Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/06/20 in all areas

  1. Salutare colegi, Revin dupa ceva timp cu impresii si comparatii E-Klasse vs. G30, in cazul in care poate ajuta pe cineva. Desi bineinteles spun de la inceput ca e vorba extrem de mult de gustul si preferintele fiecaruia, ca suntem toti diferiti Incerc sa fiu cat mai structurat, pentru a fi usor de urmarit ca si comparatie directa: - design exterior: ambele masini se confunda extrem de usor cu "fratii" mai mici, seria 3 respectiv C-Klasse, lucru care pe mine personal ma deranjeaza un pic. Pe alta parte, Mercedes are avantajul ca se confunda usor si cu S-Klasse, deci din punct de vedere al prestigiului si imaginii, e ceva mai bine. Mercedes e clar desenat sa fie limuzina, in stil clasic, cu forme elegante si rotunjite. Personal prefer design-ul seriei 5, fiind mai masculin si tineresc. Usile si portbagajul faceau un zgomot mai frumos la seria 5 la inchidere...la E-Klasse portbagajul cel putin zdrangane la inchidere de zici ca e Dacie. Ceva dezamagitor sunt anvelopele cu care a fost livrat E-Klasse: niste Hankook ordinare, zgomotoase ca naiba si fara aderenta celor Continental cu care a venit BMW-ul...trist - design interior: la Mercedes este totul despre "look", la BMW este despre "feel" Si cu asta cred ca spun cam totul. Sunt profund dezamagit de plasticul ieftin folosit la E-Klasse la interior in anumite zone. Cum spuneam, cat timp te uiti la el...arata extraordinar, cand il iei la pipait sau te uiti de aproape, observi plastic tare ce da senzatia de ieftin si prost finisat. De exemplu pachetul de depozitare de la E-Klasse pe care platesti vreo 100 euro este o bataie de joc. Doua cup holdere in consola centrala care de fapt e un plastic tare ordinar made in China care se poate scoate, nu sta fest si in plus are capacitatea de a sustine orice pui in interior spre zero. La G30 acele "urechiuse" retractabile din interioul cup holderelor se muleaza pe sticla sau pahar si le tin cat de cat ferm pe pozitie, fiind totodata integrate in consola (si in dotarea standard). In plus la E pachetul minune vine cu niste bucati de plastic la fel de ordinar in buzunarele usilor, chipurile suport pentru sticle...au o forma complet inutila, nu sunt adanci deloc si foarte largi. Nu sta acolo nici sticla de 0.5l, nici de 1l, nici de 2l...complet useless si enervante. Mai mult, buzunarele usilor pe interior la BMW erau captusite si din plastic placut la atingere...la E-Klasse plastic ordinar Ca sa fiu fair, Mercedes are in pachetul asta si un cos pliabil cu care poti merge la supermarket si apoi il pui frumos in portbagaj in locasul special...bullshit Pachetul de lumini ambientale la E-Klasse e foarte impunator si "in your eyes", face o lumina puternica (reglabila ca intensitate totusi) si un ambient luxos si opulent. La G30 era ceva mai finut asa, personal imi placea mai mult. La Mercedes am bordul imbracat in piele si e super faina optiunea, mai ales ca e interiorul crem, cu trimuri maro imitatie de lemn si bordul si volanul in piele maro. Oricum e ceva ce se poate configura si la BMW, dar cred ca la seria 5 bordul arata binisor si fara piele...pe cand la E-Klass parca nu asa bine in standard equipment. Gurile de ventilatie sunt foarte faine si atent lucrate la E-Klasse, fata de plasticul ieftin de la BMW...insa nu poti tine telefonul in ele cu sistem de ala magnetic, pentru ca se misca liber stanga dreapta si sare telefonul la fiecare curba sau sens giratoriu Suportul pentru ochelari din plafon e o treaba interesanta la Mercedes, insa daca e soare afara nu ii poti purta 5 minute dupa ce ii scoti de acolo ca ard efectiv. Cotiera centrala e mai mica decat la G30, spatiul interior adanc si nu foarte util si parca imi placea mai mult cotiera lata de la seria 5. Butoanele de comanda a geamurilor de pe usa soferului sunt pozitionate mult prea in spate, total ne-ergonomic, tre sa ridici mana de pe cotiera si sa bajbai dupa ele sa deschizi geamul fara sa te uiti. - scaunele sunt mai confortabile la E-Klasse fiind cele comfort din pachetul Exclusive (nu multi-contur), insa ca suport lateral cele sport de pe seria 5 erau mai misto (atata timp cat nu le configurezi cu piele Dakota care e extrem de dura...aceleasi scaune sport cu piele Nappa sunt un deliciu). Cred in continuare ca scaunele comfort de pe G30, cu piele Nappa, sunt un must have si best in class. Mercedes a venit standard cu niste presuri de toata jena, dintr-o mocheta aspra si scortoasa, gen cea mai ieftina mocheta de la Dedeman, in comparatie cu presurile standard de la G30 dintr-un material foarte soft la atingere si cu look mai premium. - motorul pe Mercedes este cel de 2l diesel de 245CP (versiunea mai puternica), fiind mult mai zgomotos in oras la viteze mici fata de cel de 2l de pe G30 (de 190CP). La viteze mari pe autostrada, e insa foarte silentios, probabil si datorita turatiei joase tinuta de cutia cu 9 trepte. E mai rapid clar, insa nu da senzatia asta...urca in viteza foarte liniar si constant, fata de BMW care se simtea mai agresiv. Ca si consum pare o idee mai gurmand, dar nu am calculat exact. Computerul de bord imi arata 4.5% consum pe pilot automat la 135km/h, mers vreo 400km asa. In oras cred ca ia cam 1-2l mai mult decat seria 5 la acelasi stil de condus, poate chiar mai calm. - suspensia pe perne de aer de la E-Klasse este sublima in special intr-un oras ca Bucurestiul, unde efectiv absoarbe imperfectiunile strazii excelent. Pe autostrada nu simti mare lucru, doar ca iti da senzatia ca masina pluteste efectiv. Se poate regla ca duritate pe modul sport si sport +, ceea ce o face aproape la fel ca G30 cu suspensia M sport. Alta chestie faina e ca se poate ridica din pernele de aer, util pentru drumuri denivelate, borduri inalte, etc. - geamurile acustice si izolate termic sunt interesante doar cand bate soarele puternic si nu il mai simti asa ca te incinge, cat despre izolarea fonica nu prea imi dau seama daca fac ceva. La viteze mari (peste 200kmh) e destul de silentioasa, dar la fel era si G30-ul. La viteze mici prin oras, se aude motorul ca la tractoras. Nu cred ca merita peste 1000 euro aceasta optiune, nu as mai pune-o. - sistemul de infotainment e enervant maxim cand vii de pe BMW, unde era totul intuitiv si simplu de folosit. Singurul plus este sistemul audio Burmester (nu cel de top), care se aude foarte clar si bine chiar la volum maxim. Compar cu hi-fi de pe G30, deci nu mere cu mere, insa cred ca daca ar fi sa compar cu Harman-ul de la BMW, ar castiga HK. Cele 2 subwoofere de sub scaunele fata fac treaba mult mai bine si parca tot sistemul are un sunet mai echilibrat si cu mai mult bass (personal imi place mai mult). Din pacate conectivitatea cu telefonul prin Android Auto nu functioneaza neam...iese din aplicatie dupa cateva secunde. Am inteles ca e un bug la Android dupa nush ce update, dar a fost dezamagitor pentru ca am pus optiunea aia doar ca sa pot folosi Waze pe ecranul mare al masinii (Smartphone integration). Touchpad-ul este complet inutil si enervant ca dai cu mana din greseala pe el, dar fara el arata urat (problema s-a rezolvat oricum la facelift, cu touch-ul nou...in echiparea standard + ecran cu touch). E un pic "de porc" sa ceri 1000 euro pentru display-ul mare + inca 1000 euro pentru cockpit-ul digital, care dpmdv nu arata wow. Eu am mers pe ceasurile clasice de bord, analogice, care imi plac maxim...mai old school. - farurile sunt cele standard, la fel erau si la G30, insa mi se pare ca luminau mai bine la BMW - franele sunt cele cu discuri mai mari si perforate si etrieri mai mari la Mercedes, cu roti pe 18" si franeaza parca mai bine decat BMW-ul cu roti pe 17" si frane standard, singurul minus fiind anvelopele care nu sunt wow deloc - portbagajul pare mai mare la E-Klasse ca si capacitate si mai are un spatiu util de depozitare sub tablia aia, ceea ce imi place ca tin portbagajul clean. Dar are o "cocoasa" in partea dinspre bancheta, ceea ce face dubioasa incarcarea bagajelor sau impingerea lor pana in capat. Capitonajele si plasticele din interiorul portbagajului...dezastru a la Logan - sisteme de asistenta si self drive nu am avut nici pe BMW, nu am pus nici pe Mercedes deci nu pot compara Cam asta imi trece prin minte acum. Ca si concluzie, urmatoarea masina va fi seria 5 facelift...hahaha!
