Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 06/30/20 in Posts
-
Nu are nicio importanta cu ce a venit masina din fabrica. Atat timp cat pe un model se pot pune si runflat si normale si poti sa alegi cand iti configurezi masina, poti sa le schimbi intre ele dupa aceea. Ca nu e ca si cum daca pui runflat iti pun alte componente la suspensie sau la directie..6 points
-
Dupa ce am tot studiat, mi-am dat seama ca ar trebui sa las pe cineva care stie sigur ce face (cum sunt cei de la Custom Retrofit), chiar daca mi-am luat placerea de a le schimba cu mana mea. Azi am fost la montaj la ei, totul a mers ok, lucrat frumos si fara probleme pana in acest moment. Baietii sunt de treaba, lucreaza curat, drept urmare nu regret ca am ales sa merg la ei si nici ca am ales sa fac retrofit-ul la LCI Black Line. :frantics:4 points
-
bun, in cazul asta lucrurile sunt clare. masina a iesit din fabrica cu volan pe dreapta. vanzatorul te a mintit cand a spus ca a adus o din germania, defapt asta e masina de Anglia si te a mintit si cand a spus ca a schimbat caseta cu una electrica, defapt el a schimbat o pentru ca a schimbat volanul. puteai sa descifrezi misterul asta in 2 minute oricand daca ai fi verificat seria de sasiu pe orice VIN decoder (gratis) nu stiu unde ai vazut tu sa ti se spuna ca masina asta ar avea volanul pe stanga, cred ca faci confuzie sau nu intelegi informatia furnizata!2 points
-
Si E60 urile sunt Nebunie pe direcție.. orice problema cat de mica la jante/anvelope si sistemul de suspensie/direcție, produce vibrații in volan sau caroserie.2 points
-
Pe aparatul de echilibrat , nu e vorba de gramaj , daca are banda de rulare deformata sau fuleaza se vede imediat , eu prefer sa pun pe fata o anvelopa rotunda chiar daca a cerut mai mult gramaj DAR !! CE AM OBSERVAT IN ULTIMUL TIMP ! ... cam toate masinile care sunt fabricate dupa 2010 sunt sensibile rau la anvelope sau jante usor strambe ! nu stiu de ce ... o fi din articulatie ... o fi din cauza casetelor de directie ( electrice ) ... nu stiu ce sa cred2 points
-
Dar cum verifici daca sunt ok anvelopele, asta e ce m ar interesa pe mine.2 points
-
Anvelopele tale suporta aproximativ 3 tone , masina ta nu cred ca sare de 2.5 tone ... deci aia cu runflat e vrajeala lor ... parca ar fi fabricate pentru alt model de masina ... iar bmw foloseste roti de tren acum 2 ani am montat si echilibrat anvelope sh din import ( germania /elvetia ) ... din aproximativ 800-1000 bucati cam 3% erau usor deformate pe banda de rulare in ultimul timp ( un an ) am montat/echilibrat circa 700-800 anvelope noi ... aproximativ 40-45% erau deformate pe banda de rulare din matrita concluzia : tot ce ajunge in europa de est este de proasta calitate ... de la piese auto ... haine ... mancare ... etc2 points
-
Nu prea vad de ce ti-ai lua 35d cand exista 40i. Motorul B58B30 de pe 40i e superb la condus, e foarte robust, scapi de niste batai de cap ca are o singura turbina, nu are filtru de particule (ma rog, depinde de an) plus ca gasesti exemplare mai putin rulate. De consum nu trebuie sa iti fie frica, consuma socant de putin 40i-ul daca nu mergi chiar ca un golan. Sincer nu cred ca 35d-ul ar avea cum sa consume mult mai putin incat sa se justifice. Cat despre Cabrio, e misto dar sa stii ca e semnificativ mai mic la locurile din spate decat Coupe-ul.1 point
-
Eu am lucrat mult timp si pe banca, pe pf, pana sa trec pe pj- leasing si am prins criza din 2008 pe banca, lucram pe creditare ipotecare pf si vreu sa spun ca mi se pare total diferita criza asta, atunci au scazut brusc preturile in piata pt ca bancile au oprit finantarile, au scumpit costurile...acum nu s-au scumpit banii deloc, sunt inca in piata, circula, oamenii fac investitii, nu numai in masini, iau si echipamente destul de scumpe...inca nu avem unda de soc pe piata, dar naiba stie ce se poate intampla...1 point
