Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 08/07/20 in all areas
-
Salutare colegi, Revin dupa ceva timp cu impresii si comparatii E-Klasse vs. G30, in cazul in care poate ajuta pe cineva. Desi bineinteles spun de la inceput ca e vorba extrem de mult de gustul si preferintele fiecaruia, ca suntem toti diferiti Incerc sa fiu cat mai structurat, pentru a fi usor de urmarit ca si comparatie directa: - design exterior: ambele masini se confunda extrem de usor cu "fratii" mai mici, seria 3 respectiv C-Klasse, lucru care pe mine personal ma deranjeaza un pic. Pe alta parte, Mercedes are avantajul ca se confunda usor si cu S-Klasse, deci din punct de vedere al prestigiului si imaginii, e ceva mai bine. Mercedes e clar desenat sa fie limuzina, in stil clasic, cu forme elegante si rotunjite. Personal prefer design-ul seriei 5, fiind mai masculin si tineresc. Usile si portbagajul faceau un zgomot mai frumos la seria 5 la inchidere...la E-Klasse portbagajul cel putin zdrangane la inchidere de zici ca e Dacie. Ceva dezamagitor sunt anvelopele cu care a fost livrat E-Klasse: niste Hankook ordinare, zgomotoase ca naiba si fara aderenta celor Continental cu care a venit BMW-ul...trist - design interior: la Mercedes este totul despre "look", la BMW este despre "feel" Si cu asta cred ca spun cam totul. Sunt profund dezamagit de plasticul ieftin folosit la E-Klasse la interior in anumite zone. Cum spuneam, cat timp te uiti la el...arata extraordinar, cand il iei la pipait sau te uiti de aproape, observi plastic tare ce da senzatia de ieftin si prost finisat. De exemplu pachetul de depozitare de la E-Klasse pe care platesti vreo 100 euro este o bataie de joc. Doua cup holdere in consola centrala care de fapt e un plastic tare ordinar made in China care se poate scoate, nu sta fest si in plus are capacitatea de a sustine orice pui in interior spre zero. La G30 acele "urechiuse" retractabile din interioul cup holderelor se muleaza pe sticla sau pahar si le tin cat de cat ferm pe pozitie, fiind totodata integrate in consola (si in dotarea standard). In plus la E pachetul minune vine cu niste bucati de plastic la fel de ordinar in buzunarele usilor, chipurile suport pentru sticle...au o forma complet inutila, nu sunt adanci deloc si foarte largi. Nu sta acolo nici sticla de 0.5l, nici de 1l, nici de 2l...complet useless si enervante. Mai mult, buzunarele usilor pe interior la BMW erau captusite si din plastic placut la atingere...la E-Klasse plastic ordinar Ca sa fiu fair, Mercedes are in pachetul asta si un cos pliabil cu care poti merge la supermarket si apoi il pui frumos in portbagaj in locasul special...bullshit Pachetul de lumini ambientale la E-Klasse e foarte impunator si "in your eyes", face o lumina puternica (reglabila ca intensitate totusi) si un ambient luxos si opulent. La G30 era ceva mai finut asa, personal imi placea mai mult. La Mercedes am bordul imbracat in piele si e super faina optiunea, mai ales ca e interiorul crem, cu trimuri maro imitatie de lemn si bordul si volanul in piele maro. Oricum e ceva ce se poate configura si la BMW, dar cred ca la seria 5 bordul arata binisor si fara piele...pe cand la E-Klass parca nu asa bine in standard equipment. Gurile de ventilatie sunt foarte faine si atent lucrate la E-Klasse, fata de plasticul ieftin de la BMW...insa nu poti tine telefonul in ele cu sistem de ala magnetic, pentru ca se misca liber stanga dreapta si sare telefonul la fiecare curba sau sens giratoriu Suportul pentru ochelari din plafon e o treaba interesanta la Mercedes, insa daca e soare afara nu ii poti purta 5 minute dupa ce ii scoti de acolo ca ard efectiv. Cotiera centrala e mai mica decat la G30, spatiul interior adanc si nu foarte util si parca imi placea mai mult cotiera lata de la seria 5. Butoanele de comanda a geamurilor de pe usa soferului sunt pozitionate mult prea in spate, total ne-ergonomic, tre sa ridici