe pe aici. La asta se adauga erorile P0171 si P0174 pe gpl, dar si un usor mers sacadat pe gpl, intre 2000 si 3000 ture. Din ce am citit, suspectez furtune de vacuum fisurate (probabil va fi greu de depistat) dar si o posibila problema de reglaj pe gpl. In acest sfarsit de saptamana voi desface cate ceva (filtru aer de ex.) si voi incepe cautarile (vorbisem cu un mecanic, insa nu cred ca este genul de reparatie pe placul lor, asa ca ...). Asa cum am spus masina merge dar nu este suficient pentru mine, trebuie sa mearga perfect. 2. La schimbarea vitezelor, un usor zgomot infundat dinspre bancheta spate (nu metalic si doar daca nu debraiez cum trebuie). Aici am citit putin, aprofundez dupa ce rezolv pct. 1. 3. Trepidatii la franare, suspectez discurile fata, doar ca sunt noi, posibil sa fie altceva. Atat, deocamdata. Daca puteti sa-mi dati niste sfaturi, astept cu interes, este destul de mare forumul, voi avea nevoie de ceva timp sa-l studiez. P.S. Masina s-a incadrat in categoria ultimelor masini adevarate, designul imi place la nebunie dar, foarte important, si baiatului meu (altfel un bmw mai tanar ar fi costat triplu, un aspect deloc de neglijat).
    1 point
  4. In prima instanta, schimba senzorul de presiune diferentiala cu unul oe, apoi refa masuratorile, s ar putea sa ramai surprins
    1 point
  5. Topic bun pentru vremea lui, care era raportat la masinile de atunci, nu vad sens ca unii sa se umfle in pene cu jantele de 16 si altii cu cele de 19. Puneti voi jante de 18/19 pe e36(majoritatea in 2010) sau 20 pe e46, normal ca pe un seria 3 sau 5 sau 6 de acum poti sa pui 19 si 20 fara probleme pentru ca dimesiunile rotilor au crescut in diametru de la generatie la generatie, iar balonul anvelopei este si el mai mare. Se poate adauga in ecuatie si partea de suspensie care este gandita total diferit, iar inovatia si-a spus cuvantul si in acest domeniu. In concluzie pe unele masini se merita jante de 19, dar pe altele NU.
    1 point
  6. Extras din TIS: "BSD interface to alternator The alternator with its BSD interface supports active communications with the engine-management control unit. The alternator is not directly connected to the charge-indicator lamp, but rather to the engine-management control unit. The alternator can detect various defects and malfunctions. Function For the alternator with BSD interface, the following functions are implemented in the engine-management control unit: - Alternator activation and deactivation based on parameters defined in the application - Definition of the maximum approved load factor for the alternator - Control of the alternator's response to demand spikes (Load Response) - Calculates alternator torque based on the proportion of total capacity being used - Diagnosis of the data wire between the alternator and the engine-management control unit - Stores alternator faults in the fault memory - Activates the charge indicator lamp in the instrument cluster via CAN Use of an alternator equipped with a BSD interface does not change the charge indicator lamp's display concept relative to that employed with earlier alternators. The system ensures that the alternator continues to discharge its primary function even if communications between the alternator and the engine-management control unit are interrupted. Potential malfunctions The following possible defects and malfunctions can be identified based on DTC entries: - Controlled load reduction at high temperatures: The alternator is overloaded and the alternator voltage is reduced as a precautionary measure; it remains at a reduced level until the alternator has cooled. The charge indicator lamp does not light up - Mechanical fault: The alternator is physically seized or the belt drive is no longer operational. - Electrical fault: Defective field diodes, interruption in generation of field current, overvoltage. - Communications failure: Defect in wiring between engine-managament control unit and alternator. The following cannot be detected: Open winding or short circuit Charge indicator light The signal activating the charge indicator lamp is transferred to the instrument cluster on the CAN. The charge indicator lamp comes on in response to mechanical and electrical faults (see above). Identification The above-cited calculation of an alternator's torque and of the proportion of this alternator's capacity being used display substantial variations according to the type (output) and manufacturer. This is why the engine-management control unit receives these data from the alternator. The engine-management control unit adapts its calculations and operational specifications to the precise type. Objective Precise caculation of alternator torque draw and control of the load-response function support a good engine idle Controlling alternator voltage based on setpoint data from the engine-management control unit allows the system to maintain a satisfactory charge balance for the battery."