-
1 point
-
Ce avans mic? Cine mai are avans mic...ING la ipotecar are 35%..BT are 20%..si tot asa, mic nu mi se pare, se fac tranzactii pe banda rulanta, apartamente, case..preturi sus. Pe divizia mea de leasing, la fel, avans minim 20% si am dat luna asta masini....chiar nu am simtit nicio scadere de piata.1 point
-
Inca sunt ambitiosi vanzatorii S-au vandut in ultima vreme pt ca foarte multi s-au grabit sa profite de ''ultima casa'', in speta de avansul mai mic. Eu zic ca vor scadea spre toamna preturile, nu are ce sa le mai sustina sus, plus ca si dezvoltatorii vor fi stransi cu usa de banci si nu vor avea incotro.1 point
-
"Poliţia din comună ştia că el nu are permis şi nu a luat nicio măsură în acest sens" Aici parca ai vrea sa ai puterea sa opresti timpul in loc si sa il dai inapoi si parca sa se intample altcumva ..., ...macar asa sa il calce macar cu o roata analfabetul... pe un picior pe politistul IGNORANT. Poate isi aduce aminte ce responsabilitate poarta..1 point
-
G30 se vinde si cu si fara runflat din fabrica. Eu am optat fara runflat. Cu siguranta asa e si la F10. Deci sa nu manance aia kkt.1 point
-
Salut, eu am schimbat o anvelopa pe garantie. Am cumpărat 4 anvelope Continental de pe anveloshop pentru fosta mașina și tot pe la 110-120 km/h simțeam vibrații. Am trimis prin curier o anvelopa, pe care o bănuiam eu ca e deformata, și intr-adevăr după expertiza făcuta mi-au înlocuit-o. De vibrații nu scăpasem total, cred ca mai era o anvelopa deformata, pe care cu siguranța mi-ar fi schimbat-o. Dar am rămas fără mașina și am vândut rotile așa. In concluzie merita sa te zbați sa le înlocuiești pe garantie. Stai liniștit ca nu pierde nimic furnizorul, totul e suportat de producatorul anvelopelor. Iar faza cu non-runflat pe F10 nu are nicio relevantă, din moment ce multe F10-uri au venit din fabrica fără runflat, dar cu kit de pana.1 point
-
Sa o stapanesti sanatos! Bucura-te de masina, pt ca tu o conduci, nu ceilalti care isi dau cu parerea. Folia pe geamuri ii va schimba foarte mult aspectul, acum pare ca nu are nimic pe geamurile spate. Iar pt cei care zic ca nu merita o masina noua / aproape noua, am o intrebare: daca nimeni nu mai cumpara masini noi, voi de la cine mai cumparati sh-urile? La un sh cu 150-200.000km dupa ce o cumperi tot trebuie sa schimbi ceva brate, bucse, lantul la motor, uleiul la cutie sau altele (care se aduna mai ales daca vrei sa pui piese originale bmw), iar peste 5 ani, la revanzare, iar va exista o diferenta de pret. Si cum a zis un coleg mai sus, timpul pierdut prin service-uri pentru unii chiar conteaza (sa nu mai zic de multitudinea de dorei de prin service-uri).1 point
-
un cocalar rupt in cur de romania, deala disperat pe viata, unu care vrea masina de 100k da sa plateasca 50 lei taxe la ea .... intelegi?1 point
-
Trimite si prin posta ce e stricat in broasca? Rotite de plastic, etc. Sau, da-mi si mie numarul sa intreb. Multumesc.1 point
-
)) devine amuzant deja..mai ales partea cu 10 salarii.Pai daca ai face banii aia din 10 salarii nu cred ca ar fi problema de rate sau de 3-4k diferenta la pret.1 point
-
Eu zic sa abandonezi metodele din vremea lui Ceasca cu soc termic si alte aberatii si sa te duci la cineva care chiar se pricepe la BMW-uri, nu la Dacii, ARO si drujbe1 point
-
