Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/21/20 in all areas
-
Salutare! Acesta este primul meu post pe acest forum Sunt in curs de achizitie a unui BMW 320d xDrive F31 - productie 07/2015 - motor B470 - automata (steptronic) 8 rapoarte. Masina este deja rezervata in Germania, zilele urmatoare o sa ajung sa o ridic. Am incercat sa citesc cat mai multe despre model, dar as mai avea cateva intrebari. Prima data sa va povestesc putin despre masina: - masina are rulaj de 185.000 km cu istoric complet in reteaua BMW Germania pana in prezent - toate reviziile au fost efectuate la zi, am verificat la BMW dupa serie - in istoric o singura reparatie mai mare a fost semnalizata de cei care au verificat-o pentru mine - o interventie la grup - au fost inlocuite acolo niste garnituri. - masina este cumparata din reprezentanta BMW - data la buyback. Acum vin intrebarile mele: - ce revizii (in afara de ulei si filtre) considerati ca trebuiesc facute dupa ce o aduc - am inteles ca nemtii nu considera necesara revizia cutiei - insa aici am citit si mi-au recomandat si alte cunostinte sa fac revizia la cutie imediat cum o aduc la ZF Faur - stiu ca masina nu e noua, insa nu ma astept sa pice in secunda 2, mai ales ca stilul meu de utilizare este destul de cumpatat, asa ca din experienta voastra, ma intereseaza ce este mai vulnerabil la acest model, stiu ca problema lantului a fost rezolvata la acest motor. - unde efectuati reviziile, eu sunt din Bucuresti si as dori cateva recomandari de service ok, oameni care sa stie exact ceea ce fac si in care sa aveti incredere. - orice alte observatii sau comentarii sunt binevenite, asa ca va rog sa imi impartasiti parerea voastra. Multumesc pentru eventualele raspunsuri!2 points
-
pentru cei care vor avea problema asta, am rezolvat. A fost modulul Trsvc defect. L-am schimbat si codat . Multumesc lui zeronoo pentru ajutor.2 points
-
2 points
-
Sunt niste teste simple de lubrifiere la diferite temperaturi, aplicand diverse coeficiente de frecare. Nu e test de laborator, dar sunt destule alte teste pe internet. Apropo, tu ce teste ai efectuat vreodata? Ca de dat cu parerea, esti sef in orice subiect!2 points
-
Cred cĂŁ e un defect feminin cĂŁ și nevastĂŁ-mea face la fel :turned:2 points
-
2 points
-
TU vorbesti ca un politician , eu spun exact cum am procedat la acelasi tip de senzor , in fond fiecare procedeaza cum dorste. Eu cred ca tu nu ai schimbat niciodata un senzor cu mana ta ... si mai mult de atat nu sti ca sunt 2 tipuri de senzori , unul care atinge de disc la jumatatea placutei iar altul care atinge spre sfarsit ... cand mai are 2-5mm Hai cu argumente clare si concrete nu cu vorbe de politician ! apropo ... nici macar nu am cont pe farcebook !! ) Oricum nu castig nimic daca postez aici , ... doar timp pierdut , drept urmare nu o sa mai postez niciodata ... ROG UN ADMINISTRATOR SA IMI STEARGA CONTUL , MULTUMESC !2 points
-
poate fi folosit fĂŁrĂŁ nici o problema senzorul vechi daca nu a fost afectat, nu are nimic electronic in el, este doar o parte care se toceste cand freaca pe disc si intrerupe continuitatea circuitului. Sunt posesori care unesc firele si astfel anuleazĂŁ practic senzorul... asta nu este o practica sĂŁnĂŁtoasĂŁ pt. ca te minți singur..2 points
-
