Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/29/21 in all areas
-
Nu stiu unde locuiesti, cum de asemenea nu stiu de unde doresti sa achizitionezi masina, insa indiferent ca am achizitionat masina de 15k sau de 35k, eu la toate am facut drive test, nu 15 minute in jurul reprezentatei, ci cu orele, ba am testat si doua vehicule diferit configurate ale aceluiasi model, etc.....depinde mult si de standardele si asteptarile tale, unii prefera scaune sport, insa au 65 kg, in timp ce o persoana corpolenta se va simti mai bine in scaune confort, idem la motorizare, dotari interioare, sistem sunet, etc Sfatul meu, mergi si incearca cat mai multe, ba chiar si marci diferite, sa iti faci o parere a ceea ce vrei, si mai ales a neajunsurilor, apoi este simplu, prin eliminare, coroborat cu buget si vehicule disponibile, vei sti ce sa alegi. Nu am avut tangenta cu x6, insa de exemplu pentru mine x5 , daca as investi suma respectiva intr-o masina nu m-a convins deloc, din contra, e mare, inalta si grea(pt mine)....daca nu ai cochetat cu suv-urile, lasand la o parte magia pozitiei si vizibilitatii la volan, poti fi dezamagit.2 points
-
Salutare si bine v-am gasit! Deschid acest topic cu intentia de a-mi tine un jurnal al masinii. Din data de 15.01.2021 sunt posesor de F34, an 2014, momentan cu ~164000 km la bord. Masina a fost platita pe 22.12.2020 pe un site de licitatii din Germania. Nimeni nu a vazut-o pana cand a ajuns acasa Pretul total (taxe, comision, transport) a fost de 14700 euro. Ca si dotari, personal mi se pare ca sta destul de bine, fata de ce am mai vazut pe la noi, raportat la an/km/pret. Fiind prima masina BMW, am stat pe forumuri si youtube pentru a invata sa fac eu lucruri la ea, iar pana acum am activat: - transmisie sport (2TB) - memorare ultima setare start/stop - pozitii pe spate odata cu DRL (8TL) - update harta NEXT 2021-1 (dupa ce am generat cod FSC permanent) Dupa activarea SAT, am ramas cu o eroare de padele, desi in FEM_BODY am codat PADDLES_VERBAUT in nicht_aktiv pentru ca nu am padele. Tinand cont ca vreau sa schimb volanul, nu ma mai stresez din cauza asta. Pe viitor, pe langa volan, as vrea sa schimb si navi din NBT in NBT EVO cu touch, schimbator SAT, cluster digital, trim clima LCI si vedem ce imi mai vine. Ca si cheltuieli momentan doar jante + anvelope de iarna pe 17", 2400 de lei, masina venind cu 18" de vara si trebuia sa o aduc din Curtea de Arges in Bucuresti. Plus ca imi trebuiau jante pentru iarna. Nu am apucat sa ii fac revizia, dar ultima este facuta in 03.03.2020, asa ca pana in martie nu ma grabesc. As mai vrea sa ii fac si distributia, uleiul din cutia de viteze, cutiile de transfer si ce mai e consumabil la ea... Atasez si cateva poze facute aiurea. Nu am avut o "sedinta foto" inca )1 point
-
1 point
-
felicitari, eu zic ca nu o sa fie diferenta cu aceste perne. referitor la electrovalva si eu am incercat ca si tine sa-i prelungesc viata insa m-a parasit cand eram mai in mare graba sa plec din oras, asa ca iti poti imagina ce fericire pe capul meu... pana la urma cea noua de unde ai comandat-o, tot olx? am observat in poza ca "protectia praf" al amortizorului in partea superioara incepe sa aiba fisuri, se va rupe si nu o sa mai protejeze de mizerii amortizorul. risti sa-ti strici amortizoarele cu timpul, ar fi bine sa le inlocuiesti, costa aprox 150 lei bucata OEM. bafta si numai drumuri bune sa avem!1 point
-
Daca masina este foarte dotata, motorizarea nu mai inseamna decat 5% din pretul masinii. In cazul meu km au fost mai putini, anul acelasi, diferenta <1000 de euro. Insa mi-am asumat un impozit mai mare precum si un consum mai mare. Plusuri si minusuri...1 point
