Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/30/20 in Posts
-
Threadul asta imi aminteste de un alt coleg de pe aici de pe forum care a deschis o discutie despre "ce masina sa-mi iau", intrebase ceva de seria G daca nu ma insel, oricum o masina destul de scumpa, nu mai stau sa caut acum. Dupa multe pagini in care uni si-au tocit degetele pe tastatura dand sfaturi, vine si initiatorul topicului cu noua achizitie...un e90, chel, manual cu halogen din 2006 :frantics: Asa ca...nu va mai pierdeti timpul degeaba.12 points
-
Multumim de informari colegu. Dar observ ca esti genul care isi gaseste placerea in a demonstra ceva anume (doar tu intelegi ce vrei sa demonstrezi). Eu am pornit acest topic pentru ca ma lovesc de o problema. Pana acum tot ce ai facut aici a fost sa fii ironic. Te rog sa imi spui si mie in ce context ma ajuta ceea ce ai scris tu? Pentru ca eu sunt limitat in a intelege. Vino cu ceva constructiv sau paraseste conversatia. Poate cand si daca se va gasi o solutie va mai ajuta si pe alticineva. Multumesc si o zi faina sa ai!4 points
-
La 10k euro ai mai mari sanse sa gasesti un F31 ok decat un F30. Dar ai rabdare, cauta bine si verifica atent masinile. E plin OLX-ul de F31 pana in 11k, dar majoritatea de la samsari, cu pana in 250k km in anunt, in realitate... cred ca nici masinile nu mai stiu. Ai sanse(mai putine ce-i drept) si la un F30 daca esti dispus sa faci ceva compromisuri. Spre exemplu era un coleg pe forum ce se chinuia sa vanda un F30 320d 2012 ED, doar pentru ca era rosu, avea navi mica si clima simpla... a stat cu el la vanzare cateva luni desi masina era chiar ok(am vazut-o si condus-o). Dupa cum ziceau si colegii, sa mai ai pregatiti 1-2k euro pentru diverse investitii in urmatoarele luni de la achizitie.4 points
-
Masinile in Germania sunt mai scumpe ca cele din Romania. Chiar daca ar fi prin absurd la acelasi pret , se adauga drumul, carburantul, asigurarea, etc si tot iesi mai scump. La banii aia gasesti la handleri f multe masini care arata bine, insa cu prea multi km la bord.Cu ce mai bagi in ea tot acolo ajungi, cum spuneau si colegii mai sus.Dupa 200k km trebuie sa iei in calcul si un DPF, care nu e de neglijat. Concluzia este ca la 10k - 12k gasesti masina, F30 sau F10.Acum in ce stare e o masina la banii aia e alta discutie.4 points
-
Suma aia-i departe de o masina buna in ceea ce priveste cele doua optiuni, F10 sau F30. Si iti dau si un exemplu concret al cumnatalui meu. A avut pt ~2ani un 520d pe care l-a vandut anul trecut prin sept-oct cu 15500Euro, deci l-a dat bine. Ulterior a zis ca face o afacere si a mers in Italia dupa un 530d din 2010 f dotata intr-adevar(5 butoane), dar avea 450k Km la bord si a luat-o cu 10k Euro. N-a reusit s-o dea nici pana azi evident si asta pt ca la noi nu se prea cauta motoare mari din cauza impozitului. La sfarsitul anului trecut l-a lasat cutia si distributia, astfel ca a trebuit sa-i schimbe cutia cu alta SH si sa-i faca distributia care chiar se rupea daca o mai lungea mult. La service, mecanicul a reusit sa dea jos lantul principal cu mana, atat era de alungit. Concluzia o tragi tu despre ce fel de masina vei gasi in proportie de 90% la astfel de bani. In afara iti garantez ca in banii astia nu vei gasi la ~200k Km si in stare tehnica buna. Pt F10 ai nevoie de min 13k Euro, iar pt F30 cred ca 11500 Euro.4 points
-