Salutare, mulți mĂŁ cunoașteti de pe topicul cu cealaltĂŁ mașinuțĂŁ (E93 335i). De un timp m-am tot gandit cum ar fi sa achizitionez un BMW clasic, sa-l restaurez.. sa-l trezesc la viata! Am oscilat intre E30 si E28. Intr-un final am cumparat acest E28, care la randul lui a fost achizitionat de un pasionat care a renuntat la proiect cel mai probabil din lipsa de fonduri sau din lipsa de timp. Mașina este toatĂŁ dezmembratĂŁ, este intr-o stare destul de proastĂŁ, dar o voi restaura incet-incet, promit! Ca si aspecte pozitive : - Mașina a fost reparata/tratatĂŁ/scos rugina dedesubt, a fost datĂŁ cu ceva soluție specialĂŁ de la Mercedes, jos este " țiplĂŁ ". - Interiorul este retapitat intr-un crem, foarte frumos! - Sunt foarte puține ,,pete de ruginĂŁ". Aspecte negative : - Motorul, cutia, electrica este datĂŁ jos. - Capota, bara fata, faruri, stopuri, bara spate, evacuare sunt la fel, date jos. - Nu stiu exact in ce stare este motorul si cutia. Alte detalii : Este fabricatĂŁ ĂŽn 1982, motorul este 2.4TD (Turbo Diesel), primul motor diesel de la BMW, iar cutia este una AUTOMATĂ ĂŽn 4 trepte. O adevaratĂŁ istorie!1 point
-
In primul rand pot sa va zic ca este mult de lucru si nu-i chiar foarte simplu. Daca nu va pricepeti cat de cat in ale electricii si mecanicii va recomand sincer sa apelati la un servis. Ce trebuie sa faceti pt. a transforma clima manuala in clima automata. - in primul rand aveti nevoie de aeroterma IHKA de pe o masina cu climatronic, nu conteaza daca-i diesel sau benzina, volan stanga sau dreapta - aveti nevoie de solar senzor (cel din fata bordului de catre parbriz) -senzor AUC (Automatic Umluft Control) -de pe masina de pe care luati aeroterma va trebui sa luati si niste fire din instalatia electrica, mai exact cei doi pini care merg la senzorul solar si 4 pini care merg la senzorul AUC - luati-va toate suruburile si clemele de pe masina care dezmembrati, e posibil sa pierdeti/rupeti din ele si atunci aveti de rezerva -2 pachete tigari -nervi, rabdare si daca se poate sa lucrati singur fara prieteni curiosi Scule - nu le pot insira dar aveti nevoie de o gramada de tubulare, torx-uri, surubelnite, imbusuri, clesti, penseta, lampa portabila, lanterna, etc. Demontarea aerotermei de pe masina Se demonteaza cam tot din habitaclu. Se da jos urmatoarele: -volan+airbag si airbag pasager -casetofon, unitate comanda clima, spatiu depozitare, manete semnal/stergatoare, consola, ceasurile, trimuri, bloc lumnini, aeratoare, ornamentele de langa cortina, plansele de sub bord, etc. Nici eu nu mai tin minte ca-s mort de obosit. Cand ati demontat tot se poate scoate bordul. In spatele trimurilor veti observa niste suruburi de M6. Le desfaceti si scoateti usor bordul afara din masina. Dupa ce ati scos bordul afara o sa observati ca el este fixat pe un schelet metalic. Bineinteles ca si acesta va trebui demontat jos si scos din masina. Ca sa il scoateti afara trebuie umpic de lucru. -prima data desfaceti suruburile de M8 delanga balamalele de la usi- -tot acolo o sa observati si niste suruburi de M6 care fixeaza explozibilul :) de la cortine -in stanga si dreapta aerotermei gasiti 2 suruburi M8, le desfaceti si pe astea. -in dreptul bordului (ceasurilor) e pozitionat un surub transversal care va trebui dat jos In momentul acesta scheletul metalic se poate da jos de pe masina. Dar apare o problema, Coloana de directie. Ca sa o dati jos va trebui desfacute suruburile din capat , cele de langa pedalier. Acum coloana pica jos si puteti extrage afara scheletul