Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/02/20 in all areas
-
Salut, La ce faci cu ea, parca vrei cu toata energia ta sa o termini de tot. Dai la ea ca la pacanele. Mergi si fa o diagnoza, nu e nici un ghicitor in stele pe forum care sa stie din acel video ce are masina. Bafta.1 point
-
Eu m-am legat doar de ce a zis, ca a redescoperit placerea de a conduce. Pai ce gioarse a condus pana la electrica (2.0d diesel, poate) Apoi aminteste de incalzire stationara, pai ce naiba, asta exista la bmw de 30 de ani. Da, ca sunt avantaje, costuri reduse la i3 si la electrice in general. Dar placerea de a conduce? Pai sunt zeci de oameni pe forumul asta care ar contrazice. Si repet, i3 nu e vreun etalon al electricelor, e chiar o masina slaba comparativ cu Tesla (aia sa zici ca e etalon).1 point
-
Cu ce explicatii veniti cate unii :frantics: Unde sa ii dai mai mult de 100, pai majoritatea depasirilor le faci intre 80-130 kmh. Sunt sigur ca acolo, o termica, cum ii spui tu, se descurca mai decent. BMW scoatea din 3.0d 272cp acum 15 ani. Plus ca cu un cip safe, se duceau in 300cp. Audi scotea acum iarasi peste 10 ani, din 3.0 tfsi 290 cp. Cu un cip safe se ducea la 380+. Si e totusi silentioasa si aia, vorbim de o benzinara. Astea sunt masini de zi cu zi, nu discutam de masini scumpe. Dar nu intram in detalii de intretinere, de zgomot de rulare etc. E strict legat de performante si "placerea de a conduce".1 point
-
Kragod nu cred ca are ce sa gĂŁseascĂŁ. Ăntre timp am fost ĂŽntr-o minivacanta la munte. Am ajuns Ăâ˘i la Lacul Bolboci, cu ceva emoĂâşii pe parcurs ca aveam anvelope de vara Ăâ˘i ploua iar temperatura era la 1-2 grade. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk1 point
-
Eu azi am pus rotile de iarna, non runflat 245/45R18. O incantare si pt mine si pt masina dupa ce am scapat de 19 inch runflat. Nu le mai pun pe alea de 19 pe masina. Inca am anvelopele de vara pe 18 nonrunflat(pe 18 a venit masina) si in primavara pe 18 ramane. 11.700km au rulat cateva luni in 2017 cele de 18 de vara. Pentru doritori, jantele de 19, style 664M sunt de vanzare la 1200 euro:) Am avut un fel de oportunitate sa vand anvelopele de vara de 18 fix acum 3 ani si bine ca nu le-am vandut, ca le folosesc din nou din primavara1 point
-
De ce luati non-runflat pt iarna? Eu fix iarna as pune runflat, sa nu stai pe te miri unde, in ger, sa schimbi roata (asta presupunand ca ai rezerva )1 point
-
Update -schimb ulei cutie, transfer, grup (uleiul arata rau, era negru, lifetime la 18 ani si 200k km nu exista). Rezultat: schimba vitezele mai bine -lichid servodirectie. Rezultat: ok, cel vechi era depreciat -placute frana fata, spate, Ate + senzori, lichid de frana, Ate. Rezultat: in sfarsit are frane ok, fara vibratii -Rulment cardan cu suport, Febi. Rezultat: au disparut vibratiile, foarte putin se mai aude bufnitura la schimbarea vitezelor -Curele accesorii si ac, Continental. Rezultat: ok, una era praf, una era buna (cea mare) -bara directie stanga, Lemforder. Rezultat: ok -protectii amortizoare spate + talere. Rezultat: ok, cele vechi erau praf -Tampon cric + prezon roata. Rezultat: ok -Completare clipsuri portbagaj. Rezultat: ok. -bucsi brate inferioare, fata, Lemforder - vor fi inlocuite in curand Ce urmeaza: -unghi de fuga -arcuri fata spate (cele de pe spate sunt pe duca), negre, pentru suspensie tare si, posibil, suspensie reglabila (intelegerea mecanicului cu fii-miu) -conducte frane -posibil vreo 2 senzori care fac figuri (ax came si dsc), in functie de ce vad pe diagnoza (am achizitionat interfata saptamana trecuta) -completare instalatie spalare faruri (in prezent este incompleta) -indepartare antifon urat mirositor din portbagaj si bancheta spate si inlocuire cu alt material insonorizant1 point
-
G20 este un upgrade serios fata de F30-ul anterior. 1) Cunoscutele probleme de antifonare a lui F30 mie mi se pare ca BMW le-a rezolvat decent. Eu mi-am comandat masina si cu parbriz acustic, deci nu stiu daca e asta, dar clar la viteze mari nu mai exista acel suierat absolut infernal de la generatia anterioara. 