Poate in urma discutiilor a realizat omul ca masina nu este o investitie ci doar o ,,groapa de aruncat banii" si s-a reorientat catre ceva ,,mai ieftin, mai ca la tara".3 points
-
cand nu stii ce masina sa ti iei , seria 3 sau seria 5, e clar ca raspunsul nu trebuie sa l cauti pe forum ci in mintea ta! aici pe forum e doar pierdere de timp...... acelasi lucru si despre cei ce nu sunt stiu daca sa-si ia diesel sau benzina! pacat ca unii chiar au timp sa piarda si sa dea o mie de sfaturi pe astfel de discutii......altii abia astepta astfel de discutii ca sa justifice (probabil mai mult pentru linistea lor) ca de ce aia si nu ailalta! de cele mai multe ori iese prost si individul tot ceea ce-i ia ochii o sa si cumpere (vezi topicul cu masini puse la vanzare), nici el nestiind de ce. rar un sfat dat pe astfel de discutii e si util cuiva si nu pentru ca nu se dau sfaturi utile ci pentru ca ele sunt inutile pentru cei ce le cer!3 points
-
nu am sa pot pricepe vreodata. se gasesc skoda octavia bune la banii aia, kilometri sub 100k, e ieftina la intretinere, destul de fiabila. dar intr-adevar, Octavia nu te face nici domn si nici smecher, te lasa anonim.2 points
-
nu te exprimi prea clar, asta faci de obicei ca sa ai portite de scapare in caz de... nici pe departe recunosc, afirmatia secolului )) esti singurul care a vorbit despre astfel de amestecaturi aici cu placere, oricand p.s. 1.cand esti intrun anume fel (indiferent care), nu mai trebuie sa te dai pentru ca esti deja... 2.eu pun punct aici dar daca vrei neaparat, tu mai poti continua2 points
-
Undeva la 10000 EUR nu înseamnă că poți lua o mașină fiabilă. BMW e mai scump, asta e situația. Doar să ai un noroc chior și să iei o mașină ok, dar așa cum zice colegul va avea ceva km la bord. Asta înseamnă cheltuieli, cheltuieli pe care e normal să le ai în vedere. Distribuție, ulei cutie, diverse (plăcuțe, discuri, broaște care se tot duc ca uzură), DPF-ul...etc Pe lângă asta mai ai și alte cheltuieli, o asigurare bună nu strică; apoi e vai și amar la cât costă numai un far de exemplu. Avem mai nou grindină la greu, tornade chiar... contează și aspectele astea. Consumul în București va fi ca la balamuc oricum dar în cazul ăsta mai bine F30, e mai ușor, mai manevrabil. Motoarele și cutiile sunt aceleași deci nu contează asta.2 points
-
Confirm. Nu cred ca exista dotare mai de folos la o masina decat asistenta la faza lunga.2 points
-
Iata ca am ajuns la 40.000 km / 2 ani....Mers foarte mult in ultimele luni: un drum de Austria, unul de Italia (+4.000 km) si ceva deplasari mai lungi prin tara. Masina merge minunat, nimic de reprosat. A primit un schimb de ceva ulei si filtre (am service inclus pana la 100k) si placute de frana fata. (OEM cca 1.050 lei cu ceva discount) Din pacate am avut niste incidente minore in trafic dar ma deranjau zgarieturile si am vopsit bara fata si o usa la Bavaria. Update la ultima versiune de harti, desi folosesc rar navigatia masinii. Ma bucur ca am luat xDrive, am fost la ski fĂŁrĂŁ griji oricat de mare a fost zapada. Prin ianuarie eram in Poiana, iar iesirea din parcare era in panta cu zapada si gheata in zona rotilor. Cum nu am xdrive inscriptionat pe masina, cand am pornit deja niste cetateni incepusera sa chicoteasca "vezi ce-l impingem pe asta acum"...am urcat insa de parca era uscat...iar dupa cateva clipe de uimire, unul zice "e xdrive ba!".. Farurile Intelligent LED sunt a doua decizie inspirata...condusul noaptea a devenit o placere. Pielea se pastreaza inca ok, dar ma gandesc la un tratament mai profi. Overall, multumit de masina, placere la fiecare drum.2 points
