Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/12/20 in Posts
-
3 points
-
Felicitari! S-o conduci sanatos! Am si eu un 520i Lifestyle edition din 2002.Este la mine de aproape 2 ani. Iti recomand sa faci urmatoarele schimburi preventiv.Eu tocmai ce am finalizat saptamana trecuta schimbul. 1.PCV original BMW cu cele 4 furtunuri aferente - am optat pentru varianta climat rece 2.Set Garnituri capac tacheti, inclusiv cele 15 bucati de la suruburile de fixare - toate originale BMW ( nu te zgarci la garnituri!Eu am incercat si Elring si Victor Reinz si mi-a curs ulei la ambele) 3.De schimbat toate furtunurile de vacuum ( 3.5mm diametru interior ) 4.Oringuri injectoare sus/jos 5.Garnituri admisie + curatat admisia de depuneri 6.Garnitura clapeta acceleratie + curatat clapeta 7.Curatare regulator de relanti 8.Oring tub Joja (cel care vine pe baia de ulei) + curatat corp/tub joja si schimbat oringurile de pe joja 9.Oring DISA ( vezi ca nu se potriveste de la M52 si la M54 nu exista part numnber.Mai am eu cateva bucati ca mi-am comandat sa am de rezerva - dimensiunea corecta este 51x2.5mm, material Viton sau ceva rezistent la temperaturi).De inspectat si DISA daca functioneaza corect si daca are joc la clapeta. 10.Garnitura corp filtru ulei.Aici o sa ai mult de demontat.Ideal este sa dai admisia jos pentru a schimba PCV si cu ocazia asta sa schimbi tot ce este uzat pe sub admisie.Cu admisia data jos o sa lucrezi mai usor si la demontarea corpului de la filtrul de ulei. Daca schimbi garnitura de la corpul filtrului de ulei, o sa fie nevoie sa dai jos alternatorul si implicit cureaua de accesorii.Verifica starea rolelor, pompa de apa, pompa de servo, intinzatorul si chiar alternatorul daca se invarte ok sau daca sunt zgomote de la rulmenti. La demontarea admisiei se inspecteaza vizual si cotul/burduful de cauciuc care face legatura intre debitmetru si clapeta de acceleratie/ regulator relanti.Se intampla des sa se crape/rupa la demontare.Sub admisie mai sunt niste conducte prin care circula antigelul.Sunt prinse direct de blocul motorului.Cu timpul devin foarte casante si se sparg.Daca poti, inlocuieste-le si pe alea. Eu am mai schimbat toate bobinele si bujiile (BERU bobine/ NGK bujii) Sunt masini foarte rezistente si te poti baza pe ele pe orice distanta dar trebuie intretinute corespunzator.Asta inseamna sa nu te uiti la bani.Iti recomand sa foloseste piese originale BMW in cazul garniturilor, oringurilor, cleme, suruburi, saibe.Nu improviza nimic! Multa bafta cu masina!2 points
-
Ba baieti! Dupa 1 an, revin si eu ) Tocmai ce am primit confirmarea din Germania ca au intrat banii pt un e39 525i din 2002. Dupa 2 tentative in Romania de a cumpara una dauna totala iar a 2-a a vrut sa ma faca la acte + 2 tentative de la dealeri nemti cu reputatie din Germania cu km modificati si minciuni sau evitat de raspunsuri la intrebarile mele, am luat in sfarsit! Deci a durat 1 an minus perioada de izolare, deci cam 6 luni sa gasesc ce am vrut eu. Are 231000 km, verificati si la reprezentanta cu majoritatea servisarilor la BMW + carte service. A costat 3100 de euro, platforma si inmatriculatul o sa ma sara poate unpic peste 1000. E mult, e putin... aia e. Masina este argintie, lifestyle edition, 525i 12/2002, si are asa, cutie automata, trapa, pachet sport, piele partiala, comenzi pe volan, senzori fata spate, perdeluta acea electrica pe spate, suspensia sport. Partea proasta este ca are un pic de rugina la butonul de la portbagaj.2 points
-
1 point
-