2) Consumul a crescut pentru mine, dar e o chestie asumata, intrucat aveam 2.0 D si am vrut benzina de data asta. Nu regret nici o clipa alegerea, cu toate ca trebuie sa alimentez mai des, insa pur si simplu nu ma lasa inima sa nu conduc mai sportiv. Sunetul motorului este bestial, masina trage decent si la viteze mari. Imi arata consum mediu acum pe la 9.8, la 18K kilometri 3) Imi place foarte mult cum arata masina. Exteriorul cu pachet M cred ca este foarte reusit, si ma uit cu drag la ea dupa ce o parchez si acum 4) Calitatea materialelor este buna in comparatie cu competitorii, iar maniera de condus si cum sta masina pe sosea cu siguranta este cea mai buna dintre cele 3 marci germane +Volvo. Materialele insa sunt mai bune in G30 per total, cum este si normal de altfel, seria 5 fiind un mix intre comfort si sportivitate. la G20 pare ca s-a vrut mai multa sportivitate, si asta se simte cand fortezi virajele sau depasesti. E plantata pe sosea, imi da un sentiment mare de incredere. 5) Wireless charging tray este degeaba. Incarca bine dar telefonul se incalzeste repede, si daca folosesti apple car play sau android auto mai nou incepe sa functioneze extrem de sacadat. Prefer sa il incarc la cablu sincer. Mercedes de exemplu are o fanta care sufla aer acolo si telefonul nu se incalzeste la fel. Nu regret nici o clipa achizitia, chiar daca deprecierea ma va face sa peird destui bani. Masina sa face sa zambesc de fiecare data cand o conduc, fie sportiv fie potolit. Nici nu stiu cand a trecut un an.1 point
-
Ambele motoare pot sa aiba probleme costisitoare daca nu ai noroc. Si la o masina de 8 ani vechime, e la noroc chiar daca a fost intretinuta bine. Eu as merge pe diesel, dintre astea doua. Gasesti mai usor mecanici care se pricep la o adica1 point
-
Antigelul roz, cunoscut si ca G12 a avut foarte multe probleme, cautati pe net VW G12 sau Dex-Cool La BMW se pune doar G11 albastru, punct!1 point
-
G11 si G12 reactioneaza diferit cu metalele din componenta sistemului de racire. Tu poti sa folosesti roz insa nu mai da sfaturi aiurea si altora1 point
-
Vechea problema la e46 cu puntea spate...la tine cursele + putere + cuplu au ajutat putin...nu-i problema se rezolva.0 points
-
0 points
-
Da. Pai alea, run flat, este ca si cum ai avea pe seria 5 runflaturi 255/30r21 fata si pe spate 305/25R21. E ceva de nesuportat, intr-adevar. Eu dupa ce am pus rotile standard pe 18, efectiv masina pluteste. Denivelarile le simte altfel0 points
-
Am spus ca "mi se pare" ca marja de profit e foarte mare , nu ca stiu eu si am cunostinte . Si cred in continuare ca pentru anumite modele care sunt o ciorba reincalzita cu evolutie minima de cativa ani buni, marja e destul de mare. Nu o sa traiesc niciodata intr-un oras sufocat , pentru ca nu suport aglomeratia si agitatia continua , asa ca nu o sa fiu niciodata de acord cu subventiile exagerate, pe banii platiti in taxe si de mine , pentru alti utilizatori , care si asa par sa aiba de unde sa plateasca si ceilati 10 mii euro dati de stat la achizitie, impozitele si parcarile . Cei mai nevoiasi si care au cu adevarat nevoie de subventii , oricum nu o sa-si ia in urmatorii 50 de ani o masina electrica . Despre alimentari gratuite , doar speculez ca cei care le ofera, au ceva reduceri substantiale la factura de electricitate , subventionate pe din dos tot de stat. Da , urmatoarea masina va fi electrica , dar va mai dura mult pana o voi lua . Nu va fi una noua , caci nu voi da 50-70 de mii pe o masina electrica decenta. Cand voi putea lua o masina electrica la mana a doua cu pana in 20 de mii de euro , cu autonomie reala de 4-500 km iarna/vara, cu aer conditionat sau incalzire cand am nevoie si cu circulat la ce viteza am eu chef , o voi lua . Deocamdata acea masina nu exista si va mai dura ceva pana va fi produsa si inca si mai mult pana va putea fi cumparata la mana a doua cu 20 de mii. Pana atunci pot sa trag in continuare de dieselul existent , in conditiile in care fac 6-7000 km pe an.-1 points
-
Marja de profit in industria auto, nu cred ca depaseste 2-3%. Bine, din venituri de milioane, miliarde anual, e ceva, pt fiecare producator. Dar ca procent e mic.-1 points
-
Masina e pregatita pentru revizia II: -schimb ulei cutie, transfer, grup, ulei oe -placute frana fata, spate, Ate + senzori, lichid de frana, Ate -Rulment cardan cu suport, Febi -Curele accesorii si ac, Continental -bara directie stanga, Lemforder -bucsi brate inferioare, fata, Lemforder -protectii amortizoare spate + talere -Tampon cric + prezon roata De data asta, la un mecanic adevarat Daca nici acum nu rezolv cu frane, cardan, pornire la a doua cheie si zgomote la relanti, ma dau batut-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Da ma nene, face par par poc..ce are? Pune un tester pe masina...auzi cica nu-i da nimeni de cap...-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00