-
Dupa 9 ani si 160.000 km cu o Honda Accord 2.0 AT am facut pasul zilele trecute la un F30. Fisa tehnica zice urmatoarele: 320D xDrive Luxury Line Mediterranean blue - cutie Steptronic - interior piele coniac cu insertii de lemn - scaune sport cu incalzire - LED Adaptiv - navigatie profesionala + COnnectedDrive Advanced - audio HiFi - camera spate - pachet oglinzi si pachet lumini A mai venit cu garantie extinsa si service inclus 5 ani/100.000 km. Primul BMW si primul diesel. Sa vedem cum ne intelegem pe termen lung Inca incerc sa deslusesc functiile sistemului multimedia si sa ma familiarizez cu pozitia la volan.1 point
-
Salut. Ăn primul rând nu știu dacĂŁ te deranjeazĂŁ acest fapt, sau nu, dar ar trebui sĂŁ verifici dacĂŁ nu cumva a fost de UK și sĂŁ fii fost fĂŁcutĂŁ conversia. Fiind motor de 2.5 impozitul e undeva la ~800 RON. Consumul... mare.1 point
-
Povestea mea continua in randul familiei BMW, tot seria 5, dar nu, nu tot F10( asta dupa ce am avut doua 520d- si 525xdrive Lci) ci G30 2.0d M Sport. Masina inca nu a ajuns in tara,sper ca fix peste o saptamana sa ajunga si abia o astept. Este achizitionata de la dealer BMW, Premium Selection cu garantie inca 2 ani, 78.000 km 04/2017 si cam atat momentant, revin cu impresii cum imi ajunge in curte. S337M Sports Package S704M Sports Suspension S7R7Innovation Package S710M Leather Steering Wheel S7XPNavigation Package Connected Drive S715M Aerodynamics Package S420Sun Protection Glazing S481Sports Seat S4K7Interior Trim Alu.Rhomb.W.Accent Strip S4T8Outside Mirror With Auto Dip S423Floor Mats Velours S465Through-Loading System S494Seat Heating Driver/Passenger S428Warning Triangle And First Aid KitS4URAmbient Interior Light Multimedia S6AMReal-Time Traffic Information S609Navigation System Professional S6ACIntelligent Emergency Call S650CD Drive S6APRemote Services S6NWTelephony With Wireless Charging S610Head-Up Display S6AKConnected Drive Services S6WBMultifunctional Instrument Display S6U8BMW Gesture Control S676HiFi Speaker System S6AETeleservices S6ANConcierge Services S6WDWLAN Hotspot-Bavsound Speaker Upgrade Available S548Kilometre Speedo S5ASDriving Assistant S5ACHigh-Beam Assistant S5A1LED Fog LightsS552Adaptive LED Headlight S5DMParking Assistance System S575Additional 12V Sockets S5ALActive Protection S534Automatic Air Conditioning< S2VBTyre Pressure Display S230Extra Package, EU-Speciifc S21NBMW Lt-All.Wheel Dbl.Sp. 662M FG/GG/Runfl S2TEAutomatic Transmission W/ Shift Paddles S258Tyres With Runflat Properties S8TFActive Pedestrian Protection S3DSBMW Display Key S322Comfort AccessS879On-Board Literature, German S801National Version Germany S8KADummy-SALAPA S320Deleted, Model LetteringS851Language Version German S302Alarm System S8R9Refrigerant S760High Gloss Shadow Line S775Headlining Anthracite< S9BDBusiness Package S1CBCO2 Equipment S1CASelection Of COP-Relevant Vehicles S9AAOuter Skin Protection S934Dummy-1 point
-