mana de pe cotiera si sa bajbai dupa ele sa deschizi geamul fara sa te uiti. - scaunele sunt mai confortabile la E-Klasse fiind cele comfort din pachetul Exclusive (nu multi-contur), insa ca suport lateral cele sport de pe seria 5 erau mai misto (atata timp cat nu le configurezi cu piele Dakota care e extrem de dura...aceleasi scaune sport cu piele Nappa sunt un deliciu). Cred in continuare ca scaunele comfort de pe G30, cu piele Nappa, sunt un must have si best in class. Mercedes a venit standard cu niste presuri de toata jena, dintr-o mocheta aspra si scortoasa, gen cea mai ieftina mocheta de la Dedeman, in comparatie cu presurile standard de la G30 dintr-un material foarte soft la atingere si cu look mai premium. - motorul pe Mercedes este cel de 2l diesel de 245CP (versiunea mai puternica), fiind mult mai zgomotos in oras la viteze mici fata de cel de 2l de pe G30 (de 190CP). La viteze mari pe autostrada, e insa foarte silentios, probabil si datorita turatiei joase tinuta de cutia cu 9 trepte. E mai rapid clar, insa nu da senzatia asta...urca in viteza foarte liniar si constant, fata de BMW care se simtea mai agresiv. Ca si consum pare o idee mai gurmand, dar nu am calculat exact. Computerul de bord imi arata 4.5% consum pe pilot automat la 135km/h, mers vreo 400km asa. In oras cred ca ia cam 1-2l mai mult decat seria 5 la acelasi stil de condus, poate chiar mai calm. - suspensia pe perne de aer de la E-Klasse este sublima in special intr-un oras ca Bucurestiul, unde efectiv absoarbe imperfectiunile strazii excelent. Pe autostrada nu simti mare lucru, doar ca iti da senzatia ca masina pluteste efectiv. Se poate regla ca duritate pe modul sport si sport +, ceea ce o face aproape la fel ca G30 cu suspensia M sport. Alta chestie faina e ca se poate ridica din pernele de aer, util pentru drumuri denivelate, borduri inalte, etc. - geamurile acustice si izolate termic sunt interesante doar cand bate soarele puternic si nu il mai simti asa ca te incinge, cat despre izolarea fonica nu prea imi dau seama daca fac ceva. La viteze mari (peste 200kmh) e destul de silentioasa, dar la fel era si G30-ul. La viteze mici prin oras, se aude motorul ca la tractoras. Nu cred ca merita peste 1000 euro aceasta optiune, nu as mai pune-o. - sistemul de infotainment e enervant maxim cand vii de pe BMW, unde era totul intuitiv si simplu de folosit. Singurul plus este sistemul audio Burmester (nu cel de top), care se aude foarte clar si bine chiar la volum maxim. Compar cu hi-fi de pe G30, deci nu mere cu mere, insa cred ca daca ar fi sa compar cu Harman-ul de la BMW, ar castiga HK. Cele 2 subwoofere de sub scaunele fata fac treaba mult mai bine si parca tot sistemul are un sunet mai echilibrat si cu mai mult bass (personal imi place mai mult). Din pacate conectivitatea cu telefonul prin Android Auto nu functioneaza neam...iese din aplicatie dupa cateva secunde. Am inteles ca e un bug la Android dupa nush ce update, dar a fost dezamagitor pentru ca am pus optiunea aia doar ca sa pot folosi Waze pe ecranul mare al masinii (Smartphone integration). Touchpad-ul este complet inutil si enervant ca dai cu mana din greseala pe el, dar fara el arata urat (problema s-a rezolvat oricum la facelift, cu touch-ul nou...in echiparea standard + ecran cu touch). E un pic "de porc" sa ceri 1000 euro pentru display-ul mare + inca 1000 euro pentru cockpit-ul digital, care dpmdv nu arata wow. Eu am mers pe ceasurile clasice de bord, analogice, care imi plac maxim...mai old school. - farurile sunt cele standard, la fel erau si la G30, insa mi se pare ca luminau mai bine la BMW - franele sunt cele cu discuri mai mari si perforate si etrieri mai mari la Mercedes, cu roti pe 18" si franeaza parca mai bine decat BMW-ul cu roti pe 17" si frane standard, singurul minus fiind anvelopele care nu sunt wow deloc - portbagajul pare mai mare la E-Klasse ca si capacitate si mai are un spatiu util de depozitare sub tablia aia, ceea ce imi place ca tin portbagajul clean. Dar are o "cocoasa" in partea dinspre bancheta, ceea ce face dubioasa incarcarea bagajelor sau impingerea lor pana in capat. Capitonajele si plasticele din interiorul portbagajului...dezastru a la Logan - sisteme de asistenta si self drive nu am avut nici pe BMW, nu am pus nici pe Mercedes deci nu pot compara Cam asta imi trece prin minte acum. Ca si concluzie, urmatoarea masina va fi seria 5 facelift...hahaha!5 points