    7 points
  2. Si eu am luat de un an un e90 din 2009 tot cu n47 si in 2013 pe la 135k km a avut sigur distributia schimbata , in ultimul timp am sesizat un un fasait/zgomot de lant in special la 1500rpm destul de strident ... din 2013 pana acum masina a adunat aprox 80k km , mai mult ca sigur urmeaza sa o schimb din nou / n47 nu are probleme cu, cuzinetii ... cele de 3.0 ( n57) sunt problematice dupa cum a spus si colegu mai sus , sunt la a 3-ia distributie pe care urmeaza sa o schimb , pana acum am schimbat la un e87 si la un f30 , in viitorul apropiat vreau sa trec pe mercedes ... are si ala bube dar parca mai suportabile In ultimul timp bmw a facut motoare de rahat ... mereu iti pui intrebarea daca ajungi din punctul A in punctul B Deci cu alte cuvinte ... bmw MAI NOU face masini doar pt cei cu bani ... care au posibilitatea sa o ia noua cu garantie ( astia care iau sh .. adica mai saraci joaca la loterie ) , PUNCT.
    3 points
  3. Salutare, Din pacate a venit si momentul vanzarii e39-lui, decizie pe care sper sa n-o regret mai tarziu. Tot istoricul masinii se poate gasi pe forum aici. Dar o sa incerc sa fac si un rezumat la tot ce am facut la ea. inmatriculare: 09/2001 km actuali: 310.000 (in crestere) ITP valabil: da contact: PM aici pe forum Pret: 3900 € neg., pe olx e la 4400. Va rog sa nu comentati pe langa, prefer sa ramana un topic de vanzare. Daca sunt intrebari, dati-mi PM. BMW e39 520d touring, 136cp, stare aproape perfecta. Km reali, ofer seria pt verificare LA REPREZENTANTA (a avut intrari la reprezentanta si mai recent, cat si istoricul RAR). Nu ma ocup de vanzari auto, tot ce am scris se poate verifica, absolut tot functioneaza pe masina. In mașina s-au bĂŁgat mii de euro, reparații și ĂŽmbunĂŁtĂŁțiri. Dețin facturi/dovezi de plata. (intre timp am pus si emblema fata ) Dotari: - full electric *geamuri, trapa, oglinzi - dublu climatronic - lumini de zi (LED) programabile din meniu - folie autorizata 20% - trapa in doua pozitii - angel eyes si stopuri LED spate - sistem antiderapaj ASC - computer bord (consum instant, mediu, range etc.) - 6 airbag - cotiera fata/spate - inchidere centralizata/telecomanda pe cheie - deschidere portbagaj din telecomanda - xenon original cu spalatoare si sistemul intensiv cu reglare verticala automata - senzori parcare fata/spate PDC sistem original cu afisaj pe display - cornering lights, confort blinking, oglinzile se lasĂŁ ĂŽn jos ĂŽn marșarier - informații in navi ale vehiculului: service (ulei, placute etc), verificare mesaje, lampi arse - senzor de ploaie - volan sport piele reconditionat + comenzi, reglabil pe ĂŽnĂŁlțime-adâncime - nuca schimbator piele reconditionata - pilot automat - sistem follow me home - oglinda interioara antiorbire electrocrom - exterioare rabatabile electrice si ĂŽncĂŁlzite - portbagaj cu soft close - functie confort pe cheie (geamuri, trapa) - pachet lumini (parasolare, usi, picioare) + ambientale - perdelute spate - grile ventilatie / clima locurile din spate - webasto/incalzire auxiliara/independenta complet reconditionat iarna trecuta (se programeaza pt pornire dimineata) sau se pornește de pe cheia originala cu comanda directa - navigatie Erisin cu Android si adaptor comenzi volan - stick ibus+aplicatie dedicata modelelor E, cu functii extinse care preia toate functiile computerului de bord + pornire