Eu toate masinile le am ales dupa comfortul strict al meu si gusturile strict ale mele. Vad ca esti nehotarat, ai lua si un f30 ca „e ok“, dar nu are nimeni loc in spate, ai lua si un f10 ca e confort deh ... Parera mea e ca intr un final pretul primeaza!Sau ma insel? In e46 le de l am vandut, chiar daca aveam 1.50 m si 60kg tot nu aveai loc in spate ca asa s ele construite.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Va salut. Momentan am scapat de scurgeri de ulei, am inlocuit garnitura, am inteles ca era macinata rau. Am schimbat si distributia preventiv desi nu prezenta sunetul specific de lant.1 point
-
Buna ziua! Dețin un f10 535 din 2011, varianta de 299hp. Am depistat ca am probleme cu injectoarele și as dori sa va ĂŽntreb dacĂŁ se pot recondiționa modelul acesta; 13537805430. Va ĂŽntreb asta deoarce am ĂŽntrebat câteva persoane care se ocupa cu astfel de reparații și mi-au spus ca nu se pot recondiționa acest model, merita sa cumpĂŁr de la dezmembrĂŁri sau exista ateliere care le pot repara? DacĂŁ da, ĂŽmi puteți recomanda un service in București?1 point
-
Daca erau si 5 grade Celsius afara era si mai tare poza ) felicitari. Cat despre volan, incearca o retapitare la un profesionist, eu am ramas uimit de cum au facut volanul la E46 si parca e mai traininca pielea decat cea de fabrica, are 30 000 facuti asa si aproape 0 urme de uzura.1 point
-
Plus ca se zice sa ai minim 1000 de euro pregatiti pentru primul an de reparatii. O masina pe care nu o cunosti, cu siguranta va avea nevoie de ceva intretinere > in primul an. Plus ca sunt de acord cu colegii, decat un F10 din spectrul de jos al ofertei, care te va cam rupe la intretinere in perioada urmatoare, mai bine o alta marca, km mai putini, la aceiasi bani. Ori maresti bugetul pt F10.1 point
-
1 point
-
F30-ul a ajuns la 50.000 de km rulaj si va face 3 ani de exploatare in curand. A avut o revizie prin noiembrie la Bavaria, urmeaza schimbul placutelor spate in cca 3k. Suna frumos, trage bine, totul in grafic. In mod surprinzator se "cojeste" pielea de pe volan....in partea stanga sus Nu stiu care va fi solutia pe termen lung...Volanul Sport mi s-a parut intotdeauna cam subtire.1 point
-
1 point
-
1 point
-
La 10k poti sa ti iei o gama variata de masini . Ma interesa in mare ce sa mi iau. Evident ca tot ce mi place ochiului iau , dar atat timp cat nu ma grabeste nimeni nu vad de ce nu m as documenta suficient . Nu e ca si cum as sta in ploaie si am nevoie de umbrela , plus ca de aia e forum pentru a discuta .1 point
-
Masina noua pt tine banuiesc , pt ca F10/F30 nu se mai fabrica. Fiabilitate si costuri la intretinere sunt cam aceleasi pt aceeasi motorizare . Daca vrei consum mai bun iei F30, daca vrei comfort, impresie de mai "premium" iei F10. Inca ceva - la 10 mii buget nu o sa iei cine stie ce masina - mai degraba veche cu multi km - deci "intretinerea" te va costa ceva.1 point
-
1 point
-
Mereu ma amuza comentariile de genul, asta e ca si aia cu ,,ce Euro 6 fratioare, am un E36 blănet de mori, alea da mașini.." cand de fapt adevarul e ca daca ai avea banii de a detine/achizitiona/cumpara un BMW nou, nu cred ca ai mai spune ca e hidos.. Sa ne aducem aminte de BMW E60, a fost vazut in primul an ca fiind unul dintre cele mai nasoale modele de la BMW, iar acum le gasesti la 5k si sunt ,,bijuterii" pentru pasionati...1 point
-
