Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/12/20 in Posts
-
Cum mi-o livreaza, voi face probabil un review, daca mi se va permite pe aici la vreo rubrica Din pacate (sau fericire...nu stiu), nu am prins facelift-ul. Mi-ar fi placut sa fie model nou, cu sistemul nou de infotainment and stuff...dar pe alta parte la exterior mi se pare ca l-au chinezarit si nu mai are liniile asa elegante (seamana cu A class dar mai mare). Oricum in configuratie am incercat sa nu repet greselile facute cu seria 5, adica am pus: scaune comfort, suspensie air body control, sistem audio burmester, display mare cu integrare smartphone (am si android auto si apple car play, spre deosebire de BMW care nu ofera inca suport pentru android auto) si am facut si un mic upgrade la motor - cel de 2l diesel de 245CP. Totul e mai orientat spre confort si eleganta, pentru feeling sportiv am cealalta jucarie acum4 points
-
ok , daca tie iti place si ,poate, si istoricul de kilometri , prin amabilitatea unor colegi , va fi ok , go for it !3 points
-
270, cum? de unde? cu ce ? 535i 1996–1998 M62B35 V8 173 kW (232 hp) at 5,700 rpm 320 N⋅m (236 lb⋅ft) at 3,300 rpm 1998–2003 M62TUB35 V8 180 kW (241 hp) at 5,800 rpm 345 N⋅m (254 lb⋅ft) at 3,800 rpm 540i 1995–1998 M62B44 V8 210 kW (282 hp) at 5,700 rpm 420 N⋅m (310 lb⋅ft) at 3,900 rpm 1998–2003 M62TUB44 V8 210 kW (282 hp) at 5,400 rpm 440 N⋅m (325 lb⋅ft) at 3,600 rpm M5 1998–2003 S62B50 V8 294 kW (394 hp) at 6,600 rpm 500 N⋅m (369 lb⋅ft) at 3,800 rpm https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_5_Series_(E39)3 points
-
Tu ai citit anuntul? Dotarile sunt puse la misto: TDI, aer conditionat 4 zone, suspensie reglabila, tara de origine Romania. Dupa care, masina e 2014 nu 2015. Chiar daca masina ar avea kilometrii aia (ceea ce e putin probabil la o masina de 5 ani din Germania), chiar vrei sa cumperi de la un samsar care minte din prima?3 points
-
Nu am nimic impotriva conditionarii unor postari ce au ca obiectiv vanzare auto, totusi modul in care am fost intampinat pe acest forum ridica niste semne de intrebare. In final, am deschis acest topic cetrand parerea voastra si in speranta ca o masina intretinuta valoreaza mai mult aici decat pe olx sau alte samsareli cum zicea un coleg. PS: nu te am facut chior colegu, am editat anuntul pt poze, asa e...insa nu am nici o legatura cu linkul tau2 points
-
Motorul se poate porni daca ridici doar capota. O sa gasesti un capacel din plastic rosu undeva pe stanga cum ridici capota aproape de parbriz.. Minusul poti sa il iei de la cele trei suruburi care tin ansamblu roata-arc, ca sunt mai usor accesibile.. (Ma mir ca sunt useri cu experienta aici si nu zic asta la timp...) CODAREA SE FACE DOAR LA SCHIMBAREA CAPACITATII BATERIEI. S-a diacutat si lamurit asta demult aici pe forum. ..Daca se pune aceiasi baterie avand aceeasi capacitate Amp/h si approximativ acelasi CCA se face doar inregistrarea; practic un fel de resetare a modulului responsabil cu controlul bateriei; i se spune ca are baterie noua, aceiasi capacitate, ssi se sterege trecutul celei vechi... Daca stii ca nu folosesti masina 3-4 saptamani, scoate-o la 2 saptamani si pune-o pe redresor/incarcator, preferabil unul cu control al incarcarii,sau dedicat AGM daca bateria e AGM (important!)... daca bateria e trecuta de prima tinerete..2 points
-