Tu nu dadeai lectii despre sisteme audio si difuzoare pe alt thread, si erai si acolo atotcunoscator? Nu mai bine iti iei ce vrei/faci ce vrei/stai de sase pe langa masina, decat sa iti versi frustrarile si cunostintele peste tot pe aici?1 point
-
1 point
-
Eu nu inteleg cum se dilueaza uleiul cu motorina injectata in DPF, adica pe evacuare ?1 point
-
Dimpotriva, “desigilarea” ECU e mult mai intruziva decat modificarea hartilor prin mufa OBD. Remaparea fara dyno e cam frectie la picior de lemn, de fapt dyno e unul dintre elementele care fac diferenta intre un tuner serios si unul “de bordura”, in general. “Seriozitatea”, profesionalismul unui tuner sunt date de cat de bine “croieste” softul pe masina, dpmdv. Iar asta se poate face doar prin testare - pe strada sau pe dyno. “Usor reversibil” nu cred ca mai sunt nici powerbox-urile; nu stiu la motorul tau cum e, dar pe B58 am auzit de cazuri cand dealer-ul a gasit loguri care indicau faptul ca a fost montat powerbox.1 point
-
Cum adica a scapat de TVA? Persoana fizica plateste TVA indiferent de unde cumpara. Nu poti cumpara Netto ca persoana fizica nici din Romania si nici din Germania sau din alta parte. Daca masina provenea de la persoana fizica si nu era purtatoare de TVA, asta e alta discutie.1 point
-
1 point
-
Chiar am cautat inainte de postarea initiala dar nu am mai nimerit. Retin doar ca dupa momentul "ITP" am "gogalit" vreo 2 ore si cred ca am accesat vreo 20-25 de site-uri decodare VIN din care majoritatea erau ori vechi, ori dezactivate, ori ciudate (ma refer la obtinerea info gratuit). Oricum, dupa primele 3 site-uri dedicate ...incepea sa-mi fie clar. La un moment dat deja nu mai intelegeam diferenta intre "volan partea dreapta" ..."directie de condus partea dreapta" ...plus tot felul de combinatii din acesti termeni. Exact asta imi spune si sotia - daca nu ai ce sa-i reprosezi masinii, ce tot ramai fixat in povestea asta ? Si daca a avut ghidon de bicicleta inainte, ce conteaza ? Esti la zi cu actele, esti legal, esti multumit de ea ....enjoy !0 points
-
Da, s au scumpit prețurile la case... am zis ca asteptam ca se ieftinesc dar din contra.. oricum mai asteptam, eu zic ca o sa le scadĂŁ când le țin câteva luni la vânzare si nu le ia nimeni.. dar na.0 points
-
ckh@ Asa este sunt umflate si daca nu au scazut in perioada asta, nici nu cred ca mai scad anul asta vreun pic.0 points
-
Matose - daca nu ai timp , nu mai deschide subiectul sau arunca afirmatii despre cat de rau e antigelul roz . Printre altele si eu ma ocup cu motoare(nu auto) de vreo 35 de ani si fac analiza lichidelor de racire (si nu numai) saptamanal sau unele zilnic . Stiu cu ce se mananca , cum interactioneaza materialele. Atata timp cat o multime de fabricanti folosesc antigel roz , nu cred ca BMw face motoare din ceva special incompatibil . Si nu cred ca antigelul roz care e fabricat dupa un standard si are o omologare , e daunator . Vezi ca e un baiat mai sus care merge pe antigel roz si nu spune ca i-a dat pe afara . Cat despre pret , sunt sigur ca BMW castiga mai mult din antigel, decat castiga de pe urma lantului ala de bicicleta de pe N47 .0 points
-
Chiar nu exista nicio metoda sa-ti dai seama cand isi face regenerare DPF-ul la BMW? La toate marcile exista niste semne - turatie motor, presiune in turbina (daca exista afisaj), etc. Sa stii SA NU OPRESTI MOTORUL! La F30 -ul pe care l-am luat de putin timp, de 2 ori pana acum dupa ce am oprit motorul a pornit ventilatorul la turatie maxima, semn ca am intrerupt in timpul regerarii! Pentru ca nu mi-am dat seama!!! Daca nu reusesc sa identific o metoda, o voi pune la vanzare si revin la Audi. Mi se pare penibil din partea BMW; cred ca special au facut, ca sa se strice motoare/turbine si sa faca bani pe zona de vanzari piese...0 points