Buna seara/ziua oameni buni! Urmeaza sa imi fac curaj sa ma intalnesc cu un tert ce vinde un 120i 2007 ce din poze pare bine intretinut. Pretul este detul de mic as zice eu, 3100 euro, pentru masina asta. Sigur nu exceleaza in dotari, este o transmisie manuala, fara navigatie si interior textil. Masina are numere rosii, in anunt specifica ca a fost adusa din Germania, desigur sustine ca nu are probleme tehnice si km reli 170.000, acum informatia asta trebuie luata cu un gram de sare, dar problema este ca nu stiu exact cum sa verific respectiva masina daca este intradevar o oferta buna sau un ambalaj stralucitor care ascunde mult...vorba melodiei. Parerea mea este ca volanul pare purin cam uzat pentru 170k si butonul Start-Stop a inceput sa se stearga in centru, nu am idee daca sunt semne normale de uzura pentru numarul de km afirmati. Am cat de cat habar despre mecanica unei masini, obijnuiam sa lucrez la project car-uri cu tatal meu acum ceva vreme, dar as vrea sa cer sfatul unor persoane care poate stiu mai bine despre ce este vorba! As vrea sa cer parerea despre ce ar trbuii sa verific mai exact la momentul in care ma intalnesc cu vanzatorul. Care ar fi cele mai fregvente/usor de depistat probleme. Pe scurt, unde sa bag lanterna si de ce sa trag ca sa fiu sigur ca nu plec cu masina si peste 2 zile mi se aprind toti martorii din bord. Mentionez ca ma astept la cheltuieli pentru schimbul de fluide, frane si toate cele necesare pentru o masina, dar imi doresc sa nu imi iau asa numita teapa. Chiar imi place extrem de mult seria 1, si mi-ar face placere sa pot conduce o astfel de masina. Mii de multumuri!1 point
-
Inseamna ca bei cafele foarte scumpe. Masina o sa consume dublu fata de un diesel. Dar, merita. Sfatul meu este sa nu astepti ca mine luni de zile si sa-ti cumperi o diagnoza rapid cu care sa inveti sa diagnostichezi motorul. El este deosebit insa, la anii astia si la km parcursi, ma indoiesc ca este perfect. Vezi cu diagnoza ce are si ceri sfaturi aici de la cei care se pricep.1 point
-
Salutare. Sper sa nu postez ceva ce a mai fost postat deja. Detin un e91N47 320d din 2008. Problema e urmatoarea: am caldura doar pe partea stanga a habitaclului (parbriz, fata si picioare) dar pe partea dreapta doar rece, indiferent pe ce temperatura setez partea dreapta. Din ce am citit, ar fi electrovalva blocata sau caloriferul infundat. Dar as vrea sa aud si parerea voastra, poate voi stiti sigur care ar fi problema! Va multumesc anticipat!1 point
-
De asemenea, aș putea recomanda verificarea mașinii dvs. ĂŽn Carvertical utilizând codul VIN. Raportul vĂŁ poate arĂŁta toate informațiile relevante pe care ar trebui sĂŁ le cunoașteți ĂŽnainte de a vĂŁ ĂŽntâlni cu vânzĂŁtorul. De asemenea, recent cĂŁutam un vehicul uzat, iar Carvertical m-a ajutat sĂŁ evit escrocii care oferĂŁ mașini cu kilometraj redus și m-au ajutat la negocieri. Dealerul auto a fost de acord sĂŁ reducĂŁ prețul, deoarece raportul arĂŁta daune pe care nici vânzĂŁtorul nu le știa.1 point
-
Am luat Castol Edge Professional 5w30/litru cu norma LL04. Vedem ce iese.1 point
-
Poti sa dai jos capacul la motor si se verifica lantul. Daca nu are joc atunci e ok. Cel mai probabil va trebui sa iei alta garnitura pentru capac, nu e scumpa de obicei. Daca te uiti la pagini de FB ale service-urilor care schimba distribuitii ai sa vezi si motoare B cu joc mare la lant. Asta nu inseamna ca e si cazul la a ta dar se intinde lantul si la astea si poate sari. In functie de cate ore de functionare are, la unele mai repede, la altele mai tarziu. Ce spun e ca in Germania se fac 200.000 km in 3000 de ore si in Romania in 6000. E clar ca masinile astea desi au ambele 200.000 km nu au aceeasi uzura, una a functionat de doua ori mai multe ore.1 point