Probabil ca aveam o pierdere de 3-5cp ... deci insesizabila Filtru DPF urmeaza sa il schimb/curat , ... e infundat cam 60~70 la suta , DAR nu cred ca o sa afecteze filtru DPF in viitor ... ramane de vazut , daca afecteaza filtru DPF atunci o sa pun o galerie cu clapete , oricum a mea era uzata ca sa zic asa Nu aveam depuneri exagerate Am avut un e 87 cu acelasi motor n47 euro 5 si NU avea clapete pe admisie , era de 143cp ... nu prea vad ce rau am facut , zic eu ! , o sa vad pe viitor ce si cum si postez daca e bine ce am facut ! Macar fac experiente pe masina mea si rog pe cei care citesc aceste posturi SA NU FACA CA MINE !!!2 points
-
470 k cu distributia originala,nici prin gand nu imi trece sa o schimb .Nu am de ce !2 points
-
Boaska, ai fost tare, din fericire pt mine istoricul de service m-a convins sa iau masina. Deci aia 20.000 lei sunt cheltuiti de fostul proprietar. Paguba mea e de doar 3000 lei.1 point
-
1 point
-
Salut, Nu stiu ce diagnoza va face dar ce pot sa spun este ca e cam scump pretul pentru partea de schimb ulei si garnituri. Cele 4 garnituri rotunde sunt 10-15 lei bucata, cea de la mufa e inclusa in kit, cea dreptunghiulara aprox 60 ron, kit capac filtru care vine cu garnitura si 7 litri de ulei ZF6 plus suruburi care trebuiesc schimbate sunt vreo 800-900 ron. Mai cumperi restul de ulei pana la 11 litri cu aprox 75 lei per litru, instructiunile cu ordinea de strangere si cuplul de strangere de la mecathronic si capac le ai in instructiunile din pachet cat si pe internet, nimic iesit din comun, nu inteleg de ce nu gasesti un service care sa faca operatiunea la un pret decent. Mai ai nevoie de diagnoza Inpa sau Ista ca sa vezi temperatura cutiei si sa resetezi adaptarile dupa operatiune, nu e rocket science. Spor!1 point
-
@claudiu-cocrea, in afara faptului ca insisti sa iei o masina de la samsar, ce anume vrei sa-ti confirme colegii? Ca faci o alegere buna, nu?! Ca eu altceva nu inteleg din ambitia asta a ta.1 point
-
Am vazut ca multi au renuntat la clapete, in afara. Unii au facut-o preventiv, sa nu strice motorul. La unele motoare, clapetele erau aspirate in motor si compromitea cam tot. Altii au facut-o pentru ca li se blocasera clapetele pe inchis/deschis. Niciunul nu am vazut sa raporteze probleme la DPF, insa o parte au zis ca au sesizat o scadere a puterii, in special la turatii mici... Sunt motoare cu DPF care din fabrica nu au clapete la galerie...1 point
-
1 point
-
https://www.google.r...Q4dUDCAY&uact=5 scrii VIN-ul masinii si printre altele o sa vezi si codul motorului. ex: http://bimmer.work/1 point
-
Pai daca tot suiera peste 2000rpm, asta ar duce la o imbuntatire, nu? Dar tu nu ai remarcat nimic in privinta agilitatii, s a zic asa.. (dar poate e din cauza ca motorul e limitat) Ce te astepti pe viitor sa se intample sau sa nu se intample in motor? Sau, le-ai scos ca sa scapi de depuneri in galerie, era deranjant acel suierat sau vroiai ca filtru dpf sa se umple mai des? Sunt intrebari cam impertinente spre curajoase, recunosc..1 point
-
tara de origine - Romania , cu numere de Germania :hyper: . dupa locul de prezentare , cred ca l-am contactat si eu acum vreo 6-7 luni .avea doua x3 . l-am intrebat de VIN , una-alta si cand am vrut mai multe informatii si foto dupa acte , sa nu merg la suceava de pomana , nu a mai raspuns neam la telefon si mesaje . concluzia .... ?1 point
-