incalzire independenta etc - modul suplimentar modlight2 care adaugĂŁ multe funcții: lumini de follow me home (altele decat cele OE), lumini welcome, pornire webasto de pe cheie, confort blinking și cornering si altele - microfon extern tras pt convorbiri Bluetooth - duze si yala sofer incalzite - Bluetooth, microSD, USB, DVD, CD, memorie 16 GB - waze instalat direct pe navigație, Google maps, harta mașinii iGO full Europa 3D - afisaj display usi/geamuri deschise, portbagaj/trapa - dubla deschidere portbagaj (luneta separat) - suport de pahare - chrome line - bancheta rabatabila 60/40 - inele ceasuri de bord aluminiu - trimuri aluminiu - semnalizĂŁri becuri led - jante 16 de vara, originale style 50, avelope noi pe spate - jante 15 de iarna, originale style 31, anvelope bune - distributie pe lant. De cand e la mine masina a avut foarte multe investitii pe partea tehnica/optica: - vascocuplaj Hella-Behr (iulie 2020) - injector fir - amortizoare fata + flanse + protectii - toate Sachs (iulie 2020) - baterie noua Varta Silver Dynamic AGM 95 Ah - ambreiaj Luk nou (2019) - schimbat airbag sofer nou, prin recall la reprezentanta - schimb discuri + placute spate + lichid frana (ATE) - termostat principal Behr - termostat EGR Mahle - pompa apa originala BMW - electrovalva turbo (pierburg) - toate rolele (Inna) - antigel HEPU - saboti frana de mana ATE - carenaje fata - senzor temperatura ext original - footrest M original - bieletele antiruliu Lemforder fata+spate - furtunele vacuum Samco siliconic 3mm - presuri cauciuc Petex - detailing interior/exterior plus mici retusuri la vopsea - curea accesorii noua Contitech - 3 chei +1 cheie service - prezoane antifurt - furtunase combustibil retur noi - harta completa Romania/Europa, ultimele harti la zi - reconditionare electromotor - schimbat amortizoare spate (Bilstein) - arcuri spate (Lesjofors) - garnitura capac motor - bucsi punte spate, toate 4 care sustin puntea (Meyle) - polish faruri +stopuri + folie - pompa motorina rezervor - revizia facuta la 301k km cu toate filtrele si ulei original bmw - electroventilator nou Niessen (2019) - radiatorul de clima Niessen, filtru uscator si cureaua compresor (2019) - radiatorul de apa Behr (2019) - ITP Aug 2020 - plus altele. Detin acte/facturi pentru diferite piese, actele cumpararii din Germania, TUV-uri cu km originali si asa mai departe. Consumul mediu e undeva la 6-7%. Masina arata si functioneaza f bine din toate punctele de vedere. Nu are defecte ascunse, a fost ingrijiita minutios + revizii efectuate la timp. Nu are zgarieturi sau lovituri pe caroserie. Din punctul meu de vedere nu necesita investitii in viitorul apropiat. Motivul vanzarii e ca vreau sa trec la ceva mai nou, copiii au crescut, nu mai e nevoie de touring, cu carucioare etc.
    2 points
  4. Multumim de feedback. Mi se pare destul de cuprinzator. In acelasi timp simt dezamagire din partea ta, lucru pe care-l exprimi si tu in ultima fraza. N-am avut Mercedes, dar m-am uitat la multe review-uri in ceea ce priveste aceste ultime generatii de la S-Class pana la C-Class si impresia a fost aceeasi. Arata bine cel putin la interior si cam atat. Acelasi design pot spune ca m-a atras si pe mine la aceste ultime modele, ca in rest modelele mai vechi chiar nu m-au atras absolut deloc. Pacat de ei ca au fentat la materiale si alte capitole importante.