-
Range rover... Avem si noi la munca un range rover evoque 2016...o troaca de masina, la interior e bataie de joc, dar asa a fost mereu range-ul.4 points
-
Multumesc pentru aprecieri. Astea sunt cateva poze pe care am apucat sa le fac pana acum. Din pacate sunt un pic dezamagit de anumite optiuni si de "ieftineala" care se simte la anumite capitole unde nu te astepti la clasa asta, dar sub nicio forma masina nu e rea. Am vrut sa incerc ceva orientat spre confort si asta am primit. Trebuie sa ma si obisnuiesc un pic cu masina, cu comenzile, cu meniurile alea...sa rezolve Android-ul problema de conectivitate... Probabil daca ai configura masina cu mai multe chestii ar mai elimina din neajunsuri...dar se duce spre 80.000 euro lejer si deja mi se pare ca intri in cu totul alta gama. La BMW chiar daca mergi pe standard equipment primesti suficient, gen: navigatia mica merge brici, cu real time traffic information si tot...doar ca nu ai ecranul ala mai mare, senzori de parcare fata-spate in standard, covorase din material misto, oglinda interioara heliomata, frane bune cu anvelope premium, antifonare excelenta si un sistem de infotaiment foarte intuitiv si usor de folosit. Vedem ce se mai intampla peste 3 ani si poate prind modelul nou de seria 5 daca il lanseaza pana atunci...teoretic asa ar trebui. Oricum la urmatoarea stiu exact ce sa configurez si ce nu2 points
-
Evoque-ul e mai de saraci, din aceeasi clasa ca si X1, care e si el tot o bataie de joc si la interior si la exterior. Plus ca evoque-ul ala e aparut in 2011. Standardale au crescut destul de mult chiar si la masinile compacte cum e Evoque, X1. Spre exemplu, noul audi q3 mi se pare din alta lume la nivelul suv compact. Velar e la clasa medie si ma astept la aceeasi calitate cu x3/4 si glc E drept, si mie imi e frica de fiabilitate.2 points
-
O domnisoara spunea: prefer bmw-ul pentru ca mercedes face si autobuze si asta imi trezeste amintiri neplacute.... )2 points
-
Dupa 9 ani si 160.000 km cu o Honda Accord 2.0 AT am facut pasul zilele trecute la un F30. Fisa tehnica zice urmatoarele: 320D xDrive Luxury Line Mediterranean blue - cutie Steptronic - interior piele coniac cu insertii de lemn - scaune sport cu incalzire - LED Adaptiv - navigatie profesionala + COnnectedDrive Advanced - audio HiFi - camera spate - pachet oglinzi si pachet lumini A mai venit cu garantie extinsa si service inclus 5 ani/100.000 km. Primul BMW si primul diesel. Sa vedem cum ne intelegem pe termen lung Inca incerc sa deslusesc functiile sistemului multimedia si sa ma familiarizez cu pozitia la volan.1 point
-
Salutare, Din pacate a venit si momentul vanzarii e39-lui, decizie pe care sper sa n-o regret mai tarziu. Tot istoricul masinii se poate gasi pe forum aici. Dar o sa incerc sa fac si un rezumat la tot ce am facut la ea. inmatriculare: 09/2001 km actuali: 310.000 (in crestere) ITP valabil: da contact: PM aici pe forum Pret: 3900 € neg., pe olx e la 4400. Va rog sa nu comentati pe langa, prefer sa ramana un topic de vanzare. Daca sunt intrebari, dati-mi PM. BMW e39 520d touring, 136cp, stare aproape perfecta. Km reali, ofer seria pt verificare LA REPREZENTANTA (a avut intrari la reprezentanta si mai recent, cat si istoricul RAR). Nu ma ocup de vanzari auto, tot ce am scris se poate verifica, absolut tot functioneaza pe masina. In mașina s-au bĂŁgat mii de euro, reparații și ĂŽmbunĂŁtĂŁțiri. Dețin facturi/dovezi de