metalic pe care e fixat bordul Ca sa puteti scoate aeroterma afara va trebui sa desfacem una alta si din compartimentul motor. -prima data se demonteaza filtrul habitaclu -se scoate tot suportul pe care este fixat -se demonteaza placa care acopera compartimentul timoneriei de la stergatoare. (2 suruburi torx) -se da drumul la freon din instalatie -se desfac conductele care merg la calorifer (tur si retur) is fixate cu coliere -cu un imbus de 6 desfaceti conductele de la clima care merg la vaporizator Acum se poate scoate afara aeroterma. Aceasta e fixata cu 4 suruburi de M6 cu piulita. Aici aveti nevoie neaparat de tubulara adanca de 10, nu puteti sa le scoateti fara ea.1 point
-
Aoleo... tu macar ai gandit ce ai scris mai sus unde ti-am dat quote la postarea dinainte??? Pai uleiul BMW nu este testat de cine trebuie? Crezi ca BMW produce cel mai prost ulei pt motoarele lor? De parca doar ceilalti au tehnicieni si BMW nu. Conteaza aditivii cand vine vorba de ulei, iar uleiul BMW este conceput fix cu ce trebuie pt motoarele lor. Mai omul lui Dzeu, eu doar incercam sa evidentiez faptul ca uleiul BMW este un ulei de top, si nu posirca cum afirma unii. Il folosesc din 2007 si nu am avut probleme. Te rog eu mult, si asa ai batut orice record pe acest forum la minusuri, NU mai comenta la orice! Asa cum am scris si pe prima pagina, oamenii care vand acum lauda Ravenol acum in Romania, acum cativa ani vindeau Liqui, Motul sau altele. Ps. A intrat acum agresiv Valvoline pe piata din Romania... in maxim 6 luni, acela va fi cel mai bun )) Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
nu mi place sa jignesc pe cineva fĂŁrĂŁ motiv... chiar nu si are sensul. Dar multi vorbesc din auzite sau din ce cred ei... eu vorbesc din experiențĂŁ pt. ca am facut cu mâna mea ce susțin.. si nu dau sfaturi doar sa ma bag in seama... Am schimbat cu mana mea plĂŁcuțe, discuri la seria F.. F30 fara sa inlocuiesc senzorii, si nu a fost nici o problema... am resetat intervalul de service si am parcurs 20.000 km de atunci... si pt. a rĂŁspunde unor comentarii rĂŁutĂŁcioase , nici mĂŁcar nu am cont de farcebook... si nu este nici o nenorocire, dar mĂŁcar nu vorbesc prostii pe aici1 point
-
Da...stiti vorba aia, 100 de bordee, 100 de obicee, eu pornesc incalzirea in scaune doar cand este extrem de frig, si dupa ce ma incalzesc un pic, cca 15 min o opresc de tot ca incepe sa ma enerveze, nevasta-mea merge cu scaunul incalzit la nivelul 3 si cate 3-4 ore, cred ca as innebuni daca mi s-ar face asa ceva:) In plus, daca as putea alege, prefer scaune ventilate in fata celor incalzite, vara nu ai cum sa te feresti de pielea incinsa cand sunt afara 35 de grade La o singura masina am avut ventilatie in scaune si chiar o foloseam mereu.1 point
-
DA , este fix senzorul care daca nu atinge nu trebuie sa il schimbi ... il scoti din mufa si il bagi inapoi si reset , ce naiba o fi asa de greu de inteles !? , este acelasi senzor care este folosit pe seriile mai vechi gen e46 De ex E90 sau E87 au folosit un senzor diferit care atinge de disc de la jumatatea placutei , ala trebuie schimbat obligatoriu , sunt impotriva celor care pun firele senzorilor in scurt1 point
-
Sunt multi aici care nu au vazut cum le arata masina pe dedesubt ...pt care intretinerea masinii presupune numai deplasarea la un dealer al marcii si lasarea cheilor la receptie . Mai nasol ca dau si sfaturi sau combat pareri fara sa le inteleaga .1 point