-
Regenerarea reusita este insotita de fum alb pe teava de esapament. Nu cred ca regenerarea a avut loc pana la capat daca nu a iesit acel fum.-1 points
-
Scoate l si aruncal, un dop in evacuare care limiteaza performanta motorului!-1 points
-
Nu știu de unde va luați informațiile, parca ați luat cursuri despre dpf si ați invatat totul pe dos. Daca se opreste motorul in timpul regenerĂŁrii exista niste riscuri deoarece asta ĂŽnseamnĂŁ o regenerare eșuatĂŁ: -diluarea uleiului prin scurgerea motorinei in baia de ulei -distrugerea fagului interior al filtrului -riscul ca la multe regenerĂŁri eșuate sa se ĂŽnfunde filtrul destul de mult si de acolo cred ca stiti ce as intampla Pe lângĂŁ condițiile spuse mai sus, mai trebuie specificat ca regenerarea se face in alte 2 condiții, in treapta 3 la 50-60 km/h constant, doar constant, aprox 15 km sunt de ajuns daca viața dpf ului este buna. Sau in treapt 5 la 90-100 km/h, daca ați fi fĂŁcut vreo regenerare in mers cu ista pe mașina ați fi stiut asta. Deci daca cumva stiti când se face regenerare ( de obicei la Bmw nu se simte, nu se vede) ĂŽncercați sa nu opriți autoturismul. Diluarea uleiului se face tot prin regenerĂŁri reușite sau nereușite, ĂŽnsĂŁ o regenerare nereușitĂŁ dilueazĂŁ si mai mult uleiul si afecteazĂŁ mai mult dpf ul. Decizia producĂŁtorilor de a nu monta un sistem de avertizare la regenerare activa este una idioata ĂŽnsĂŁ bine gânditĂŁ din punct de vedere al marketingului. De exemplu la toate Fordurile acum, producatorul a decis implementarea unei atenționĂŁri care apare sub forma de avertizare pe computerul de bord “ dpf drive to clean” si “ ReGeneration active” sau ceva de genul tocmai pentru a nu mai opri motorul când apare una din aceste atenționĂŁri. Daca dpf nu si a fĂŁcut regenerare si a adunat multĂŁ cenușĂŁ, regenerarea poate porni si când mașina sta pe loc si atunci când mergi in oras fĂŁrĂŁ sa tii constant vreo viteza, ĂŽnsĂŁ iarĂŁși nu este in regula pentru ca diesel ul ar trebui sa si facĂŁ regenerare când ĂŽndeplinește condițiile spuse mai sus, faptul ca noi mergem 2000-5000 km etc cu diesel doar in oras fĂŁrĂŁ sa mai facem si un 20 km de “ autostrada” si ne asteptam ca dpf sa si facĂŁ regenerĂŁri cu succes si in condițiile lui iarĂŁși este o greșeala. La grupul Vag (audi-vw-Skoda-seat) regenerarea ĂŽntotdeauna a fost simțitĂŁ mult mai bine (turația motorului, zgomotul evacuĂŁrii, inclusiv fum alb-negru pe evacuare in timpul regenerĂŁrii). La Bmw pot sa zic ca in momentul regenerĂŁrii daca cumva o surprinzi, pe toba iese un aer fierbinte, arde mult mai rĂŁu ca de obicei ai este un miros ĂŽnțepĂŁtor puternic simțit mai ales intr un mediu ĂŽnchis.-1 points
-
Foarte corect! Numai profesori p-aici! Auzi, nu-i problema daca se opreste motorul! Pai d-aia sunt service-urile pline. E bine sa fii ignorant, pana cand scoti din buzunar cateva mii de EUR.Tot ce a scris WIN60 mai sus e corect, mai putin faza cu treptele si viteza constanta. Mainile isi fac regenerarea INCLUSIV la ralanti! Restul sunt legende urbane. De foarte multe ori am oprit in parcarea subterana si dupa ce m-am invartit minute intregi sa gasesc un loc, fix atunci cand am parcat a inceput regenerarea; uneori am iesit si m-am invartit 15 minute in jurul mall-ului pana cand s-a terminat, alte ori am lasat motorul pornit, mi-am aprins o tigara mai incolo si pana cand am terminat-o s-a oprit si regenerarea (foarte rar, ca nu e voie sa stationezi cu motorul pornit in parcari). E ca atunci cand tie iti vine sa te pisi: Daca e momentul, cauti toaleta, te duci la toaleta si