plata. (intre timp am pus si emblema fata ) Dotari: - full electric *geamuri, trapa, oglinzi - dublu climatronic - lumini de zi (LED) programabile din meniu - folie autorizata 20% - trapa in doua pozitii - angel eyes si stopuri LED spate - sistem antiderapaj ASC - computer bord (consum instant, mediu, range etc.) - 6 airbag - cotiera fata/spate - inchidere centralizata/telecomanda pe cheie - deschidere portbagaj din telecomanda - xenon original cu spalatoare si sistemul intensiv cu reglare verticala automata - senzori parcare fata/spate PDC sistem original cu afisaj pe display - cornering lights, confort blinking, oglinzile se lasĂŁ ĂŽn jos ĂŽn marșarier - informații in navi ale vehiculului: service (ulei, placute etc), verificare mesaje, lampi arse - senzor de ploaie - volan sport piele reconditionat + comenzi, reglabil pe ĂŽnĂŁlțime-adâncime - nuca schimbator piele reconditionata - pilot automat - sistem follow me home - oglinda interioara antiorbire electrocrom - exterioare rabatabile electrice si ĂŽncĂŁlzite - portbagaj cu soft close - functie confort pe cheie (geamuri, trapa) - pachet lumini (parasolare, usi, picioare) + ambientale - perdelute spate - grile ventilatie / clima locurile din spate - webasto/incalzire auxiliara/independenta complet reconditionat iarna trecuta (se programeaza pt pornire dimineata) sau se pornește de pe cheia originala cu comanda directa - navigatie Erisin cu Android si adaptor comenzi volan - stick ibus+aplicatie dedicata modelelor E, cu functii extinse care preia toate functiile computerului de bord + pornire incalzire independenta etc - modul suplimentar modlight2 care adaugĂŁ multe funcții: lumini de follow me home (altele decat cele OE), lumini welcome, pornire webasto de pe cheie, confort blinking și cornering si altele - microfon extern tras pt convorbiri Bluetooth - duze si yala sofer incalzite - Bluetooth, microSD, USB, DVD, CD, memorie 16 GB - waze instalat direct pe navigație, Google maps, harta mașinii iGO full Europa 3D - afisaj display usi/geamuri deschise, portbagaj/trapa - dubla deschidere portbagaj (luneta separat) - suport de pahare - chrome line - bancheta rabatabila 60/40 - inele ceasuri de bord aluminiu - trimuri aluminiu - semnalizĂŁri becuri led - jante 16 de vara, originale style 50, avelope noi pe spate - jante 15 de iarna, originale style 31, anvelope bune - distributie pe lant. De cand e la mine masina a avut foarte multe investitii pe partea tehnica/optica: - vascocuplaj Hella-Behr (iulie 2020) - injector fir - amortizoare fata + flanse + protectii - toate Sachs (iulie 2020) - baterie noua Varta Silver Dynamic AGM 95 Ah - ambreiaj Luk nou (2019) - schimbat airbag sofer nou, prin recall la reprezentanta - schimb discuri + placute spate + lichid frana (ATE) - termostat principal Behr - termostat EGR Mahle - pompa apa originala BMW - electrovalva turbo (pierburg) - toate rolele (Inna) - antigel HEPU - saboti frana de mana ATE - carenaje fata - senzor temperatura ext original - footrest M original - bieletele antiruliu Lemforder fata+spate - furtunele vacuum Samco siliconic 3mm - presuri cauciuc Petex - detailing interior/exterior plus mici retusuri la vopsea - curea accesorii noua Contitech - 3 chei +1 cheie service - prezoane antifurt - furtunase combustibil retur noi - harta completa Romania/Europa, ultimele harti la zi - reconditionare electromotor - schimbat amortizoare spate (Bilstein) - arcuri spate (Lesjofors) - garnitura capac motor - bucsi punte spate, toate 4 care sustin puntea (Meyle) - polish faruri +stopuri + folie - pompa motorina rezervor - revizia facuta la 301k km cu toate filtrele si ulei original bmw - electroventilator nou Niessen (2019) - radiatorul de clima Niessen, filtru uscator si cureaua compresor (2019) - radiatorul de apa Behr (2019) - ITP Aug 2020 - plus altele. Detin acte/facturi pentru diferite piese, actele cumpararii din Germania, TUV-uri cu km originali si asa mai departe. Consumul mediu e undeva la 6-7%. Masina arata si functioneaza f bine din toate punctele de vedere. Nu are defecte ascunse, a fost ingrijiita minutios + revizii efectuate la timp. Nu are zgarieturi sau lovituri pe caroserie. Din punctul meu de vedere nu necesita investitii in viitorul apropiat. Motivul vanzarii e ca vreau sa trec la ceva mai nou, copiii au crescut, nu mai e nevoie de touring, cu carucioare etc.1 point