    1 point
  5. Salutare Avem o noua masina in familie - a sotiei. Am ramas in jurul pastelui fara carnet 30 de zile si i-am dat sa conduca masina mea care este prezentata si ea in topic My link i a placut asa de mult incat a zis Gata! vreau sa imi schimb si eu masina dar nu vreau asa de mare ca a ta Initial vroia seria 1 apoi seria 3 dar am reusit sa o conving sa se indrepte spre X1. A avut 3 pretentii - xDrive/Harman Kardon/trapa in rest sa ma ocup eu. Zis si facut - am gasit'o la un dealer BMW din Germania Widmann + Winterholler Masina are 59.xxx KM 07.2017 170Kw 231cp Ca si dotari are: HU51 BMW Xl XDRIVE2sD 0839 Mineral gray metallic PDN4 leather "Dakota" with perforation black / blue OlAG Bigger fuel tank 0249 multifunction for steering wheel O2VB tire pressure display O2VG Performance Control 0423 floor mats in velor 0473 Armrest, front 0493 storage package 0548 kilometer speedometer 0575 Additional 12 V sockets 0801 Germany version 0851 Language version German 0879 German / Operating instructions / Service book 0428 Warning triangle and first aid kit 06AC intelligent emergency call O6AE TeleServices O6NS comfort telephony with extended smartphone 0494 Seat heating for driver and front passenger 04FD seat adjustment for rear seats 04LS Int. Strips, alu. Accent trim 0508 Park Distance Control (PDC) 0534 automatic climate control 0544 Cruise control with braking function 0563 light package 05A4 LED headlights with cornering lights O5AS Driving Assistant O5DP parking assistant 0610 BMW Head-Up DisPlaY 0650 CD drive 0654 DAB tuner 0674 HiFi speaker system harman / kardon 0698 Area Code 2 for DVD O6AK ConnectedDrive Services 06AM Real Time Traffic Information O6AN Concierge Services O6AP Remote Services O6UP Navigation Plus 0710 M leather steering wheel 0715 M aerodynamic package 0760 BMW lndividual high-gloss shadow line 0775 BMW individual headlining anthracite OTLF Model M Sport OTLH CONVENIENCE PACKAGE 0759 CONNECTEDDRIVE SERVICES PACKAGE OSTF active foot protection Am adaugat'o pe contul meu de connected drive si avea platit update la harti pana in 08/2021 - are acum Road Map Europe East NEXT 2020-2 Oglizile au mai ramas pe lista de "to do" poate imi recomandati pe cineva care se ocupa de asa ceva. Ca si planuri de viitor - sa cumparam o rulota ca avem carlig acum sa umblam prin tara. Poze mai jos Toate bune!
    1 point
  6. Range rover... Avem si noi la munca un range rover evoque 2016...o troaca de masina, la interior e bataie de joc, dar asa a fost mereu range-ul.
    1 point
  7. PĂŁi la bmw e simplu,toate motoarele de 2 litri au 5 litri de ulei,și cu asta basta Ăștia la ford au multe motoare și modele de te ia capu,nu sunt toate la fel la capacitĂŁți ,e amestecatura dreq. Cred ca nici ei nu mai știu ce și cum Am ĂŽntrat și pe club ford,sunt varza și aia,unu ca are 3 litri,unu are 4 si ceva,altu 5,nu știe nimeni de capu lui. Sohc,dohc,duratork,dreq sa le ia.
    1 point
  8. bimmer, bimmer...ce probleme ai tu. Pai si daca ai la minim si mai consumi un litru? Ne e mai bine sa ai cu un litru in plus?
    1 point
  9. Mersi rayne, nu stiam, a se observa ironia )
    1 point
  10. Ăntr-adevĂŁr bmw nu mai face masini ca pe vremuri la fel si alte mĂŁrci chiar si mercedes a scĂŁzut mult ca fiabilitate dar parca mai suportabile vorba ta. Presiunea de ulei se poate verifica prin tester? Ista?
    1 point
  11. 1 point
  12. Probleme cu pompa de ulei sunt la n57, la alea o iau cuzinetii la fuga. Daca te uiti pe grupul de f10, e plin de astfel de cazuri saptamanal.
    1 point
  13. 1. Nu cred ca are importanta uleiul, BMW sau AM, nu sunt temp mari in cutie. Cred ca n-are rost sa platesti dublu. BMW nu este producator de uleiuri. 2. Orice amortizor nou isi face treaba. 3. ATE, eu zic ca trebuie sa renunti la distantiere....
    1 point
  14. Exclus, eu as merge maxim 15.000 km cu un schimb de ulei. Daca vrei sa ai masina intervalul de service trebuie sa fie mai mic...
    1 point
  15. 2019BMW.Navigation.DVD.Road.Map.Europe.PROFESSIONAL.CCC.2019.rar
    1 point
  16. C-ul l-a vandut, Glc e la tac-su..Oricum calitatea e mai calitate la bmw.
    1 point
  17. O domnisoara spunea: prefer bmw-ul pentru ca mercedes face si autobuze si asta imi trezeste amintiri neplacute.... )
    1 point
  18. Am vazut. Prostul efectiv imi cauta postarile sa imi dea minus. Efectiv nu inteleg de la ce a pornit aceasta frustrare si nici nu imi dau seama cine este. E cineva in carantina?
    1 point
  19. Yeap Fresh from the oven.
    1 point
  20. Eu tot nu inteleg ce anume au "reglat" aia la Filaret la pompa de inalte. Pare ca intra la fix, nu vad ce-ar fi putut regla la ea.
    1 point
  21. Ce treaba or avea viata placutelor cu marca lor mi-e greu sa inteleg. Daca ele sunt relativ moi si lasa si praf pe jante iar masina face multe drumuri lungi, condusul nu e agresiv, placutele poate sa tina si 30k km. Daca nu folosesti franele frecvent, placutele se schimba mai rar. Simplu.