Gata, am rezolvat cu masina. Explic aici ce s-a intamplat: toata noaptea am mers tare, cu varfuri de 200. La intrarea pe autostrada spre sofia (90km pana la sofia) a cedat turbina mica. Am auzit un vuiet care crestea in intensitate pe masura ce acceleram (am scris mai sus), dar care la un moment dat a disparut. Acel moment in care sunetul a disparut, a insemnat probabil blocarea turbinei (am gasit axul rupt). Aici a inceput problema: Am continuat sa ââŹĹtragââŹÂ de masina, in ideea ca ajung in sofia sperand ca am doar un furtun spart. Uleiul a ajuns in dpf si l-a colmatat ââŹĹbeyound any repairââŹÂ. Masina a mers pana motorul se sufoca cu gazeele care nu mai aveau penunde iesi. Am avut ulei in intercooler, insa nu am pierdut suficient ulei cat sa scad sub nivel (am masurat cu joja) ceea ce m-a indus in eroare. Am scapat ieftin, cu urmatoarele: 🤣🤣 - reconditionare turbina mica - ax rupt - inlocuire dpf (dpf-ul vechi a fost irecuperabil) Pentru ca tot m-am apucat de ea, am schimbat toate oringurile, saibele, garniturile peste tot unde s-a umblat, capac tacheti, furtun filtru epurator, curatat admisia, insa nu am gasit garnitura cu clapetele absolut nicaieri, si a trebuit montata cea veche. Lectie de luat acasa: - daca aveti 525d (2.0 bi-turbo), in afara de distributie, reconditionati turbina mica PREVENTIV. Turbina mare cedeaza rar chiar si in cazuri extreme (si eu am insistat) - chiar daca vi se pare scump, inlocuiti capacul de tacheti. El contine filtrul epurator, care la acest motor e embosat in capacul de tacheti. E foarte important - cand crapa turbina mica, opriti masina, si chemati platforma. - verificati galeria de admisie la fiecare 50k. Spre 180k, clapetele de plastic capata joc si se pot rupe. Ar fi pacat sa fie aspirate, cand acea garnitura costa 200ron. - mergeti mereu la un service in care aveti incredere, si efectuati operatiunile din manualul de exploatare al masinii, inainte sa apara problemele Cred ca cea mai mare provocare a noastra, a celor care detin masini sh iesite din garantie, este lipsa unei mentenante corecte. O masina sh vine cu un pret mai mic, insa costurile de intretinere sunt la nivelul ââŹĹclaseiââŹÂ pe care o cumparam. In concluzie, desi masina in cauza a fost o masina excelenta pana acum, care a generat 0 probleme in 50k km de cand e la mine, o problema pe care am ignorat-o si pe care o puteam rezolva preventiv cu niste costuri decente, aproape ca mi-am stricat vacanta, si am platit in final un ââŹĹimpozit pe prostieââŹÂ de care puteam achizitiona o vacanta. Sa nu faceti ca mine. ðŸËĹ Sper sa fie cuiva de folos.1 point
-
Da, farurile LED lumineaza extraordinar de bine. Pe faza lunga deja "este zi"1 point
-
Toate modelele mai noi sunt facute in bataie de joc, fel de fel de probleme costisitoare ca sa scoata sume mari din servisare! Astai politica, din pacate!1 point
-
@deeJayOg 2017 si cam 10.000 rulaj @CatalinP cred ca ne-am intersectat si pe forumul H @LucianWRC impresiile de la distanta sunt contradictorii Am luat Accordul in martie 2009, era cald pe piata si intorcea privirile, F30 e deja arhicunoscut. Finisajele interioare si calitatea fabricatiei sunt superioare la Serie 3. De asemenea, partea de multimedia este mult mai faina (si mai actuala cu cativa ani) luminile sunt mai misto etc. Accordul ofera mai mult spatiu soferului, e mai spre Serie 5 din acest punct de vedere (scaune mai late, parbriz mai alungit, bordul la distanta mai mare fata de sofer). In spate insa, in F30 are mai mult loc la picioare (sezutul banchetelor este similar) iar portbagajul are cam 25 de litri in plus. (ce e drept nici nu are roata de rezerva). Motoarele sunt imposibil de comparat ca feeling, evident 320d-ul fiind mult mai rapid (190 CP si 400 Nm fata de 156 CP si 280 Nm) o diferenta facand insa si cutia.