-
Weekendul trecut am avut de munca... am gasit la cineva un plafon M complet si am zis ca nu pot sa il ratez, prin urmare m-am pus pe dezechipat. Am avut de lucru cam 4 ore demontat + montat tot ce se vede in poze ma declar multumit ca am finalizat tot interiorul de pachet M. P.s Masina a mai primit o revizie completa cu filtre + ulei oe tot la bForce 194.500 km.1 point
-
Ar fi bine sa coste doar 2000 de euro in conditiile in care costa 1600 de euro optiunea cand configurezi masina. Sa nu mai spun de distractia pe care o vei avea dupa ce meseriasii din reprezentanta vor reusi cumva sa asambleze toate piesele necesare ca pe un puzzle fara sa le mai ramana nici o piesa in pachetul in care au venit piesele. Eu nu as face asa ceva la o reprezentanta bmw din Romania decat in conditiile in care chiar nu am ce face si vreau sa mi complic viata intr un fel sau altul. Mecanicii din reprezentante nu sunt in stare sa gaseasca sursa unei batai la suspensie ce sa mai zic de o asa lucrare. Chiar as vrea sa vad imaginea cu masina suspendata pe elevator si cu toate piesele de la webasto insirate pe jos.1 point
-
1 point
-
F31, 2.0 d, 184 hp, cutie ZF 8h, pus acum 1000 km Mobil 1 ESP 0W40, LL 04. Am avut 5W30 tot Mobil1 ESP. Prima impresie: la pornire putin mai zgomotos. Dupa 2-3 km mai silentios, mai rotund. Consum cu 0,5-0,7 % mai putin, atat in oras cat si afara. Predominant 70% merg in oras, Bucuresti, distante mici 4-8 km. Restul afara, sigur la doua saptamani, minim 200km. Anul acesta 20 000 km, doua schimburi, plus unul de la proprietarul anterior (BMW 5W30).1 point
-
Carverticalul ala e un gunoi,presupuneri si grafice. Nimic concret,oficial.Bani aruncați. Mi am luat o si eu odatĂŁ,d aia zic.1 point
-
Recomand Michelin PS4, sunt anvelopele mele de zi cu zi, dar am testat pe Cooper S anvelope Goodyear Asymmetric 5 si au super grip pe uscat, foarte bun raspunsul si pe asfalt umed. Continental Sport Contact 6 le-am testat pe e46 M3, insa datorita comportamentului dubios al suspensie care necesita inlocuire nu mi-am permis sa abuzez anvelopele la capacitate maxima, dar comportamentul lor a fost exemplar.1 point
-
Ce mai conteaza daca are milioane de euro, el vrea sa faca regie sa mai piarda timpu', conform parerii unora carora nu li se adreseaza toata lumea cu "sir"?!1 point
-
Si pentru toti hate-rii: Chiar il iubesc pe tipul asta. SA CURGA MINUSURILE "dragilor"!1 point
-
Ali, tu nu vrei, ca foarte probabil si matose, sa intelegeti ca, poate e cazul cateodata sa mai si spuneti TOT ce stiti pentru omul in nevoie. Ori daca pentru matose, daca codarea unei baterii costa 150lei, aproape jumatate din pretul unei baterii noi, asta nu inseamna mult, Pentru Multi Poate Ca Inseamna! (Dar mai bine sa nu ajuti..) ..Iar pentru o treaba ca asta (parerea mea) AR TREBUI LAMURITA SI USOR DE INTELES pentru oricare membru de forum care vrea sa afle, atunci eu inca nu cred ca problema e la mine ci la voi. Adica pentru ce mama naibii mai intram pe forum daca nu suntem cat de cat marinimiosi sa spunem ca daca ai scula cutare faci asa si ai rezolvat problema??? Adica cat de zgarcit poti sa fii sa nu impartasesti UN LUCRU ORDINAR ca adaptarea unei baterii la masina prin codare!??? (..din asta va recuperati cei oricati bani a-ti bagat in scule..?) Pentru ca e un lucru ordinar prin comparatie