-
Dar nici cum faci tu nu ai garantie ca e mai bine. Adica, fac revizia la 10.000km cu filtre mann si ulei OE sau fac la 20.000 cu filtre OE. Eu am mers la toate masinile cu filtre mann si ulei original....revizii la 10k km si nu am simtit vreo problema ( cu bmw-urile am trecut de 275.000km ).1 point
-
Acum sincer vorbind daca faci revizii la 10k aproape orice filtru aftermarket mai cunoscut e ok1 point
-
LM top tec 4200, eu il folosesc la N47 pe f30, l-am folosit si la e90 M47 si am fost multumit. https://targuldepiese.ro/ulei-motor-liqui-moly-2693-8973-top-tec-4200-5w30-5l-acc-345.htm?gclid=Cj0KCQiA3smABhCjARIsAKtrg6KbXCFR6xZxWHo-exzjw3bmqn-HeJ2rYIFFQ1iNX8s5pIseyFLRAssaAlpyEALw_wcB1 point
-
E mai simple sa te duci la test drive-uri mai intai. Dupa, daca ai intrebari, poti reveni cu ele si daca pot iti voi raspunde cu placere... am avut un X6 din 2017, iti pot raspunde la eventuale intrebari. Sunt convins ca si alti useri te pot ajuta cu pareri si raspunsuri, dar mai intai fa un test drive.1 point
-
1 point
-
ca tot veni vorba despre uleiuri "ORIGINALE' !!! SIMPLU... ce vreti voi sa scrie pe bidon ??? vizionare placuta !1 point
-
pai consecinte exista.....daca o amani pana in 2023...ca e vorba de 2 saptamani, n-are nici pe dracu... multi si prost....e plictisitor pentru multi, nu doar pt mine. esti nelipsit de pe topicurile tehnice....vii cu postari lungi in care ai o atitudine superioara, cum ca le stii pe toate. faci din tantar armasar....crede-ma multi sar pe postarile tale, dar este obositor si scroll sa dai la atatea, nu mai zic sa le citesti.1 point
-
1 point
-
Adrian, hai sa si corectam un lucru. Si eu am scaparile mele, incerc sa ma documentez si sa corectez. Exista asa: Fi Fii Fiii Ca sa iti dai seama cati "i" sunt dupa "f", atunci cand esti nesigur in scriere poti verifica prin felul cum s-ar auzi cuvantul atunci cand vorbesti cu o persoana. De exemplu: 1.《Am inteles ca ar FI un punct forte》. "I"-ul in cazul asta se aude scurt si e clar ca e unul singur. 2.《Tu trebuie sa FII mai bland cu animalele》. I-ul in cazul de fata este dublu. Si cand vorbesti cu cineva textul asta, acel "I" se aude mai lung din gura, deci sunt doi de "i" 3.《am vorbit cu FIII domnului Iordache》. Si cand pronunti acel "fiii" pt situatia de fata se vede ca acel "i" nu se mai termina, deci sunt 3 de "i". Cand vorbim despre baietii domnului Iordache, nu de fiecare data se scrie cu 3 de "i". Spre exemplu:《am vorbit cu cei doi FII》. Sunt doar 2 de "I" acum, ca la exemplul 2. Se si observa ca atunci cand spui textul de mai sus, pronuntia cuvantului care ridica probleme e la fel ca la exemplul 2.1 point
-
Va salut, vineri am schimbat cele doua perne, am verificat si furtunele+fitingurile ca sa nu am pierderi de aer Partea dreapta nu se mai lasa. Insa inca am probleme cu compresorul, ieri l-am facut bucati din nou, din fericire sau nu... am reusit sa "de-gripez" electrovalva de descarcare cu sfantul WD40 si cu putin ulei.... Deocamdata totul pare in regula, nu am sesizat diferente cu pernele noi fata de cele originale. Intre timp mi-am comandat o electrovalva noua, sper sa tina WD-ul acolo pana imi vine piesa noua. Am atasat mai jos niste poze, intreaga operatiune mi-a luat cam o ora ( cu ceva pauze de tigara/cafea )1 point
-
Daca ti-a expirat pachetul din portalul CD, nu vei mai putea benefia de harti gratis, daca nu le-ai copiat la vremea cat aveai pachetul inca activ.1 point
-
si pe google drive cine nu are mega https://drive.google.com/file/d/116lFAzXIwVSol15zbQ9gc_urA_xVHu5Q/view?usp=sharing1 point
-