    0 points
  22. Aia nu e 85% transparenta, neam. 15% opacitate nici nu se observa pe geam. Pare un 35% ala...transparenta
    0 points
  23. Cand primesti avertizare cu rosu dpdv al uleiului, e deja nasol. Ideal este sa completezi cu ulei cand te avertizeaza cu galben. Intre galben si rosu mai poti merge ~200Km. Repet, evitati sa ajungeti la martori rosii, mai ales daca in prealabil ati primit avertizare cu galben.
    0 points
  24. 1. Folosesc uleiul marcii, dar as pune si altul acum. 2. Sunt pentru Stabilus. 3. Pe spate as pune Textar si pe fata am Ferodo. Texar lasa dublu praf pe jante.
    0 points
  25. Mercedes are un defect...nu e BMW. Am avut w203, w204, am cu ce vompara e46, e90 etc, sunt masini bune dar nu sunt bmw.
    -1 points
  26. Si eu as fi facut la fel. Nu pt ca am ceva impotriva unei marci, dar e irational sa ai 2 bmw sau 2 mercedes iar a 3-a sa fie aceeasi marca. In fond C klasse si GLC sunt aceesi masina. Ce sens are sa iei GlC coupe care e practic 95% identica cu glc-ul normal?!
    -1 points
  27. atentie la anunturile de vanzare puse pe Timisoara de firma Seles Media, cele mai multe sunt masini de pe Franta, firma este una de promovari dar masinile sunt aduse pe PF. mi-a dat seria de sasiu, dupa ce m-a asigurat ca masina este full de full boss, orice dotare intrebam confirma ca o are, desi la verificare nu sta asa treaba. masina din anunt are km dati inapoi, https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GCXtj.html#edd4339cd8 ultima intrare in service este la 179.621 km in 08.06.2020
    -1 points
  28. E f practica folia. Plus ca bemveului ii sta bine infoliat. Unde ai montat o? Ai fost la TUV sa o treaca n talon ?Sau cum ?
    -1 points
  29. am si eu ford si dupa ce ca intra doar 3.7ltr in el sa il las cu joja la jumate mi se pare o prostie, de obicei in functie de regimul de functionare si marca uleiului ramane putin sub maxim sau pe la.jumate pe.joja in 10k km... probabil ca exista luni de zile cand nu salt capota decat sa pun lichid la.parbriz sa stau si cu grija uleiului lasat din prostie pe minim.... la bmw poti sa stai 10min si garantat pe.joja iti arata minim, singura solutie corecta este sa astepti pana a doua zi dimineata si cu motorul rece il verifici, cum a spus si win60 daca e uleiul.la jumatate inseamna ca a mancat ceva intre schimburi logic... daca ti-au pus ulei la max si pornesti motorul dupa o sa descoperi ca mai ai nevoie de vreo 0.3ltr ptr filtrul de ulei la m47 intra 4.7ltr si pun 5ltr mereu
    -1 points
  30. ce motor ai? stii sa resetezi uleiul? vezi ca se opreste in mijlocul drumului daca depasesti intervalul de schimb eu eram pe autostrada pitesti pe banda 2 cu 150 cand a facut figura asta
    -1 points
  31. Resetat din pedale? Sau resetat din program?
    -1 points
  32. Ce zici win60? Daca apesi frana si acceleratia se face full servicereset? Deci 3.85ltr +0.4ltr filtrul de ulei, deci cam 4.25ltr ar fi cantitatea de ulei, asa ca daca este la jumatate compleaza pana la max, asa tii si sub observatie consumul de ulei
    -1 points
  33. sdc deci ai inteles, din pedale e 50/50 daca vrei sa nu ai surprize iei o interfata si un soft dedicat si faci reset ca la carte @win60 e acelasi motor care il am si eu, eu am t1db de 85kw si intra 3.85+0.4 filtru deci 4.25 max a bagat cineva cum ai spus tu, s-a documentat si a bagat 6ltr intr-un ford venit la schimbat ulei si avea pe joja inca odata ulei, bine era mk3 dar totusi 6ltr? esti sigur?
    -1 points
  34. WF0LXXGCBLBT88603 @win mi-a cazut bateria si am luat o varta de 80ah sa o schimb maine, ai idee daca focus 3 are cod de protectie pe radio? se face codare pe baterie nu?