    1 point
  7. nu stie nimeni nimic legat de vreun update pentru 2020?
    1 point
  8. Imi cer scuze atunci . Am crezut ca e un singur link.
    1 point
  9. Nu e facelift din 3.2013 - cel putin aspectul exterior . Facelift incepe din 7.2013 . Nu e Euro 6 ci Euro 5 ,dar are NBT sigur . Stiu ca in multe locuri se spune ca facelift-ul incepe in 10.2012, dar nu exista F10 care sa arate a facelift pana in iulie 2013 . Despre modificarile tehnice caracteristice facelift-ului, nu stiu sa spun daca au inceput de la sfarsitul lui 2012 . Masina cu 81k km e rara la anii astia, dar vor fi probleme la revanzare pt ca nu e facelift si nu e Euro 6.
    1 point
  10. Bun..pĂŁi atunci ma gandesc la 2 posibilitĂŁți:1)vreo bujie incandescentĂŁ da la masĂŁ..2)contactul releului de bujii rĂŁmâne ĂŽnchis dupĂŁ pornire si arde siguranta...poate mai aveti si voi alte idei...nu stiu daca exemplele de mai sus sunt cele corecte..
    1 point
  11. Sa prezentati calificarea, baieti, inainte sa va dati cu parerea aici.
    1 point
  12. Revin ontopic...azi a fost sotia iesita cu masina si a facut cateva poze. Doua poze cu partea din fata cand era parcata si altele cand era parcata langa alt X5 aceeasi culoare doar ca xLine.
    1 point
  13. Fara sa intentionez sa supar detinatorul , noua filozofie de design mi se pare un dezastru. Arata ca si alte o suta de modele de pe sosele , urata cu spume din fata ,comuna/chinezarie in rest, fara personalitate si mai ales fara a avea de a face ceva cu "bmw" . Sa te bucuri de ea, ca te vad foarte incantat !
    1 point
  14. Legat de experienta individuala, sa va vb din a mea: 1. Prima masina luata din germania, de la un dealer turc. Un e36 fara rugina, 98000 km, am constatat mai tarziu ca erau reali. Masina f buna. Km reali s-au dovedit si din intretinerea mica necesara in anii urmatori. 2. A doua masina luata de la un privat neamt (era un neamt nascut si crescut acolo). Avantajul a fost mare la negocierea pretului, cred ca mi-a lasat vreo 800 de eur. Am primit 8 roti, statie, subwoofer si tot ce mai avea neamtul. Daca masina ajungea la dealer, cu siguranta nu mai avea toate accesoriile pe ea. 3. Masina luata de la un dealer mare. Avantaje nu prea au fost, in afara ca a mers f repede cu actele, au pus numere provizorii pana la "primaria" lor, si in maxim 2 ore am plecat cu masina la drum. Bun, acum referitor la masinile din tara. Conteaza f mult de la cine cumperi. Cine a cumparat masini de la mine, a primit o plasa de facturi, bonuri si toata mentenanta masinii dovedita. Plus topicuri pe diverse forumuri samd. Deci da, se poate gasi masina buna si in tara, trebuie doar sa ai antenele ridicate.
    1 point
  15. la mine a fost de la egr.nu e foarte greu de curatat. egr ul ramanea blocat..
    1 point
  16. @gvrxx Nu trebuie sa-ti pui astfel de intrebari sau mai bine zis nu trebuie sa fii asa de ingrijorat. Mergi la un dealer BMW si ii verifici istoricul sau pe cele cateva websituri ($/€) dedicate pentru asa ceva. Daca intrebi aici pe forum o sa primesti numai raspunsuri ca cele de mai sus care te vor duce spre a nu cumpara nimic. Nu se rezolva nimic "pe net" ci in lumea reala. Tot/orice gasesti, verifici. Nu e ok, nu cumperi. E atat de simplu. Spor!