Salutare. Am revenit dupa ce am facut schimbul astazi la Bforce (metoda gravitationala, schimbat 6 litrii) si am urmatoarele precizari: - Uleiul existent in cutie este tot de culoare verde inchis, ca cel ZF cu care s-a facut revizia. Am stat special langa masina, fiind curios de afirmatia colegului de pe forum cum ca uleiul este rosiatic. - La ce 125.000 km in 4 ani, uleiul existent in cutie era foarte ok. A trebuit sa ma conving pe banii mei insa la urmatoarea masina nu o sa mai schimb uleiul. Din punctul meu de vedere este pierdere de timp si de bani. Mai bine schimbi preventiv distributia decat sa faci acest schimb de ulei in cutie. Repet, parere strict personala insa bazata pe ce am observat la masina mea! Cat despre cei de la Bforce am si bune si rele: Bune: - destul de profi (au efectuat operatiunile exact cum au precizat de la inceput). Nu sunt genul de mecanici cu care sa stai de vorba si de la care sa aflii lucruri insa nu pot zice ca nu au fost ok. - au efectuat o serie de verificari extra fata de schimbul uleiului (placute frana, antigel, adblue, testare articulatii, etc) Rele: - am fost pus sa semnez un acord prin care ei nu isi asuma nimic daca se intampla ceva cu cutia in urma schimbului de ulei, pentru ca am peste 100.000km fara sa fi schimbat uleiul. Evident ca am intrebat de unde vin cu aberatia asta ca trebuia sa schimb uleiul pana in 100.000km si mi-au raspuns ca informatia asta este pe site-ul bmw. Evident ca nu au putut dovedi ineptia, mai mult le-am arat ca insusi producatorul recomanda schimbul dupa cei 150.000km, acel pdf atasat ieri. Raspunsul lor a fost : daaa.... parca era ceva intre 80000 si 120000. Daca va pun sa semnati asa ceva, sa nu o faceti, nu au nici un drept! - acelasi consilier care mi-a dat acordul de mai sus la semnat mi-a spus ca motorizarea pe care o am (40d) o sa pice mai mult ca sigut in jur de 200.000km ca nu stiu ce se intampla cu pistoanele. Cea cu o turbina e ok, la fel si cea cu 3 turbine. Asta cu 2 cica e mai fortata . I-am raspuns ca ii multumesc pentru informatie - tot el a zis ca ar fi bine sa schimb distributia acum, nu la 200.000 cand o schimba toti, pentru ca au ei o gramada de masini cu motor ca al meu carora le-a sarit lantul si a stricat motorul. Si chiar daca nu se aude nimic acum in functionarea motorului, nu inseamna ca lantul nu este slabit. costul schimbului de distributie 5500 de lei Acum trageti si voi concluziile. Eu sunt de parere ca toti sunt din acelasi aluat si ca trebuie sa ne informam cat mai mult inainte sa le calcam pragul , altfel riscam sa fim pacaliti. Seara buna!1 point
-
Bine ca au altii zane, am vrut doar sa o fac de ras...n-o mai vand, o tin pt mine:)1 point
-
era ironic, nu stiu de ce te-ai ambalat atat. mai mult ca sigur a fost un raspuns pe masura colegului, caruia ii e lene sa lectureze si vrea un topic "special" pentru el. ca nu ar fi suficiente sutele de pagini din topicul dedicat.1 point
-
Ai citit sute de pagini asa repede? Bravo! Nimeni nu o sa deschida un topic separat pt masina ta, eventual sa il inchida, da! Ti a dat colegul de lecturat, ai si inregistrari audio incat iti poti da seama singur.Dar lenea e mare!1 point
-
Mikkkeeeeennnn....detalii cât mai multe ca unii (eu) suntem curioși de trecere...chiar dacĂŁ ar fi sa deschizi un topic la “diverse” sau ceva sa faci un Versus mai ales ca esti ĂŽndreptĂŁțit având și model E și G ... P.S. Ai apucat modelul Facelift?1 point
-
Gata, oficial nu voi mai fi posesor de BMW Probabil nu voi mai scrie nici pe aici, ca nu cred ca intereseaza pe multi detalii despre E-class. Eu unul sunt tare curios cum voi simti diferenta intre ele, dar mai am vreo 2-3 luni de asteptat.1 point
-
intra pe harta interactiva si du-te pana in Franta si vezi cum arata drumurile si daca sunt destul de detaliate pt tine. poti face trecerea la est sau vest de cate ori vrei. daca ai doua stickuri la tine, unu cu est si unu cu vest, il bagi pe cel care vrei tu si instalezi.1 point
-