    -1 points
  35. am luat ford formula f 5w30 mersi de info
    -1 points
  36. Vezi, daca te certi cu lumea; nu te intelege. ..Cum ar fi sa fii in mintea celuilalt, mai ales a celui care iti da un minus numai pentru ca te-a vazut? .. (Phoaiiii..)
    -1 points
  37. Bimmer, pentru mine tot ce ai spus ĂŽnseamnĂŁ complicat, eu când verific uleiul, daca ĂŽl verific si nu cumva ma uit atunci când trebuie doar la revizie, pun la maxim dupĂŁ ce a stat mașina 1 zi in parcare, evident ca trebuie sa pui puțin câte puțin când deja ești sus si sa aștepți puțin si chiar si asa, ca sa fie la maxim cum trebuie pun in 2-3 zile in fiecare dimineata dupĂŁ ce a coborât tot ca nu cumva sa pun prea mult, pentru ca dupĂŁ ce ai pus ulei si s a modificat pe joja fii sigur ca daca o mai lași o zi va curge mai mult ulei ca atunci dupĂŁ ce ai verificat imediat dupĂŁ ce ai pus. Acum sa pui mai mult de maxim, e ca aia cu țiganul la mal. Suntem pe un forum si avem habar cat de cat, nu cred ca intra in discutie “ daca mai mai mult de maxim” ) . Daca pierzi ulei sau mananca ulei mai ales trebuie sa pui la maxim ca sa nu stai toatĂŁ ziua sa completezi, dar eu asa știu daca pierd sau imi mananca ulei, eu nu stau sa ma uit sub mașina, de fiecare data când l am gasit mai jos de linia de maxim am stiut ca pierd ulei pe undeva. Edit: uleiul ĂŽl verific cel mai des i drive, chiar de acolo de multe ori am vĂŁzut ca e sub maxim si am stiut ca am pierdere pe undeva.
    -1 points
  38. la ford nu te pacaleste sonda, pui ulei si in 5 min e tot in baie poti sa verifici uleiul, la bmw pana curge in baie tot dureaza 8 ore, mai este si chestia ca la bmw poti sa verifici uleiul din idrive la ford nu am vazut optiunea asta mersi de info @win, am facut strafuri si dau curent de la cealalta masina cat schimb bateria, se pare ca are un cod diebstahl combinatie din vin si navigatie oricum il primesti de la dealer si trebuie calculat cumva...nu e lucru si la baterie are la service function ceva de baterie dar nu am verificat niciodata ce anume face optiunea aia...am luat o varta f17 de 80ah si scria ca nu e buna ptr start&stop dar la un magazin de baterii o bagau ca premium ptr masina mea...
    -1 points
  39. Aia cu prima garnitura m-a blocat! Care garnitura??? Eu bag joja pana nu mai are unde sa se duca si de acolo apreciez. Te-ai prins ca atunci cand e la Min in bord e la Min si pe joja!? ..Unde crezi ca gresesc (nu gresesc, doar intreb ) 5 min asteptat e regula buna daca ai joja. A schimba mecanicul de urgenta. Acum ca motorul are prea mult ulei e presiune mare pe simeringuri! Simering uzat/slabit? Bani pentru mecanic.
    -2 points
  40. Unic proprietar, configurata personal, merge perfect, culoare unicat (aproape). Revizii la BMW, pachet 5 ani intretinere platit. Discuri de frana si placute schimbate la 77.000 km. Anvelope noi..Va rog sa retineti ca autoturismul are pachetul de securitate extins (detectie, pietoni, detectie obstacole, tempomat adaptativ). Acces confort, inclusiv hayon cu senzor.Deci nu poti face practic accident grav cu ea. Faruri cu LED automate si adaptative (100% peste Xenon). Documente prezente (factura originala, certificat de conformitate, talon, CIV). ITP prelungit pe 3 august 2020. Detaliile sunt in factura atasata. Incepand de duminica 9 august voi fi in Olanda, unde locuiesc, masina va fi promovata si pe site-uri locale si europene. Tel Olanda +31651216022 https://www.olx.ro/o...html#c323744063
    -2 points
  41. Cand ai ridicat capacul acela al modulului a parut foarte lipit sau doar prins in clipsurile alea? Modulul ala e prevazut sa stea ermetic inchis. Daca tu ai gasit contacte oxidate inauntru atunci umezeala si-a facut de cap acolo. Strict circuitul de control/amplificare a antenei e in partea dreapta a placii. Daca acolo e cea mai mica urma de oxidare/"decolorare" aproape sigur e defect modulul pe partea de usi. Apoi, firele in manson se repara prin adaugarea unor sectiuni noi de fire in manson si lipirea lor pe capete deasupra tapiteriei din interior si (altundeva decat in manson) sub haion unde e spatiu, se lipesc..