    1 point
  17. ..Stai in UK si stii incat iti permiti sa fii atat de categoric!? Sa stii ca te inseli; sunt masini aduse din UK (si in Romania) cu lampi pe ambele parti.. nu mai zic de UK insasi. Tu ai inteles motivul pentru care au decis fabricantii sa puna doar o lumina si pe care parte!? S-ar putea ca in Romania sa fie aduse masini din UK cu volanul pe dreapta si carora sa li se aprinda lumina de marsarier si cea de ceata INVERS ca in Romania/Europa, dar ASTA E ALTA POVESTE.. (cablare electrica.. stopuri ce trebuie inversate.. Probabil asta a depistat inspectorul ITP..
    1 point
  18. ...si unde ar trebui sa codeze liniile astea din moment ce el nu are combox?
    1 point
  19. Si eu o astept dar nu stiu daca mai apare 2020 si pt CCC Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  20. Nu e nicio indoiala - soferul bembeului este vinovat, si a fost deja pedepsit pentru asta - amenda + ridicarea permisului. La fel, nu e nicio indoiala, vatmanul a gresit si el - a intrat intentionat in masina din fata lui - si va fi pedepsit; e clar ca nici el nu avea toate tiglele pe casa, si nici prea istet nu este, din moment ce injura ca la usa cortului, desi stia ca este inregistrat; practic a construit un dosar beton impotriva lui, probabil va plati reparatia masinii si a tramvaiului. Intr-o societate civilizata, nu iti poti face dreptate singur; trist este ca justitia nu prea functioneaza, si in consecinta indivizi ca acel sofer se pisa pe reguli, pentru ca este convins ca nu va fi pedepsit. Credeti ca americanii sunt intrinsec mai civilizati? in niciun caz; dar la ei justitia functioneaza si pedeapsa vine garantat. O sa imi permit sa dau un exemplu din experienta personala: am condus pe o autostrada in California (101), avand ca pasager un american; limita de viteza 65 mile parca, si nimeni nu o depasea cu mai mult de 5 mile, mergand cam cu aceeasi viteza pe toate cele 3 benzi pe sens; obisnuit cu condusul la noi, tentatia a fost sa cresc putin ritmul, si sa incep sa depasesc pe unde se poate - americanul mi-a atras atentia ca foarte probabil o sa fiu oprit de politie pt condus agresiv si depasirea vitezei; l-am ascultat si bine am facut - un alt sofer a trecut pe langa noi cu 10-15 mile in plus, si ce sa vezi - in cateva minute era tras pe dreapta, desi nu vazusem nicio masina de politie pana atunci - tot americanul mi-a spus ca destul de des cei care fac reclamatia sunt chiar ceilalti participanti la trafic - suna la 911, si imediat apare echipajul de politie rutiera; si fereasca sfantul sa nu le arati respect sau mai rau sa nu opresti, ca imediat scot pistolul. Aici este de fapt problema esentiala - la noi justitia si pedepsirea infractorilor nu functioneaza, si atunci isi permit sa nu respecte regulile, si chiar sa iti dea cu tifla. Daca toti am reclama asemenea soferi, si politia chiar ar lua masuri impotriva lor (amenzi usturatoare, ridicat permisul, etc), atunci in cativa ani am avea parte de un trafic ordonat; de ce credeti ca merg vitele ordonate in cireada? pt ca daca ies, isi iau bate pe spinare, garantat. Concluzia - protejati-va nervii si banii si nu reactionati la asemenea provocari - chiar daca altii nu respecta regulile de circulatie, nu va faceti singuri dreptate, pt ca probabil veti plati toate oalele sparte, sau chiar mai grav, puteti face inchisoare (cobori din masina, te aperi de individ si il dai fara sa vrei cu capul de asfalt si moare - omor prin imprudenta, cativa ani de inchisoare)
    1 point
  21. salut! Stiti cumva daca a aparut varianta 2020 pentru aceasta navigatie?