Stati bine cu timpul si aveti rabdare de va permiteti sa asteptati atat dupa o piesa ). Diferenta de pret de la piesa o dai pe transport si nu faci niciun drac. Autokarma de vreo 12 ani, fara batai de cap1 point
-
71% pana in 30 de ani? (pana acum) titlul ar fi trebuit sa fie 'ce varsta au posesorii de bmw de pe acest forum' pentru ca cei care raspund sunt doar membrii forumului. care nu sunt esantion reprezentativ pentru Romania ... parerea mea1 point
-
Nu cred ca facut din bucat dar vad ce e e46 nfl 98-99 coapta de rugina, iti dai seama....0 points
-
Deci nu e din cutie, cu mecatronic refacut, face la fel, cu alta cutie face la fel...banii aruncati...nu mai stiu ce sa fac. Rog ajutor.0 points
-
Va salut pasionati auto Bavaria, doresc sa vand auto achizitionat in Austria de la primul proprietar. Povestea lunga scurta e ca acest motor (N43) a necesitat schimbarea lui cu un altul nou la nici 65K. Am efectuat schimbul la BMW Frey(aprox 4000E) iar in momentul de fata masina are 82K in bord, ceasul nu a fost resetat, istoricul complet se poate verifica. Nu am dorit sa vand masina dar am achizitionat un X3 automat la insistentele sotiei...astfel, intretinerea cele doua bavareze e cam costisitoare . Pretul 7900, va rog sa faceti sugestii pertinente la pret, nu ma ocup cu vanzari masini, eu am platit 9400 la achizitie in 2018 iar masina nu necesita revizii in urmatoarele luni. Se vinde cu 8 jante alu, anvelope de unu respecitv 2 ani.0 points
-
Nu reusesc sa imi dau seama daca esti ironic sau nu insa singura paguba de pe acest forum esti tu, in niciun caz motoril N47. E un motor destul de modern care isi sufla mucii la orice ora pe anticul m47 poreclit “tractorul” de care e satula strada. Cat despre distributie nu-ti fa griji daca nu se aude nimic suspect. Eu am schimbat-o la 260.000 km si era originala, deci nu mai fusese schimbata niciodata. Am schimbat-o pt ca se auzea sunetul specific. Nu te lua dupa invidiosii astia care se suie in 3ar din 1998 ca dupa ei o sa ajungi ori intr-un 3ar ca al lor ori o sa mergi cu bicicleta. Distributia e un consumabil si se schimba, indiferent de ce masina sau motor ai. Daca nu stii istoricul ei poti sa o schimbi ca sa stai linistit sau mergi cu ea pana cand incepe sa se auda. Nu o sa ti se rupa in mers, daca au fost cazuri la 2-3 baietasi deastia care habar nu au sa conduca o masina asta nu inseamna ca o sa ti se rupa si tie.0 points
-
Anuntul asta a fost in titlul topicului. Chiar scria ca masina poate fi vazuta pe olx. Nu e anuntul tau? Nu e topicul tau? Ce trebuie sa intelegem si nu am inteles? Mai bine ai recunoaste.., cine si de ce a(i) modificat topicul. Sa o fi facut moderatorii!? Daca tu nu vii cu un motiv personal poate moderatorii o sa spuna.0 points
-
Noi n-am fost ĂŽn stare sĂŁ limitĂŁm rablele unde vizibil sunt probleme, dar așa ceva. Ăn fine, rĂŁmânem cu speranța. Chiar zilele astea m-am luat de un sĂŁrĂŁntoc care aștepta de vreo 20 minute cu motorul pornit chiar lângĂŁ bloc. Era irespirabil pe lângĂŁ mașinĂŁ și se simțea clar cĂŁ ceva e ĂŽn neregulĂŁ acolo. Nu știu dacĂŁ avea sau nu DPF dar pe cei ce treceau pe lângĂŁ el ĂŽi termina pe toți. Da era ok, noi putem leșina sau muri, el avea curul cald ĂŽn mașinĂŁ.0 points
-
Ai incercat sa aerisesti instalatia din ISTA cu functia de bleeding ? Ai codat noile injectoare?-1 points
-
Injectoarele trebuiesc codate, nu exista ca le pui in aceeasi ordine. Seriile sunt unice, pentru fiecare injector, ele fiind controlate eletronic. Totusi, lasa metodele astea cu aerisit ca la Dacie.-1 points
-