faci, civilizat. DAR daca mergi inca 3 ore pe camp, nu gasesti nicio toaleta si simti ca iti explodeaza vezica o scoti si te pisi pe unde apuci. FIX asa e si cu regenerarea - sunt niste conditii care pot duce la regenerare (partial e corect ce spune WIN60), DAR daca niciodata nu sunt indeplinite conditiile respective (ex: drumuri scurte cu motorul rece de 2-3 KM dus-intros zilnic) iar senzorii de presiune dau semnal ca incarcarea cu funingine a depasit un anumit prag, se regenereaza INDIFERENT de conditii. iar pentru mgi - mi-am dat seama pentru ca aveam start-stop on, am ajuns in parcare, a crezut ca stationez si a oprit motorul, dar eu pentru ca am ajuns am apasat pe start engine stop ca sa iau contactul si m-am dat jos din masina. Atunci, ventilatorul a pornit pe turatie maxima si a ramas asa 5 minute; concluzie: Am intrerupt regenerarea, iar procesul NU a tinut cont de start stop. Ma opresc aici - am avut 5 marci diferite cu DPF; la toate existau martori - stiu foarte bine ce vorbesc. Cei care isi dau cu parerea aiurea, polueaza forumul!-1 points
-
@bimmer90f30 - Da, inteleg - asa eram si eu cand eram de varsta voastra. Acum sunt mai batran! Conduc de atati ani cat au de viata majoritatea care "opnieaza" p-aici si conduc masini diesel cu DPF de foarte multi ani! Cat despre diesel gate, Audi nu sta mai bine doar la asta ci la TOT cand vine vorba de diesel. E la ani lumina de BMW. Noroc ca nu mai trebuie sa recupereze (BMW) pentru ca trecem la electrice! @BMWlido - asta am zis si eu, dar cu restul are dreptate. Oricum e mult mai aproape de adevar in comparatie cu majoritatea care abereaza p-aici...-1 points
-
(@WIN60, ai dreptate 100%. Nu am vrut sa te intreb in prima postare de ce ai zis ca trebuie sa fie in treapta 3-a sau chiar treapta a 4-a, pentru ca ai revenit tu cu raspunsul stiut si de mine, in cazul regenerarii fortate, filtru colmatat, bla, bla. Corect. Evident ca aceea este o conditie pentru o situatie exceptionala sau rara, dar se poate generaliza si spune in acelasi timp ca filtru asa se regereaza pasiv mai bine, aproape de o conditia ideala de condus un diesel..) rikmh, motorina ajunge in ulei pentru ca aceasta in momentul in care regenerea a pornit, a fost decisa, motorina este injectata in exces ca aceasta SA AJUNGA NEARSA sau arzand in flitru unde sa dea foc noxelor adunate. Si dupa cum nu e greu sa iti imaginezi motorina in exces ajunge si in baia de ulei, datorita presiunii de sute de bari care este creata permanent/ciclic in cilindri aceasta isi face drum pe pereti in jos. In conditii normale la diesel, motorina este injectata in functie de putere solicitata; la regenerare intra intr-un mic haos, sau iad, daca vrei.. De aceea un alt motiv pentru care regenerarea NU se intampla este pentru ca nu sunt un minim necesar de litri in rezervor.. @Alexxx e trist ca ne parasesti pe o convingere atat de "subtire". Poate e mai bine sa treci pe benzina daca faci drumuri scurte..-1 points
-
Eu nu inteleg de ce in 2020 se mai vorbeste de anvelope de vara. Anvelopele allseason sunt viitorul, iar tehnologia a evoluat foarte mult in ultima vreme. Eu am de 4 ani Michelin CrossClimate.-1 points
-
Depinde de fiecare serie in parte, pe seria mea E60 are runflat si asa mai departe, daca e sa ti verifice seria pot sa vada daca trebuie sau nu runflat ĂŽnsĂŁ cum ai zis si tu, la vânzare a fost totul bine cu non runflat, la garanție e o problema, daca era ceva trebuia sa ti specifice in scris daca nu verbal, ca nu ti pe recomanda deoarece s ar putea sa ai vibrații, etc.-1 points
-