-
Masina are km reali 294 de mii, am fost foarte mulțumit de ea si nu ma plâng daca schimb o distribuție o datĂŁ la 160de mi de km doar ca vroiam sa intreb daca cineva a mai schimbat si pompa de ulei. Am vĂŁzut aici pe grup pe un post ca i sa distrus vilbrochenul din cauza ca a schimbat uleiul la 30 de mii dar nu datoritĂŁ pompei de ulei ci faptului cĂŁ uleiul sa deteriorat. Si nu stiam cum se poate verifica presiunea de ulei. Multumesc mult pentru rĂŁspunsuri, cand schimb distribuția o sa verific presiunea de ulei cu un manometru cum a zis colegul. Drumuri bune.1 point
-
Problema este convertizorul de cuplu. Poti sa incerci sa-l reconditionezi dar nu iese bine intotdeauna, mai bine cauti unul SH. Vezi ce cutie ai, probabil ga6hp19... Desi daca ma gandesc bine, dupa faza cu check engine, ar putea sa fie debitmetrul. Scoate mufa de la debitmetru si mergi asa, daca nu mai face de acolo e. Bagi debitmetru nou OEM. Daca nu te-ai scos cu un convertizor.1 point
-
Felicitari pentru review, destul de obiectiv. Am stat intr-un EKlasse la un prieten si la fel am observat plasticul ordinar mentionat de tine. Si BMW are problemele lui, dar din punctul meu de vedere este peste MB. MB au investit enorm de mult in ultimii ani, ca sa ajunga din urma competitorii. Singura masina de la MB de remarcat, este AMG GT, dar acolo vorbim de altceva. Te asteptam inapoi in Klan. Once a Bimmer, always a Bimmer! @edit - te rog, nu RRVelar. Sunt masini foarte misto desenate, insa doar atat. Un prieten, a luat un Discovery din DE, extraordinara masina, 7 locuri...etc. Ploua in ea. E una din problemele cunoscute la RR. Scumpe in draci de intretinut, probleme de fiabilitate de nici la FIAT nu le mai gasesti.1 point
-
Salutare Avem o noua masina in familie - a sotiei. Am ramas in jurul pastelui fara carnet 30 de zile si i-am dat sa conduca masina mea care este prezentata si ea in topic My link i a placut asa de mult incat a zis Gata! vreau sa imi schimb si eu masina dar nu vreau asa de mare ca a ta Initial vroia seria 1 apoi seria 3 dar am reusit sa o conving sa se indrepte spre X1. A avut 3 pretentii - xDrive/Harman Kardon/trapa in rest sa ma ocup eu. Zis si facut - am gasit'o la un dealer BMW din Germania Widmann + Winterholler Masina are 59.xxx KM 07.2017 170Kw 231cp Ca si dotari are: HU51 BMW Xl XDRIVE2sD 0839 Mineral gray metallic PDN4 leather "Dakota" with perforation black / blue OlAG Bigger fuel tank 0249 multifunction for steering wheel O2VB tire pressure display O2VG Performance Control 0423 floor mats in velor 0473 Armrest, front 0493 storage package 0548 kilometer speedometer 0575 Additional 12 V sockets 0801 Germany version 0851 Language version German 0879 German / Operating instructions / Service book 0428 Warning triangle and first aid kit 06AC intelligent emergency call O6AE TeleServices O6NS comfort telephony with extended smartphone 0494 Seat heating for driver and front passenger 04FD seat adjustment for rear seats 04LS Int. Strips, alu. Accent trim 0508 Park Distance Control (PDC) 0534 automatic climate control 0544 Cruise control with braking function 0563 light package 05A4 LED headlights with cornering lights O5AS Driving Assistant O5DP parking assistant 0610 BMW Head-Up DisPlaY 0650 CD drive 0654 DAB tuner 0674 HiFi speaker system harman / kardon 0698 Area Code 2 for DVD O6AK ConnectedDrive Services 06AM Real Time Traffic Information O6AN Concierge Services O6AP Remote Services O6UP Navigation Plus 0710 M