-
Fratilor, nu e vorba de bani ci mai de graba de nestiinta. Pe fata le-am schimbat la fel, fara sa inlocuiesc senzorul si nu au fost probleme. Daca as fi stiut, as fi inlocuit si senzorii. Numai bine1 point
-
1 point
-
Nici macar nu am cum sa fabulez ... Sunt 2 tipui de senzori , unii pot sa ramana pe masina doar daca NU ating discul de frana , altii trebuiesc schimbati pentru ca la jumateatea placutei de frana deja ating de disc , el are primul model de senzor , prima data vezi ce masina are omu si pe urma comenteaza !1 point
-
1 point
-
Eu zic sa faci retrofit-ul, daca aici a ajuns discutia Pe principiul, daca e ceva ce iti doresti si o sa te incalzeasca in diminetile reci, o sa merite indiferent ce ai de schimbat si cat costa. Nu poti pune pret pe fericire, nu ? Eu de ex. mi-am dorit intotdeauna trim-uri de carbon, astea chiar sunt complet inutile insa le-am luat si ma fac sa zambesc de cate ori ma urc in masina. Life is short, do what makes you happy1 point
-
1 point
-
1 point
-
Reprezentanta NU face update doar la motor si cutie! Se face la toata masina. Mergi la ei pt programare... lasa estimarile telefonice1 point
-
1 point
-
1 point
-
am un szl ce se potriveste pe masina ta, e87 fara RLS. te pot ajuta si cu montajul in bucuresti. din pacate nu am plasticul de sub volan1 point
-
Montati noua aeroterma pe masina. Montati in ordine inversa totul inapoi. Inainte de a monta bordul la loc va trebui sa fixati pe el senzorul solar. De la el pleaca 2 fire, galben negru si galben maro. Aceste fire vor trebui introduse in mufa alba de la comanda climatronic la pinu 1 si pinul 17. Asigurati-va ca totul e pus la punct si bine fixat, daca nu, ulterior vor aparea greierasi. Porniti masina, dati drumul caldura la maxim si asteptati sa faca circuitul ( sa deschida termostatul) va mai trebui sa completati ceva antigel dupa, destul de putin. Faceti o tura cu masina, verificati daca caldura se distribuie perfect in habitaclu. Verificati daca baga sus, mijloc si picioare, verficati si recircularea aerului. Pot sa va spun ca la mine functioneaza absolut perfect tot, mai putin aerul rece ca am dat drumul la freon. Ii multumesc si lui GabiBmw pt niste sfaturi care daca nu le-as fi primit as fi muncit cel putin 2 ore in plus (coloana directie :lol: ) Operatiune a durat de la 10 fix (m-am uitat la ceas :) ) pana acuma la 18, deci e ceva de munca. Acum beau niste beri, multumit de lucrul ce l-am facut. Puteti sa ma intrebati orice, probabil is multe lucruri care le-am omis.1 point
-
0 points
-
Problema e la controlul tractiunii. Probabil ai mai auzit asta aici: fara un test cu tester DEDICAT MARCII, ISTA-D sau INPA, nu o sa afli mai multe decat ai aflat la cele 2 testere multi-marca.0 points
-
Am fost sĂŁ fac o revizie intermediarĂŁ azi. Trecuse un an de la revizia fĂŁcutĂŁ ĂŽn DE și cam 15500km. Am zis cĂŁ ajunge deocamdatĂŁ și am fĂŁcut schimbul de ulei, filtru de ulei și aer. Nu am resetat intervalele și am lĂŁsat totul așa cum e. Practic voi face revizia completĂŁ la anul pe vremea asta. Nu cred sĂŁ ating KM. Mașina zicea și ĂŽncĂŁ zice peste 13000km sau Feb 2021. Atunci voi schimba tot (toate filtrele), fiind a doua revizie oficialĂŁ. Despre tobĂŁ și vibrația ei, trebuie sĂŁ schimb tampoanele. Nu intrĂŁ pe garanție se pare, fiind considerate consumabile. Le-am comandat, aștept sĂŁ vinĂŁ.0 points