cu multe alte lucruri mult mai complicate de facut unei masini. Dar suntem romani si asta e. In privinta argumentului cu cheie dinamometrica, sa stii ca puteai ORICAND sa muti discutia in privat si discutam acolo pana ajungeam albastri in obraz. Si pana la urma, CE EVIDENTA a avut faptul ca tu ai vrut si probabil vrei in continuare sa desfaci suruburi, mai mult sau mai putin importante cu cheia dinamometrica?? Tu poti sa pui pe suruburile masinii tale ORICE cheie vrei, orice ti-ar spune orisicare pe forum! Serios? In asta te-ai cramponat cu mine?? Nu pot decat sa zambesc. O zi buna. [A, sa nu uitam un lucru, cati dintre voi PLATITI TAXELE de pe urma banilor incasati in urma serviciului prestat, pentru ca pentru voi meseriasii e un castig(!), daca obtineti beneficii/bani cu ajutorul unui soft/device pus la dispozitie prin lege.. ( pentru ca BMW e obligat oaresicum sa lase accesibil propietarului vehicolului, daca isi permite costurile, sa isi poata repara masina singur! Ceva taxe, platite la zi??]1 point
-
Acei frustrati si autotstiutori la care te referi inevitabil intra in contact pe forum cu altii care sunt si mai atot-stiutori, dar se vand pe bani. Acestia din urma nu dau pe aici ca ei vand, nu au ce sa imparta, informand, dand o solutie. Asa ca acestia ar trebui la randul lor sa le fie un pic (mai mult) rusine.. cand poate la randul lor afla lucruri care nu le stiau. Dar cati sunt in stare sa recunoasca acest lucru?? Dar sa nu mai continuam cu lectia de morala neinteleasa la timp! Si ca sa nu dam in alte discutii, nu ma intereseaza atat de mult persoana cu care vorbesc decat in masura in care se arata generoasa in ceea ce arata si la altii din ce stie. Desigur, tu poti sa faci ce vrei. Relaxare in continuare. Si mai pe topic, ca sa enervez pe secretosi:1 point
-
Deci nu vrei sa spui. Multumesc, s-a inteles de ce intri pe aici; sa dai cu vorbe pe jumatate. Din jumatatea celalalta faci bani. De ce te-as crede ca ai investit 15000 in scule?? ...poate 1500; ai uitat sa tai un zero, foarte probabil. 1000 de cilenti ne zici?) ..nu ai mai fi intrat tu aici la milogii astia care viseaza.. (unii, sa codeze si ei ca altii). Stai linistit, foarte putine se brick-uiesc cum ne sperii tu aici. Daca ai o sursa de alimentare stabila sanse sa brickuiesti sunt mici. Si in plus se pot face backUp-uri. Asa ca nu mai speria in avantajul tau. Din fericire nu esti tu singurul de la care se poate afla. Lasa ca o sa spun eu cand o sa aflu si nu sa uit sa adaug ca fiecare o face pe propriul cost.1 point
-
Da, trebuie inlocuit filtrul epurator, dar nu la 200k, ci mult mai des 60k). La modelele mai vechi de motoare se putea spala sau inlocui. La motorul tau, e embosat pe capacul de tacheti, deci se schimba capacul de tacheti cu totul. Neservisarea lui, duce la presiune suplimentara care mai departe duce la aparitia pierderilor de ulei pe la admisie (la motoarele M57 galeria de admisie era o problema cunoscuta). De asemenea, turbinele poate fi afectate de aceasta mica problema care poate deveni filtrul epurator.1 point
-
Nu chiar, multa lume nu stie de unde sa-l deschida si trebuie sa te cobori tu din masina sa deschizi portbagajul (cand esti la volan) E foarte util si practic eu de cand l-am pus nu am mai deschis de la cel de pe portbagaj1 point
-
E39 masina facuta de mecanici si ingineri, nu de frizeri gay care-ti zic sa nu bei antigelul! As lua 525i manuala, insa consuma mult sa stii. E 6 in linie aspirat, insa e robust si duce mult acel motor.0 points
-