(pe Accord este o cutie cu 6 viteze si convertizor de cuplu). Intre masini este si o diferenta considerabila de pret (x2), care trebuie sa se vada undeva...nu doar in brand awarenss. La fiabilitate, Accordul va fi greu de batut. Prima „defectiune” a fost arderea unui bec de pozitie, pe la 120.000 de km. Over all, o masina cinstita, cu un raport bun calitate pret. Am pe lista scurta cateva cumparaturi: - presuri de cauciuc (imi va fi mila de cele velur) cand vor incepe ploile - o plasa pt portagaj - bare transversale - o protectie/ceara pt vopsea - ceva materiale de intretinere pentru tapiterie - roti de iarna - stingator (nu are)1 point
-
Nu exista informatii decat ce il taie pe fiecare capul. Majoritatea n47telor circula cu distributia originala si majoritatea sunt trecute de 200 de mii, cele dinainte de 2010 2011 probabil trecute de 300 mii. Sunt atatea cazuri cand oamenii au schimbat distributia si au constatat ca la 150 de mii si peste patinele si lantul erau in stare perfecta. Eu unul nu as umbla la un motor care se aude bine si merge perfect. Ce a pus fabrica nu mai pune nici mama Oe-ului. Dar fiecare face cum crede. Insa consider stupid ca unii sa recomande cert schimbul distributiei la toate n47. Poate ei au ceva barter cu vreun service ) Daca mergi la orice service, 99% suta recomanda sa schimbi distributia, ca ei fac bani pe fobia asta dusa la extrem, logic.1 point
-
Din păcate până în 10000 euro (cu tot cu transport și alte taxe) nu vei găsi în Germania un F30 sau F10 automat (ceea ce mi se pare un must have). Apropo... și în România se găsesc mașini bune, dar necesită mai multă atenție. Eu niciodată nu mi-am vândut mașina de rea, de exemplu. Iar F30-ul pe care l-am vândut acum câteva zile era chiar o mașină cinstită și se încadra perfect în bugetul tău. A menționat și Vlad mai sus despre mașină.0 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
(Ma indoiesc ca exista cristale calibrate pe injector.. ca piesa de schimb..) Cam ca dorubimotoru e situatia. In alte tari ti se spune din start,daca apuci sa le dai codul.. ,sau altii deja le pun pe site (ce coduri nu se reconditioneaza) ca sa nu ii mai deranjezi cu telefonul! Acum esti multumit de raspuns? Daca nu stii sa citesti printre randuri... ce se poate si ce nu.-1 points
-
Salut . Sunt in cautarea unei masini noi si nu sunt decis catre ce sa optez, intre f 10 sau f 30 . Bugetul ar fi undeva la 10 k . In mod special posesorii de aceste masini mi as dorii sa mi spuneti o parere vis a vis de fiabilitate , costuri la intretinere , consum in oras(avand in vedere ca stau in buc iau si asta in calcul) pentru un 520 sau 320 cu cutie automata si care merita . Multumesc .-2 points
-
Salut ! Am gĂŁsit un 323 ci, 170 cp, 180.000 km, din anul 2000 la schimb cu maĂâ˘ina mea, un Volvo din 2005. AĂ⢠vrea sĂŁ vĂŁ ĂŽntreb ce pĂŁrere aveĂâşi despre acest model ? Masina e decapotabilĂŁ, interior din piele, scaune cu memorie, comenzi pe volan, etc. M-ar interesa in principal consumul, impozitul ðŸË Ăâ˘i la ce sĂŁ mĂŁ aĂâ˘tept sĂŁ "pice" având ĂŽn vedere anul fabricaĂâşiei. MulĂâşumesc ! Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00