    1 point
  22. Daca aveti nevoie de verificare BMW-MINI ma puteti contacta in privat.
    1 point
  23. Posibil sa fi cedat turbina mica.
    1 point
  24. Ce poate face parcurgerea unui singur km ... :sorcerer:
    1 point
  25. Câteva poze mai jos, rog un moderator sa ma ajute cu editarea "Topic description". Intenția mea era sa scriu F31 2014 ĂŽnsĂŁ mi-a scĂŁpat iPad-ul din mâna http://i.imgur.com/Y1PjKqO.jpg http://i.imgur.com/g2t1cTf.jpg http://i.imgur.com/MSQQfhp.jpg http://i.imgur.com/fXp7wUR.jpg http://i.imgur.com/IVkFQMO.jpg
    1 point
  26. Se merita, nu se merita ... Eu cred ca nu se merita.
    1 point
  27. am eu 19 pt iarna , 20 pt vara , nu e nici o aberatie . Se poate merge daca nu esti berbec sa alergi ca bezmeticul , e risc sa tai o anvelopa in cratere am patit-o recent noaptea , mare crater langa emag , mi-am asumat , comandat anvelopa noua si asta e , inainte .
    0 points
  28. Poti sa te amuzi cat vrei - nu am E36 si nici E90 tunat ca tine. Probabil ca le-am avut cand tu inca conduceai Dacia Euro 0, sau nu aveai carnet de conducere. Da, masina asta e mai urata chiar decat E60 si chiar decat I3 - parere personala si nu numai . Sunt foarte multi care nu apreciaza noul design, si nu vorbim doar de bmw aici. Toti fac aceeasi mizerie si nu e ceva frumos, stilat .
    0 points
  29. bmw-uri dezagreabile?! alea DIESEL cu 4 cilindri in linie si fara loc nici de bagaje nici de "tavaleala" cu vreo minora in spate! parerea mea ONESTA!
    -1 points
  30. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -1 points
  31. motorul nu se opreste la relanti de la turbine defecte
    -1 points
  32. Sunt ok, cu conditia sa crezi in Mos Craciun. Acele masini ââŹĹdestuleââŹÂ, din 2011/2012 cu 90k la bord au probabil ceva cu 90k... 190,290,390...dupa noroc. Nu cumpara nimeni diesel in vest sa mearga ~10k/an. Probabil ca exista si masini mai putin rulate, dar nu la 15-17k.
    -1 points
  33. Pentru expertii mecanici din spatele tastaturii informati doar din google. Poate se observa ceva pe axul acela ), urme de marker in niciun caz.
    -1 points
  34. Pune o siguranta putin mai mare ca nu pateste nimic, eu asa am facut doar ca la alta siguranta de 40.
    -1 points
  35. ai luni de zile cu aceasta problema, cumperi turbo SH si te intrebi de ce nu merge? mi-e greu sa cred ca nu exista un service sau un mecanic bun, care sa rezolve probleme astea. trebuie doar sa ai banii dispnibili si o recomandare buna. altfel, cred ca doar lungesti boala si topicul fara sens. la masinile astea, diagnoza e sfanta. daca stai 2 luni fara sa faci diagnoza si te intrebi ce are, nimeni nu iti va rezolva problemele online. p.s check engine are sute de semnificatii
    -1 points
  36. Salutare, am sesizat o problema la 320d e90 ul meu. Dupa 3000 de turatii i se taie puterea. Pana la 2500-2700 turatii mi se pare ca masina functioneaza normal. Nu am scurgeri de ulei, nimic nu bate sau troncane. Masina este din 2006. Oare ce poate fi?
    -1 points
  37. Va salut stimați colegi, a sosit momentul sa schimb și eu distribuția la mașina(E60/N47D20C)+alte măruntaie și doresc, dacă se poate, sa-mi recomandați un service bun, real care sa-mi ofere și garanție (in caz ca va fi nevoie sa iau demersuri legale) dar nu la niște preturi exorbitante pentru manopera (gen 2000e). Sunt curios cam cat costa tot procesul și la reprezentanta, se merita? Mulțumesc anticipat!
    -1 points
  38. Hai ca m-am distrat citind postul asta. Eu nu ii inteleg pe astia care viseaza la BMW, dar pun roti de 16 pe ea ). Fratilor, de ce nu va luati Logan? Nu concep la un BMW Sedan/Coupe jante mai mici de 18. Arata ca dracu, n-are nicio estetica. Mai bine merg cu tramvaiul. Am jante pe 19 pentru vara si 18 pentru iarna, nu imi clantane nimic in gura si nici monezile prin buzunare. Si nici probleme cu articulatia nu am. Dar, na, ma gandesc ca unii de pe-aici nu prea tin cont de gropi si merg si cu 90kmh peste liniile de tramvai.
    -6 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.