leather steering wheel 0715 M aerodynamic package 0760 BMW lndividual high-gloss shadow line 0775 BMW individual headlining anthracite OTLF Model M Sport OTLH CONVENIENCE PACKAGE 0759 CONNECTEDDRIVE SERVICES PACKAGE OSTF active foot protection Am adaugat'o pe contul meu de connected drive si avea platit update la harti pana in 08/2021 - are acum Road Map Europe East NEXT 2020-2 Oglizile au mai ramas pe lista de "to do" poate imi recomandati pe cineva care se ocupa de asa ceva. Ca si planuri de viitor - sa cumparam o rulota ca avem carlig acum sa umblam prin tara. Poze mai jos Toate bune!1 point
-
Foarte buna alegerea sĂŁrind faceliftul...faceliftul aratĂŁ 85% ca și Skoda Octavia 2020...1 point
-
atentie la anunturile de vanzare puse pe Timisoara de firma Seles Media, cele mai multe sunt masini de pe Franta, firma este una de promovari dar masinile sunt aduse pe PF. mi-a dat seria de sasiu, dupa ce m-a asigurat ca masina este full de full boss, orice dotare intrebam confirma ca o are, desi la verificare nu sta asa treaba. masina din anunt are km dati inapoi, https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GCXtj.html#edd4339cd8 ultima intrare in service este la 179.621 km in 08.06.20201 point
-
Cand se aprinde becul rosu, stii ca ai probleme cu uleiul, nu mai zicem de galben..)))))))))1 point
-
In primul rand masina e ED deci are 163 de cai, nu 190 (asta daca nu i-o fi facut resoftare), in plus are si interior schimbat si incalzirea in scaune la butonul ala penibil chiar pe scaun. Anunt tipic de samsar.1 point
-
Si eu as fi facut la fel. Nu pt ca am ceva impotriva unei marci, dar e irational sa ai 2 bmw sau 2 mercedes iar a 3-a sa fie aceeasi marca. In fond C klasse si GLC sunt aceesi masina. Ce sens are sa iei GlC coupe care e practic 95% identica cu glc-ul normal?!1 point
-
De ce sa nu poti posta aici? Ca doar nu suntem la usa de intrare a parlamentului european si nu putem intra decat cu ecuson acreditat!1 point
-
Felicitari! Nu vreau sa te dezamagesc, de fiabilitatea Hondei 120k. nu o sa ai parte la Bmw diesel de 2l. sunt cele mai subtirele din gama. Ai pe dreapta 1-2k. eur. stai confortabil. Daca ai garantie o perioada nu o sa te stresezi.1 point
-
Pe partea dreapta a motorului, adica pe partea cu turbina. Toate BMW-urile au acest buson. Daca nu-l dai jos nu ai cum sa scoti tot antigelul pentru ca termostatul este inchis, deci ceea ce este in bloc ramane in bloc.1 point
-
Nu sunt genul care sa faca afirmatii in lipsa de cunostinte si am absolvit si o facultate legata de substantele chimice. Antigelul contine de fapt etilen glicol. Weight Percent EG (%) Freezing Point (°F) Freezing Point (°C) 0 32 0 10 25 -4 20 20 -7 30 5 -15 40 -10 -23 50 -30 -34 60 -55 -48 70 -60 -51 80 -50 -45 90 -20 -29 100 10 -12 Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylene_glycol Asa ca, dupa cum observi, pct de inghet minim este la 70% etilenglicol si 30% apa. O alta aberatie a ta o reprezinta antigelul care nu ingheata la -70 grade celsius. Asa ceva nu exista. Pct minim pe glob inregistrat vreodata este de -71.2 grade celsius, intr-o zona nelocuita din Rusia (Oymyakon). Dar si acolo, media celei mai racoroase luni din an e la -50 grade celsius. Asa ca nu ar avea sens sinteza unui nou compus care sa fie compatibil cu materialul din care e facut motorul, ok la pret si sa tina la -70grade celsius. Mai dati pe la scoala sau verificati inainte de a scrie ceva, pt ca se gasesc si altii sa se ia dupa voi, in mod eronat. Totodata, v-am raspuns si la dilema legata de "80".1 point
-
1 point
-
Poftim ?! Te rog sa-mi explici si mie cum ingheata mai repede daca nu pui apa-n el... alinys Pe fiecare sticla scrie la cat ingheata, sunt de -35 precum si de -70. Acum depinde de zona in care esti, il diluezi cu apa distilata cat sa ramai peste temperatura minima ce e prin zona ta. De exemplu la mine in Maramures sunt temperaturi chiar si de peste -20, eu voi pune unul ce ingheata la -35 curat, nediluat sau unul de -70 diluat.1 point