-
cu astea m-ai prins si pentru asta ti am dat un plus :frantics: aici m-ai bagat in ceata -> pai ori stai ori pleci!? daca o sa ti se stearga contul (NOT :console: ) , cum vrei sa mai primesti argumentele mele? :twitch: poti cere unui moderator sa-ti dea "read only" astfel toata lumea are de castigat oricum eu iti raspund repede , pana nu pleci: 12 Brake pad wear sensor, rear 1 34356790304 (am ales aleator un F25 sursa) pa :notworthy:0 points
-
omul are F25, iar la F25 nu mai legi firele in scurt ca la e46 si resetezi intervalul de service! apoi fabulezi grav cu povestile despre inginerii care au construit masina si au lasat un "backdoor" acolo, probabil s au gandit la saracii care or sa si cumpere BMW sau poate chiar au lucrat (la softul respectiv) niste ingineri din tarile sarace cu BMW... gresesti si ar trebui sa incetezi sa mai dai astfel de sfaturi, cel putin aici pe forum unde lumea se asteapta sa primeasca niste sfaturi bune. sfaturile de genul ala le poti arunca pe fakebook de exemplu, nu aici cum ziceam ieri pe alt topic - si asta e alt topic transformat in fiasco cum zicea un coleg ieri pe acelasi topic - e prea mult hate -> eu as zice ca e prea multa prostie sau daca nu e prea multa prostie, atunci cu siguranta e mai multa prostie decat acel "hate" pe care l reclama el! pur si simplu sunt pline topicurile tehnice de astfel de "sfaturi" de 2 bani date pe genunchi si asta trebuie combatut, trebuie sa inceteze! iar cei care vin pe forum sa gasesca solutii minune la problemele lor si cum sa improvizeze mai ieftin si mai rapid ar trebui trimisi la plimbare!!! tot de la comentarille de 2 bani incep off topicurile gratuite in care se arunca toti care sunt nevorbiti pe acasa sau pe la munca sa povesteasca partea lor de "adevar" (de parca ar interesa pe cineva sau ar aduce un plus valoare discutiei tehnice, aia deviata deja de la subiect) -> calitatea discutiilor si sfaturile dusa spre 00 points
-
Eu chiar nu va inteleg: conduceti masini de 50-60K euro si va zgarciti la un senzor de 50 de ron...0 points
-
DACA senzorul de frana nu este atins de disc atunci il scoti din mufa si il bagi inapoi dupa care faci resetarea placutelor ... sa vada calculatorul ca ai schimbat senzorul , asa am patit eu la un f300 points
-
0 points
-
-1 points
-
Eu mi as fi luat 320, este mai cinstit! Un 520 este ca si cum ai pune un ponei la o caruta! acum si 525 are motor de 2000, dar na, e mai scump... asa e cand vrei seria 5, dar n ai toti banii, faci compromisuri. Acu nu ma injurati, asta cred... eu am o gioarsa de 320d (2007), as fi putut sa mi iau 520d (alt cazan), dar nu avea nici un sens... E cum ii mai vezi p aia cu AUDI A6 - motor 2.0 TDI, parca ceva nu e ok vrei sa pari ironic, nu ti iese. cum o dai tot 2.0 ai ) Acum 4 ani, mi am luat un 116d (ED) de 116 cai, motor de 1.6d. Aveam Harman Kardon, vibra volan cand pareasea banda, frana singura,scaune sport, kit M, dar tot un lesinat de 1.6 era sub capota ) cand voiam sa mai fac si eu o aroganta la semafor o dadeam pe SPORT +, ghici ce? tot 1.6 era sub capota )-1 points
-
s o stapaneasca cu placere, sa l duca safe la destinatie si toate urarile de bine. eu spun ca daca mi as cumpara un seria 5, mi as cumpara 525. o seara buna va doresc-1 points
-
gresit! fabulatii..... alte tampenii gen sfaturi date pe fakebook-1 points
-