Fum vizibil nu da, nici macar la pornire dimineata, dar in timp se innegreste esapamentul. Injectoarele sunt ok verificate la bosch.N-are soft, chiar daca avea azi s-a facut update de soft...face la fel.Mai citeste boaska cam 2 pagini sa vezi cam ce am verificat.-1 points
-
Poate sa fie din cauza clapetelor din admisie? Nu mai se mai deschid cat trebuie si nu primeste cat aer are nevoie si de aici si vibratia din cauza lipsei de cuplu? Ma gandesc ca dupa 2000 rpm ele sunt deschise total si atunci nu sunt probleme... Acum ma gandesc ca a fost o masina folosita in oras, DPF gaurit ...ce a infundat dpf a colmatat si galeria de admisie?-1 points
-
De pornit porneste la sfert indiferent de temp, a pornit la -10 dupa 5 zile de stat la prima invartire. Poate actuatorul isi face treaba dar tija care tine clapetele poate fi stramba...Consum mediu aveam in jur de 8% mixt, la un stil de condus nici sportiv nici batranesc, cu viteze in afar de 110-130..nu stau in CT stau Valu lui Traian, deci cam 9 km pe sens zilnic la viteze de autostrada.Si automata si 1800 kg, ca deh cabrio e mai greu...-1 points
-
Azi mai facem ultima incercare cu alt bloc de valve si calculator cutie de pe alta masina, tot 320d n47 cu ga6hp19 sa vedem cum se comporta. Din toata treaba asta m-am ales cu un update la soft, latest version, pe masina era o versiune din 2015.-1 points
-
-1 points
-
Azi am vb cu cel de la service, mi-a zis ca aia din BG au gasit ceva pb mecanice la blocul de valve. Blocul a fost remediat, trimis, maine ii facem probe. Daca problema dispare, inseamna ca asta de la service m-a mintit cand a zis ca a incercat si alt bloc de valve.In fine mi-a zis ca-si asuma costul...-1 points
-
Tipic romanesc, aruncam cu rahat fara a avea argumente...Acest anunt nu are vreo legatura cu topicul meu!-1 points
-
Relax prietene ca Bimmer 906090 a incurcat masinile ;una este cheala peste tot dar cu motor nou si pe benzina ,iar cealalta este super dotata/tunata ,kilometrajul dat peste cap si motorina.Zici ca sunt 2 producatoare.Asta ultima e moldoveanca .Amandoua au poze reale.-1 points
-
Cel mai nasol e ca ma faci chior... Cand am vazut cu ochii mei ce link a fost in prima ta postare. Poti sa spui de ce ai editat topicul? Doar ca sa pui pozele, ca nu erau in prima postarea a topicului? ..probabil. O spun inca o data prima oara cand m-am uitat nu era re-editat; as fi remarcat. Recunoste macar atat.-1 points
-
Salutare! Sunt niste filmulete aici https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f30-320i-lim/repair-manuals/32-steering-wheel-alignment/32-13-steering-gear-with-power-steering-unit/1VndnMXjeO ce par destul de oficiale legat de montarea kitului de reparatie. Ce nu inteleg insa este ce face mecanicul in filmuletul #3 cand tot verifica cu un aparat si-o cheie un fel de "joc" in cutie. Colegii care ati schimbat acea piesa ati facut acelasi lucru ? Im cer scuze pentru exprimare...nu sunt mecanic de meserie . Multumesc! P.S. A schimbat/intrebat cineva intr-o reprezentanta BMW aceasta piesa? Banuiesc ca nu chiar orice service are cheile necesare.-1 points
-