Exista bluetooth, librarie mp3 sau USB, care vin puse pe modulele originale. Configurate pe semnalele originale. Depinde de fiecare ce alege.0 points
-
E o masina misto, cu o mica investitie o poti aduce in 2020, o navigatie cu android auto , camera de mers cu spatele, etc. Bine intai sa o aduci la linia de plutire dpv tehnic...0 points
-
0 points
-
textul asta e copy-paste,nu? vad ca e plin de troli car vertical pe toate forumurile, asta pe langa adulatorii celor ce fac videoclipuri pe youtube cu samsari....0 points
-
Parerea mea este sa fii atent la detalii si sa o verifici neaparat si pe https://www.carvertical.com/ro. Atenție: verificați ĂŽntotdeauna o mașinĂŁ ĂŽnainte de a o cumpĂŁra. Raportul privind istoricul mașinii verificĂŁ urmĂŁtoarele aspecte: Istoricul de service al vehiculului Raport daune ascunse Kilometraj modificat Fotografii din istoricul vehiculului Proprietari multipli ĂnregistrĂŁri furturi Defecțiuni frecvente ale fiecĂŁrui model Alte informații utile Verifica masina pe situl carvertical neaparat,0 points
-
-1 points
-
Pune tester pe ea ISTA si iti zice exact ce o doare. Daca ai folosit Delphi, ala nu e bun d nimic. Cauta pe goagal ce reprezinta acele coduri de eroare daca vrei.-1 points
-
Pentru ca defectul este FOARTE SPECIFIC. Iar ceva specific poate fi detectat doar folosind scula capabila sa afle acel lucru SPECIFIC. Adica scula care o folosesc cei care au creat ...eco-sistemul respectiv. Asta e dovada in plus ca testerul folosit face parte din categoria "generic", in traducere libera bun de nimic. Sau eventual, pentru aceia care au o placere deosebita sa demonteze cat mai multe la masina. Sa nu ziceti ca nici acum n-am avut dreptate minusarilor! :nurse: Utima afirmatie e dedicata ciudosilor nu tie.-1 points
-
Salut, Daca filtrul de particule e scos si nu ai erori, atunci e clara afirmatia colegului de mai sus, ai un soft modificat cu mape sterse si cine stie ce alte belele prin el. Probabil de acolo si lipsa de putere. Pune filtrul de particule pe masina, fa un update de soft la varianta originala si vei vedea diferentele. Spor.-1 points
-
Eu atat as vrea sa imi explici. Cum iti/ne explici consumul mai mic daca ai pus acel ulei? Deci aproape trei-sferturi de litru mai economic! Eu nu am auzit asa ceva niciodata. Restul, nu mai conteaza; pentru mine.-1 points
-
@tarabostes Eu am avut acum 5 ani un set de Continental Contisport 5, 225/45R17. Am luat o gropa o data si apoi alta groapta cu alta ocazie. Imi ambele cazuri am distrus 2 anvelope. In ambele cazuri nu ma asteptam la asta pt ca in viata mea de sofer luasem anterior peste alte 100 de gropi mai mari decat respectivele. Ceea ce mi-a ridicat semne de intrebare suplimentare, a fost faptul ca la al doilea incident am distrus o anvelopa de pe spate, cand logica spune ca ar fi trebuit ca pe fata sa cedeze daca era sa cedeze. Pe seria 5, desi am avut profil cu 5mm mai mic pe spate decat rotile respective si pe fata cu 3.25mm si evident ca am luat gropi echivalente(repet, gropile care mi-au distrus acele Continental nu erau mari deloc), nu am avut probleme. Michelin.-1 points
-
FB ar fi ultimul loc unde as cauta sa inteleg ceva. Cu atat mai mult despre masina mea. Sa imi repar masina in baza a ceea ce am citit pe farcebook, Dumnezeule..-1 points
-
Cand se aude. Daca nu esti linistit, la 200k recomandabil; pace sufleteasca, etc etc. Iar daca pana atunci intelegi (asculti) mai multe despre (la) distributia masinii tale, poti sa nu o schimbi niciodata.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00