-
Dupa luni de cautari , tot la G30 am ajuns . Am asteptat faceliftul si am ramas profund dezamagit .E practic al 2 lea g30 de la acelasi dealer . Combinatia de culoare exterior - interior ma zapacit ! Deocamdata am schimbat grilele cu unele negre si am pus presurile extinse de cauciuc . Cateva poze in graba . https://pasteboard.co/Jk5bebS.jpg https://pasteboard.co/Jk5btqB.jpg https://pasteboard.co/Jk5bGf2.jpg https://pasteboard.co/Jk5c6An.jpg https://pasteboard.co/Jk5f8Y5.jpg JD11 BMW 530d xDrive Limousine M Sportpaket (0337) 0C10 Mediterranblau met. LCDO Leder 'Dakota' Canberrabeige Exklusivnaht 01CB Steuerung EfficientDynamics 0258 Bereifung mit Notlaufeigenschaften 02NH M Sportbremse 02TB Sport-Automatic Getriebe Steptronic 02VB Reifendruckanzeige 0302 Alarmanlage 0337 M Sportpaket 0403 Glasdach, elektrisch mit Schiebe- und Hebefunktion 0423 FuĂmatten in Velours 0465 Durchladesystem 0481 Sportsitze fĂźr Fahrer und Beifahrer 0494 Sitzheizung fĂźr Fahrer und Beifahrer 04ML Individual Interieurleisten Pianolack schwarz 04T8 AuĂenspiegel, automatisch abblendend 04UR Ambientes Licht 0508 Park Distance Control (PDC) 0524 Adaptives Kurvenlicht 0534 Klimaautomatik 0575 Zusätzliche 12-V-Steckdosen 05A1 LED-Nebelscheinwerfer 05AC Fernlichtassistent 05AT Driving Assistant Plus 0609 Navigationssystem Professional 0610 BMW Head-Up Display 0650 CD-Laufwerk 0688 Harman Kardon Surround Sound System 06AC Intelligenter Notruf 06AE TeleServices 06AK ConnectedDrive Services 06AM Real Time Traffic Information 06AN Concierge Services 06AP Remote Services 06NW Telefonie mit Wireless Charging 06U8 BMW Gestiksteuerung 06WB Multifunktionales Instrumentendisplay 06WD WLAN Hotspot 0704 M Sportfahrwerk 0710 M Lederlenkrad 0715 M Aerodynamikpaket 0754 M Heckspoiler 0760 BMW Individual Hochglanz Shadow Line 0775 BMW Individual Dachhimmel anthrazit 07R7 Innovationspaket 07XP Navigationspaket ConnectedDrive 08KA Ălwartungsintervall 30000 km / 24 Monate 09BD BusinessPackage 5555 LM Räder 9999 KBA 0005/CNY0 points
-
0 points
-
Faptul ca voi cumparati masini cu "130k" cand ele au 240k in marsarier , nu inseamna ca BMW face masini proaste . Si nici km aia in marsarier nu sunt o problema ,daca masina a primit ce i-a trebuit ,la timp .0 points
-
In 3 ani cand iti va expira leasingul la asta, apare alt model de seria 5. Il iei pe ala, sa faci o fala din nou. G30 facelift va fi deja o epava pe langa noul seria 5. Eu, daca o sa imi mearga bine, pastrez si seria 5 si pt luna martie sper sa reusesc sa imi iau Range Rover Velar(m-am tot sucit de multe ori pana am aflat ca e discount de 21% pe Velar cu lansare in fabricatie)0 points
-
-1 points
-
Aia cu prima garnitura m-a blocat! Care garnitura??? Eu bag joja pana nu mai are unde sa se duca si de acolo apreciez. Te-ai prins ca atunci cand e la Min in bord e la Min si pe joja!? ..Unde crezi ca gresesc (nu gresesc, doar intreb ) 5 min asteptat e regula buna daca ai joja. A schimba mecanicul de urgenta. Acum ca motorul are prea mult ulei e presiune mare pe simeringuri! Simering uzat/slabit? Bani pentru mecanic.-1 points
-
Eu ĂŽl verific de obicei dupĂŁ o zi când a stat mașina in parcare. Trebuie introdusĂŁ joja la maxim, nu pana la garnitura sau vreun semn.-1 points
-
Unic proprietar, configurata personal, merge perfect, culoare unicat (aproape). Revizii la BMW, pachet 5 ani intretinere platit. Discuri de frana si placute schimbate la 77.000 km. Anvelope noi..Va rog sa retineti ca autoturismul are pachetul de securitate extins (detectie, pietoni, detectie obstacole, tempomat adaptativ). Acces confort, inclusiv hayon cu senzor.Deci nu poti face practic accident grav cu ea. Faruri cu LED automate si adaptative (100% peste Xenon). Documente prezente (factura originala, certificat de conformitate, talon, CIV). ITP prelungit pe 3 august 2020. Detaliile sunt in factura atasata. Incepand de duminica 9 august voi fi in Olanda, unde locuiesc, masina va fi promovata si pe site-uri locale si europene. Tel Olanda +31651216022 https://www.olx.ro/o...html#c323744063-1 points