Pe bune? Asa se testeza si se dovedesc uleiurle din ziua de azi??? Wow, atunci nu ma mir de ce sunt probleme cu motoarele. Asa test e chiar de noaptea mintii, sau somnul ratiunii nascand balauri nu monstri, daca cineva se ghideaza/orienteaza dupa asa ceva. Saracii tehnicieni din companiile aste, cum le zice? ... Mobil1, Valvoline, Motul, Shell, Castrol, Fuchs, Royal Purple.. au trait degeaba, si nici nu stiu ce stiu aia de pe youtube.. trebuie dati afara neaparat!-1 points
-
Salutare. Am achizitionat si eu de curand un E90 320d cu filtru de particule dat jos. Masina are momentan ulei BMW Longlife 5w30 si problema este ca il mananca. Am observat asta la drumuri lungi. Am verificat si nu sunt scurgeri si nici fum alb nu scoate. M-a sfatuit cineva sa schimb uleiul cu 5w40 . Masina are peste 250k km. Ce ulei ma sfatuiti sa bag? As opta pentru Liqui Moly sau Motul.-1 points
-
Bmw seria 5 f 10 530 din 2013 mașina este 4 x 4 euro 5 Twin turbo 260 cp are chei lets go ĂŽnchidere amprenta portbagaj electric trapa interior m negru seria 7 bord piele ofer fiscal ,are modul ECO sport și confort padele volan bluetooth are mai multe opțiuni este de puțin timp in România .acecept unele variante mergi mai departe.....-2 points
-
Ce intrebare e cea de mai sus?? Sa ma apuc sa fac teste cu uzura la frecare?? Nu imi trebuie sa fac nici un test ca acela. Trebuie, ar trebui sa ma consider norocos ca am o masina SH care consuma uleiul EXACT in limitele care imi permit sa intretin motorul acesteia. Si caut uleiul care se pune oficial, sau este recomandat sau unul cu, cele nai bune calitati DOVEDITE pe situri pe care alti posesorii de masini chiar isi permit si au timp SA TRIMITA ULEIUL LA UN TEST REAL si impartasesc deschis. Un site ca acesta este cel mai util: https://www.bobistheoilguy.com https://www.bobistheoilguy.com/used-oil-analysis-how-to-decide-what-is-normal/ Cauta testele adevarate de uzura, fa comparatii in mintea ta si o sa fii mai informat. M-am facut clar inteles?-2 points
-
Nu am intrat pe topicul asta sa imi spun parerea ca tine, observi macar atat lucru? Nu elogiez uleiul BMW. Las la algerea fiecaruia sa puna ce vrea in motorul lui. Nu am nici un chef sa continui o asemenea discutie cu tine cand tu vii cu un exemplu de toata jena de pe youtube iar eu iti pun sub nas un site DEDICAT ULEIURILOR cu impresiile, (f f f f multe impresii, de unde poti sa alegi ce iti place, sau ce au testat altii si e aproape de REALITATE. (Tu crezi ca eu nu stiu de acel test de pe youtube? E facut sa aduca click-bite, daca stii ce e acela, uita-te cate vizualizari are. Nu are nici o treaba cu uleirile! Cum crezi ca amreactionat cand vazut prima oara testul ala??? ... apropo, mi-ar fi toata jena sa pun un ulei (fie el facut de BMW) langa un test ca, cel de pe youtube ca acela; dar vezi tu, tu nu gandesti ca mine..) Ramai cu, ce stii tu.. nu ma mai contrazice ca nu are nici un rost. Ma retrag cand vreau eu de pe ce topic aleg eu. Cand vad prostii, reactionez. Si asta nu are treaba cu tine ca persoana ci cu idee care incerci sa o promovezi, ADICA linkul de pe youtube, nimic altceva. Tu, probabil ca persoana esti foarte probabil ok. Problema e intooxicarea, nu vezi o anume libertate de a alege, etc.. si asta ma face sa reactoonez ideii nu omului.. Am incheiat. Sa traiasca si sa se inmulteasca minusurile! Invidiosii sunt m mai putini decat cei care chiar au nevoie de solutii/idei.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00