Proprietar, persoana fizica, masina personala, fiscal pe loc Motor aspirat 3500cm3 benzina V8 270cp Culoare M Power Estoril Blau II M pachet de fabrica interior/exterior Evacuarea teava goala, catalizator anulat, finala Eisenman Amortizoare sport Monroe Flex Masina dezvolta 270cp, motorul trage pe masura Motorul/cutia sunt in stare perfecta, au fost intretinute exemplar Pe masina s-au schimbat urmatoarele piese, toate fiind noi: Revizie plus ulei cutie viteze Radiator nou HELLA Bujii 8 bucati OEM Placute frana fata/spate Saboti/cablu frana de mana Discuri fata/spate Toate filtrele plus ulei Brate fata Bucsi sferice Furtune frana spate Pompa benzina curatata Lichid frana Cauciucuri noi fata/spate Ca dotari: Culoare M Power Estoril Blau II M pachet de fabrica interior/exterior Interior piele de seria 7 Cutie automatĂŁ Inchidere centralizata Computer bord Jante aliaj pe 18" cu cauciucuri noi Senzori parcare, senzori ploaie Xenon de fabrica cu spalatoare Volan de piele M cu comenzi Incalzire in scaune Dublu climatronic Oglinzi electrice incalzite Pentru mai multe detalii ma puteti contacta. Accept unele variante, in special cu M5 sau M3 mai multe poze gasiti in anunt: https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-e39-m-pachet-535i-v8-270cp-automat-IDdkPA5.html-1 points
-
Cand am amintit si eu de o situatie similara, au sarit "sarantocii" cu dpf off pe mine ca exagerez ). Dar na...ce stim noi...isi fac baietii "steigi oan" cu dpf off, egr off ca alea au fost puse de producatori doar pentru a ne fraierii pe noi si a ne lua banii degeaba. Romanii, in special, sunt destepti tare si le anuleaza pe toate, egr, dpf, clapete, ma mir cum de nu-si anuleaza si creierii unii dintre ei.-2 points
-
Daca as fi avut timp...masina e acum la garantie ...stau prost cu timpul liber.... AA rectific, n-a mai facut test ca masina nu era N47 era M47 si nu se pupau cutiile...-2 points
-
Buna de tot observatia! Sunt pentru minim 500 de posturi daca vrei sa vinzi masina. (Ma ocup eu de asta daca AI-ul (artificial intelligence) siteului nu merge. Raportez eu la moderatori la cat de des is vazut pe aici Altceva de la masina, fara limita. Asa isi face si userul o reputatie; ca a mea, NU un exemplu!-2 points
-
ce ti-e si cu gusturile diferite ale oamenilor! pt mine, tot ce este negru atat la interior cat si la exterior pe o masina , este de-a dreptul oribil-2 points
-
Va lasati manipulati foarte mult. Atat de mult ca incercati sa-i manipulati si pe altii. Episodul Elodia este precedentul din seria "Poluarea". Nu contest faptul ca anumite zone aglomerate din orasele patriei sunt poluate si de gazele de esapament ale autovehiculelor, dar marea poluare vine de altundeva. Din deseurile aruncate de-a valma, din defrisarile fara oprire si din praful de pe strazi si ... uitati-va pe ecranul telefoanelor dimineata - poluarea a ajuns si in casele voastre. Poluarea vine din mizeria sau dejectiile aruncate direct in ape .In parcarile de pe marginea drumului ti-e scarba sa te opresti de cacati si miros de pipi si gunoaie neluate de saptamani intregi. Poluarea e de pe santierele din care se iese cu glod pe rotile camioanelor care se transforma-n praf si-l inghititi. La voi pe strada in afara de ploaia data de Domnu', cine mai spala praful si mizeria ? Aia care matura sa stiti fac mult praf. Suneti amagiti, se arunca vina intr-o alta directie si inghititi gogorita cu mare placere. O si promovati. Cum sa faci cancer din cauza mea? Fac 10.000 de km pe an (maxim), stau intr-un oras nu foarte mare si folosesc masina asta decat la sfarsit de saptamana ? Nu o frec prin oras. Ca-s ecologist ! Ma dau toata saptamana cu un 1.3 Mjet si fac 50.000 km pe an cu aceasta. 75 % si km astia sunt la drum intins. Da masina asta e E5 DPF si polueaza mai putin ca BMW-ul, nu conteaza cati km parcurge fiecare! Ganditi-va cat polueaza un camion care face 80k km pe an, consuma 35 l/100 km, da-i euro 5 sau 6. Polueaza putin sau mult ? Intrebarea mea apropos de DPF fost oarecum retorica, da na', a fost inteleasa in fel si chip.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00