-
Un ulei fierbinte nu are nevooe de 10 min sa ajunga in baie, parerea mea. Cati litri de ulei intra intr-un motor N47 de 2 litri? Netul imi zice 5.2 litri.. Tu pui 5.3... Eu la M47- 2 litri, nu am pus niciodata la schimb mai mult de 4.5 litri la inceput. Iar pe joja e aproape de jumatatea max-min. 5 litri zice cartea.-1 points
-
Ca sa nu mai vorbim de CALITATE. Garantat muzica aia salvata.. e "compresata" sa NU aiba calitatea cat mai aproape de original. Mai sus vorbesc de lucruri pretentioase. Calitatea e excelenta prin bluetooth. Daca muzica salvata e de calitate.-1 points
-
Corect. Nimic de zis. Doar ca aia de la apple vor sa lase impresia (ca de obicei) ca ei au inventat calitatea. E un fel de conexiune (clasica) digital-analog. Ceea ce, cei de la Sony o folosesc de ani de zile prin conexiunea "optica" digitala.. Eu ma gandesc recent la o conexiune suplimentara a doua perechi de casti prin bluetooth pentru situatia la drum lung cu copilul dormind in masina..-1 points
-
Poate asta s-a uitat a se mentiona. (Cine masoara fara sa stearga joja mai bine sa se uite in iDrive, acolo se interpreaza mai usor ) De cate ori vrei sa masori cu joja acest lucru se face scotand initial joja. Apoi stergi partea aceea umeda cu o carpa care nu lasa scame. O bagi din nou PANA LA CAPAT. o scoti din nou oarecum cu grija, iar acela este acum nivelul real al uleiului in baie! La fel se procedeaza si dupa ce astepti 5-10 min cu motorul oprit ca sa vezi cand esti pe drum.. Chiar si atunci cand arata minim. Tot asa poti proceda, sa te convingi ca uleiul din baie e chiar pe linia de minim. Deci practic joja se scoate de doua ori, NU DOAR O DATA. Evident ca acum daca ai scos 700ml adica aproape 1 litru.. joja daca nu ai sters-o o sa arate nivelul vechi, dinaintea scoaterii uleiului. Deci o masuratoare ca mai sus o sa indice obligatoriu sub nivelul de Max.-1 points
-
Eu iti recomand sa faci DPF off cu o resoftare. Si daca o sa iti schimbi masina, si tot asa o sa ramai in Bucuresti, incearca sa treci pe benzina. O sa fie mult mai bine pentru tine. Spor-2 points
-
..dupa cati ani ai gasit cartea masinii? Nu ai gresit nimic. Daca tu te opresti cu uleiul intre maxim si minim de pe joja nu este nevoie de altceva. Intre max si min la mai toate masinile e diferenta de 1 litru. Ceea ce e o marja foarte mare, foarte confortabil de situat cu nivelul uleiului! Aproape de max e mai bine decat aproape de min, pe ideea ca pompa lucreaza avand suficient ulei sa mentina presiunea pe toate partile de sus, ulei abundent, in motor. Ideile cu dilatarea uleiului camd e cald sunt pentru obsedati si oameni de stiinta.-2 points
-
-2 points
-
Nu am pus niciodata 5,5 litri de la inceput. Niciodata. Daca e trecut de linia de maxim motorul are prea mult ulei. De cate ori am schimbat uleiul am pus cam 4.5 litri incluzand "amorsarea" filtrului. Am verificat dupa o zi de condus unde e uleiul umed pe joja si de acolo m-am orientat, in sensul ca daca era aproape de MIN motorului lejer ii puteam pune 1/2 litru, daca era trecut de jumatate sau la jumatate puteam pune max 250ml.. Chiar e asa greu de analizat ce inseamna un.litru lipsa si sa completezi PANA IN MAX?? Ajunge la Min? Ii trebuie maxim un litru. ----------------- Ce urmeaza este doar un comentariu..: Consider absurd sa conduci 2-300 km si apoi sa verifici uleiul. Dar ce are uleiul nou?? ..ii trebuie timp sau multi km sa se "acomodeze" in motor ca sa stii precis cat are? Dupa numai cativa km esti ok sa verifici asteptand 5-10 min.-2 points
-
Conteaza marimea cache-ului HDD-ului, fie el SATA or PATA. Dar cand esti la drum lung si nu ai net?? Sau nu ai semnal ca esti pe coclauri?.-4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00