    -2 points
  42. In 3 ani cand iti va expira leasingul la asta, apare alt model de seria 5. Il iei pe ala, sa faci o fala din nou. G30 facelift va fi deja o epava pe langa noul seria 5. Eu, daca o sa imi mearga bine, pastrez si seria 5 si pt luna martie sper sa reusesc sa imi iau Range Rover Velar(m-am tot sucit de multe ori pana am aflat ca e discount de 21% pe Velar cu lansare in fabricatie)
    -2 points
  43. Evoque-ul e mai de saraci, din aceeasi clasa ca si X1, care e si el tot o bataie de joc si la interior si la exterior. Plus ca evoque-ul ala e aparut in 2011. Standardale au crescut destul de mult chiar si la masinile compacte cum e Evoque, X1. Spre exemplu, noul audi q3 mi se pare din alta lume la nivelul suv compact. Velar e la clasa medie si ma astept la aceeasi calitate cu x3/4 si glc E drept, si mie imi e frica de fiabilitate.
    -2 points
  44. Apoi gandeste bine treaba sa faci in asa fel incat capacul ala sa nu permita sa intre apa niciodata! Cauta cea mai buna si rezistenta banda de lipit si acopera marginea capacului cat poti de bine. Cel mai greu e sa fie zona din partea dinapre fata masinii unde marginea din fata modului nu o sa iti permita mare lucru.. Altfel o sa iei altul. Modulul nu are nevoie de codare sau ceva.. Cauta unul dupa codul de pe capacul ala si o sa mearga. Modulul ala nu e ieftin nici SH..
    -2 points
  45. Ma lamureste si pe mine cineva, care e faza cu pusul uleiului la maxim?? Poti sa ai pana la 1 litru lipsa si sa fii ok.. Cum adica stii mai precis cat a consumat? Pe bidonul de un litru poti vedea cat ai pus oricand. Poti chiar sa scrii pe el cu markerul, data si sa marchezi cantitatea care ai pus-o din bidon; chiar si numarul de km. Sa aiba ulei la max si chiar peste (riscul e mare intordeauna, sa pui peste max - cum il mai scoti? Sau nu conteaza?) nu e bine.
    -3 points
  46. Daca e la minim si mai consum un litru inseamna ca sunt un idiot si trebuie sa suport consecinta faptului. "Nu e mai bine sa ai cu un litru in plus?" Mai sus e vorba de lipsa unui volum de un litru; adica poti sa pui 3/4 dintr-un litru de ulei de la minim si sa fii trecut de jumatate, dar nu pe maxim. Scrii data, km si ce mai vrei tu si gata, esti mai ok pentru motor decat sa fii pe maxim (si peste, fara sa stii..) poate chiar fara ca masina sa consume gram.. intre schimburi. A, daca nivelul coboara sub minim, sigur masina ma va anunta si atunci mai adaug maxim, adica doar 3/4 sau un pic peste din eroare umana.. Asta e diferenta, daca tot disecam subiectul joja la max-min. Cum imi stiu eu masina, nu s-a intamplat sa ma anunte masina mai mult de 3 ori in decurs de 6-7 schimburi de ulei, ca motorului ii trebuie ulei cu semnal in bord.
    -3 points
  47. ..dupa cati ani ai gasit cartea masinii? Nu ai gresit nimic. Daca tu te opresti cu uleiul intre maxim si minim de pe joja nu este nevoie de altceva. Intre max si min la mai toate masinile e diferenta de 1 litru. Ceea ce e o marja foarte mare, foarte confortabil de situat cu nivelul uleiului! Aproape de max e mai bine decat aproape de min, pe ideea ca pompa lucreaza avand suficient ulei sa mentina presiunea pe toate partile de sus, ulei abundent, in motor. Ideile cu dilatarea uleiului camd e cald sunt pentru obsedati si oameni de stiinta.
    -4 points
  48. Un ulei fierbinte nu are nevooe de 10 min sa ajunga in baie, parerea mea. Cati litri de ulei intra intr-un motor N47 de 2 litri? Netul imi zice 5.2 litri.. Tu pui 5.3... Eu la M47- 2 litri, nu am pus niciodata la schimb mai mult de 4.5 litri la inceput. Iar pe joja e aproape de jumatatea max-min. 5 litri zice cartea.
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.