Ma gandesc ca trebuie si la ID-6 FSC Code. Am adaugat un alt link si am si atasat fisier cu linkul. https://we.tl/t-99u39hmR9d BMW ROAD MAP EUROPE EVO 2020-3 - TORRENT.txt1 point
-
Personal nu sunt de acord. Cam toate piesele AM pe care le-am folosit vreodata au avut oarece neconcordante fata de piesele OE. Caz concret: am schimbat recent la VW prietenei un stop. Pe cel OE scria VW si HELLA, asa ca am luat HELLA aftermarket, fiindca n-a vrut sa dea banii pe OE. Vorba aia, "e acelasi producator", insa stopul AM e cu 2mm mai iesit in afara fata de cel vechi, original. Da, multi vor zice "lasa ca merge si-asa", si asa este, dar nu poti considera calitatile ca fiind comparatibile. Un stop vine la fix pe caroserie, iar altul e 2mm mai iesit in afara. La fel si eu - am pus o data placute de frana aftermarket (TRW sau Jurid, nu mai retin, practic fix ce scria si pe placuta originala). Senzorul de placute nu se potrivea in prinderile originale, iar placutele erau simtitor mai proaste, asa ca dupa < 10k km le-am schimbat cu unele OE (am platit de 2 ori lucrarea, practic). La filtre nu poti vedea clar diferenta, dar, personal, sunt convins ca exista una. Poate gresesc, poate nu, fiecare e liber sa puna ce vrea. Personal am folosit doar OE consumabile si le schimb la 18-20k. Daca pui AM, la ~80% din cost, dar scurtezi inervalul de schimb iesi mai scump cu aftermarket.0 points
-
In primul rand se face diagnoza cu Ista...apoi, in fuctie de rezultat schimba bujiile sau bujiile plus releu. E multa munca sa ajungi la bujii, ca sa schimbi doar 1...nu vad sensul....se schimba toate 4...releul se poate schimba mai usor. Daca ai timp destul sa stai cu masina demontata dai cu wd40 de cateva ori in decurs de 2 zile....daca nu, demontezi, desfaci si daca ai "norocul" sa se rupa vreuna...apelezi la specialist...manopera pt o bujie e vreo 300 lei, parca. dar merita decat sa dai _chiulasa_ jos.0 points
-
Decat sa mergi la Service T e a m , sa platesti o revizie cu filtre MAN, dute la Dormag,(aprox acelas pret) si ei folosesc filtre pe care scrie BMW.0 points
-
Nu te duce la serv t e a m, sunt ff slabi. Personal as merge la BMW Filaret, au preturi mult mai bune pt revizii. MHS a devenit de curand "Bavaria Militari" si au crescut preturile la nivelul "bavaria".-1 points
-
se pare ca lumea nu prea a inteles diferenta dintre "full sintetic" si "syntetic technology" !!! si mai ales cand producatorul face MARKETING SUBLIMINAL foloseste cuvantul SYNTETIC scris mare pe bidon si lumea nu mai citeste descrierea de pe spate sau * din josul paginii scris mic !!! eu, personal sunt destul de atent (citesc inaite si imi fac lectiile) cand cumpar diverse lucruri tehnice pentru mine. recunosc, sunt batran, tipicar si putin nebun mai ales cand este vorba de UNICA si SINGURA marca de masina pe care am avut-o si pe care o sa o am pentru totdeauna, BMW !!! in attach este fisa tehnica a celor 2 uleiuri... pentru cine chiar este interesat si are rabdare sa citeasca. bafta ! 1136-LongtimeHighTech5W-30-50.0-en.pdf 20957-SynthoilHighTech5W-30-19.0-en.pdf-1 points
-
Da, se poate AdaugĂŁ, ĂŽți trebuie volan cu ĂŽncĂŁlzire si se face codare. Vei avea nevoie de un switch sau switch ul pentru ĂŽncĂŁlzire original. Un volan de M recondiționat nou cu ĂŽncĂŁlzire pe eBay este undeva la 2500 lei, adicĂŁ sunt scumpe pentru ca sunt rare, cel puțin asa sunt la E60.-1 points
-
Nu tine de service, ci de ce vrea omul sa foloseasca. Decat sa dea 20 lei in plus pe un filtru original, oamenii pun 'pe man'-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