Vreti sa va spun eu care e cel mai mare pret (im)posibil pe o piesa ce trebuie schimbata cand ei iti zic ca trebuie schimbat un injector.. si f. probabil va este pusa pe deviz cu pretul de desfacere daca schimbati la ei, la dealer! ..? Saibele (una saiba) din cupru de sub injectoare care se schimba obligatoriu o data ce scoti injectorul; pretul de dealer e de... , de..., dee.. doar 26 RON! Intrebati, daca nu ma credeti. Acu sa va vad? Cine gaseste ceva mai scump ca si componenta cu o anumita functie la o masina.. decat o ..saiba din cupru cu pretul in lei vechi de doar 260k lei? Una! Le au si pe stoc, ca se dau bine! ;-) Si antigelul, intotdeauna au stoc. Cred ca si de aici face bmw bani..-2 points
-
Nu cred ca o gasesti asa ceva. S-a spus de multe, multe ori aici pe forum: Actuatorul este al turbinei. Turbina este cea care are codul.. turbina si actuatorul se regleaza pe banc si se pune pe masina asa cum a fost reglat. Eu as fi pierdut garantia cand am pus turbina reconditionata pe masina. Cei la care am reconditionat turbina au fost foarte expliciti cand i-am intrebat (pentru ca mi se parea ca iese mai usor turbina daca are actuatorul dat jos...) au zis ca nu pot reclama nimic daca il dau jos.. avea vopsea pusa pe surubul de reglare si pe surubul de demontare, cu rol de sigiliu.. Intreaba in dezmembrari, dar ma indoiesc sa iti dea careva un actuator de pe o turbina la vanzare... Poate ai noroc si gasesti una dusa...-2 points
-
Mersi - o putem lasa balta . Tu m-ai acuzat ca aberez sau ca debitez ineptii . Am folosit antigel roz in E60 NFL vreo 5 ani - nu s-a intamplat nimic . Masina e in zona, merge si acum cu antigel roz dupa aproape 10 ani . Nu ai demonstrat nimic - doar bla, bla, bla . Asteptam o reactie chimica care sa arate cum antigelul roz "distruge" motoarele BMW sau vreo componenta a lor , un anumit material . Sau macar un studiu credibil . Ce faci tu , este sa arunci afirmatii generale - reactie chimica , mecanica fluidelor - ca sa impresionezi pe cei care nu stapanesc cat de cat problema . Dar nu intri in detaliu sa spui care componenta a antigelului (glicolul sau unul din aditivi) intra in reactie cu care material ( din care motor bmw , pentru ca iar se generalizeaza la toate motoarele bmw) . Notiunile simple si complicate de chimie si mecanica fluidelor le-am invatat de mult - atunci cand mi-am facut studiile pentru meseria asta. Problema este ca TU nu ai demonstrat nimic , atunci cand mi-ai contrazis afirmatia . Cand o sa vii cu o demonstratie credibila, o sa ma inclin si o sa recunosc ca am gresit . Asta ti-am si cerut de la inceput - nu folclor. Si mai baga la cap ca "antigelul BMW" ar putea fi chiar G12 colorat in albastru .-3 points
-
Zici bine cum zici in prima parte. Partea a doua e "interesanta". Da-mi, mie cel putin, un plan de revizie pe, sa zicem, 5 ani. Ce trebuie trebuie facut ca revizie la un BMW ca sa tina inca 5 (cinci) ani ca in ultimii 5? Daca vrei, poti sa fii specific doar sistemului antipoluare. Sau in general, daca ti-e mai usor.-3 points
-
Pot sa raspund in locul lui WIN60, care sunt aproape sigur ca va aproba/intelege ce zic. Un lucru/fapt se intampla cu acelasi efect in doua situatii diferite la un BMW cu DPF. Si anume, Regenerarea PASIVA ca si cea ACTIVA (cand e cazul..) au loc in jurul turatiei de 2000rmp! (Desigur pe langa alte conditii din motor indeplinite, bine stiute de cei mai "batrani" aici) Regenerarile loc cu success, ideal cu zice WIN60 .."natural" si firesc dupa planul conceput, dupa proiect.. in jurul turatiei de 2000rpm. De subturat nu se spune nimic. Tine de alt subiect. (Nu ma intreba pe mine inginer, suna la BMW si intreaba daca nu ma crezi)-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00