Sigur Alex, cu 100.000km in plus si 2-3 ani mai veche, insa probabil asta nu conteaza. @man, am condus si eu motorizarea asta si este absolut suficienta. X5-ul, e drept g05, este mult mai bine antifonat ca seria 5 si motorul efectiv nu se auzea. E drept ca antifonarea trebuia pt aerodinamica proasta si zgomotul exterior la viteza mare. Deja la 160kmh x5 e mai galagios la interior(zgomotul cu frecarea aerului, a anvelopelor) fata de seria 5-1 points
-
Intalnim tot felul de oameni care nu stiu sa explice simptomatica defectului. Am intalnit utilizatori de auto care nu stiau sa explice ca nu se invarte cheia in contact pe START (pentru ca aveau volanul blocat, bineinteles), altii care nu stiu ce inseamna o baterie moarta ce nu are putere sa invarta electromotorul la capacitate. Tu nu ne-ai facut sa intelegem ca acel bendix patineaza/scapa, "invarte foarte putin" e un termen relativ, draga colegule. Cu electromotor demontat in gol nici tata electricienilor nu vede bendix defect. Bine c-ai reparat masina !-1 points
-
Am garantia ca pun exact ce a venit pe masina si nu voi avea surprize de nepotrivire sau diferente de calitate. La revizie n-am nicio emotie sa o fac la 20k; am prieteni daca le fac cand zice in bord, la 30k, si tot in romania au mers, iar masinile au peste 300k. Eu asa gandesc, nu zic ca e bine sau nu, dar din ce-am mai vb cu oameni care lucreaza in domeniu, o piesa originala, chiar daca pare identica, e produsa la alte standarde de calitate fata de una aftermarket, mai ieftina, a aceluiasi producator. Revenind la exemplul cu stopul HELLA, daca le-ai fi tinut pe ambele in mana ai fi vazut imediat diferenta de calitate dintre ele, chiar daca par ca sunt la fel. Ce-i drept, cel original era cu 70% mai scump decat cel aftermarket. In fine, hai ca am poluat topicul omului-1 points
-
Am citit desigur, de acea am si intrebat. Sa ne intelegem, ulei original, sau imbuteliat prin reteaua lor, adica dealer bmw, nu iei decat de la dealer de pe raft. Cum poti sa crezi ca NU e contrafacut orice alt ulei OE de la oricare magazin?? Adica, e cam strigator... In tari cu apa (mai) calda, nu se gaseste ulei cu sigla cea mare bmw pe bidon; oare de ce? Eu am incercat o "corectura" printr-o incercare..., sa arat ca pot/poti cumpara ulei de aceiasi calitate dar imbuteliat probabil (acum si petreop a aratat ceva..) de compania cutare, in cazul de fata Shell producator oficial al uleiului din bmw.. bla bla. Sa ne mai intelegem sub alt aspect.. daca va imaginati ca atunci cand va duceti la dealer, acesta ia de pe raft uleiul cu sigla bmw ca sa va dovedeasca (probabil ar face, daca asta vreti.. acum nu stiu ce costuri sunt..) dar se stie ca dealerul are butoaie ca cele din clipul lui petrop si de acolo baga uleiul in motor. Eu, demul stiu treaba asta, asa ca sper ca nu ne contrazicem SI pe aspectul asta.. Doar o paranteza, atat am facut.. Da, acolo. Pentru ca cumpar de la magazin serios.. Merg cu acelasi tip de ulei de peste 60-70k km.-1 points
-
Tu ai inteles ce am scris eu pana la sfarsit? Eu nu am inteles ce vrei sa zici.. Ok, esti batran si intelept.. Iti place bmw, am inteles.. Dar despre diferenta, nu am inteles mai nimic.. La amandoua pdf-urile atasate scrie ca e pentru DPF. Asa am aflat si eu. Tu ai vazut bulele alea din catalogul lor si cum le clasifica? Eu asa am facut diferenta. Ce sa inteleg mai exact din fisa tehnica? Fii mai precis, te rog. Marketing subliminal fac si AI-ii de pe net, asa ca... nimic nou sub soare, fara suparare. Sau mesajul subliminal ar fi ca nu e nici o diferenta?? Atunci eu sunt acela care a inteles ca de fapt e o diferenta si.. probabil trebui pus uleiul cu low ash in motoarele cu DPF. Ceea ce e o realitate.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00